quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:01 schreef quirigua het volgende:
wakkermaakseks : wat vind je ervan ?ik vind t geweldig
quote:
Aldus de maagden van Fok...quote:
Als je nou eens argumenten had...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef Magistic het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aldus de maagden van Fok...
pas daarmee op, sommige jongens vinden dat geilquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:34 schreef Faithfulness het volgende:
Ik grom, bijt, spuug, schop en sla om me heen als je mij wakker wilt maken. So stay out!
Nou, zodra ze een dikke fluim in je gezicht spuugt vraag ik me af welke jongen hem daarvan omhoog krijgt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:52 schreef jo-ep het volgende:
[..]
pas daarmee op, sommige jongens vinden dat geil![]()
In slaap gep....t worden is ook wel wat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:01 schreef quirigua het volgende:
wakkermaakseks : wat vind je ervan ?ik vind t geweldig
En wat beweegt je er toe dat dan op FOK! te willen vermelden.quote:
Heul geen drang, eerder een ontopic antwoord in tegendeel tot jou.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat beweegt je er toe dat dan op FOK! te willen vermelden.
Wat is die drang? Kom op, enlighten me.
Het is een mededeling.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heul geen drang, eerder een ontopic antwoord in tegendeel tot jou.
Ook goed, een ontopic mededeling. Maar ik begrijp nu in ieder geval wel waarom je zo reageert.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een mededeling.
MAAR NEE IK WERD NIET WAKKER GEPIJPT VNANOCHTANCNHTDD NEE!!!!![]()
![]()
![]()
NU JE ZIN![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:00 schreef Miam het volgende:
Een goede manier om keihard wakker te worden
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:16 schreef Pien85 het volgende:
Ik lees elke keer zwangermaakseks in de TT
Doe je goedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:19 schreef FokR het volgende:
[..]
Ochtenderectie is ook meestal harder dan een gewone erectie bij mij
Uhu heerlijk!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:28 schreef Miam het volgende:
haha!Dat moet een geweldig gevoel zijn, niet waar
Ochtendpik is keihardquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:33 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ochtendsex in het weekend is wel nice, ik ben meestal als eerst wakker, maar maak hem er niet perse wakker voor. Wel dat als we allebij net net wakker zijn beginnen te kroelen en elkaar dan wakker likken/pijpen&neuken. Nice nice, en die ochtendpik is inderdaad meestal wel het hardst.
Jammie, wanneer spreken we afquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:37 schreef adorable het volgende:
ochtendsex is fijn, al helemaal als je de rest van de dag ook in bed mag blijven...
Zoals m'n vriendin altijd zegt; je hebt nu toch al een odol dus dan kan ik er net zo goed gebruik van makenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:33 schreef LaFemmeFatale het volgende:
die ochtendpik is inderdaad meestal wel het hardst.
ben geen maagd (meer) ; pm maar ffquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef Magistic het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aldus de maagden van Fok...
Had ik laatst ook! Maar ik vond er geen ruk aan, wilde dat hij van me af bleefquote:Op zondag 7 februari 2010 17:00 schreef Caramelletje het volgende:
Had het laatst nog, werd ik zo half wakker en zat hij al in mijn broek met zijn handjes
Dit dus.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil voor niets, maar dan ook echt niets wakker gemaakt worden. Echt niet.
Dus wakkermaakseks is voor mij een flinke no-go!
Normaal is een ochtendboner irritant maar zo geef je er toch een heel andere draai aan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:28 schreef Miam het volgende:
haha!Dat moet een geweldig gevoel zijn, niet waar
meer dit > http://www.flickr.com/photos/mieke/98009734/quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:23 schreef FP128 het volgende:
Moet ik bij "wakkermaaksex" ( de naam al) aan zoiets denken?
Ik wordt wel eens wakker met m'n handen aan het hoofdeinde geboeid. M'n vriendin vind het dan nodig om me 's ochtends ff flink te misbruikenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:23 schreef FP128 het volgende:
Moet ik bij "wakkermaaksex" ( de naam al) aan zoiets denken?
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:16 schreef TanteC het volgende:
[..]
Komt door het misbruiken van/door zijn vriendin, kan het arme ding niets aan doen ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik wordt wel eens wakker met m'n handen aan het hoofdeinde geboeid. M'n vriendin vind het dan nodig om me 's ochtends ff flink te misbruiken
Dat moet je gewoon een keer doen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:40 schreef jo-ep het volgende:
[..]
![]()
hoe stel ik dit voor aan mijn vriendin?![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik wordt wel eens wakker met m'n handen aan het hoofdeinde geboeid. M'n vriendin vind het dan nodig om me 's ochtends ff flink te misbruiken
Tsja, als je tegen haar zegt dat je een keer geboeid wakker wil worden zodat ze eens flink op je los kan gaan is het spontane er af.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:40 schreef jo-ep het volgende:
[..]
![]()
hoe stel ik dit voor aan mijn vriendin?![]()
Mag ik hem eens lenen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:24 schreef Geluidsoverlast het volgende:
Weetje hoe lekker!
Vriend maakte me afgelopen weekend 2 keer in een nacht wakker en ook 's ochtends..
ik word nogal laat wakker [ik merk het niet snel dus] God knows what he has done with me![]()
LOL, zit je hoog?quote:
Misschien kan ze geen jongen krijgen.quote:
quote:
Ja ho wacht even, niet iedereen houdt ervan he.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:11 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Misschien kan ze geen jongen krijgen.
Kom anders een keer bij ons slapen, maken m'n vriendin en ik je wakker met sexquote:
Dat vind ik eigenlijk nogal eng, dat iemand iets met je doet en je merkt het niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:24 schreef Geluidsoverlast het volgende:
Weetje hoe lekker!
God knows what he has done with me![]()
Wat tof, dat wil ik ook gaan doen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Hear hear!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:26 schreef Vandaag... het volgende:
Get nee, ten eerste wil ik zelf bepalen wanneer ik wakker word want ik slaap graag![]()
en ten tweede hou ik er niet van als iemand aan me zit terwijl ik niet met mijn bewuste verstand er bij ben om te zeggen of ik er wel of geen zin in heb.
Liesje, gil je het dan niet uit als een tamp je splijt??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
Over het algemeen leuk om te doen en om te ondergaan.
Als je de volgende dag echt een beetje fit moet zijn, je toch al te weinig slaap hebt die nacht en echt die paar uurtjes nodig hebt is het soms wat minder.
Jup.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:14 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar je hebt ook kans dat je vriend zich te pletter schrikt he
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:43 schreef FokR het volgende:
[..]
Blijf maar bij me slapen dan vanavond... maak ik je wakker
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles Kits Achter De Rits? :D
Welterusten...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:50 schreef Caramelletje het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.
Slaap lekker allemaal
Echt niet? Misschien moet je er zelf een keer mee beginnen?quote:
Wakkermaaksex!!! Hoef je niet bij te zoenen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:37 schreef Chen het volgende:
Mensen stinken 's ochtends erg uit hun bek, heb t liever onder de ochtend douche
Maar kan een stuk leuker/geiler zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:36 schreef FokR het volgende:
[..]
Wakkermaaksex!!! Hoef je niet bij te zoenen.
Dat.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar kan een stuk leuker/geiler zijn.
Echt hea. Het is gelukkig nog nooit bij me geflikt, maar serieus ik trap dat wijf mijn huis uit. Blijf GODVERDOMME van mijn lul af als ik slaap.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:21 schreef Wisheh het volgende:
Ze mag me best wakker maken ervoor maar ik lig er niet wakker van, letterlijk dan heFlikker op wijf ik lig te slapen. Straks mag je erop als ik uitgeslapen ben
Slaap is heilig bij mij.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:25 schreef Penrue het volgende:
[..]
Echt hea. Het is gelukkig nog nooit bij me geflikt, maar serieus ik trap dat wijf mijn huis uit. Blijf GODVERDOMME van mijn lul af als ik slaap.
Dit dus. En alsof een Fok!'er (als hij al eindelijk een wijf in bed heeft gekregen) het lef heeft om haar eruit te schoppen.quote:
Dat is het enige waar ik snachts wakker van wordt...quote:Op zondag 7 maart 2010 10:25 schreef Penrue het volgende:
[..]
Echt hea. Het is gelukkig nog nooit bij me geflikt, maar serieus ik trap dat wijf mijn huis uit. Blijf GODVERDOMME van mijn lul af als ik slaap.
Ik ben bepaald geen ochtendmens, maar er zijn uitzonderingen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:19 schreef Hinke25 het volgende:
Lijkt me heerlijk maar ik ben dan ook een ochtendmens. Heren, wel even checken of ik vochtig ben voor je hem erin steekt, danku
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef Tally het volgende:
Ik vind het heerlijk. Een goed begin van de dag. Mijn humeur is dan ook 10x misschien wel 100x beter dan zonder
Ik word er ook snachts voor wakker gemaakt. Maakt me geen donder uit
Ik houd dr van!
Ik!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:32 schreef TR08 het volgende:
Nou wie is er vanmorgen allemaal wakker gemaakt met een beurt....
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:32 schreef TR08 het volgende:
Nou wie is er vanmorgen allemaal wakker gemaakt met een beurt....
Om te beginnen: Ik heb mijn liefje maar even laten slapen
Weekend ; jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:19 schreef Dipkip het volgende:
In het weekend zo tegen elven als je al lekker uitgeslapen bent: ja.
Doordeweeks rond kwart over zes waardoor ik een half uur korter mag slapen: nee.
dan is de halve dag al omquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Als je 's morgens om 6 uur met een pijpbeurt wakker wordt gemaakt en dan na een doggystyle weer in slaap valt en om 13:00 uur weer een beurt geeft aan een dame dan kan je dag al niet meer stuk
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:20 schreef Snowcold het volgende:
Heerlijk! Heb zelf nog niet de eer gehad daardoor wakker te worden, maar ik ben ook altijd als eerste wakker. En ja, dan kan niet slapen en ga ik uit verveling maar met mn vriend spelen.![]()
en pas echt wakker worden en actief meedoen, als ik merk dat mn vriendje er allang in zitquote:Op zondag 28 maart 2010 00:28 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben fan van morningsexLekker, lief en loom.. helemaal goed!
Ik ben geen 5 minuten manquote:
Ik ben jaloersquote:Op zondag 28 maart 2010 11:59 schreef quirigua het volgende:
[..]
en pas echt wakker worden en actief meedoen, als ik merk dat mn vriendje er allang in zit; of als ik bijna wakker word omdat ik klaar kom doordat hij me vingert of me met zn eikel klaar maakt, en dan ineens doorstoot ; allemaal best
de beste en fijnste manier om wakker te wordenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:06 schreef VorteXxX het volgende:
Wakker worden terwijl de vrouw naast je ligt met je gereedschap speelt
editquote:
Dat! Ik ben sowieso in de ochtend ook veel meer in de mood dan in de avond.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef Tally het volgende:
Ik vind het heerlijk. Een goed begin van de dag. Mijn humeur is dan ook 10x misschien wel 100x beter dan zonder
Ik word er ook snachts voor wakker gemaakt. Maakt me geen donder uit
Ik houd dr van!
Ga op zoek ! Ze bestaan nog.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben jaloers(Geen vriendje hier..)
quote:
HierHierHierdan?quote:
Ik lees dit nu pas. Dan ga je even uit bed om je mond te spoelen, luilak!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:28 schreef NiamhBrennaD het volgende:
Ik hou er niet zo van. Je meurt dan allebei behoorlijk uit je bek en dat is niet echt lekker.
dan is het geen wakkermaak sex meer... kunst is dat zij met haar rug na je gekeerd ligt en zo haar rustig, beetje bij beetje teast.............quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas. Dan ga je even uit bed om je mond te spoelen, luilak!
Je kan toch slapend en wel even naar de badkamer? Ik slaap dan nog genoeg om nog wakker gemaakt te moeten worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dan is het geen wakkermaak sex meer... kunst is dat zij met haar rug na je gekeerd ligt en zo haar rustig, beetje bij beetje teast.............
verder ga ik niet in details.
Nou ja, als je het al zo "vies" vind van je partner dat zijn/haar mond niet fris ruikt dan weet ik het ook niet of je het lekker vind om te neuken..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je kan toch slapend en wel even naar de badkamer? Ik slaap dan nog genoeg om nog wakker gemaakt te moeten worden.
Nou ja, ik doe het dus ook niet maar vind het jammer dat er mensen zijn die niet aan wakkermaakseks doen vanwege een ochtendadem. Het is zo leuk!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou ja, als je het al zo "vies" vind van je partner dat zijn/haar mond niet fris ruikt dan weet ik het ook niet of je het lekker vind om te neuken..![]()
Het is niet dat ik er op kick, maar 't is menselijk dus boeit het me niet zo erg, (behalve als ze gaat hijgen in me gezicht, maar dat terzijde)
sorry ik moest giechelenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe het dus ook niet maar vind het jammer dat er mensen zijn die niet aan wakkermaakseks doen vanwege een ochtendadem. Het is zo leuk!
Toen ik gisteren om 8uur sochtends wakker gemaakt werd maar weer in slaap viel en vriendlief me pas om 11uur weer wekte, was ik om 1uur smiddags(na een hoop gestoei in bed) wel in de mood voor "ochtendseks"... Maar je moet echt niet aankomen als ik net wakker ben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe het dus ook niet maar vind het jammer dat er mensen zijn die niet aan wakkermaakseks doen vanwege een ochtendadem. Het is zo leuk!
Kick je er op als een vent genomen wordt?quote:
ik ook, 's avonds moet ie echt meer moeite doen, terwijl die me maar 1 keer hoeft aan de raken als ik net wakker ben en ik wil welquote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat! Ik ben sowieso in de ochtend ook veel meer in de mood dan in de avond.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
quote:
Ik weet niet, maar jouw vriendin ligt altijd met haar rug naar jou toe in bed?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dan is het geen wakkermaak sex meer... kunst is dat zij met haar rug na je gekeerd ligt en zo haar rustig, beetje bij beetje teast.............
verder ga ik niet in details.
waarom niet. denk je dat als je slaapt je nog in dezelfde houding blijft liggen?quote:Op maandag 5 april 2010 13:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar jouw vriendin ligt altijd met haar rug naar jou toe in bed?
Nee natuurlijk niet. Hoewel.. dat heb ik dus serieus één keer meegemaakt. Echt bizar.quote:Op maandag 5 april 2010 13:36 schreef i10TD het volgende:
[..]
waarom niet. denk je dat als je slaapt je nog in dezelfde houding blijft liggen?
dat is dan gewoon toevalquote:Op maandag 5 april 2010 13:41 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Hoewel.. dat heb ik dus serieus één keer meegemaakt. Echt bizar.
Jij slaapt en blijft zo de hele nacht liggen?quote:Op maandag 5 april 2010 13:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar jouw vriendin ligt altijd met haar rug naar jou toe in bed?
Hayir.quote:Op maandag 5 april 2010 13:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij slaapt en blijft zo de hele nacht liggen?![]()
Dan verga je zeker van rugklachten e.d...
Ja dat is best wel waar.quote:Op maandag 5 april 2010 13:47 schreef i10TD het volgende:
[..]
dat is dan gewoon toeval
ik had ook vaak zat dat ik moe was en dat ik gewoon ging liggen zoals ik het fijn vind. In slaap vallen terwijl je elkaar in de ogen kijkt doe je in het begin, als alles nog pril is
daarnaast, ik vind het fijner als ik wakker wordt en mn vriendin (als die ooit nog weer komtquote:Op maandag 5 april 2010 17:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hayir.Nouja m'n lichaam deed wel zeer na die ene nacht dat ik wel in dezelfde houding was blijven liggen.
![]()
[..]
Ja dat is best wel waar.Ik kan sowieso niet slapen als iemand helemaal tegen me aan ligt met z'n armen en benen om me heen.
Ochtendgiecheltje: op papier een lief woord, in de praktijk minder adorablequote:Op maandag 5 april 2010 17:27 schreef i10TD het volgende:
[..]
daarnaast, ik vind het fijner als ik wakker wordt en mn vriendin (als die ooit nog weer komt) der arm om me heen slaat dan dat ik met een ochtendgiecheltje wakker wordt gemaakt
Stiekem wel mee eensquote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ochtendgiecheltje: op papier een lief woord, in de praktijk minder adorable
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vanmorgen weer heerlijke wakkermaaksex gehad.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:14 schreef Puala het volgende:
wakkermaakseks![]()
![]()
Oh da's kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |