Nee eerst kelvin denk ik en dan Sonyquote:Op zondag 9 mei 2010 16:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van mij wel.. maar ik denk dat dat iig deze vrijdag neit gaat gebeuren
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee eerst kelvin denk ik en dan Sony
Jij het het virus nu ook.. Zogauw je de lellen hebt waargenomen ga je er op letten.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net dat zijn oren een soort bijzettafeltjes zijn met die naar buiten staande lellen
Oh ik haal een ouwe koei uit de sloot?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef eleusis het volgende:
[..]
Jij het het virus nu ook.. Zogauw je de lellen hebt waargenomen ga je er op letten.
Aan haar oorlellen?quote:Op maandag 10 mei 2010 01:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik haal een ouwe koei uit de sloot?
quote:
kelvin ? zn moeder zie ik elke week in het publiekquote:Op zondag 9 mei 2010 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee eerst kelvin denk ik en dan Sony
Ja enquote:Op maandag 10 mei 2010 09:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
kelvin ? zn moeder zie ik elke week in het publiek
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gut zeg het is geen Surpriseshow voor knuffelpinda's![]()
maakt niet uitquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
niet goed gelezen, ik dacht dat het ging over het wel/niet weerzien van de ouders
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Mooi dat ik niet meer kijk, wat een waardeloze actie van Gordon en Eric, maar nu hoef ik ook niet meer tegen dat ugly geval van een Dony aan te kijken
Ja, want elke artiest ter wereld is in alle genres even goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:56 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat hij maar een genre goed kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |