Ochtendpik is keihardquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:33 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ochtendsex in het weekend is wel nice, ik ben meestal als eerst wakker, maar maak hem er niet perse wakker voor. Wel dat als we allebij net net wakker zijn beginnen te kroelen en elkaar dan wakker likken/pijpen&neuken. Nice nice, en die ochtendpik is inderdaad meestal wel het hardst.
Jammie, wanneer spreken we afquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:37 schreef adorable het volgende:
ochtendsex is fijn, al helemaal als je de rest van de dag ook in bed mag blijven...
Zoals m'n vriendin altijd zegt; je hebt nu toch al een odol dus dan kan ik er net zo goed gebruik van makenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:33 schreef LaFemmeFatale het volgende:
die ochtendpik is inderdaad meestal wel het hardst.
ben geen maagd (meer) ; pm maar ffquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef Magistic het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aldus de maagden van Fok...
Had ik laatst ook! Maar ik vond er geen ruk aan, wilde dat hij van me af bleefquote:Op zondag 7 februari 2010 17:00 schreef Caramelletje het volgende:
Had het laatst nog, werd ik zo half wakker en zat hij al in mijn broek met zijn handjes
Dit dus.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil voor niets, maar dan ook echt niets wakker gemaakt worden. Echt niet.
Dus wakkermaakseks is voor mij een flinke no-go!
Normaal is een ochtendboner irritant maar zo geef je er toch een heel andere draai aan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:28 schreef Miam het volgende:
haha!Dat moet een geweldig gevoel zijn, niet waar
meer dit > http://www.flickr.com/photos/mieke/98009734/quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:23 schreef FP128 het volgende:
Moet ik bij "wakkermaaksex" ( de naam al) aan zoiets denken?
Ik wordt wel eens wakker met m'n handen aan het hoofdeinde geboeid. M'n vriendin vind het dan nodig om me 's ochtends ff flink te misbruikenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:23 schreef FP128 het volgende:
Moet ik bij "wakkermaaksex" ( de naam al) aan zoiets denken?
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:16 schreef TanteC het volgende:
[..]
Komt door het misbruiken van/door zijn vriendin, kan het arme ding niets aan doen ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik wordt wel eens wakker met m'n handen aan het hoofdeinde geboeid. M'n vriendin vind het dan nodig om me 's ochtends ff flink te misbruiken
Dat moet je gewoon een keer doen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:40 schreef jo-ep het volgende:
[..]
![]()
hoe stel ik dit voor aan mijn vriendin?![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:20 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik wordt wel eens wakker met m'n handen aan het hoofdeinde geboeid. M'n vriendin vind het dan nodig om me 's ochtends ff flink te misbruiken
Tsja, als je tegen haar zegt dat je een keer geboeid wakker wil worden zodat ze eens flink op je los kan gaan is het spontane er af.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:40 schreef jo-ep het volgende:
[..]
![]()
hoe stel ik dit voor aan mijn vriendin?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |