Op de adapter staat dus ;quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet. Als de spanningen maar goed zijn. 230V hier.
En inderdaad, je moet een foto meesturen.
Doet ie wel vaker.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:24 schreef Stinosss het volgende:
Nee, dat is geen probleem.
Hij lult uit zijn nek
Mag, maar doet er niet toe. Het ding is gewoon stuk. Zorg maar dat zij het uitzoeken :pquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doet ie wel vaker.
Nou, dan maar eens morgen ofzo een ticket aanmaken. Moek er ook bij zeggen dat ik een pc voedings kabel heb gebruikt?
Inderdaad. Gewoon blijven zeuren en niet te snel iets pikken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:31 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Mag, maar doet er niet toe. Het ding is gewoon stuk. Zorg maar dat zij het uitzoeken :p
Niet doen, tip; gewoon een klacht indienen dat je hem niet hebt ontvangen via PayPal. Je kan echt niet vertrouwen op de DX klantenservice. Heb ook 4-5 pakketjes teruggestuurd, 2 ervan hebben ze nooit ontvangen en 3 pas na lang aandringen. Gewoon een claim bij PayPal dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doet ie wel vaker.
Nou, dan maar eens morgen ofzo een ticket aanmaken. Moek er ook bij zeggen dat ik een pc voedings kabel heb gebruikt?
Ik weet niet of dat slim is aangezien je er bij ontvangst waarschijnlijk voor getekend heb.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:46 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Niet doen, tip; gewoon een klacht indienen dat je hem niet hebt ontvangen via PayPal. Je kan echt niet vertrouwen op de DX klantenservice. Heb ook 4-5 pakketjes teruggestuurd, 2 ervan hebben ze nooit ontvangen en 3 pas na lang aandringen. Gewoon een claim bij PayPal dus.
voor getekend idd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 05:37 schreef scull078 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat slim is aangezien je er bij ontvangst waarschijnlijk voor getekend heb.
Wie is "hun" en wanneer is de vakantie?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:02 schreef Deezertje het volgende:
Als ik vandaag wat bestel, en verzonden wordt, is het dan nog net voor de vakantie van hun verzonden?
Ja hoor, ik denk het wel aangezien het zondag Nieuwjaar is. Ze pakken het speciaal voor jou vandaag nog in rijden vandaag nog in een lambo naar het vliegveld om vervolgens vandaag nog speciaal voor jou een vliegtuig te charteren die dan morgenochtend land hier in nl. Dan zal TNT in een andere lambo het zo snel mogelijk naar je toe brengen. Ik denk wel dat je het dan morgenmiddag ergens kan verwachten. Speciaal voor jou, terwijl de rest gewoon 3 tot 4 weken moet wachten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:02 schreef Deezertje het volgende:
Als ik vandaag wat bestel, en verzonden wordt, is het dan nog net voor de vakantie van hun verzonden?
Moet je niet verbaads zijn als het maar 16mb isquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:37 schreef Deezertje het volgende:
Heb her inderdaad op eBay gekocht net, 64MB memory card voor de PlayStation 2.
3,42 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef Twizu het volgende:
Lapolapo huntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En dat staat er nu al een paar dagenquote:The item (BLABLABLA) was posted on DATE and is being processed for delivery to the addressee.
Same here, staat er bij mij al vanaf 5 febr.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:07 schreef ringomanic het volgende:
Hopen dat deze week mijn HDMI Splitter binnenkomt, maar zal vast wel niet... Aan de Track&Trace van DealExtreme heb ik ook niks.
[..]
En dat staat er nu al een paar dagen![]()
Vreemd, mijn pakjes (op 't vliegtuig op 4 februari) zijn al 2 dagen terug aangekomen...quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:19 schreef scull078 het volgende:
[..]
Same here, staat er bij mij al vanaf 5 febr.
dan ben ik bang dat mijn pakjes onder op de stapel liggenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:34 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Vreemd, mijn pakjes (op 't vliegtuig op 4 februari) zijn al 2 dagen terug aangekomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |