Laffe hond die Harry, doet alsof hij van niks weet.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:58 schreef Jian het volgende:
Johan vraagt direct niets, maar via omwegen heeft ie al 20x gezegd dat het de schuld van Harry is en dat ie geld wil zien. Hij hoopt natuurlijk dat Harry zo schokt en de verzekering wil hij er eigenlijk niet bij hebben omdat die waarschijnlijk gaan zeggen dat die auto er niets mee te maken heeft en dat, dat riool kut is aangelegd en al weken stuk is. Oplichter die Vlem
Ach, wat sommigen vermoedden zien we nu gewoon in de praktijk: al die luv praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Laffe hond die Harry, doet alsof hij van niks weet.
Ja maar vannacht voelde hij wel windvlagen in bed, hij heeft weer spoken ontdekt?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:01 schreef Toverheks het volgende:
Als Harry het heeft gesloopt moet hij gewoon betalen, punt klaar en uit.
Hij kan toch proberen de hele zooi weer dicht te "lieven"?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:01 schreef Toverheks het volgende:
Als Harry het heeft gesloopt moet hij gewoon betalen, punt klaar en uit.
Of piesen!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij kan toch proberen de hele zooi weer dicht te "lieven"?![]()
Wut? Dat hebben ze in de afgelopen paar dagen gedaan? Ik dacht dat de hele zooi naar pis en stront meurde?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef Disana het volgende:
Er was niets mis met riool. Het was zelfs helemaal vervangen. Tot zover de vermoedens van Jian
Nee dat kwam/komt door de verstopte wc. Geen idee trouwens of die al ontstopt is.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wut? Dat hebben ze in de afgelopen paar dagen gedaan? Ik dacht dat de hele zooi naar pis en stront meurde?
En dat hele nieuwe rioolstelsel heeft die kuthippie gesloopt!!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef Disana het volgende:
Er was niets mis met riool. Het was zelfs helemaal vervangen. Tot zover de vermoedens van Jian
Ja alles is al gemaakt als ik het goed heb begrepen.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat kwam/komt door de verstopte wc. Geen idee trouwens of die al ontstopt is.
Nee, want ze moesten het nog open maken volgens Johan, voor de vorst weer begint.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja alles is al gemaakt als ik het goed heb begrepen.
Ah, ik hoorde ze er ook al niet meer over. Dus dan nodig je een nephippie uit en hup, meteen weer nieuwe rioolproblemen.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja alles is al gemaakt als ik het goed heb begrepen.
Het was gerepareerd, maar ze moesten het nog dichtmaken.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, want ze moesten het nog open maken volgens Johan, voor de vorst weer begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |