Echt hea. Het is gelukkig nog nooit bij me geflikt, maar serieus ik trap dat wijf mijn huis uit. Blijf GODVERDOMME van mijn lul af als ik slaap.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:21 schreef Wisheh het volgende:
Ze mag me best wakker maken ervoor maar ik lig er niet wakker van, letterlijk dan heFlikker op wijf ik lig te slapen. Straks mag je erop als ik uitgeslapen ben
Slaap is heilig bij mij.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:25 schreef Penrue het volgende:
[..]
Echt hea. Het is gelukkig nog nooit bij me geflikt, maar serieus ik trap dat wijf mijn huis uit. Blijf GODVERDOMME van mijn lul af als ik slaap.
Dit dus. En alsof een Fok!'er (als hij al eindelijk een wijf in bed heeft gekregen) het lef heeft om haar eruit te schoppen.quote:
Dat is het enige waar ik snachts wakker van wordt...quote:Op zondag 7 maart 2010 10:25 schreef Penrue het volgende:
[..]
Echt hea. Het is gelukkig nog nooit bij me geflikt, maar serieus ik trap dat wijf mijn huis uit. Blijf GODVERDOMME van mijn lul af als ik slaap.
Ik ben bepaald geen ochtendmens, maar er zijn uitzonderingen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:19 schreef Hinke25 het volgende:
Lijkt me heerlijk maar ik ben dan ook een ochtendmens. Heren, wel even checken of ik vochtig ben voor je hem erin steekt, danku
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef Tally het volgende:
Ik vind het heerlijk. Een goed begin van de dag. Mijn humeur is dan ook 10x misschien wel 100x beter dan zonder
Ik word er ook snachts voor wakker gemaakt. Maakt me geen donder uit
Ik houd dr van!
Ik!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:32 schreef TR08 het volgende:
Nou wie is er vanmorgen allemaal wakker gemaakt met een beurt....
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:32 schreef TR08 het volgende:
Nou wie is er vanmorgen allemaal wakker gemaakt met een beurt....
Om te beginnen: Ik heb mijn liefje maar even laten slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |