sex met mia.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar werd Hank op het laatst nou voor opgepakt? Ik verstond die vrouw niet..
Statutory Rape, seks met een minderjarige.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar werd Hank op het laatst nou voor opgepakt? Ik verstond die vrouw niet..
Ah. Ik verstond rape inderdaad, wat ze daarvoor zeiden niet. Interessant.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Statutory Rape, seks met een minderjarige.
Wanneer is die beschikbaar?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef n0ir het volgende:
Het begint toch de kriebelen om die tweede aflevering te zien.
Ik kijk geen screeners.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:48 schreef n0ir het volgende:
Er is al een screener gelekt en die kan je op de gebruikelijke kanalen vinden.
Maar borsten zoals die van Sasha zie ik liever in HD dus ik ga nog even wachten
prima kwaliteit was het hoor. 500 mb bestand ofzo. net zo goed als tvripquote:
volgens mij doen ze soms wat afleveringen naar recensenten sturen zodat er vantevoren al wat buzz is. Als het dan uitlekt is er nog meer buzz dus rouwig zullen ze er niet om zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:52 schreef JDx het volgende:
Het was expres gelekte versie volgens mij en het was idd gewoon een rip van het origineel (tv/dvd).
Showtime 'lekt' volgens mij gewoon bewust zelf. Bij het vorige seizoen van Californication was voor een selecte groep mensen (mensen die een Showtime-abonnement hadden, ofzo) steeds een week van tevoren de komende ep te zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij doen ze soms wat afleveringen naar recensenten sturen zodat er vantevoren al wat buzz is. Als het dan uitlekt is er nog meer buzz dus rouwig zullen ze er niet om zijn
Op de vorige pagina..quote:
Sorry, even gemistquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef yavanna het volgende:
[..]
[..]
En ik heb nog wel een roze vrouwspersoon avatar.
Ja vriendinnen van mij vinden het allemaal te vrouwonvriendelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry, even gemistMaar ik denk dat deze serie toch wel het meest mannen aanspreekt. Maar ik vond het weer leuk in ieder geval.
Kleeein beetje met jou eens. Ik waardeerde de serieusheid in seizoen een vooral, ik bleef echt hooked en gespannen kijken naar wat er nu weer ging gebeuren...quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef neilpad het volgende:
Ik ben bang dat we het beste van Californication al in het eerste seizoen hebben gezien...
Vond het wel vermakelijk verder hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |