Dit pak stink naar dooie hond! Ik zit hier met mijn kop in de pluche en stik zowat doordat er geen lucht naar binnen komt! Ik zie ook nog eens geen flikker.. Maar alles voor de kijkcijfersquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:11 schreef Disana het volgende:
Zo hee, Johan is woest over het opzetten van de 'kutmuziek'.
Ik ook Disana,quote:Op zondag 7 februari 2010 21:13 schreef Disana het volgende:
Hehehe... had net het geluid aangezet en viel met mijn neus in de boter.
Nope Ruudemans, niks gemist behalve je Camels.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh kut, ik was even camelen halen bij de bp, gebeurt er iets en mis ik het
Gelukkigquote:Op zondag 7 februari 2010 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope Ruudemans, niks gemist behalve je Camels.
Moet je maar zorgen dat je genoeg camelen op stal hebt staan voor het weekendquote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh kut, ik was even camelen halen bij de bp, gebeurt er iets en mis ik het
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef spuitje het volgende:
De stream van Sly, de hele avond dezelfde kopEn zijn muziekkeuze is weer geweldig, van ieder plaatje ongeveer 30-60 seconden, ik haak maar weer af en ga terug naar de Vlem
[ afbeelding ]
Sly? Zit die daar nu?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef spuitje het volgende:
De stream van Sly, de hele avond dezelfde kop![]()
[ afbeelding ]
Dit is de stream van Sly, maar meer dan zijn eigen kop is er niet te zienquote:Op zondag 7 februari 2010 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sly? Zit die daar nu?
Edit: Is dus een andere stream.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef spuitje het volgende:
De stream van Sly, de hele avond dezelfde kop
Dit topic gaat over Studio Vlemmix.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen chat ookquote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef spuitje het volgende:
De stream van Sly, de hele avond dezelfde kop![]()
[ afbeelding ]
Ik had halverwege het eerste liedje Freedom al genoeg gehoordquote:Op zondag 7 februari 2010 22:35 schreef Toverheks het volgende:
Ik trek Harry love ook niet meer hoor, elke keer over zielige kindjes, hongersnood, oorlog en ellende in de wereld, hij **predikt** mij teveel al zal hij het allemaal wel goed bedoelen.
Maar merk hij doet er ook erg veel mensen een plezier mee, en zoals Mootie zal zeggen,
**Hij doet het toch maar ff hij durft daar toch maar te gaan staan.**
Dat laatste heb ik met alle liedjes die hij zingt. maar zoals ons aller Vlem zou zeggen "SV wil een podium bieden aan kansloos ongekend talent.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stand by me. (maar geef mij maar de originele versie)
Echt, ik wil best wat zeggen over Harry op de chat, maar dan hou ik geen vriendjes meer overquote:Op zondag 7 februari 2010 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had halverwege het eerste liedje Freedom al genoeg gehoord
Nou rappen kan hij beter aan de jonkies over laten volgens mij. Zoals aan dat gozertje wat al twee keer is geweest. Moet nog een beetje bij leren maar als hij net zo oud is als Loco nu is kan hij het misschien welquote:Op zondag 7 februari 2010 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt, ik wil best wat zeggen over Harry op de chat, maar dan hou ik geen vriendjes meer over![]()
en dan die kolere mondharmonica van hem, echtik vraag me ook waarom ik nog het geluid aan hem.
Zal best een lieve man wezen, maar dat gezing en gezang van hem, laat ie lekker gaan rappen of zoiets.
maar dan is het niet on streamquote:Op zondag 7 februari 2010 22:39 schreef Jian het volgende:
's Avonds op het strand met een kampvuurtje en de ondergaande zon is dit helemaal top hoor.Teun rot op met je pestwinter, ik mis de zomer
Love, love, love![]()
Nee zeg daar maar nietsquote:Op zondag 7 februari 2010 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt, ik wil best wat zeggen over Harry op de chat, maar dan hou ik geen vriendjes meer over![]()
en dan die kolere mondharmonica van hem, echtik vraag me ook waarom ik nog het geluid aan hem.
Zal best een lieve man wezen, maar dat gezing en gezang van hem, laat ie lekker gaan rappen of zoiets.
Hij wil even van de positieve vibes proevenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:53 schreef spuitje het volgende:
En hij kan het niet laten he, toch nog even op de chat. Heksje, pak je kans!
Ahumquote:Op zondag 7 februari 2010 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij wil even van de positieve vibes proeven
Ja ik werd ff onder druk daar gezet, dus ja gevraagd of hij de pot had vol gescheten en dat hij stront moest gaan scheppen, maar hij lachte alleen maar hahaha tita de eikel ( bedoel ik lief hoor, peace en vrede op aarde enzo), scheppen moet iequote:Op zondag 7 februari 2010 22:53 schreef spuitje het volgende:
En hij kan het niet laten he, toch nog even op de chat. Heksje, pak je kans!
Oddballquote:Op zondag 7 februari 2010 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij wil even van de positieve vibes proeven
Je bedoelt de Kumbaya-humquote:Op zondag 7 februari 2010 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee... zo:
ahummmmmmmmmm
hummmmmmm
hummmmmmm
Bommelsquote:Op zondag 7 februari 2010 23:07 schreef versabommie het volgende:
IK wil hier nu even duidelijk zeggen: Dat open podium de afgelopen keer was heel zo slecht nog niet.
Ik heb overigens vanavond flarden gezien van het songfestival en heb ineens 10 ritalins genomen!
Dat het u wel mogen bekomenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:07 schreef versabommie het volgende:
IK wil hier nu even duidelijk zeggen: Dat open podium de afgelopen keer was heel zo slecht nog niet.
Ik heb overigens vanavond flarden gezien van het songfestival en heb ineens 10 ritalins genomen!
Die hadden ze beter naar het SF kunnen sturenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:07 schreef versabommie het volgende:
Tja, het liedje was geschreven door die smurfenkoning, wat mag je dan verwachten??? En dan ook nog coaches als een Marianne Weber, Frans Bauer en Albert West. Maar om het positief te houden: ze stonden er toch maar mooiquote:Op zondag 7 februari 2010 23:07 schreef versabommie het volgende:
Alweer rioolproblemen?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:26 schreef mootie het volgende:
Zo te horen heeft Harry het riool gesloopt met zijn auto, Peter zette muziek op, wat niet mocht. Dus Johan is over de flos gegaan.
Als alles volgens plan verloopt welquote:Op maandag 8 februari 2010 09:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Vanaf tien uur weer geniale tv neem ik aan?
Die Monique (Moniquemootje van de chat) gaat het nog echt leuk vinden in SV. Ze is er niet weg te slaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook nog een capje
[ afbeelding ]
Da's dus technisch gezien een "nee"quote:Op maandag 8 februari 2010 09:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als alles volgens plan verloopt wel
Ik snap Johans verhaal niet. De verzekering van Harry kan dat toch gewoon uitkeren?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:26 schreef mootie het volgende:
Zo te horen heeft Harry het riool gesloopt met zijn auto, Peter zette muziek op, wat niet mocht. Dus Johan is over de flos gegaan.
Harry reageert nergens op. Ik krijg het idee dat hij niet verzekerd is.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:31 schreef Disana het volgende:
Ik snap Johans verhaal niet. De verzekering van Harry kan dat toch gewoon uitkeren?
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar dat kan hij toch gewoon zeggen? Ik vind het een beetje sneu dat Johan er maar over doorgaat terwijl Harry zijn mond houdt.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Harry reageert nergens op. Ik krijg het idee dat hij niet verzekerd is.
El Loco is met zijn auto ergens overheen gereden waar hij niet mocht komen. Zodoende is er een gat in het riool ontstaan. Of zoiets.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
Wat is er dan gebeurd? Hoe sloop je een riool met een auto?
Dit is wat ik er van begrijp: Dat stuk riool was al verstopt, loopt onder een platje door achter het huis. Dat is een piepklein stukje, maar Harry reed door de tuin heen, kwam daar, en probeerde te keren, op een stukje waar je niet keren kan. Daardoor is de grote schade ontstaan. Moet helemaal uitgegraven en vervangen worden.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
Wat is er dan gebeurd? Hoe sloop je een riool met een auto?
Hmm ik ben duidelijk Team Johan. Harry heeft nog niks aangeboden oid.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Geweldig dit, niet leuk natuurlijk, maar wel geweldig.
Harry, die altijd aan een stuk door praat, is opvallend zwijgzaam. Beetje slap, en dat geeft maar weer eens aan dat al dat luv luv luv gedrag een schild is tegen de werkelijkheid.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm ik ben duidelijk Team Johan. Harry heeft nog niks aangeboden oid.
Die lul zegt dat Johan er een container neer had moeten zetten. Hij gaat ook vast niet helpen met stront scheppen.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Harry, die altijd aan een stuk door praat, is opvallend zwijgzaam. Beetje slap, en dat geeft maar weer eens aan dat al dat luv luv luv gedrag een schild is tegen de werkelijkheid.
Ojee, de krachten van het universum slaan terug. En hard.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:36 schreef mootie het volgende:
Dit is wat ik er van begrijp: Dat stuk riool was al verstopt, loopt onder een platje door achter het huis. Dat is een piepklein stukje, maar Harry reed door de tuin heen, kwam daar, en probeerde te keren, op een stukje waar je niet keren kan. Daardoor is de grote schade ontstaan. Moet helemaal uitgegraven en vervangen worden.
Als ik jouw tuin inrijd, dingen sloop, dan betaal ik toch de schade?
We krijgen nu uitleg met stukjes papier!
Hoezo nalatigheid? Als ik Johan goed heb begrepen is die Loco gewoon met zijn auto de tuin ingereden.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:41 schreef Jian het volgende:
Johan zegt dat de verzekering toch niks zal uitkeren omdat hem nalatigheid verweten zal worden....... dus
Is dat toevallig nog door iemand opgenomen?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:26 schreef mootie het volgende:
Nee natuurlijk niet, die peert hem op tijd.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Die lul zegt dat Johan er een container neer had moeten zetten. Hij gaat ook vast niet helpen met stront scheppen.
Is toch niet zijn schuld dat de tuin klein is en een of andere lamlul toch zijn auto er in wil douwen?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:41 schreef Jian het volgende:
Johan zegt dat de verzekering toch niks zal uitkeren omdat hem nalatigheid verweten zal worden....... dus
Natuurlijk heeft hij dat, zegt hij, maar die keert toch niet uit.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, die peert hem op tijd.
Maar zei hij nou dat hij geen WA verzekering heeft?
Zoals ik hem begreep zitten er twee putten die afgedekt zijn, een voor de riolering en een voor het scheiden van vetten. Die moeten nu allebei opengegooid worden en volgens Johan krijgt ie dan stront over zich heen.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ik er van begrijp is Harry met de Loco-mobile over iets heen gereden waar je niet over heen moet rijden ofzeaux? Is het niet handig om dat even aan te geven dan? Of er iets voor of overheen te zetten?
Blijkbaar was er in jaren geen auto daar geweest, maar Luvluv moest proberen te keren op een plekje dat kleiner was dan zijn auto...quote:Op maandag 8 februari 2010 09:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ik er van begrijp is Harry met de Loco-mobile over iets heen gereden waar je niet over heen moet rijden ofzeaux? Is het niet handig om dat even aan te geven dan? Of er iets voor of overheen te zetten?
Wat een lul is het dan. Hij biedt echt helemaal niets aan.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij dat, zegt hij, maar die keert toch niet uit.
Proberen lijkt me geen slecht plan. Maar goed...
Is echt verbazingwekkend hoe laconiek hij doet. Dit gaat echt een klap geld kosten.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lul is het dan. Hij biedt echt helemaal niets aan.
Maar dat wist ik al wel. Mooi weer spelen en anderen problemen laten oplossen.
Hij zit zich gewoon te drukken. Johan zei dat er een graafapparaat (of zoiets) aan te pas zal moeten komen.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Is echt verbazingwekkend hoe laconiek hij doet. Dit gaat echt een klap geld kosten.
Pfff het lijkt er niet op dat Johan ook maar een cent van Harry gaat vragen, en Harry doet alsof zijn hippieneus bloedt.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:53 schreef Jian het volgende:
Volgens mij werkt dat tyfusriool van Johan al weken niet en probeert hij nu de kosten van reparatie op Harry af te schuiven, door te zeggen dat die met zijn auto de boel heeft stuk gereden. De Vlemmix is ertoe in staat
Mwoah, dat lijk me heel sterk.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:53 schreef Jian het volgende:
Volgens mij werkt dat tyfusriool van Johan al weken niet en probeert hij nu de kosten van reparatie op Harry af te schuiven, door te zeggen dat die met zijn auto de boel heeft stuk gereden. De Vlemmix is ertoe in staat
Laffe hond die Harry, doet alsof hij van niks weet.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:58 schreef Jian het volgende:
Johan vraagt direct niets, maar via omwegen heeft ie al 20x gezegd dat het de schuld van Harry is en dat ie geld wil zien. Hij hoopt natuurlijk dat Harry zo schokt en de verzekering wil hij er eigenlijk niet bij hebben omdat die waarschijnlijk gaan zeggen dat die auto er niets mee te maken heeft en dat, dat riool kut is aangelegd en al weken stuk is. Oplichter die Vlem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |