Tijd voor "The O'Reilly Men"!!quote:
Yeaaaah, not gonna watch that.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:20 schreef Toverheks het volgende:
Harry geeft nu ochtendgymnastiek hahah echt Karl Noten is er niks bij.
Hij is in ieder geval wel consequent. Eerst helpt hij de boel van binnen naar de vaantjes door het chemisch toilet te verstoppen en voor overstroming te zorgen en een paar weken later komt ie de zaak netjes afmaken.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
Die Harry was wat mij betreft al tijdens de weekend zo door de mand gevallen. Opportunistische lul die, als puntje bij paaltje komt, vol gebakken lucht ipv lof en pies zit.
Ik vind het nog verbazingwekkend dat de streams gewoon kunnen blijven lopen na dit drama.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:27 schreef Jian het volgende:
Peter zegt; Zit er niet mee Harry, als Johan zegt dat er een hele put uit moet, is er waarschijnlijk een tegel verschoven ! Peter kent 'm hè
Sterker nog: hij zegt dat ie er zo vandoor moet.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Is echt verbazingwekkend hoe laconiek hij doet. Dit gaat echt een klap geld kosten.
Ga met God, maar GA!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:34 schreef Toverheks het volgende:
Harry zegt die was de ochtendsjow en alles ging mis, heb ook telefoon van Johan ingestraald maar alles gaat mis, ook Liesbeth de printer doet het niet meer.
Harry Love, ff tussendoor, wandel het pand uit en alles doet het weer, je geeft negatieve vibes af, God zij met U maar nu aju met de paraplu en de mazzel.
Ze hebben het helemaal uitgetekend en gereconstrueerd. Had je dat gemist dan ?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij was dat riool al sinds tijden bar en boos. Het zal me ergens ook niks verbazen als deze samenloop van omstandigheden wordt aangegrepen. Temeer daar ik me niet kan voorstellen dat je met een auto een riool raken kunt?
Alles voor de kijkcijfers.quote:
Ik lees alleen nog mee. Kan me niet meer zetten tot kijken.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben het helemaal uitgetekend en gereconstrueerd. Had je dat gemist dan ?
Dan mis je toch de leukste dingen. Is hetzelfde als je een aflevering van Fawlty Towers die je niet gezien hebt laten navertellenquote:Op maandag 8 februari 2010 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lees alleen nog mee. Kan me niet meer zetten tot kijken.
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:38 schreef Jian het volgende:
Godsamme, de ondankbaarheid van die Vlemmix, .. zonder de positieve fibes van Harry was die zooi daar helemaal in elkaar geflikkerd. Hij mag blij zijn dat Harry de schade nog enigszins beperkt houdt met zijn positieve straling enzo.Harry, master of the Universe
Er staan daar zoveel auto's als het druk is.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ik er van begrijp is Harry met de Loco-mobile over iets heen gereden waar je niet over heen moet rijden ofzeaux? Is het niet handig om dat even aan te geven dan? Of er iets voor of overheen te zetten?
Verschil is dat de grapdichtheid van FT een stuk hoger ligt, dit is meer 100 uur kijken voor een minuut lachen.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan mis je toch de leukste dingen. Is hetzelfde als je een aflevering van Fawlty Towers die je niet gezien hebt laten navertellen
Het gaat blijkbaar over het stukje aan het eind van het paadje.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er staan daar zoveel auto's als het druk is.
Volgens Johan kwam er daar niemand met zijn autoquote:Op maandag 8 februari 2010 10:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er staan daar zoveel auto's als het druk is.
Ja, ik ken het wel daaro.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat blijkbaar over het stukje aan het eind van het paadje.
Ik heb er genoeg zien staan.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens Johan kwam er daar niemand met zijn auto
Wat boeit het nou waar de melk vandaan komt?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Houdbare melk van de Aldi of Lidl?
Het mag daar echt niks kosten hè..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |