Inderdaad, mooie vrouwen kan je overal vinden, muthafuckaaaaaa.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:35 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Californication draait bij mij niet om mooi vrouwen, het is een mooi extratje. Maar waar Cal. voor mij om draait zijn de absurde situaties met de gevatte Moody opmerkingen.
Also het om geld, auto's en mooie vrouwen zou draaien dan zou ik wel 90210 kijken.
Ik gaat het een kans gevenquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:36 schreef Houniet het volgende:
Dit is ook geweldig![]()
!
Topic @ Blue Mountain State #1: A New Comedy
Die had het toch al gedaan, dat vertelt ze Hank op de brug, een van de laatste afleveringen. Maar Becca is niet lekkerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het word eens tijd dat Becca gaat neuken
Amia Morrettiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Die had het toch al gedaan, dat vertelt ze Hank op de brug, een van de laatste afleveringen. Maar Becca is niet lekker
Beter komt Amia Morretti of die bikini babe die zijn gitaar en platen jatte terug
haha,quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:32 schreef Trystar het volgende:
[..]
Amia Morretti
Als ik dat google ..
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha,, krijg het er warm van
Eva Amurri. Al die italianen ook
http://www.egotastic.com/(...)lifornication-005017
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het word eens tijd dat Becca gaat neuken iets minder irritant gaat ouwehoeren
Ik ben niet zo van de borsten maar deze zijn wel fijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:40 schreef Trystar het volgende:
Deze mag niet ontbreken in dit topic:
[ link | afbeelding ]
Oh, duurt nog wel effe voor het op tv is dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:52 schreef Fipotje het volgende:
Whooi in april wordt seizoen 4 gefilmd fucking geniaal!
Californication begint altijd in Augustus (Seizoen 1) of September.quote:Op maandag 12 april 2010 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, duurt nog wel effe voor het op tv is dus.
Ik kan mij haar helemaal niet herinneren uit Entourage, wie of wat speelt ze dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:25 schreef planethugo het volgende:
prima actrice en ze ziet er in, bijv, entourage stukken beter uit dan op de foto
Dat ziet er veelbelovend uit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:10 schreef JDx het volgende:
Hahaha, dude, that's Amanda, speelt ook soort van agent, hij neukt haar nog in bad om the ackwardness uit de weg te helpen
Vieze slet is het... maar wel lekker.
Nou doemijdiema i.p.v. zo'n graatje...quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:04 schreef MikeyMo het volgende:
zo dat is behoorlijk chubby voor Hollywood maatstaven
Echt, ik heb alle afleveringen gezien, maar ik herken haar nog steeds niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:10 schreef JDx het volgende:
Hahaha, dude, that's Amanda, speelt ook soort van agent, hij neukt haar nog in bad om the ackwardness uit de weg te helpen
Vieze slet is het... maar wel lekker.
Godver tering.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Echt, ik heb alle afleveringen gezien, maar ik herken haar nog steeds niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens speelt ze ook in tig films. Waaronder Watchmen, waar ze wel een stuk ouder gemaakt is overigens
quote:
Rob Lowe's gift for comedy was reintroduced to the world on "Parks and Recreation" this month, and he'll get to show it off some more on the upcoming season of Showtime's "Californication."
The picture above made us laugh out loud, so he's off to a good start.
Lowe will guest on "Californication's" fourth season as movie star Eddie Nero, who's interested in playing Hank Moody (David Duchovny) in a movie adaptation of Hank's novel. Resemblances to Brad Pitt are not coincidental -- Showtime name-checks Pitt in a press release accompanying the first peek at Lowe in character. (Also? Well-done to Lowe and the "Californication" hair, makeup and wardrobe departments. It's spot on.)
Hank is hired to adapt his own novel, which means that run-ins between him and Eddie are likely. Lowe is booked for three episodes of the series, which returns later this year.
http://blog.zap2it.com/fr(...)californication.html
Dit dus!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:40 schreef JDx het volgende:
[..]
Dude, ken je dat echt niet? Dat is echt de bom
Het wordt nog leuker, gewoon doorkijkenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ook maar even Entourage gedownload1e aflevering was "ok" dus ben benieuwd.
Oh jee, ze gaan Shameless veramerikaniseren.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:40 schreef Trystar het volgende:
Californication begint pas in Januari
http://s.sho.com/cndW3k
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:40 schreef Trystar het volgende:
Lekker danquote:Op maandag 12 juli 2010 23:40 schreef Trystar het volgende:
Zo kunnen ze met enorme mid-season en end of season cliffhangers nog meer kijkers trekken. Want de hoeveelheid kijkers is alles. '10 million people can't be wrong'quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:17 schreef KingOfMars het volgende:
Beuh.
Waarom zijn zenders erop uit om series te verneuken met enome mid-season breaks en dit soort achterlijke pauzes tussen seizoenen?
Op z'n minst werken die zich niet zo onmogelijk in de nesten als Hank.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:46 schreef Trystar het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik ben maar eens begonnen aan Entourage, ook wel leuk
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:52 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Op z'n minst werken die zich niet zo onmogelijk in de nesten als Hank.
En Drama natuurlijk. Maar koning is toch wel Ari.quote:
klopt, zie haar het liefst ook uit de serie verdwijnen, samen met 'r dochterquote:Op maandag 26 juli 2010 23:19 schreef chroestjov het volgende:
Aan de trailer te zien zal het verschrikkelijk wispelturig en irritante karakter Karen een grote rol blijven spelen![]()
In seizoen 1 was het nog enigszins te doen... maar daarna hadden ze haar gewoon uit de serie moeten schrijven, want door het wispelturige karakter maakt het gewoon helemaal niet meer uit of het nou aan/uit is en wordt het gewoon een irritante factor die vaak aanwezig is maar niets bijdraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |