Preciesquote:Op zondag 9 januari 2011 20:34 schreef Trystar het volgende:
[..]
Morgen de 1080i of 720p downloaden en nogmaals kijken
Heerlijk he!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:46 schreef Breekfast het volgende:
Vette episodes weer!![]()
Vraag me wel af welke kant het opgaat dit seizoen. Dat Hank zichzelf en zijn omgeving nog verder kapot maakt met zuipen en neuken of dat hij eindelijk wat verantwoordelijkheid gaat nemen. Ik hoop het eerste. Of iets ertussen in
Dat wordt in een recap in het begin van de aflevering gelukkig duidelijk gemaakt. Want ik wist het ook niet meer.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:42 schreef Robophatt het volgende:
Oh heerlijk, bijna vergeten dat het nieuwe seizoen zou beginnen! Ga hem nu downloaden, ben benieuwd. Moet eigenlijk even opzoeken waar we ook alweer gebleven waren.
Was inderdaad meer dan voldoende om mijn geheugen op te frissenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat wordt in een recap in het begin van de aflevering gelukkig duidelijk gemaakt. Want ik wist het ook niet meer.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:23 schreef Karina het volgende:
Alleen maar mannen die dit kijken (behalve ik dan)?
En ik heb nog wel een roze vrouwspersoon avatar.quote:Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef yavanna het volgende:
Kippenvel laatste minuten bij de 2e aflevering. Dit is een typische serie die alsmaar beter wordt.
volgens mij staat dat plaatje ook ergens in dit topicquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zocht op die Sasha en zag een screenshot op google images van die tieten-scene. Klik ik er op kom ik op een site die allemaal nep-malware waarschuwingen geeft en net doet alsof mijn computer zwaar geinfecteerd is en of ik software wil downloaden. Ja mooi niet dus.
Oppassen dus mensen
Zie: http://www.spamclock.com/ .quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zocht op die Sasha en zag een screenshot op google images van die tieten-scene. Klik ik er op kom ik op een site die allemaal nep-malware waarschuwingen geeft en net doet alsof mijn computer zwaar geinfecteerd is en of ik software wil downloaden. Ja mooi niet dus.
Oppassen dus mensen
Ik had het er voor over.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij staat dat plaatje ook ergens in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |