Dit pak stink naar dooie hond! Ik zit hier met mijn kop in de pluche en stik zowat doordat er geen lucht naar binnen komt! Ik zie ook nog eens geen flikker.. Maar alles voor de kijkcijfersquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:11 schreef Disana het volgende:
Zo hee, Johan is woest over het opzetten van de 'kutmuziek'.
Ik ook Disana,quote:Op zondag 7 februari 2010 21:13 schreef Disana het volgende:
Hehehe... had net het geluid aangezet en viel met mijn neus in de boter.
Nope Ruudemans, niks gemist behalve je Camels.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh kut, ik was even camelen halen bij de bp, gebeurt er iets en mis ik het
Gelukkigquote:Op zondag 7 februari 2010 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope Ruudemans, niks gemist behalve je Camels.
Moet je maar zorgen dat je genoeg camelen op stal hebt staan voor het weekendquote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh kut, ik was even camelen halen bij de bp, gebeurt er iets en mis ik het
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef spuitje het volgende:
De stream van Sly, de hele avond dezelfde kopEn zijn muziekkeuze is weer geweldig, van ieder plaatje ongeveer 30-60 seconden, ik haak maar weer af en ga terug naar de Vlem
[ afbeelding ]
Sly? Zit die daar nu?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef spuitje het volgende:
De stream van Sly, de hele avond dezelfde kop![]()
[ afbeelding ]
Dit is de stream van Sly, maar meer dan zijn eigen kop is er niet te zienquote:Op zondag 7 februari 2010 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sly? Zit die daar nu?
Edit: Is dus een andere stream.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef spuitje het volgende:
De stream van Sly, de hele avond dezelfde kop
Dit topic gaat over Studio Vlemmix.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |