SPOILER: Californication Season Four TrailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door PiRANiA op 09-12-2010 20:38:14 ]
Idd, alle spoilers in spoilertags aub!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:30 schreef One_conundrum het volgende:
Ik wil helemaal geen spoilers! tot over een maand.
Trailers wel, previews nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:27 schreef Houniet het volgende:
Ik doe niet aan previews en trailers.
Is die echt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:54 schreef Trystar het volgende:
Californication S04E01 DVDRip XviD-P2P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thxquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:18 schreef PiRANiA het volgende:
Even een ochtend-schopje voor degenene die de nieuwe willen zien
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ThxEp 1 en 2 zijn dus gelekt?
Noem je dat ochtend? Ik kwam net binnen rollen om 7:02, meer titties gezien dan Hank Moody in 1 afleveringquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:18 schreef PiRANiA het volgende:
Even een ochtend-schopje voor degenene die de nieuwe willen zien
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:35 schreef PiRANiA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet hij dat in aflevering 3 doenquote:Op zondag 26 december 2010 11:54 schreef rooneyelst het volgende:
haha wat is hank ook een baas! sowieso neukt hij die advocaat binnen 3 afleveringen!
Entouragequote:Op zondag 26 december 2010 15:31 schreef Reanimation het volgende:
Er overheersen twee gevoelens
1. YES! Californication is terug!
2. KUT! Al 1/6e van het seizoen gezien
Zijn er eigenlijk nog meer series die enigsinds op Californication lijken (qua sfeer, humor)?
Dat was ook mijn plan, maar na het zien van de eerste moest ik de tweede ook gelijk kijkenquote:Op zondag 26 december 2010 18:00 schreef JDx het volgende:
Ik heb eerste gezien, geniaal, maar wacht voor 2e aflevering nog paar dagen, anders moet ik weer wachten tot eind januari voor vervolg.
quote:Op zondag 26 december 2010 18:21 schreef JDx het volgende:
Echt he, haha, ik ga zo dan ook maar Ep2 kijken
Misschien de eerste twee/drie seizoenen. Daarna wordt Entourage gewoon pijnlijk om te zien. De kwaliteit van Californication wordt sowieso nergens bereikt.quote:
Die chick is trouwens viessss jongquote:
wat een onzin. Dit waren 2 erg sterke afleveringen maar Entourage vind ik overall toch een stuk vermakelijker. De laatste 2 seizoenen van Entourage waren iets minder maar dat was imo S2 van Californication ook. Zowiezo is Entourage wat meer een feel-good serie en heeft deze serie een stuk meer drama erin. Toch is het jammer dat deze series van verschillende zenders zijn, een crossover met bijv ari gold zou nu grappig zijnquote:Op zondag 26 december 2010 19:48 schreef Orbis het volgende:
[..]
Misschien de eerste twee/drie seizoenen. Daarna wordt Entourage gewoon pijnlijk om te zien. De kwaliteit van Californication wordt sowieso nergens bereikt.
Dat zeg ik ook altijd, maar aangezien niet iedereen daar aan denkt (of wil denken), kijk ik tegenwoordig nooit meer in een topic over een serie als ik de aflevering van die week nog niet heb gezien.quote:Op maandag 27 december 2010 23:13 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ja hé! Spoilers in spoiler tags ja!
nee dat moet gewoon kunnen maar denk dat hij erop doelt dat de afleveringen nog niet uitgezonden zijn maar uitgelekt zijn en niet iedereen die hier kijkt weet datquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, maar aangezien niet iedereen daar aan denkt (of wil denken), kijk ik tegenwoordig nooit meer in een topic over een serie als ik de aflevering van die week nog niet heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |