Entouragequote:Op zondag 26 december 2010 15:31 schreef Reanimation het volgende:
Er overheersen twee gevoelens
1. YES! Californication is terug!
2. KUT! Al 1/6e van het seizoen gezien
Zijn er eigenlijk nog meer series die enigsinds op Californication lijken (qua sfeer, humor)?
Dat was ook mijn plan, maar na het zien van de eerste moest ik de tweede ook gelijk kijkenquote:Op zondag 26 december 2010 18:00 schreef JDx het volgende:
Ik heb eerste gezien, geniaal, maar wacht voor 2e aflevering nog paar dagen, anders moet ik weer wachten tot eind januari voor vervolg.
quote:Op zondag 26 december 2010 18:21 schreef JDx het volgende:
Echt he, haha, ik ga zo dan ook maar Ep2 kijken
Misschien de eerste twee/drie seizoenen. Daarna wordt Entourage gewoon pijnlijk om te zien. De kwaliteit van Californication wordt sowieso nergens bereikt.quote:
Die chick is trouwens viessss jongquote:
wat een onzin. Dit waren 2 erg sterke afleveringen maar Entourage vind ik overall toch een stuk vermakelijker. De laatste 2 seizoenen van Entourage waren iets minder maar dat was imo S2 van Californication ook. Zowiezo is Entourage wat meer een feel-good serie en heeft deze serie een stuk meer drama erin. Toch is het jammer dat deze series van verschillende zenders zijn, een crossover met bijv ari gold zou nu grappig zijnquote:Op zondag 26 december 2010 19:48 schreef Orbis het volgende:
[..]
Misschien de eerste twee/drie seizoenen. Daarna wordt Entourage gewoon pijnlijk om te zien. De kwaliteit van Californication wordt sowieso nergens bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |