quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 14:19 schreef Peter6000 het volgende:
Bob heeft het geloof ik nog niet zo heel erg goed voorbereid, maar ik weet ook niet wat het niveau
van zijn opleiding is.
Normaal gesproken zou hij het initiatief moeten nemen, en Peter degene moeten zijn die meewerkt.
.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Bob: het is de bedoeling dat het filmpje dik fout overkomt , een zo fout mogelijk
filmpje gaan we maken.
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:46 schreef Peter6000 het volgende:
Bob gaat er vrij onverwachts vandoor, omdat het hem beter lijkt het filmpje morgenochtend af te gaan maken. Hij zegt de chatters nog wel gedag
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Komt Harry Loco vanavond nog om 22:00 uur?
.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:18 schreef Toverheks het volgende:
Ja Harry zei op de chat hij had een optreden en kon om 22.00 uur in de Toko wezen.
En de streamers gaan weg.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:12 schreef Dottey het volgende:
Hansie zet zijn muziek aan.
De bar is leeg.
Ja hoor fluitertje. Hij wist nog wie BQ was.quote:
+2.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:15 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor fluitertje. Hij wist nog wie BQ was.![]()
Ik heb hem veel plezier gewenst.![]()
Bedankt voor het openen van een nieuwe COS.
Even voor je gekeken, bij mij doet het linkje van HiDiHo het wel.quote:
Bij mij nu ook weerquote:Op zondag 7 februari 2010 16:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Even voor je gekeken, bij mij doet het linkje van HiDiHo het wel.
http://streams.selfip.com/sv.asp
quote:daarom wil ik weten wat de bedoeling is.... als ik alles zelf moet betalen dan gaat het nog lang duren hahaha
Dus als ik het goed begrijp is die Tabitha aan het bedelen om een gratis tatooquote:Op zondag 7 februari 2010 16:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een beetje een teleurstellende mededeling voor de fans van Tabitha en haar tatoe.
Het blijkt dat er onduidelijkheid is over wie het gaat betalen, en dat Tabitha dat iig niet gaat doen.
[..]
daar lijkt t dus wel op.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is die Tabitha aan het bedelen om een gratis tatoo
Oh daar hou ik niet van, vind dat ook erg goedkoop om op de chat daar voor te bedelen.quote:
Nee dat was een vergissing van een poster die haar Tabitha Vlemmix noemde.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:04 schreef Laysa het volgende:
Is zij nu de dochter van Johan??? want ik ben compleet lost nu
Ah oke...dus ze is niets van Johan maar wil geld zien om een tatoe te plaatsen...lekker cheap danquote:Op zondag 7 februari 2010 17:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee dat was een vergissing van een poster die haar Tabitha Vlemmix noemde.
Oke Peterquote:Op zondag 7 februari 2010 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
Het komt op mij niet bedelend over, ze gaat in maart een andere tatoe laten zetten (die ze wel zelf betaalt), en ik denk dat ze dacht dat het laten zetten voor de camera van SV een tegemoetkoming in de kosten hiervoor zou opleveren.
Als in: Voor wat, hoort wat.
Ben het overigens wel mee eens dat het naief is te denken dat ze er een tegemoetkoming in de kosten voor krijgt hoor.quote:
Tabitha is een huisvriendin van Johan , Bob Vlemmix , Alsido e.a..quote:Op zondag 7 februari 2010 17:07 schreef Laysa het volgende:
Ah oke...dus ze is niets van Johan maar wil geld zien om een tatoe te plaatsen...lekker cheap dan
waarschijnlijk zal ze hopen op een tattooshop die t gratis wil doen in ruil voor exposure op de stream.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:13 schreef Laysa het volgende:
Maar dan hoeft johan nog steeds niet te betalen toch
Denk niet dat ze dat verwacht van Johan? Of doet ze dat wel.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:13 schreef Laysa het volgende:
Maar dan hoeft johan nog steeds niet te betalen toch
Of extra verlengsnoerenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:17 schreef beequeen het volgende:
Tabitha is gewoon een pauper. Mijn mening hè?
En die tatoo zal wel een reetgewei worden. Hopelijk niet op kosten van Johan. Zonde van zijn geld.
Koop maar een goed kabeltje voor je laptop ofzo.
Eeew, dus PB kan het echt op alles, zolang het maar een polsslag heeft.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:17 schreef beequeen het volgende:
Tabitha is gewoon een pauper. Mijn mening hè?
En die tatoo zal wel een reetgewei worden. Hopelijk niet op kosten van Johan. Zonde van zijn geld.
Koop maar een goed kabeltje voor je laptop ofzo.
Dat is idd veel logischer dan dat Johan het zelf zou betalen.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:14 schreef gomi het volgende:
[..]
waarschijnlijk zal ze hopen op een tattooshop die t gratis wil doen in ruil voor exposure op de stream.
nog altijd naief imo
Blijkbaar wel Moots. Of, zoals Cc zegt: als er maar een gat in zit.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:31 schreef mootie het volgende:
Eeew, dus PB kan het echt op alles, zolang het maar een polsslag heeft.
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:31 schreef mootie het volgende:
Zou kunnen maar als puntje bij paaltje komt ligt Pearl Bitch toch het liefst met haar eigen vriendin in bed.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:36 schreef beequeen het volgende:
zoals Cc zegt: als er maar een gat in zit.![]()
Ik zie er momenteel genoeg in de chat die dat graag van je zouden willen overnemen. Ene kika die niet zo op Peter is wordt fors onderhanden genomenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:56 schreef beequeen het volgende:
Peter wil met mij uit eten in de Librije. Ik lig helemaal in een deuk.
Ach fluiterje, neem het niet zo serieus allemaal.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Zou kunnen maar als puntje bij paaltje komt ligt Pearl Bitch toch het liefst met haar eigen vriendin in bed.
Want ging zelfs niet in op de aanbieding van Bram Recourt dat Pearlbitch in jacuzzi met Dido en Eline kan.
Echt hè? Die chat is af en toe zo vermakelijk.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:58 schreef Disana het volgende:
Ik zie er momenteel genoeg in de chat die dat graag van je zouden willen overnemen. Ene kika die niet zo op Peter is wordt fors onderhanden genomen
Geen idee maar ik heb de naam wel eens eerder gezien.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? Die chat is af en toe zo vermakelijk.
Maar wtf is die Kaja?
Ach beequeen, neem het niet zo serieus allemaal, Peter gaat al met mij uit eten.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:56 schreef beequeen het volgende:
Doen hoor BQ een keertje, en hij valt echt reuze mee, vond Prins Pannenkoek in het begin ook niks maar hij doet zijn best.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:56 schreef beequeen het volgende:
Bij het teruglezen van de chat bekruipt mij het idee dat weer om een vage halve belofte van Johan gaat.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ah oke...dus ze is niets van Johan maar wil geld zien om een tatoe te plaatsen...lekker cheap dan
Pik je nu mijn date in fluitertje?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Ach beequeen, neem het niet zo serieus allemaal, Peter gaat al met mij uit eten.
Ik heb ook mijn grenzen hoor, dus maak je geen illusies.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok, ik heb die naam nog nooit eerder gezien .quote:Op zondag 7 februari 2010 18:01 schreef Disana het volgende:
Geen idee maar ik heb de naam wel eens eerder gezien.
Hij of zij ligt onder vuur van een stelletje kenaus die zich om Peter scharen.
Dat moet ik toch even nader toelichten. Dat aanbod van Bram kwam op een moment dat mijn vriendin mee zat te lezen en Bram's idee werd door haar niet echt enthousiast ontvangen. Daarnaast wou Bram er nog streammateriaal van maken ook, dus een keer stiekem gaan was ook geen optie. Daarbij komt nog eens dat de zusjes allebei voor 100% van de herenliefde zijn en dat zou dus betekenen dat ik met een gevoel van een gehandboeid kind in een snoepwinkel, me met twee mooie dames in een hot tub moet laten filmen en daarvoor thuis nog een een derde wereldoorlog riskeren. En dat leek mij niet echt een wenselijke situatie.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Zou kunnen maar als puntje bij paaltje komt ligt Pearl Bitch toch het liefst met haar eigen vriendin in bed.
Want ging zelfs niet in op de aanbieding van Bram Recourt dat Pearlbitch in jacuzzi met Dido en Eline kan.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef enjoybram het volgende:
Pearlbitch.... je mag samen met Dido en Eline in de jacuzzi... als je komt... film het dan wel want
ik moet ook geld verdienen...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
En dat moet ik lezen met mijn vriendin hier naast me. Ik zal maar niet herhalen wat ze zegt...
Had het nou ff via PM gestuurd Bram.
Linksom of rechtsom, maar we zullen onze dagelijkse portie cultuur door onze strot geduwd krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:31 schreef Dottey het volgende:
Peter is er weer..
muziek van hanssie is weg.. maar nu hebben we de duitse hits aangezet door Peter
en wederom bar leeg en muziekquote:Op zondag 7 februari 2010 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, maar we zullen onze dagelijkse portie cultuur door onze strot geduwd krijgen.
Ach, ik heb het geluid meestal uit, vind het minstens 90 % bagger wat je daar hoortquote:Op zondag 7 februari 2010 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, maar we zullen onze dagelijkse portie cultuur door onze strot geduwd krijgen.
Tja, als er verder niemand is krijg je datquote:Op zondag 7 februari 2010 18:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter N. : Heb je dit ook alweer, kan ik ook nog Vraag me Raak gaan doen, het is wel mijn weekeindje.
Maar het komt allemaal welgoed volgens hem. Hij is ook super enthousiast volgens mijquote:Op zondag 7 februari 2010 19:01 schreef Dottey het volgende:
vraagjeraak met peter... *hij zucht er maar van*
Ondertussen geniet hij er wel van, heerlijk toch een heel weekend alleen voor hem alleen aandachtquote:Op zondag 7 februari 2010 19:01 schreef Dottey het volgende:
vraagjeraak met peter... *hij zucht er maar van*
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij praat met zoveel klinkers. Een beetje als Rob de tuinman
.
tetutu te tutu te tutu tetutu tu nu zit ik met dat stomme deuntje in mijn hoofd. en zie Nico op de fiets langs komenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij praat met zoveel klinkers. Een beetje als Rob de tuinman
.
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh iemand vroeg 't, was jij 't Fluiter? Hij heeft dus niet gedronken.
Prins Pannenkoek is goed bezig he Annie, eten met BQ, colatje drinken met laysaquote:
Nee ik stond in de pannen te roeren, iemand anders vroeg het .quote:Op zondag 7 februari 2010 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh iemand vroeg 't, was jij 't Fluiter? Hij heeft dus niet gedronken.
Ja was het leuk?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:05 schreef Laysa het volgende:
Goeddddddddddddddddd....mij kan je opvegen hoor
Annie en tita weten alles...ik lag er ook af...maar ik mag komen koken...gezelligggggggggggggggggquote:Op zondag 7 februari 2010 20:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja was het leuk?![]()
Peter N. heeft dus een uur vraag me raak gedaan, twee keer een half uur.
Heb 40 minuten moeten missen van Vraag Me Raak met Peter,
heb jij nog wat kunnen onthouden, tikken voor in in dit topic?
Het enige dat ik onthouden heb is dat Liesbeth aambeien heeft.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Hahaha. Peace manquote:Op zondag 7 februari 2010 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Pfff, net op tijd weg, dus. Die Harry, daar kom je niet gauw vanaf
Hij heeft zijn petje op omdat zijn gel op is. Hij pulkt er veel aan omdat hij dat automatisch doet. Dat hij die op had heeft niets te maken met dat hij vanmiddag niet voor de camera wilde komen bij Bob. Hij heeft hem al beschadigd gekocht.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja was het leuk?![]()
Peter N. heeft dus een uur vraag me raak gedaan, twee keer een half uur.
Op de chat! en hier !!quote:
Dit pak stink naar dooie hond! Ik zit hier met mijn kop in de pluche en stik zowat doordat er geen lucht naar binnen komt! Ik zie ook nog eens geen flikker.. Maar alles voor de kijkcijfersquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:11 schreef Disana het volgende:
Zo hee, Johan is woest over het opzetten van de 'kutmuziek'.
Ik ook Disana,quote:Op zondag 7 februari 2010 21:13 schreef Disana het volgende:
Hehehe... had net het geluid aangezet en viel met mijn neus in de boter.
Nope Ruudemans, niks gemist behalve je Camels.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh kut, ik was even camelen halen bij de bp, gebeurt er iets en mis ik het
Gelukkigquote:Op zondag 7 februari 2010 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope Ruudemans, niks gemist behalve je Camels.
Moet je maar zorgen dat je genoeg camelen op stal hebt staan voor het weekendquote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh kut, ik was even camelen halen bij de bp, gebeurt er iets en mis ik het
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef spuitje het volgende:
De stream van Sly, de hele avond dezelfde kopEn zijn muziekkeuze is weer geweldig, van ieder plaatje ongeveer 30-60 seconden, ik haak maar weer af en ga terug naar de Vlem
[ afbeelding ]
Sly? Zit die daar nu?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef spuitje het volgende:
De stream van Sly, de hele avond dezelfde kop![]()
[ afbeelding ]
Dit is de stream van Sly, maar meer dan zijn eigen kop is er niet te zienquote:Op zondag 7 februari 2010 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sly? Zit die daar nu?
Edit: Is dus een andere stream.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef spuitje het volgende:
De stream van Sly, de hele avond dezelfde kop
Dit topic gaat over Studio Vlemmix.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen chat ookquote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef spuitje het volgende:
De stream van Sly, de hele avond dezelfde kop![]()
[ afbeelding ]
Ik had halverwege het eerste liedje Freedom al genoeg gehoordquote:Op zondag 7 februari 2010 22:35 schreef Toverheks het volgende:
Ik trek Harry love ook niet meer hoor, elke keer over zielige kindjes, hongersnood, oorlog en ellende in de wereld, hij **predikt** mij teveel al zal hij het allemaal wel goed bedoelen.
Maar merk hij doet er ook erg veel mensen een plezier mee, en zoals Mootie zal zeggen,
**Hij doet het toch maar ff hij durft daar toch maar te gaan staan.**
Dat laatste heb ik met alle liedjes die hij zingt. maar zoals ons aller Vlem zou zeggen "SV wil een podium bieden aan kansloos ongekend talent.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stand by me. (maar geef mij maar de originele versie)
Echt, ik wil best wat zeggen over Harry op de chat, maar dan hou ik geen vriendjes meer overquote:Op zondag 7 februari 2010 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had halverwege het eerste liedje Freedom al genoeg gehoord
Nou rappen kan hij beter aan de jonkies over laten volgens mij. Zoals aan dat gozertje wat al twee keer is geweest. Moet nog een beetje bij leren maar als hij net zo oud is als Loco nu is kan hij het misschien welquote:Op zondag 7 februari 2010 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt, ik wil best wat zeggen over Harry op de chat, maar dan hou ik geen vriendjes meer over![]()
en dan die kolere mondharmonica van hem, echtik vraag me ook waarom ik nog het geluid aan hem.
Zal best een lieve man wezen, maar dat gezing en gezang van hem, laat ie lekker gaan rappen of zoiets.
maar dan is het niet on streamquote:Op zondag 7 februari 2010 22:39 schreef Jian het volgende:
's Avonds op het strand met een kampvuurtje en de ondergaande zon is dit helemaal top hoor.Teun rot op met je pestwinter, ik mis de zomer
Love, love, love![]()
Nee zeg daar maar nietsquote:Op zondag 7 februari 2010 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt, ik wil best wat zeggen over Harry op de chat, maar dan hou ik geen vriendjes meer over![]()
en dan die kolere mondharmonica van hem, echtik vraag me ook waarom ik nog het geluid aan hem.
Zal best een lieve man wezen, maar dat gezing en gezang van hem, laat ie lekker gaan rappen of zoiets.
Hij wil even van de positieve vibes proevenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:53 schreef spuitje het volgende:
En hij kan het niet laten he, toch nog even op de chat. Heksje, pak je kans!
Ahumquote:Op zondag 7 februari 2010 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij wil even van de positieve vibes proeven
Ja ik werd ff onder druk daar gezet, dus ja gevraagd of hij de pot had vol gescheten en dat hij stront moest gaan scheppen, maar hij lachte alleen maar hahaha tita de eikel ( bedoel ik lief hoor, peace en vrede op aarde enzo), scheppen moet iequote:Op zondag 7 februari 2010 22:53 schreef spuitje het volgende:
En hij kan het niet laten he, toch nog even op de chat. Heksje, pak je kans!
Oddballquote:Op zondag 7 februari 2010 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij wil even van de positieve vibes proeven
Je bedoelt de Kumbaya-humquote:Op zondag 7 februari 2010 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee... zo:
ahummmmmmmmmm
hummmmmmm
hummmmmmm
Bommelsquote:Op zondag 7 februari 2010 23:07 schreef versabommie het volgende:
IK wil hier nu even duidelijk zeggen: Dat open podium de afgelopen keer was heel zo slecht nog niet.
Ik heb overigens vanavond flarden gezien van het songfestival en heb ineens 10 ritalins genomen!
Dat het u wel mogen bekomenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:07 schreef versabommie het volgende:
IK wil hier nu even duidelijk zeggen: Dat open podium de afgelopen keer was heel zo slecht nog niet.
Ik heb overigens vanavond flarden gezien van het songfestival en heb ineens 10 ritalins genomen!
Die hadden ze beter naar het SF kunnen sturenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:07 schreef versabommie het volgende:
Tja, het liedje was geschreven door die smurfenkoning, wat mag je dan verwachten??? En dan ook nog coaches als een Marianne Weber, Frans Bauer en Albert West. Maar om het positief te houden: ze stonden er toch maar mooiquote:Op zondag 7 februari 2010 23:07 schreef versabommie het volgende:
Alweer rioolproblemen?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:26 schreef mootie het volgende:
Zo te horen heeft Harry het riool gesloopt met zijn auto, Peter zette muziek op, wat niet mocht. Dus Johan is over de flos gegaan.
Als alles volgens plan verloopt welquote:Op maandag 8 februari 2010 09:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Vanaf tien uur weer geniale tv neem ik aan?
Die Monique (Moniquemootje van de chat) gaat het nog echt leuk vinden in SV. Ze is er niet weg te slaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook nog een capje
[ afbeelding ]
Da's dus technisch gezien een "nee"quote:Op maandag 8 februari 2010 09:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als alles volgens plan verloopt wel
Ik snap Johans verhaal niet. De verzekering van Harry kan dat toch gewoon uitkeren?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:26 schreef mootie het volgende:
Zo te horen heeft Harry het riool gesloopt met zijn auto, Peter zette muziek op, wat niet mocht. Dus Johan is over de flos gegaan.
Harry reageert nergens op. Ik krijg het idee dat hij niet verzekerd is.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:31 schreef Disana het volgende:
Ik snap Johans verhaal niet. De verzekering van Harry kan dat toch gewoon uitkeren?
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar dat kan hij toch gewoon zeggen? Ik vind het een beetje sneu dat Johan er maar over doorgaat terwijl Harry zijn mond houdt.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Harry reageert nergens op. Ik krijg het idee dat hij niet verzekerd is.
El Loco is met zijn auto ergens overheen gereden waar hij niet mocht komen. Zodoende is er een gat in het riool ontstaan. Of zoiets.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
Wat is er dan gebeurd? Hoe sloop je een riool met een auto?
Dit is wat ik er van begrijp: Dat stuk riool was al verstopt, loopt onder een platje door achter het huis. Dat is een piepklein stukje, maar Harry reed door de tuin heen, kwam daar, en probeerde te keren, op een stukje waar je niet keren kan. Daardoor is de grote schade ontstaan. Moet helemaal uitgegraven en vervangen worden.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
Wat is er dan gebeurd? Hoe sloop je een riool met een auto?
Hmm ik ben duidelijk Team Johan. Harry heeft nog niks aangeboden oid.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Geweldig dit, niet leuk natuurlijk, maar wel geweldig.
Harry, die altijd aan een stuk door praat, is opvallend zwijgzaam. Beetje slap, en dat geeft maar weer eens aan dat al dat luv luv luv gedrag een schild is tegen de werkelijkheid.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm ik ben duidelijk Team Johan. Harry heeft nog niks aangeboden oid.
Die lul zegt dat Johan er een container neer had moeten zetten. Hij gaat ook vast niet helpen met stront scheppen.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Harry, die altijd aan een stuk door praat, is opvallend zwijgzaam. Beetje slap, en dat geeft maar weer eens aan dat al dat luv luv luv gedrag een schild is tegen de werkelijkheid.
Ojee, de krachten van het universum slaan terug. En hard.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:36 schreef mootie het volgende:
Dit is wat ik er van begrijp: Dat stuk riool was al verstopt, loopt onder een platje door achter het huis. Dat is een piepklein stukje, maar Harry reed door de tuin heen, kwam daar, en probeerde te keren, op een stukje waar je niet keren kan. Daardoor is de grote schade ontstaan. Moet helemaal uitgegraven en vervangen worden.
Als ik jouw tuin inrijd, dingen sloop, dan betaal ik toch de schade?
We krijgen nu uitleg met stukjes papier!
Hoezo nalatigheid? Als ik Johan goed heb begrepen is die Loco gewoon met zijn auto de tuin ingereden.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:41 schreef Jian het volgende:
Johan zegt dat de verzekering toch niks zal uitkeren omdat hem nalatigheid verweten zal worden....... dus
Is dat toevallig nog door iemand opgenomen?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:26 schreef mootie het volgende:
Nee natuurlijk niet, die peert hem op tijd.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Die lul zegt dat Johan er een container neer had moeten zetten. Hij gaat ook vast niet helpen met stront scheppen.
Is toch niet zijn schuld dat de tuin klein is en een of andere lamlul toch zijn auto er in wil douwen?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:41 schreef Jian het volgende:
Johan zegt dat de verzekering toch niks zal uitkeren omdat hem nalatigheid verweten zal worden....... dus
Natuurlijk heeft hij dat, zegt hij, maar die keert toch niet uit.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, die peert hem op tijd.
Maar zei hij nou dat hij geen WA verzekering heeft?
Zoals ik hem begreep zitten er twee putten die afgedekt zijn, een voor de riolering en een voor het scheiden van vetten. Die moeten nu allebei opengegooid worden en volgens Johan krijgt ie dan stront over zich heen.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ik er van begrijp is Harry met de Loco-mobile over iets heen gereden waar je niet over heen moet rijden ofzeaux? Is het niet handig om dat even aan te geven dan? Of er iets voor of overheen te zetten?
Blijkbaar was er in jaren geen auto daar geweest, maar Luvluv moest proberen te keren op een plekje dat kleiner was dan zijn auto...quote:Op maandag 8 februari 2010 09:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ik er van begrijp is Harry met de Loco-mobile over iets heen gereden waar je niet over heen moet rijden ofzeaux? Is het niet handig om dat even aan te geven dan? Of er iets voor of overheen te zetten?
Wat een lul is het dan. Hij biedt echt helemaal niets aan.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij dat, zegt hij, maar die keert toch niet uit.
Proberen lijkt me geen slecht plan. Maar goed...
Is echt verbazingwekkend hoe laconiek hij doet. Dit gaat echt een klap geld kosten.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lul is het dan. Hij biedt echt helemaal niets aan.
Maar dat wist ik al wel. Mooi weer spelen en anderen problemen laten oplossen.
Hij zit zich gewoon te drukken. Johan zei dat er een graafapparaat (of zoiets) aan te pas zal moeten komen.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Is echt verbazingwekkend hoe laconiek hij doet. Dit gaat echt een klap geld kosten.
Pfff het lijkt er niet op dat Johan ook maar een cent van Harry gaat vragen, en Harry doet alsof zijn hippieneus bloedt.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:53 schreef Jian het volgende:
Volgens mij werkt dat tyfusriool van Johan al weken niet en probeert hij nu de kosten van reparatie op Harry af te schuiven, door te zeggen dat die met zijn auto de boel heeft stuk gereden. De Vlemmix is ertoe in staat
Mwoah, dat lijk me heel sterk.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:53 schreef Jian het volgende:
Volgens mij werkt dat tyfusriool van Johan al weken niet en probeert hij nu de kosten van reparatie op Harry af te schuiven, door te zeggen dat die met zijn auto de boel heeft stuk gereden. De Vlemmix is ertoe in staat
Laffe hond die Harry, doet alsof hij van niks weet.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:58 schreef Jian het volgende:
Johan vraagt direct niets, maar via omwegen heeft ie al 20x gezegd dat het de schuld van Harry is en dat ie geld wil zien. Hij hoopt natuurlijk dat Harry zo schokt en de verzekering wil hij er eigenlijk niet bij hebben omdat die waarschijnlijk gaan zeggen dat die auto er niets mee te maken heeft en dat, dat riool kut is aangelegd en al weken stuk is. Oplichter die Vlem
Ach, wat sommigen vermoedden zien we nu gewoon in de praktijk: al die luv praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Laffe hond die Harry, doet alsof hij van niks weet.
Ja maar vannacht voelde hij wel windvlagen in bed, hij heeft weer spoken ontdekt?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:01 schreef Toverheks het volgende:
Als Harry het heeft gesloopt moet hij gewoon betalen, punt klaar en uit.
Hij kan toch proberen de hele zooi weer dicht te "lieven"?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:01 schreef Toverheks het volgende:
Als Harry het heeft gesloopt moet hij gewoon betalen, punt klaar en uit.
Of piesen!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij kan toch proberen de hele zooi weer dicht te "lieven"?![]()
Wut? Dat hebben ze in de afgelopen paar dagen gedaan? Ik dacht dat de hele zooi naar pis en stront meurde?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef Disana het volgende:
Er was niets mis met riool. Het was zelfs helemaal vervangen. Tot zover de vermoedens van Jian
Nee dat kwam/komt door de verstopte wc. Geen idee trouwens of die al ontstopt is.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wut? Dat hebben ze in de afgelopen paar dagen gedaan? Ik dacht dat de hele zooi naar pis en stront meurde?
En dat hele nieuwe rioolstelsel heeft die kuthippie gesloopt!!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef Disana het volgende:
Er was niets mis met riool. Het was zelfs helemaal vervangen. Tot zover de vermoedens van Jian
Ja alles is al gemaakt als ik het goed heb begrepen.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat kwam/komt door de verstopte wc. Geen idee trouwens of die al ontstopt is.
Nee, want ze moesten het nog open maken volgens Johan, voor de vorst weer begint.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja alles is al gemaakt als ik het goed heb begrepen.
Ah, ik hoorde ze er ook al niet meer over. Dus dan nodig je een nephippie uit en hup, meteen weer nieuwe rioolproblemen.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja alles is al gemaakt als ik het goed heb begrepen.
Het was gerepareerd, maar ze moesten het nog dichtmaken.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, want ze moesten het nog open maken volgens Johan, voor de vorst weer begint.
Er heeft al jaren niemand een auto neergezet, dus dat doet toch denken dat het wel duidelijk is.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens Johan kan je duidelijk zien dat je daar niet kan rijden. Stomme kuthippie!
Harry moet een vent zijn (ipv een zijige zeikhippie) en toegeven dat het ook een heel groot deel zijn schuld is.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:14 schreef Jian het volgende:
voor de 21ste x vertelt Johan met omwegen dat het de schuld van Harry is. Johan wees toch een kerel en zeg dan Harry, kloothommel, tyfushond het is jouw schuld !! Maar nee, maar zeiken via de omweg
Het was nog niet helemaal dichtgegooid.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij was dat riool al sinds tijden bar en boos. Het zal me ergens ook niks verbazen als deze samenloop van omstandigheden wordt aangegrepen. Temeer daar ik me niet kan voorstellen dat je met een auto een riool raken kunt?
Dus hippe Harrie rijdt zo zijn auto in een open gat?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:15 schreef mootie het volgende:
Het was nog niet helemaal dichtgegooid.
Op een plaatsje wat te klein is voor een auto.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus hippe Harrie rijdt zo zijn auto in een open gat?
TEAM Riooljournalistiek!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:18 schreef mootie het volgende:
Op een plaatsje wat te klein is voor een auto.
TEAM Johan!
Aha, nalatigheid dus van de Vlem, ........ Joh het is duidelijk dat hij geen verzekering daar wil hebben. Dat riool is gemankeerd aan alle kanten en is waarschijnlijk met plakband en elastiek aan elkaar gezet ...... en dan lopen janken als het stuk gaat. Wees een vent Johan schei erover uit !quote:Op maandag 8 februari 2010 10:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was nog niet helemaal dichtgegooid.
Welnee, Harry heeft zelf niets gemerkt, die zweefde zo over dat gat heenquote:Op maandag 8 februari 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus hippe Harrie rijdt zo zijn auto in een open gat?
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:19 schreef Jian het volgende:
Aha, nalatigheid dus van de Vlem, ........ Joh het is duidelijk dat hij geen verzekering daar wil hebben. Dat riool is gemankeerd aan alle kanten en is waarschijnlijk met plakband en elastiek aan elkaar gezet ...... en dan lopen janken als het stuk gaat. Wees een vent Johan schei erover uit !
Kinderporno?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:20 schreef Toverheks het volgende:
Harry geeft nu ochtendgymnastiek hahah echt Karl Noten is er niks bij.
Tijd voor "The O'Reilly Men"!!quote:
Yeaaaah, not gonna watch that.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:20 schreef Toverheks het volgende:
Harry geeft nu ochtendgymnastiek hahah echt Karl Noten is er niks bij.
Hij is in ieder geval wel consequent. Eerst helpt hij de boel van binnen naar de vaantjes door het chemisch toilet te verstoppen en voor overstroming te zorgen en een paar weken later komt ie de zaak netjes afmaken.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
Die Harry was wat mij betreft al tijdens de weekend zo door de mand gevallen. Opportunistische lul die, als puntje bij paaltje komt, vol gebakken lucht ipv lof en pies zit.
Ik vind het nog verbazingwekkend dat de streams gewoon kunnen blijven lopen na dit drama.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:27 schreef Jian het volgende:
Peter zegt; Zit er niet mee Harry, als Johan zegt dat er een hele put uit moet, is er waarschijnlijk een tegel verschoven ! Peter kent 'm hè
Sterker nog: hij zegt dat ie er zo vandoor moet.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Is echt verbazingwekkend hoe laconiek hij doet. Dit gaat echt een klap geld kosten.
Ga met God, maar GA!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:34 schreef Toverheks het volgende:
Harry zegt die was de ochtendsjow en alles ging mis, heb ook telefoon van Johan ingestraald maar alles gaat mis, ook Liesbeth de printer doet het niet meer.
Harry Love, ff tussendoor, wandel het pand uit en alles doet het weer, je geeft negatieve vibes af, God zij met U maar nu aju met de paraplu en de mazzel.
Ze hebben het helemaal uitgetekend en gereconstrueerd. Had je dat gemist dan ?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij was dat riool al sinds tijden bar en boos. Het zal me ergens ook niks verbazen als deze samenloop van omstandigheden wordt aangegrepen. Temeer daar ik me niet kan voorstellen dat je met een auto een riool raken kunt?
Alles voor de kijkcijfers.quote:
Ik lees alleen nog mee. Kan me niet meer zetten tot kijken.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben het helemaal uitgetekend en gereconstrueerd. Had je dat gemist dan ?
Dan mis je toch de leukste dingen. Is hetzelfde als je een aflevering van Fawlty Towers die je niet gezien hebt laten navertellenquote:Op maandag 8 februari 2010 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lees alleen nog mee. Kan me niet meer zetten tot kijken.
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:38 schreef Jian het volgende:
Godsamme, de ondankbaarheid van die Vlemmix, .. zonder de positieve fibes van Harry was die zooi daar helemaal in elkaar geflikkerd. Hij mag blij zijn dat Harry de schade nog enigszins beperkt houdt met zijn positieve straling enzo.Harry, master of the Universe
Er staan daar zoveel auto's als het druk is.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Verschil is dat de grapdichtheid van FT een stuk hoger ligt, dit is meer 100 uur kijken voor een minuut lachen.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan mis je toch de leukste dingen. Is hetzelfde als je een aflevering van Fawlty Towers die je niet gezien hebt laten navertellen
Het gaat blijkbaar over het stukje aan het eind van het paadje.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er staan daar zoveel auto's als het druk is.
Volgens Johan kwam er daar niemand met zijn autoquote:Op maandag 8 februari 2010 10:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er staan daar zoveel auto's als het druk is.
Ja, ik ken het wel daaro.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat blijkbaar over het stukje aan het eind van het paadje.
Ik heb er genoeg zien staan.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens Johan kwam er daar niemand met zijn auto
Wat boeit het nou waar de melk vandaan komt?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Houdbare melk van de Aldi of Lidl?
Het mag daar echt niks kosten hè..
[ afbeelding ]
Dat soort generieke producten is prima te doen. Maar om je gasten in het mediacafé het volle pond te laten betalen voor Aldi Cola, dat is dan weer erg 'tja'.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Je stond er zelf zeker ook hè! JIJ hebt het gewoon stuk gemaakt en die arme Harry krijgt de schuld!quote:
Ja, ik heb daar alles kapot gemaakt!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je stond er zelf zeker ook hè! JIJ hebt het gewoon stuk gemaakt en die arme Harry krijgt de schuld!
Is goede melk hoor PB, en ook best lekker in de koffie als je niks meer in huis hebt qua koffiemelk.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
En prima melk om op te schuimenquote:Op maandag 8 februari 2010 10:46 schreef Toverheks het volgende:
Is goede melk hoor PB, en ook best lekker in de koffie als je niks meer in huis hebt qua koffiemelk.
Zeker ook de kraan open gezet uit pure rancune?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar alles kapot gemaakt!
Tsunami on demand.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeker ook de kraan open gezet uit pure rancune?
Harry is een lul.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:48 schreef Toverheks het volgende:
hahahah Harry vertelt net aan Liesbeth dat hij ochtendgymnastiek had gedaan vanmorgen, hahaha Herry is echt leuk, 3 minuten en toen moest ie alweer zitten en schee er mee uit.
Met iets minder spectaculaire beelden ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tsunami on demand.
2012 in het klein.
Geen budget.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met iets minder spectaculaire beelden ook.
Nou zie je nu wel PBquote:
Lidl!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:50 schreef Toverheks het volgende:
Nou zie je nu wel PB*O* zelf Cc is blij met Aldi houdbare melk
Pearlbiatsch zal wel kwaad zijn dat Tabitha al tijden niet te zien is.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou zie je nu wel PBzelf Cc is blij met Aldi houdbare melk
En dan druk je jezelf nog netjes uit he Ianquote:
Oh de Lidl, verkoopt die dat dan ook, ach maakt het uit, komt allemaal uit de Koe.quote:
Heeft ie uitgelegd. Er kunnen daar 6 auto's achter elkaar staan, maar Loco moest en zou zijn wagen helemaal tot aan het einde rijden,quote:Op maandag 8 februari 2010 10:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat blijkbaar over het stukje aan het eind van het paadje.
Weer wat geleerd op de maandagochtend!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:51 schreef Dementor het volgende:
Milboner verkopen ze ook bij de Aldi.
Houdbare melk is p.d. niet te zuipen.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat boeit het nou waar de melk vandaan komt?
Mehehe, dát zou goeie stream tv zijn, valkuilen maken en dan mensen uitnodigen die daar in tiefenquote:Op maandag 8 februari 2010 10:53 schreef Jian het volgende:
Harry kijkt even of je geen schade hebt aan je banden hebt, dan kan je dat verhalen op Johan, die idioot, zomaar een valkuil graven op een plek waar auto's normaliter parkeren
Soja melk, dát is niet te zuipen!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Houdbare melk is p.d. niet te zuipen.
Volle houdbare melk is daarentegen wel de meest ideale melk om op te schuimen. Of ie nu van Aldi of Appie is.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Houdbare melk is p.d. niet te zuipen.
OMG, het is dus nog erger: de koffiemelk is wegbezuinigd.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is goede melk hoor PB, en ook best lekker in de koffie als je niks meer in huis hebt qua koffiemelk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |