Dan moet hij dat in aflevering 3 doenquote:Op zondag 26 december 2010 11:54 schreef rooneyelst het volgende:
haha wat is hank ook een baas! sowieso neukt hij die advocaat binnen 3 afleveringen!
Entouragequote:Op zondag 26 december 2010 15:31 schreef Reanimation het volgende:
Er overheersen twee gevoelens
1. YES! Californication is terug!
2. KUT! Al 1/6e van het seizoen gezien
Zijn er eigenlijk nog meer series die enigsinds op Californication lijken (qua sfeer, humor)?
Dat was ook mijn plan, maar na het zien van de eerste moest ik de tweede ook gelijk kijkenquote:Op zondag 26 december 2010 18:00 schreef JDx het volgende:
Ik heb eerste gezien, geniaal, maar wacht voor 2e aflevering nog paar dagen, anders moet ik weer wachten tot eind januari voor vervolg.
quote:Op zondag 26 december 2010 18:21 schreef JDx het volgende:
Echt he, haha, ik ga zo dan ook maar Ep2 kijken
Misschien de eerste twee/drie seizoenen. Daarna wordt Entourage gewoon pijnlijk om te zien. De kwaliteit van Californication wordt sowieso nergens bereikt.quote:
Die chick is trouwens viessss jongquote:
wat een onzin. Dit waren 2 erg sterke afleveringen maar Entourage vind ik overall toch een stuk vermakelijker. De laatste 2 seizoenen van Entourage waren iets minder maar dat was imo S2 van Californication ook. Zowiezo is Entourage wat meer een feel-good serie en heeft deze serie een stuk meer drama erin. Toch is het jammer dat deze series van verschillende zenders zijn, een crossover met bijv ari gold zou nu grappig zijnquote:Op zondag 26 december 2010 19:48 schreef Orbis het volgende:
[..]
Misschien de eerste twee/drie seizoenen. Daarna wordt Entourage gewoon pijnlijk om te zien. De kwaliteit van Californication wordt sowieso nergens bereikt.
Dat zeg ik ook altijd, maar aangezien niet iedereen daar aan denkt (of wil denken), kijk ik tegenwoordig nooit meer in een topic over een serie als ik de aflevering van die week nog niet heb gezien.quote:Op maandag 27 december 2010 23:13 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ja hé! Spoilers in spoiler tags ja!
nee dat moet gewoon kunnen maar denk dat hij erop doelt dat de afleveringen nog niet uitgezonden zijn maar uitgelekt zijn en niet iedereen die hier kijkt weet datquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, maar aangezien niet iedereen daar aan denkt (of wil denken), kijk ik tegenwoordig nooit meer in een topic over een serie als ik de aflevering van die week nog niet heb gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Heerlijk inderdaad, zo'n vriendschapquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:26 schreef sveno1990 het volgende:
hank en charlie blijven echt een geniaal koppel
quote:To my dear beautiful daughter,
I am writing you a letter, thats right a good old fashion letter its a lost art really, like handjobs.
I have a confession to make I didnt like you very much at first. You were just this annoying little blob, you smelled nice, most of the time. But, you didnt seem to have much interest in me, which I of course found vaguely insulting.
It was just you and your mom against the world, funny how some things never change.
So I cruised along doing my thing acting the fool, not really understanding how being a parent changes you. And I dont remember the exact moment everything changed, I just know that it did.
One minute I was impenetrable, nothing could touch me, the next my heart was somehow beating outside my chest exposed to the elements.
Loving you has been the most profound, intense, painful experience of my life, in fact its been almost too much to bear.
As your father I made a silent vow to protect you from the world, never realizing I was the one who would end up hurting you the most.
When I flash forward my heart breaks, mostly because I cant imagine you speaking to me with any sort of pride, how could you? Your father is a child in a mans body, he cares for nothing and everything at the same time. Noble in thought, weak in action, something has to change, something has to give.
It is getting dark, too dark to see.
-Hank Moody
Ja eigenlijk wel... Nu snel verder kijkenquote:
Screenshotten en zo openenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel... Nu snel verder kijken
Preciesquote:Op zondag 9 januari 2011 20:34 schreef Trystar het volgende:
[..]
Morgen de 1080i of 720p downloaden en nogmaals kijken
Heerlijk he!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:46 schreef Breekfast het volgende:
Vette episodes weer!![]()
Vraag me wel af welke kant het opgaat dit seizoen. Dat Hank zichzelf en zijn omgeving nog verder kapot maakt met zuipen en neuken of dat hij eindelijk wat verantwoordelijkheid gaat nemen. Ik hoop het eerste. Of iets ertussen in
Dat wordt in een recap in het begin van de aflevering gelukkig duidelijk gemaakt. Want ik wist het ook niet meer.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:42 schreef Robophatt het volgende:
Oh heerlijk, bijna vergeten dat het nieuwe seizoen zou beginnen! Ga hem nu downloaden, ben benieuwd. Moet eigenlijk even opzoeken waar we ook alweer gebleven waren.
Was inderdaad meer dan voldoende om mijn geheugen op te frissenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat wordt in een recap in het begin van de aflevering gelukkig duidelijk gemaakt. Want ik wist het ook niet meer.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:23 schreef Karina het volgende:
Alleen maar mannen die dit kijken (behalve ik dan)?
En ik heb nog wel een roze vrouwspersoon avatar.quote:Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef yavanna het volgende:
Kippenvel laatste minuten bij de 2e aflevering. Dit is een typische serie die alsmaar beter wordt.
volgens mij staat dat plaatje ook ergens in dit topicquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zocht op die Sasha en zag een screenshot op google images van die tieten-scene. Klik ik er op kom ik op een site die allemaal nep-malware waarschuwingen geeft en net doet alsof mijn computer zwaar geinfecteerd is en of ik software wil downloaden. Ja mooi niet dus.
Oppassen dus mensen
Zie: http://www.spamclock.com/ .quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zocht op die Sasha en zag een screenshot op google images van die tieten-scene. Klik ik er op kom ik op een site die allemaal nep-malware waarschuwingen geeft en net doet alsof mijn computer zwaar geinfecteerd is en of ik software wil downloaden. Ja mooi niet dus.
Oppassen dus mensen
Ik had het er voor over.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij staat dat plaatje ook ergens in dit topic
sex met mia.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar werd Hank op het laatst nou voor opgepakt? Ik verstond die vrouw niet..
Statutory Rape, seks met een minderjarige.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar werd Hank op het laatst nou voor opgepakt? Ik verstond die vrouw niet..
Ah. Ik verstond rape inderdaad, wat ze daarvoor zeiden niet. Interessant.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Statutory Rape, seks met een minderjarige.
Wanneer is die beschikbaar?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef n0ir het volgende:
Het begint toch de kriebelen om die tweede aflevering te zien.
Ik kijk geen screeners.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:48 schreef n0ir het volgende:
Er is al een screener gelekt en die kan je op de gebruikelijke kanalen vinden.
Maar borsten zoals die van Sasha zie ik liever in HD dus ik ga nog even wachten
prima kwaliteit was het hoor. 500 mb bestand ofzo. net zo goed als tvripquote:
volgens mij doen ze soms wat afleveringen naar recensenten sturen zodat er vantevoren al wat buzz is. Als het dan uitlekt is er nog meer buzz dus rouwig zullen ze er niet om zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:52 schreef JDx het volgende:
Het was expres gelekte versie volgens mij en het was idd gewoon een rip van het origineel (tv/dvd).
Showtime 'lekt' volgens mij gewoon bewust zelf. Bij het vorige seizoen van Californication was voor een selecte groep mensen (mensen die een Showtime-abonnement hadden, ofzo) steeds een week van tevoren de komende ep te zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij doen ze soms wat afleveringen naar recensenten sturen zodat er vantevoren al wat buzz is. Als het dan uitlekt is er nog meer buzz dus rouwig zullen ze er niet om zijn
Op de vorige pagina..quote:
Sorry, even gemistquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef yavanna het volgende:
[..]
[..]
En ik heb nog wel een roze vrouwspersoon avatar.
Ja vriendinnen van mij vinden het allemaal te vrouwonvriendelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry, even gemistMaar ik denk dat deze serie toch wel het meest mannen aanspreekt. Maar ik vond het weer leuk in ieder geval.
Kleeein beetje met jou eens. Ik waardeerde de serieusheid in seizoen een vooral, ik bleef echt hooked en gespannen kijken naar wat er nu weer ging gebeuren...quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef neilpad het volgende:
Ik ben bang dat we het beste van Californication al in het eerste seizoen hebben gezien...
Vond het wel vermakelijk verder hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:22 schreef Trystar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Californication (USA) #8 - To my dear beautiful daughter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |