Ik vond haar in seizoen 2 eigenlijk wel aardig, ze probeerde nog enigzins haar eigen plan te trekken. In seizoen 1 en 3 laat ze zich maar een beetje gebruiken en is dan vooral 'boos' op Hank.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt, zie haar het liefst ook uit de serie verdwijnen, samen met 'r dochter
Komen weer zat mooie vrouwen in voorquote:
Hehe, alleen van achteren gefilmd toch ":Pquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:23 schreef rthls het volgende:
In de Entourage aflevering van vorige week zat trouwens een chick die zei dat ze Hank Moody had geneukt in Californication, iemand dat nog gecontroleerd?
Niet gezien.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:35 schreef Tim86 het volgende:
Om de tijd te doden
The Joneses 2009 LIMITED DVDRip XviD-AMIABLE
. “The Joneses” is a 2009 American drama comedy film written and directed by Derrick Borte. It stars Demi Moore, David Duchovny, Amber Heard, and Ben Hollingsworth.
PLOT: “The Joneses”, a social commentary on our consumerist society. Perfect couple Steve and Kate Jones, and their gorgeous teen-aged children Jenn and Mick, are the envy of their posh, suburban neighborhood filled with McMansions and all the trappings of the upper middle class. Kate is the ultimate trend setter – beautiful, sexy, dressed head-to-toe in designer labels. Steve is the admired successful businessman who has it all: a gorgeous wife, big house and an endless supply of high-tech toys. Jenn and Mick rule their new school as they embody all that is hip and trendy – cool clothes, fast cars and the latest gadgets. But as the neighbors try to keep up with the Joneses, none are prepared for the truth about this all- too perfect family.
[ afbeelding ]
Véél te langquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:51 schreef PiRANiA het volgende:
Duurt lang
http://tvbythenumbers.com(...)-on-january-10/56801
http://www.bol.com/nl/p/e(...)008291308/index.htmlquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:30 schreef D3ft0n3 het volgende:
http://showtime.seenon.co(...)24&pa=PRF-TV2-S00324
Je gaat dat toch serieus niet kopen, mag ik hopen?quote:
Ik niet, een fictief boek door een fictieve schrijver!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:36 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Je gaat dat toch serieus niet kopen, mag ik hopen?
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:21 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik niet, een fictief boek door een fictieve schrijver!
Lol, de hele serie draait in feite om haar.quote:Op zondag 26 september 2010 17:27 schreef Jivis het volgende:
Zojuist eindelijk seizoen 3 afgerond, wat een naar einde. Maarja, van Karen zullen we nog niet af zijn. Ik vind haar de enige flaw van de serie
.
Ja, ik begrijp ook wel dat ze in de serie pastquote:Op zondag 26 september 2010 17:29 schreef JDx het volgende:
[..]
Lol, de hele serie draait in feite om haar.
Zij is juist een goede actrice. Niet zo'n standaard barbie zoals je in Entourage wel ziet.quote:Op zondag 26 september 2010 17:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp ook wel dat ze in de serie past. Alleen ik vind het gewoon een ongelofelijk irritant personage. Komt misschien ook wel door de actrice.
Karen is het hart van de serie. Zij is de reden voor het vallen of staan van Hank Moody, als je dat na 3 seizoenen nog niet begrepen hebt zou ik ze nog maar een keer kijken.quote:Op zondag 26 september 2010 17:27 schreef Jivis het volgende:
Zojuist eindelijk seizoen 3 afgerond, wat een naar einde. Maarja, van Karen zullen we nog niet af zijn. Ik vind haar de enige flaw van de serie
.
Voor mij mag karen ook wel verdwijnen, we hebben die knipperlichtrelatie nu wel gezien. De beste afleveringen zijn ook gewoon als Hank los kan gaan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:26 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Karen is het hart van de serie. Zij is de reden voor het vallen of staan van Hank Moody, als je dat na 3 seizoenen nog niet begrepen hebt zou ik ze nog maar een keer kijken.
Ja maar hij gaat los door haarquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
Voor mij mag karen ook wel verdwijnen, we hebben die knipperlichtrelatie nu wel gezien. De beste afleveringen zijn ook gewoon als Hank los kan gaan.
Prima danquote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef JDx het volgende:
Dat slaat nergens opik bedoelde meer van: nog maar 1 maandje!
SPOILER: Californication Season Four TrailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door PiRANiA op 09-12-2010 20:38:14 ]
Idd, alle spoilers in spoilertags aub!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:30 schreef One_conundrum het volgende:
Ik wil helemaal geen spoilers! tot over een maand.
Trailers wel, previews nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:27 schreef Houniet het volgende:
Ik doe niet aan previews en trailers.
Is die echt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:54 schreef Trystar het volgende:
Californication S04E01 DVDRip XviD-P2P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thxquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:18 schreef PiRANiA het volgende:
Even een ochtend-schopje voor degenene die de nieuwe willen zien
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ThxEp 1 en 2 zijn dus gelekt?
Noem je dat ochtend? Ik kwam net binnen rollen om 7:02, meer titties gezien dan Hank Moody in 1 afleveringquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:18 schreef PiRANiA het volgende:
Even een ochtend-schopje voor degenene die de nieuwe willen zien
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef PiRANiA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet hij dat in aflevering 3 doenquote:Op zondag 26 december 2010 11:54 schreef rooneyelst het volgende:
haha wat is hank ook een baas! sowieso neukt hij die advocaat binnen 3 afleveringen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |