Idd, je moet op een artiest stemmen omdat hij zo goed kan zingen en performen, niet omdat je hem zo gunt dat hij zijn ouders weer ziet....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:43 schreef Leigh het volgende:
Dat gedoe over zijn ouders en familie in Indonesië begin ik langzamerhand irritant te vinden.
Dat dan weer wel, maar ik hou m'n hart vast voor de 3 finaleplaatsen, zou me niks verbazen als Maaike er toch nog uitgaat en die 2 metrohuppeltjes verder komenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:43 schreef Knipoogje het volgende:
Maar goed, liever Dony in de finale dan Bad boys.
Dat laatste is wel iets moois voor hem, als ie ze weer ziet. Iedereen gunt het hem, natuurlijkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Idd, je moet op een artiest stemmen omdat hij zo goed kan zingen en performen, niet omdat je hem zo gunt dat hij zijn ouders weer ziet....
Tja, zullen we dan voor elke deelnemer iets moois doen? We zijn geen surpriseshow zegquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:10 schreef Leigh het volgende:
[..]
Dat laatste is wel iets moois voor hem, als ie ze weer ziet.
Hé, dat zeg ik niet, hèquote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, zullen we dan voor elke deelnemer iets moois doen? We zijn geen surpriseshow zeg
quote:
Ben 't met je eens, hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar dat krijg je zo wel, die jongen mekkert elke week, gister was het weer "m'n moeder zei nog, zing maar gewoon dan". Hoezo "dan", was mevrouw knuffelmoeder het er ook niet mee eens dat ze geen duur ticket gekregen had?Die jongen komt zelf naar Nederland, begreep dus ook dat hij in z'n eigen land al van alles geprobeerd heeft, volledig geflopt, dus maar in Nederland wat proberen. Prima hoor, maar wees een kerel en geen jammerend jochie. Sympathiek, nah-uh.
Een ticket gun ik iemand al láng niet meer als het wekenlang gedweep is, zoiets siert je niet.![]()
Hij is geen vluchteling of iemand met een gebroken familie, hij is zélf hier gekomen.
Martijn blijft er iedere keer over doorzeiken, dat vind ik toch behoorlijk sneu voor Dony.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:02 schreef djenneke het volgende:
Het wordt tijd dat Dony volgende week zijn koffers eens even in gaat pakken.
Ik heb er wel genoeg van.
En ik zit al helemaal niet te wachten op een familiereünie.
Pff ja. Hij zorgt voor de hapjespakmomenten in de uitzending. Met die reguliere reclames erbij zit je propvol als het afgelopen is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:03 schreef eleusis het volgende:
Altijd matig, altijd door!
Donyvol heet datquote:Op maandag 17 mei 2010 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pff ja. Hij zorgt voor de hapjespakmomenten in de uitzending. Met die reguliere reclames erbij zit je propvol als het afgelopen is.
Geen Doner Kebab, maar Dony Kebab.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:19 schreef Mister1977 het volgende:
Aan Dony zit de nodige kebab.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |