HierHierHierdan?quote:
Ik lees dit nu pas. Dan ga je even uit bed om je mond te spoelen, luilak!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:28 schreef NiamhBrennaD het volgende:
Ik hou er niet zo van. Je meurt dan allebei behoorlijk uit je bek en dat is niet echt lekker.
dan is het geen wakkermaak sex meer... kunst is dat zij met haar rug na je gekeerd ligt en zo haar rustig, beetje bij beetje teast.............quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas. Dan ga je even uit bed om je mond te spoelen, luilak!
Je kan toch slapend en wel even naar de badkamer? Ik slaap dan nog genoeg om nog wakker gemaakt te moeten worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dan is het geen wakkermaak sex meer... kunst is dat zij met haar rug na je gekeerd ligt en zo haar rustig, beetje bij beetje teast.............
verder ga ik niet in details.
Nou ja, als je het al zo "vies" vind van je partner dat zijn/haar mond niet fris ruikt dan weet ik het ook niet of je het lekker vind om te neuken..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je kan toch slapend en wel even naar de badkamer? Ik slaap dan nog genoeg om nog wakker gemaakt te moeten worden.
Nou ja, ik doe het dus ook niet maar vind het jammer dat er mensen zijn die niet aan wakkermaakseks doen vanwege een ochtendadem. Het is zo leuk!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou ja, als je het al zo "vies" vind van je partner dat zijn/haar mond niet fris ruikt dan weet ik het ook niet of je het lekker vind om te neuken..![]()
Het is niet dat ik er op kick, maar 't is menselijk dus boeit het me niet zo erg, (behalve als ze gaat hijgen in me gezicht, maar dat terzijde)
sorry ik moest giechelenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe het dus ook niet maar vind het jammer dat er mensen zijn die niet aan wakkermaakseks doen vanwege een ochtendadem. Het is zo leuk!
Toen ik gisteren om 8uur sochtends wakker gemaakt werd maar weer in slaap viel en vriendlief me pas om 11uur weer wekte, was ik om 1uur smiddags(na een hoop gestoei in bed) wel in de mood voor "ochtendseks"... Maar je moet echt niet aankomen als ik net wakker ben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe het dus ook niet maar vind het jammer dat er mensen zijn die niet aan wakkermaakseks doen vanwege een ochtendadem. Het is zo leuk!
Kick je er op als een vent genomen wordt?quote:
ik ook, 's avonds moet ie echt meer moeite doen, terwijl die me maar 1 keer hoeft aan de raken als ik net wakker ben en ik wil welquote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat! Ik ben sowieso in de ochtend ook veel meer in de mood dan in de avond.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:36 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
quote:
Ik weet niet, maar jouw vriendin ligt altijd met haar rug naar jou toe in bed?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dan is het geen wakkermaak sex meer... kunst is dat zij met haar rug na je gekeerd ligt en zo haar rustig, beetje bij beetje teast.............
verder ga ik niet in details.
waarom niet. denk je dat als je slaapt je nog in dezelfde houding blijft liggen?quote:Op maandag 5 april 2010 13:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar jouw vriendin ligt altijd met haar rug naar jou toe in bed?
Nee natuurlijk niet. Hoewel.. dat heb ik dus serieus één keer meegemaakt. Echt bizar.quote:Op maandag 5 april 2010 13:36 schreef i10TD het volgende:
[..]
waarom niet. denk je dat als je slaapt je nog in dezelfde houding blijft liggen?
dat is dan gewoon toevalquote:Op maandag 5 april 2010 13:41 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Hoewel.. dat heb ik dus serieus één keer meegemaakt. Echt bizar.
Jij slaapt en blijft zo de hele nacht liggen?quote:Op maandag 5 april 2010 13:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar jouw vriendin ligt altijd met haar rug naar jou toe in bed?
Hayir.quote:Op maandag 5 april 2010 13:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij slaapt en blijft zo de hele nacht liggen?![]()
Dan verga je zeker van rugklachten e.d...
Ja dat is best wel waar.quote:Op maandag 5 april 2010 13:47 schreef i10TD het volgende:
[..]
dat is dan gewoon toeval
ik had ook vaak zat dat ik moe was en dat ik gewoon ging liggen zoals ik het fijn vind. In slaap vallen terwijl je elkaar in de ogen kijkt doe je in het begin, als alles nog pril is
daarnaast, ik vind het fijner als ik wakker wordt en mn vriendin (als die ooit nog weer komtquote:Op maandag 5 april 2010 17:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hayir.Nouja m'n lichaam deed wel zeer na die ene nacht dat ik wel in dezelfde houding was blijven liggen.
![]()
[..]
Ja dat is best wel waar.Ik kan sowieso niet slapen als iemand helemaal tegen me aan ligt met z'n armen en benen om me heen.
Ochtendgiecheltje: op papier een lief woord, in de praktijk minder adorablequote:Op maandag 5 april 2010 17:27 schreef i10TD het volgende:
[..]
daarnaast, ik vind het fijner als ik wakker wordt en mn vriendin (als die ooit nog weer komt) der arm om me heen slaat dan dat ik met een ochtendgiecheltje wakker wordt gemaakt
Stiekem wel mee eensquote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ochtendgiecheltje: op papier een lief woord, in de praktijk minder adorable
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vanmorgen weer heerlijke wakkermaaksex gehad.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:14 schreef Puala het volgende:
wakkermaakseks![]()
![]()
Oh da's kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |