Louis Armstrong? Nou dacht het niet...quote:Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef iBenny het volgende:
Je zou zijn stem wel een beetje kunnen vergelijken met Louis Armstrong
Iets wat je heel weinig hoort tegenwoordig
Ik ook! Steeds hetzelfde....quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:15 schreef Seam het volgende:
Ik vind hem steeds minder leuk worden eigenlijk ..
En Gordon "stem maar niet op 'm want het is een wedstrijd" is jurylid nummer 1quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:37 schreef Knipoogje het volgende:
Hij piekt te vroeg. De andere juryleden/publiek gaan zich langzaam tegen hem keren denk ik. Mensen houden er nu eenmaal niet van als iemand totaal gepimpt wordt. Alleen bij Boris was het anders omdat ie zo extreem veel beter was dan de rest![]()
het was inderdaad niet zijn beste optreden, maar zeker terecht doorquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
Vandaag vond ik hem ook niet zo...
zingen kan hij wel, dat heeft hij dubbel-en-dwars bewezen
Indonesie. Ze zei dat alle Indonesiers en vast ook wel de Molukkers op hem zouden gaan stemmen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Waar komt ie nou eigenlijk vandaan? Zei Angela nu dat t een Molukker is?
Oh echt?quote:Op maandag 12 april 2010 00:55 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Indonesie. Ze zei dat alle Indonesiers en vast ook wel de Molukkers op hem zouden gaan stemmen.
Iig populairder dan Fierce, Janna en Daniellequote:Op maandag 12 april 2010 15:04 schreef Stefkeeh het volgende:
Volgens mij is hij helemaal niet zo heel erg populair, in mijn klas op school iig niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |