Dat moet ik toch even nader toelichten. Dat aanbod van Bram kwam op een moment dat mijn vriendin mee zat te lezen en Bram's idee werd door haar niet echt enthousiast ontvangen. Daarnaast wou Bram er nog streammateriaal van maken ook, dus een keer stiekem gaan was ook geen optie. Daarbij komt nog eens dat de zusjes allebei voor 100% van de herenliefde zijn en dat zou dus betekenen dat ik met een gevoel van een gehandboeid kind in een snoepwinkel, me met twee mooie dames in een hot tub moet laten filmen en daarvoor thuis nog een een derde wereldoorlog riskeren. En dat leek mij niet echt een wenselijke situatie.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Zou kunnen maar als puntje bij paaltje komt ligt Pearl Bitch toch het liefst met haar eigen vriendin in bed.
Want ging zelfs niet in op de aanbieding van Bram Recourt dat Pearlbitch in jacuzzi met Dido en Eline kan.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef enjoybram het volgende:
Pearlbitch.... je mag samen met Dido en Eline in de jacuzzi... als je komt... film het dan wel want
ik moet ook geld verdienen...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
En dat moet ik lezen met mijn vriendin hier naast me. Ik zal maar niet herhalen wat ze zegt...
Had het nou ff via PM gestuurd Bram.
Linksom of rechtsom, maar we zullen onze dagelijkse portie cultuur door onze strot geduwd krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:31 schreef Dottey het volgende:
Peter is er weer..
muziek van hanssie is weg.. maar nu hebben we de duitse hits aangezet door Peter
en wederom bar leeg en muziekquote:Op zondag 7 februari 2010 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, maar we zullen onze dagelijkse portie cultuur door onze strot geduwd krijgen.
Ach, ik heb het geluid meestal uit, vind het minstens 90 % bagger wat je daar hoortquote:Op zondag 7 februari 2010 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, maar we zullen onze dagelijkse portie cultuur door onze strot geduwd krijgen.
Tja, als er verder niemand is krijg je datquote:Op zondag 7 februari 2010 18:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter N. : Heb je dit ook alweer, kan ik ook nog Vraag me Raak gaan doen, het is wel mijn weekeindje.
Maar het komt allemaal welgoed volgens hem. Hij is ook super enthousiast volgens mijquote:Op zondag 7 februari 2010 19:01 schreef Dottey het volgende:
vraagjeraak met peter... *hij zucht er maar van*
Ondertussen geniet hij er wel van, heerlijk toch een heel weekend alleen voor hem alleen aandachtquote:Op zondag 7 februari 2010 19:01 schreef Dottey het volgende:
vraagjeraak met peter... *hij zucht er maar van*
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij praat met zoveel klinkers. Een beetje als Rob de tuinman
.
tetutu te tutu te tutu tetutu tu nu zit ik met dat stomme deuntje in mijn hoofd. en zie Nico op de fiets langs komenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij praat met zoveel klinkers. Een beetje als Rob de tuinman
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |