quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:07 schreef tuinfluiter het volgende:[..]
Ja was het leuk?
Peter N. heeft dus een uur vraag me raak gedaan, twee keer een half uur.
Heb 40 minuten moeten missen van Vraag Me Raak met Peter,
heb jij nog wat kunnen onthouden, tikken voor in in dit topic?
Hij heeft zijn petje op omdat zijn gel op is. Hij pulkt er veel aan omdat hij dat automatisch doet. Dat hij die op had heeft niets te maken met dat hij vanmiddag niet voor de camera wilde komen bij Bob. Hij heeft hem al beschadigd gekocht.
Hij weet niets van politiek en die richting op, maar vind het idee van de necropolisdinges geen goed idee. Hij snapt niet hoe dat bekostigd zou moeten worden.
Hij kan prima in het Duits praten en gaat het beertjes plaatje waarmee hij gaat optreden ook in het Duits opnemen.
Hij weet niet wat al zijn vriendinnen uitspoken en dus ook niet wanneer er weer eens een langs komt .
Hij moet voornamelijk lachen om de geweldige vragen van Kees knalpiemel die hem steeds van zijn stuk brengen.
Diegene met de meeste kans op aambeien is diegene die het meeste zit en geeft dus indirect aan dat het Liesbeth is met de pijnlijke poepert.
Zij en Alsido zijn idd weg en hij weet niet precies of er wat is tussen die twee omdat hij zich daar niet mee bezig wilt houden. HIj vindt wel dat ze lekker collegiaal bezig zijn zo saampjes.
Ook is hij van mening dat Liesbeth er een beetje doorheen gaat zitten en het slecht trekt om constant met de camera;s te "werken".
Hij wist even niet meer wat kleiduiven schieten was... maar het leek hem zielig. (later popte dit wel weer omhoog dat het om schuiven gaat die afgeschoten werden)
Het half uur is ondertussen voorbij en Peter gaat kranig door in het volgende half uur.
De vragen worden enorm snel afgevuurd en hij leest dan ook bijna alle regels op.
Hij leest de vraag. Peter hoe voel jij jouzelf nu.. nu je daar alleen SV aan het draaien bent?
Hij voelt zich eenzaam. Maar gisteren vond hij wel gezellig om te draaien. Hij is dat van plan vaker te doen.
Peter wilde nog even wachten op Johan met het eten (ook al had hij enorme honger) want hij vond het lullig om te eten terwij johan er nog niet was.
terwijl johan al zelf broodjes onderweg heeft gegeten(meer vragen en antwoorden zijn en beetje langs mij heen gegaan)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+