Hmm ik ben duidelijk Team Johan. Harry heeft nog niks aangeboden oid.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Geweldig dit, niet leuk natuurlijk, maar wel geweldig.
Harry, die altijd aan een stuk door praat, is opvallend zwijgzaam. Beetje slap, en dat geeft maar weer eens aan dat al dat luv luv luv gedrag een schild is tegen de werkelijkheid.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm ik ben duidelijk Team Johan. Harry heeft nog niks aangeboden oid.
Die lul zegt dat Johan er een container neer had moeten zetten. Hij gaat ook vast niet helpen met stront scheppen.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Harry, die altijd aan een stuk door praat, is opvallend zwijgzaam. Beetje slap, en dat geeft maar weer eens aan dat al dat luv luv luv gedrag een schild is tegen de werkelijkheid.
Ojee, de krachten van het universum slaan terug. En hard.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:36 schreef mootie het volgende:
Dit is wat ik er van begrijp: Dat stuk riool was al verstopt, loopt onder een platje door achter het huis. Dat is een piepklein stukje, maar Harry reed door de tuin heen, kwam daar, en probeerde te keren, op een stukje waar je niet keren kan. Daardoor is de grote schade ontstaan. Moet helemaal uitgegraven en vervangen worden.
Als ik jouw tuin inrijd, dingen sloop, dan betaal ik toch de schade?
We krijgen nu uitleg met stukjes papier!
Hoezo nalatigheid? Als ik Johan goed heb begrepen is die Loco gewoon met zijn auto de tuin ingereden.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:41 schreef Jian het volgende:
Johan zegt dat de verzekering toch niks zal uitkeren omdat hem nalatigheid verweten zal worden....... dus
Is dat toevallig nog door iemand opgenomen?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:26 schreef mootie het volgende:
Zo te horen heeft Harry het riool gesloopt met zijn auto, Peter zette muziek op, wat niet mocht. Dus Johan is over de flos gegaan.
Nee natuurlijk niet, die peert hem op tijd.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Die lul zegt dat Johan er een container neer had moeten zetten. Hij gaat ook vast niet helpen met stront scheppen.
Is toch niet zijn schuld dat de tuin klein is en een of andere lamlul toch zijn auto er in wil douwen?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:41 schreef Jian het volgende:
Johan zegt dat de verzekering toch niks zal uitkeren omdat hem nalatigheid verweten zal worden....... dus
Natuurlijk heeft hij dat, zegt hij, maar die keert toch niet uit.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, die peert hem op tijd.
Maar zei hij nou dat hij geen WA verzekering heeft?
Zoals ik hem begreep zitten er twee putten die afgedekt zijn, een voor de riolering en een voor het scheiden van vetten. Die moeten nu allebei opengegooid worden en volgens Johan krijgt ie dan stront over zich heen.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ik er van begrijp is Harry met de Loco-mobile over iets heen gereden waar je niet over heen moet rijden ofzeaux? Is het niet handig om dat even aan te geven dan? Of er iets voor of overheen te zetten?
Blijkbaar was er in jaren geen auto daar geweest, maar Luvluv moest proberen te keren op een plekje dat kleiner was dan zijn auto...quote:Op maandag 8 februari 2010 09:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ik er van begrijp is Harry met de Loco-mobile over iets heen gereden waar je niet over heen moet rijden ofzeaux? Is het niet handig om dat even aan te geven dan? Of er iets voor of overheen te zetten?
Wat een lul is het dan. Hij biedt echt helemaal niets aan.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij dat, zegt hij, maar die keert toch niet uit.
Proberen lijkt me geen slecht plan. Maar goed...
Is echt verbazingwekkend hoe laconiek hij doet. Dit gaat echt een klap geld kosten.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lul is het dan. Hij biedt echt helemaal niets aan.
Maar dat wist ik al wel. Mooi weer spelen en anderen problemen laten oplossen.
Hij zit zich gewoon te drukken. Johan zei dat er een graafapparaat (of zoiets) aan te pas zal moeten komen.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Is echt verbazingwekkend hoe laconiek hij doet. Dit gaat echt een klap geld kosten.
Pfff het lijkt er niet op dat Johan ook maar een cent van Harry gaat vragen, en Harry doet alsof zijn hippieneus bloedt.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:53 schreef Jian het volgende:
Volgens mij werkt dat tyfusriool van Johan al weken niet en probeert hij nu de kosten van reparatie op Harry af te schuiven, door te zeggen dat die met zijn auto de boel heeft stuk gereden. De Vlemmix is ertoe in staat
Mwoah, dat lijk me heel sterk.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:53 schreef Jian het volgende:
Volgens mij werkt dat tyfusriool van Johan al weken niet en probeert hij nu de kosten van reparatie op Harry af te schuiven, door te zeggen dat die met zijn auto de boel heeft stuk gereden. De Vlemmix is ertoe in staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |