Mag ik hem eens lenen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:24 schreef Geluidsoverlast het volgende:
Weetje hoe lekker!
Vriend maakte me afgelopen weekend 2 keer in een nacht wakker en ook 's ochtends..
ik word nogal laat wakker [ik merk het niet snel dus] God knows what he has done with me![]()
LOL, zit je hoog?quote:
Misschien kan ze geen jongen krijgen.quote:
quote:
Ja ho wacht even, niet iedereen houdt ervan he.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:11 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Misschien kan ze geen jongen krijgen.
Kom anders een keer bij ons slapen, maken m'n vriendin en ik je wakker met sexquote:
Dat vind ik eigenlijk nogal eng, dat iemand iets met je doet en je merkt het niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:24 schreef Geluidsoverlast het volgende:
Weetje hoe lekker!
God knows what he has done with me![]()
Wat tof, dat wil ik ook gaan doen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik wordt wel eens wakker met m'n handen aan het hoofdeinde geboeid. M'n vriendin vind het dan nodig om me 's ochtends ff flink te misbruiken
Hear hear!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:26 schreef Vandaag... het volgende:
Get nee, ten eerste wil ik zelf bepalen wanneer ik wakker word want ik slaap graag![]()
en ten tweede hou ik er niet van als iemand aan me zit terwijl ik niet met mijn bewuste verstand er bij ben om te zeggen of ik er wel of geen zin in heb.
Liesje, gil je het dan niet uit als een tamp je splijt??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
Over het algemeen leuk om te doen en om te ondergaan.
Als je de volgende dag echt een beetje fit moet zijn, je toch al te weinig slaap hebt die nacht en echt die paar uurtjes nodig hebt is het soms wat minder.
Jup.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:14 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar je hebt ook kans dat je vriend zich te pletter schrikt he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |