Ik oook!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:39 schreef bloodymary het volgende:
Ik dacht eerst dat het iemand in zo'n pak was weer, net als Wendy als Lucretia.
Inderdaad. Daar mogen een hooooooooooop mensen een voorbeeld aan nemen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Goed nederlands sprak hij btw voor iemand die nog maar zo kort in nederland woont
Hij heeft hier natuurlijk eerst illegaal gezetenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Goed nederlands sprak hij btw voor iemand die nog maar zo kort in nederland woont
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
tenzij Stacey de 26 plussers moet begeleiden, want zij is nogal uiterlijkgericht (best vreemd gezien haar net zo onaantrekkelijke kop). Bij de andere juryleden gaat hij het wel redden.
Dat waarschijnlijk niet. Puur omdat zijn uiterlijk niet "standaard" genoeg is. Maar ik weet wel zeker dat hij zó een platencontract krijgt.quote:
Hij is gewoon enorm dikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk niet. Puur omdat zijn uiterlijk niet "standaard" genoeg is. Maar ik weet wel zeker dat hij zó een platencontract krijgt.
Ik denk eigenlijk dat juist zijn niet-standaard uiterlijk, gecombineerd met zijn leuke karakter en goede stem, hem tot een publiekslieveling maakt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk niet. Puur omdat zijn uiterlijk niet "standaard" genoeg is. Maar ik weet wel zeker dat hij zó een platencontract krijgt.
Dat wordt geniaal juist denk ikquote:Op zondag 7 maart 2010 11:15 schreef Symphonic het volgende:
Zijn optreden van vrijdag was in ieder geval weer erg goed
Ik voorzie wel een groot probleem als er een Nederlandstalige ronde in de liveshows komt.
En zo is het maar netquote:Op vrijdag 19 maart 2010 zei Eric van Tijn het volgende:
Ik heb lekker Dony!
Ik hoop dat ie daarmee stopt. Zijn uiterlijk heeft een hoog knuffelbeer gehalte. Als hij slank zou zijn, dan gaat dat ten koste van zijn charme en image.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:40 schreef Aarti het volgende:
Ik vind hem erg mooi zingen, en volgens mij is ie nogal aan het afvallen!
Ja inderdaad! Hij heeft gewoon een ontzettend positieve uitstraling zoals hij nu is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie daarmee stopt. Zijn uiterlijk heeft een hoog knuffelbeer gehalte. Als hij slank zou zijn, dan gaat dat ten koste van zijn charme en image.
SBS: "HEEEEEL NEDERLAND IS NU AL IN DE BAN VAN DONY!EINZ!!!!!1!!!!!:D!!!1!!1!!1!!!!!!!!!"quote:Op zondag 21 maart 2010 13:48 schreef Noek het volgende:
Afschuwelijk. Nederland houdt nu al van hem. Bah!
Inderdaad. Op zich een aardige kerel maar zo aandoenlijk vind ik het nou ook weer niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:48 schreef Noek het volgende:
Afschuwelijk. Nederland houdt nu al van hem. Bah!
Pas als je met FOK! naar de show bent geweest, dan weet je pas wat sfeer is!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:02 schreef rubje het volgende:
echt je kunt je betrokkenheid ook overdrijven door met een bord voor de tv te gaan wapperen
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
SBS: "HEEEEEL NEDERLAND IS NU AL IN DE BAN VAN DONY!EINZ!!!!!1!!!!!:D!!!1!!1!!1!!!!!!!!!"
Ik hoop dat hij zelf wat meer verstand heeft. Ongezond vet dit man.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie daarmee stopt. Zijn uiterlijk heeft een hoog knuffelbeer gehalte. Als hij slank zou zijn, dan gaat dat ten koste van zijn charme en image.
Gisteren daarentegen wel, met dat tweede optreden. Hij is echt verschrikkelijk muzikaalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Hij heeft zeker een goede stem, absoluut, maar ik werd niet van mijn stoel geblazen...
Eens.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:59 schreef XMarlies het volgende:
Gewoon een aardige zanger, waar veel reclame voor wordt gemaakt.
Ik snap niet waarom. Ik snap het gewoon echt niet.
DOrine had een Likabibilty van -30 bij mij anders hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:57 schreef chansadres het volgende:
Dony is de nieuwe Dorine. Likability factor 100
Hmz, Dorine was anders een behoorlijk mooie vrouw om te zien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:57 schreef chansadres het volgende:
Dony is de nieuwe Dorine. Likability factor 100
Ik zal het nog 1 keer uitleggen..quote:
Reageer eens niet zo aangebrandquote:Op zondag 4 april 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal het nog 1 keer uitleggen..
Feit 1
Dony ziet er niet bepaald uit als iemand die je (trots) boven je bed hangt.
(Dony, als je meeleest... "HoiDit is niet lullig bedoeld
)
Feit 2
Dony kan gewoon heel goed zingen.
Feit 3
De combinatie van Feit 1 en 2 maakt het tot een hype, waar vooral feit 1 een groot aandeel in heeft.
Ik weet niet of je Popstars met Rebecaa hebt gezien, maar je zou dit hier wel een beetje op toe kunnen passen
Duidelijk? Mooi.. Of je het er nou mee eens bent of niet, het is nou eenmaal zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry als dat zo overkomt![]()
In welk opzicht?quote:Op maandag 5 april 2010 16:54 schreef Leigh het volgende:
Ik vind de vergelijking met Susan Boyle best een belediging eigenlijk
hij zingt goed, maar ik krijg er verder geen kippevel van, en net als rebecca zal hij noooooooit een paul potts of susan boyle worden, dus daarom snap ik de hype verder niet, daar komt bij dat ik niet naar het uiterlijk van iemand kijkquote:Op zondag 4 april 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal het nog 1 keer uitleggen..
Feit 1
Dony ziet er niet bepaald uit als iemand die je (trots) boven je bed hangt.
(Dony, als je meeleest... "HoiDit is niet lullig bedoeld
)
Feit 2
Dony kan gewoon heel goed zingen.
Feit 3
De combinatie van Feit 1 en 2 maakt het tot een hype, waar vooral feit 1 een groot aandeel in heeft.
Ik weet niet of je Popstars met Rebecaa hebt gezien, maar je zou dit hier wel een beetje op toe kunnen passen
Duidelijk? Mooi.. Of je het er nou mee eens bent of niet, het is nou eenmaal zo
Ben ik met je eens. Als hij er standaard uit had gezien was hij misschien niet eens zo ver gekomen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:24 schreef TheVulture het volgende:
Het grappige is dat Dony min of meer 'positief gediscrimineerd' wordt op basis van zijn looks... juist omdat ie er niet uitziet als een popster is hij "sensationeel".... maar als hij er normaal had uitgezien was hij niet zo gehyped
Louis Armstrong? Nou dacht het niet...quote:Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef iBenny het volgende:
Je zou zijn stem wel een beetje kunnen vergelijken met Louis Armstrong
Iets wat je heel weinig hoort tegenwoordig
Ik ook! Steeds hetzelfde....quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:15 schreef Seam het volgende:
Ik vind hem steeds minder leuk worden eigenlijk ..
En Gordon "stem maar niet op 'm want het is een wedstrijd" is jurylid nummer 1quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:37 schreef Knipoogje het volgende:
Hij piekt te vroeg. De andere juryleden/publiek gaan zich langzaam tegen hem keren denk ik. Mensen houden er nu eenmaal niet van als iemand totaal gepimpt wordt. Alleen bij Boris was het anders omdat ie zo extreem veel beter was dan de rest![]()
het was inderdaad niet zijn beste optreden, maar zeker terecht doorquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
Vandaag vond ik hem ook niet zo...
zingen kan hij wel, dat heeft hij dubbel-en-dwars bewezen
Indonesie. Ze zei dat alle Indonesiers en vast ook wel de Molukkers op hem zouden gaan stemmen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Waar komt ie nou eigenlijk vandaan? Zei Angela nu dat t een Molukker is?
Oh echt?quote:Op maandag 12 april 2010 00:55 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Indonesie. Ze zei dat alle Indonesiers en vast ook wel de Molukkers op hem zouden gaan stemmen.
Iig populairder dan Fierce, Janna en Daniellequote:Op maandag 12 april 2010 15:04 schreef Stefkeeh het volgende:
Volgens mij is hij helemaal niet zo heel erg populair, in mijn klas op school iig niet..
Hahaha echt he, ik moest denken aan bananen, die groeien ook naar het licht toequote:Op zaterdag 24 april 2010 11:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben gefascineerd door zijn oorlellen.
Maarre.. wel zijn beste optreden tot nu toe!
Eens. Ok, hij zingt niet vals maar ik vind er echt helemaal niets bijzonders aan!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:29 schreef Steve het volgende:
Ik vind het nog steeds niks.
Vind hem nou niet bepaald briljant zingen of echt een heel erg lekkere stem hebben...
Hahaha ja daar hoor ik meer mensen over op de vrijdagquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben gefascineerd door zijn oorlellen.
Maarre.. wel zijn beste optreden tot nu toe!
Hier zie je het goed....:quote:Op woensdag 28 april 2010 09:10 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha ja daar hoor ik meer mensen over op de vrijdag![]()
Heb het nog steeds niet gezienik ga ff goed opletten!
Haha ze zijn zo gebobbeld. Zou er een voedselvoorraadje inzitten?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier zie je het goed....:
Dony, de nieuwe Susan Boyle
Juist, dit is het.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:29 schreef Steve het volgende:
Ik vind het nog steeds niks.
Vind hem nou niet bepaald briljant zingen of echt een heel erg lekkere stem hebben...
Big jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil hem graag een keer bigband horen zingen
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt klaar met deze zingende Mr. Potatoehead
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef XMarlies het volgende:
Weet je wat ik ook zo raar vind? Dat bij hem iedere keer zijn familie in Verweggistan wordt aangekaart (weet je wel, die ouders die pas komen als hij in de finale beland, lekker aardig) en als Kelvin dan iets noemt over zijn opa, wordt hij gelijk op het matje geroepen in de liveshow ('Moet je niet doen, bla bla'). Hoezo meten met twee maten?
De decorsbouwers halen opgelucht ademquote:
Precies mijn gedachte. Dony had het al vaak over zijn ouders en hoezeer hij ze miste.. En dan breng je Dony zo van zijn apprepot door zo een streek uit te halen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef Kidney_bean01 het volgende:
lullig dat de ouders van Sumera wel komen, maar de ouders van Dony niet..
appre wattes?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Dony had het al vaak over zijn ouders en hoezeer hij ze miste.. En dan breng je Dony zo van zijn apprepot door zo een streek uit te halen.
Echt oneerlijk. Bah
WTF?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Wie moet ik pijpen om hem exit te krijgen?
Als ik een luidspreker in een zak aardappelen plaats heb ik een betere performance gezien dan Dony
Dat noemen ze een uitdrukkingquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Als ik een luidspreker in een zak aardappelen plaats heb ik een betere performance gezien dan Dony
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:32 schreef Oidale het volgende:
[..]
In jouw geval neem ik die volledig serieus
Hij is elke week alleen maar aan het jankzakken, om een ticket te krijgen voor z'n oudersquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:Hij was echt afschuwelijk slecht he.
Die charme die hij had issie kwijt ook...
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Gut zeg het is geen Surpriseshow voor knuffelpinda'squote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar jeetje, wat sneu voor hem inderdaad dat Sumerahaar ouders op deze manier binnen gebracht werden. De tranen sprongen me in de ogen.. Kan me voorstellen dat dit nogal op je inhakt als je je eigen ouders zo mist. Ik gun hem daarom best een finaleplek.
Tja, van de overgebleven kandidaten gaat toch niemand, behalve Jaap, het maken, dus dan gun ik hem net zo goed een ontmoeting met zijn ouders.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gut zeg het is geen Surpriseshow voor knuffelpinda's![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Tja, van de overgebleven kandidaten gaat toch niemand, behalve Jaap, het maken, dus dan gun ik hem net zo goed een ontmoeting met zijn ouders.
Nou kijk dat stukje maar eens terug, hij begint er zelf over te piepen, een echte kerel houdt z'n mond en gaat niet wekelijks melden dat hij hoopt dat hij de finale haalt om z'n ouders te zienquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij jammerde toch niet?
Dit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het alles meevallen - tot hij zijn tekst gehad. Daarna zong hij inderdaad bedroevend. Maar jeetje, wat sneu voor hem inderdaad dat Sumerahaar ouders op deze manier binnen gebracht werden. De tranen sprongen me in de ogen.. Kan me voorstellen dat dit nogal op je inhakt als je je eigen ouders zo mist. Ik gun hem daarom best een finaleplek. En nee, hij is niet de beste. Maar hij krijgt ook wel de verkeerde nummers. Een derde plek zou best terecht zijn, wat mij betreft.
quote:Op zondag 9 mei 2010 02:24 schreef Fir3fly het volgende:
Eens met niemand.
Hij had de theater rondes niet eens mogen overleven.
Mja dan moeten ze hem die wel geven. Met rustige nummers is hij heel goed.quote:Op zondag 9 mei 2010 10:10 schreef UltraR het volgende:
Wat een onzin zeg. Niet te geloven.
Die jongen heeft bij de wat rustigere nummers een stem om u tegen te zeggen. Punt.
OMG ik schoot echt in de lach van je UIquote:
Van mij wel.. maar ik denk dat dat iig deze vrijdag neit gaat gebeurenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Mag Dony er nou eindelijk eens uit deze vrijdag. Ik vind hem niet leuk meer, eerder saai
weer zon suf ruknummerquote:Op zondag 9 mei 2010 19:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Donny gaat vrijdag Me and Mrs Jones zingen, aldus Eric net in Life 4 you.
Nee eerst kelvin denk ik en dan Sonyquote:Op zondag 9 mei 2010 16:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van mij wel.. maar ik denk dat dat iig deze vrijdag neit gaat gebeuren
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee eerst kelvin denk ik en dan Sony
Jij het het virus nu ook.. Zogauw je de lellen hebt waargenomen ga je er op letten.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net dat zijn oren een soort bijzettafeltjes zijn met die naar buiten staande lellen
Oh ik haal een ouwe koei uit de sloot?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef eleusis het volgende:
[..]
Jij het het virus nu ook.. Zogauw je de lellen hebt waargenomen ga je er op letten.
Aan haar oorlellen?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik haal een ouwe koei uit de sloot?
quote:
kelvin ? zn moeder zie ik elke week in het publiekquote:Op zondag 9 mei 2010 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee eerst kelvin denk ik en dan Sony
Ja enquote:Op maandag 10 mei 2010 09:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
kelvin ? zn moeder zie ik elke week in het publiek
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gut zeg het is geen Surpriseshow voor knuffelpinda's![]()
maakt niet uitquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
niet goed gelezen, ik dacht dat het ging over het wel/niet weerzien van de ouders
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Mooi dat ik niet meer kijk, wat een waardeloze actie van Gordon en Eric, maar nu hoef ik ook niet meer tegen dat ugly geval van een Dony aan te kijken
Ja, want elke artiest ter wereld is in alle genres even goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:56 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat hij maar een genre goed kan.
Idd, je moet op een artiest stemmen omdat hij zo goed kan zingen en performen, niet omdat je hem zo gunt dat hij zijn ouders weer ziet....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:43 schreef Leigh het volgende:
Dat gedoe over zijn ouders en familie in Indonesië begin ik langzamerhand irritant te vinden.
Dat dan weer wel, maar ik hou m'n hart vast voor de 3 finaleplaatsen, zou me niks verbazen als Maaike er toch nog uitgaat en die 2 metrohuppeltjes verder komenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:43 schreef Knipoogje het volgende:
Maar goed, liever Dony in de finale dan Bad boys.
Dat laatste is wel iets moois voor hem, als ie ze weer ziet. Iedereen gunt het hem, natuurlijkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Idd, je moet op een artiest stemmen omdat hij zo goed kan zingen en performen, niet omdat je hem zo gunt dat hij zijn ouders weer ziet....
Tja, zullen we dan voor elke deelnemer iets moois doen? We zijn geen surpriseshow zegquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:10 schreef Leigh het volgende:
[..]
Dat laatste is wel iets moois voor hem, als ie ze weer ziet.
Hé, dat zeg ik niet, hèquote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, zullen we dan voor elke deelnemer iets moois doen? We zijn geen surpriseshow zeg
quote:
Ben 't met je eens, hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar dat krijg je zo wel, die jongen mekkert elke week, gister was het weer "m'n moeder zei nog, zing maar gewoon dan". Hoezo "dan", was mevrouw knuffelmoeder het er ook niet mee eens dat ze geen duur ticket gekregen had?Die jongen komt zelf naar Nederland, begreep dus ook dat hij in z'n eigen land al van alles geprobeerd heeft, volledig geflopt, dus maar in Nederland wat proberen. Prima hoor, maar wees een kerel en geen jammerend jochie. Sympathiek, nah-uh.
Een ticket gun ik iemand al láng niet meer als het wekenlang gedweep is, zoiets siert je niet.![]()
Hij is geen vluchteling of iemand met een gebroken familie, hij is zélf hier gekomen.
Martijn blijft er iedere keer over doorzeiken, dat vind ik toch behoorlijk sneu voor Dony.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:02 schreef djenneke het volgende:
Het wordt tijd dat Dony volgende week zijn koffers eens even in gaat pakken.
Ik heb er wel genoeg van.
En ik zit al helemaal niet te wachten op een familiereünie.
Pff ja. Hij zorgt voor de hapjespakmomenten in de uitzending. Met die reguliere reclames erbij zit je propvol als het afgelopen is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:03 schreef eleusis het volgende:
Altijd matig, altijd door!
Donyvol heet datquote:Op maandag 17 mei 2010 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pff ja. Hij zorgt voor de hapjespakmomenten in de uitzending. Met die reguliere reclames erbij zit je propvol als het afgelopen is.
Geen Doner Kebab, maar Dony Kebab.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:19 schreef Mister1977 het volgende:
Aan Dony zit de nodige kebab.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn maar weinig fans meer te vinden.
En dikke mensen. En dat zijn er nogal wat in Nederland.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:57 schreef Deceit het volgende:
Ik denk dat juist heel veel oudere mensen op hem stemmen
Goed zingen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind hem nog steeds goed zingen. Stelletje verzuurde fokkers
Goed zingen doet hij ook welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind hem nog steeds goed zingen. Stelletje verzuurde fokkers
Mwa goed. Vrij random, standaard, normaal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goed zingen doet hij ook welmaar geen X Factor
Ja, ik miste je al! Heb van de week nog wel even op jullie site gekeken. Mooi filmpje van Sumeraquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:59 schreef XMarlies het volgende:
[..]
Haaaiiii, kbendurweeristijd om te slapen eigenlijk, maar heb nog geen zin...
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:57 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Nou moet ik wel bekennen dat ik een beetje klaar ben met Dony, maar Maaike moet er eerst uit.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:45 schreef bloodymary het volgende:
het zal wel zo bedongen zijn dat hij in de finale zit.
daar is hij goed in en dat heeft hij ruimschoots bewezenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:51 schreef Knipoogje het volgende:
Dony moet gewoon lekker zijn ballads blijven zingen
Leuk dat Stacey wil dat ie uptempo doet (logisch, want dat kan hij niet goed), maar Bad boys gaan toch ook geen luisterliedjes zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |