Ochtendpik is keihardquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:33 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ochtendsex in het weekend is wel nice, ik ben meestal als eerst wakker, maar maak hem er niet perse wakker voor. Wel dat als we allebij net net wakker zijn beginnen te kroelen en elkaar dan wakker likken/pijpen&neuken. Nice nice, en die ochtendpik is inderdaad meestal wel het hardst.
Jammie, wanneer spreken we afquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:37 schreef adorable het volgende:
ochtendsex is fijn, al helemaal als je de rest van de dag ook in bed mag blijven...
Zoals m'n vriendin altijd zegt; je hebt nu toch al een odol dus dan kan ik er net zo goed gebruik van makenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:33 schreef LaFemmeFatale het volgende:
die ochtendpik is inderdaad meestal wel het hardst.
ben geen maagd (meer) ; pm maar ffquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef Magistic het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aldus de maagden van Fok...
Had ik laatst ook! Maar ik vond er geen ruk aan, wilde dat hij van me af bleefquote:Op zondag 7 februari 2010 17:00 schreef Caramelletje het volgende:
Had het laatst nog, werd ik zo half wakker en zat hij al in mijn broek met zijn handjes
Dit dus.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:47 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil voor niets, maar dan ook echt niets wakker gemaakt worden. Echt niet.
Dus wakkermaakseks is voor mij een flinke no-go!
Normaal is een ochtendboner irritant maar zo geef je er toch een heel andere draai aan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:28 schreef Miam het volgende:
haha!Dat moet een geweldig gevoel zijn, niet waar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |