quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Vlindur, zou je mij in de op willen zetten? 14 oktober
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uhhh doordat het zo;n supersnelle bevalling was; kwam ik dus zo rechtstreeks uit bed.. ongekamd haar, slaapshirt etc etc.. en die zweetoksels hahaaa![]()
wat ik wel heeeeel mooi vind aan deze foto zijn vriendlief zijn natte oogjes...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
Done!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:02 schreef octopussy het volgende:
Toch wel leuk om al die postpartum foto's te zien hoor![]()
Vlindur, Mama_papa mag ook uit de lijst want die is bevallen (de voordringer)
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo in de categorie niet charmant...Ik denk dat er meer mensen zijn met zulke foto's dan dat ze er helemaal opgedirkt bijliggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uhhh doordat het zo;n supersnelle bevalling was; kwam ik dus zo rechtstreeks uit bed.. ongekamd haar, slaapshirt etc etc.. en die zweetoksels hahaaa![]()
wat ik wel heeeeel mooi vind aan deze foto zijn vriendlief zijn natte oogjes...![]()
![]()
Mama_papa, gefeliciteerd!!!![]()
Done!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:14 schreef devilishbaby het volgende:
mag ik ook op het lijstje? 9 oktober
haha ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:09 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer mensen zijn met zulke foto's dan dat ze er helemaal opgedirkt bijliggen.![]()
Mama_papa, gefeliciteerd!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb dus wel een uurtje na de bevalling al gezegd dat ik er wel meer wildeEn ja, het deed pijn, verrotte veel pijn, het was een bevalling van 16 uur weeën om de 4 minuten, waarvan de laatste anderhalf uur weeënstorm (3 CM om 18:00, baby om 19:25) maar echt, ik zie er wél weer naar uit nu hoor
Het is vooral zo speciaal![]()
betekent dit dat je bezig bent?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:29 schreef octopussy het volgende:
Shit, ja er worden natuurlijk ook foto's gemaakt na de bevalling![]()
* octopussy gaat snel alles epileren, waterproof make-uppen, hydrateren, nagels lakken en NIET...OP...DE....OGEN...PERSEN
garpje hoor
Ik ook, maar ik koester al mijn bevallingsfoto's, hoe lelijk ik er ook opsta. Ik kijk er elke dag nog naar en schiet telkens weer vol. Ik heb hetzelfde als freecell: ik heb nog nooit in m'n leven zoveel pijn gehad - ik overdrijf niet als ik zeg dat ik dood wilde - maar ook ik zou het weer doen. Ik vond het zo heftig, mooi, bijzonder.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ook altijd wel van het uitzoeken voor ik een foto durf te bewaren... Ach misschien straal ik wel van de foto af en wil ik ze alleen daarom al bewaren
we hebben je al gemist hier!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:27 schreef Co_OL het volgende:
Hoi
Nog steeds een baby hier in de buik, vandaag is het erg rustig in de buik :S
Ik wil een baby
![]()
M_P Gefeliciteerd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb nog een echo foto
Het grijze vlekje onderin mn baarmoeder is ons wonderbeebjeen onderaan zie je de hartslag
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
Jullie(iedereen) hebben mij topic vol geruziedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:23 schreef DJRandall het volgende:
[..]
we hebben je al gemist hier!
Octo:, jij ook beterschap!
Oh wauw, meis, wat heb jij een onwíjs mooi, lief meisje gebakkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef mama_papa het volgende:
Even snel een berichtje vanuit het ziekenhuis
Met ons gaat alles helemaal goed, borstvoeding is bezig op gang te komen, mn moppie doet het helemaal goed en mijn bloeddruk is nog wel aan de hoge kant. We genieten nu enorm van ons kleine spruit, we zijn zo verliefd!!!
Ze ligt nu heerlijk bij me te slapen op mn borst
Later volgt er meer, nu eerst een foto van ons mooie wondertje: Tessa
[ afbeelding ]
Wat is ze mooi!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef mama_papa het volgende:
Met ons gaat alles helemaal goed, borstvoeding is bezig op gang te komen, mn moppie doet het helemaal goed en mijn bloeddruk is nog wel aan de hoge kant. We genieten nu enorm van ons kleine spruit, we zijn zo verliefd!!!
[ afbeelding ]
Ik ook!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha ik wilde het net zeggen![]()
ik lag er ook zo bij en dat had weinig te maken met de duur van mn bevalling![]()
En Raissa ik plak ook de bijzondere foto's in hoordat staat voorop, maar ik heb ook foto's van datzelfde moment die charmanter zijn
of nog liever zelfs. Daarop kijkt Amélie mij ook aan zeg maar. Als ik die foto's nu weer zie, waarop ze mij voor het eerst aankijkt schiet ik weer vol
Awwwquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef mama_papa het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heeft ze er natuurlijk al meer gedaan, héquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:03 schreef freecell het volgende:
Een dichte pot verf kan je jaren bewaren
Dus dat moet geen probleem zijn!
En je gyn heeft een nonsens-uitspraak gedaan. écht!
Ja hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo heeft ze er natuurlijk al meer gedaan, héMijn baas was ook geshockeerd toen ik het hem vertelde
Maar dat lag misschien meer aan het feit dat ik hem net ervoor verteld had dat het maandag dus mijn laatste dag is
![]()
Ook al die pot uit de mengmachine van de gamma komt? Want het is enkel op die verf dat er korting is.
Thanks for asking. Ben nog niet opgeknapt na gisteren. Heb er nu ook verhoging bij. Even aankijken dus en anders de verloskundige bellen....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:15 schreef Incantrix het volgende:
Pessie, ik ben het gisteren trouwens vergeten te zeggen want ik las je berichtje, maar ik heb inderdaad een Tens gebruikt bij mijn bevalling. Ik zal proberen je straks vanachter de pc een PM te sturen, als je niks van me hoort moet je me maar even helpen onthouden, ok?![]()
DJRandall, goed onthouden!Alles ok?
Lieve dames, ik denk aan jullie!
Mij hebben ze gezegd dat die energie pas in het derde trimester komt (ik wacht er trouwens nog steeds opquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:12 schreef flugeltje het volgende:
Mogge allemaal
Ik blijf zo enorm slecht m'n bed uitkunnen 's ochtends...Lijkt wel alsof ik de vermoeidheid die ik in het eerste trimester amper had nu ineens dubbel krijg. Als ik dan uit bed ben krijg ik rond twaalven en dan weer rond vijven zo'n warme deken van slaap over me heen...
En in alle boekjes staat dan dat je tijdens je tweede trimester energieker bent dan ooit
Goed om te weten, thxquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja hoor
Wij hebben zo'n meng-pot 3 jaar bewaard en die was open geweest en de verf was nog prima
Hmmm... da's lekker om te weten danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:02 schreef leonieke het volgende:
Heb ik het al gezegd dat ik helemaal niet wil bevallen?Zeker niet na de superleuke uitspraak van mijn gyn donderdag: "ah een probleemloze zwangerschap betekent meestal een moeilijke bevalling"
over week of 3 belt ze iedere dag, komtt ze iedere dag omdat je dan waarschijnlijk je mooie mensenkindje in je armen hebtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hmmm... da's lekker om te weten dan![]()
![]()
De eerste 'zomaar' telefoontjes en sms'jes zijn al binnen hoor. 'En?! Hoe gaat ie?', 'Gebeurt er al wat?', 'Hoe voel je je?'. De frequentie van bellen van mijn moeder is ook verhoogd naar 3x per week (voor mijn zwangerschap was het 1x per week, tijdens werd het langzaam 2x per week en nu is het al 3x en ze komt ook nog 1 dag per week langs). Ik vind het wel leuk hoor, ben het nog niet zat, maar misschien over een week of 3 wel.
Ik had wel aanzienlijk veel meer energie van halverwege het 2e trimester tot halverwege het 3e trimester en nu gaat het eigenlijk ook nog best ok (al is het wel weer minder natuurlijk door het gewicht wat je meedraagt).
Ik kan tegenwoordig niet meer lang op één kant liggen (ik slaap nog steeds op mijn zij). Als ik te lang op mijn rechterzij lig, heb ik echt last van krampen in mijn bovenbeen (en lig ik op mijn linkerzij dan doet mijn hart steeds pijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:02 schreef freecell het volgende:
Fluugs: is ook wel logisch hoor!Maar ik ken eigenlijk geen mensen die écht helemaal volgens 'de boekjes' een zwangerschap hebben.
Ik ken wel iemand die echt nergens last van heeft en nu bij de tweede weer nietEn dan een bevalling van 2 uur er achteraan zonder schade
![]()
Maarja, das ook niet volgens de boekjes
Ik heb trouwens het gevoel dat er wat grote beenzenuwen worden afgekneld door mijn ingedaalde hummel,klinkt dat bekend? Mijn benen zijn zo moe en doen best wel veel pijn.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:11 schreef freecell het volgende:
Mja, mijn beide bovenbenen doen het dus. En echt helemaal van binnen. Lijkt een beetje op groeipijn en op wat je voor je menstruatie kunt hebben, maar dan erger.
En in mijn onderbenen zit het ook, maar minder pijnlijk.
Okquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:18 schreef DJRandall het volgende:
[..]
, heel irritant. Komt inderdaad door ingedaalde baby....
klopt toch, dat het niet altijd even heftig is? Als baby beetje verplaatst, is het ook minder....?quote:
Ja lach er maar om! Ik zit er mooi meequote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:20 schreef Vicky het volgende:
Asy, ik piste in mijn broek van het lachen om jouw stervende zwaan
Volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:29 schreef leonieke het volgende:
Worden jullie eigenlijk standaard getest op GBS (streptokokken B)? Bij mij was het uitstrijkje positief en dat betekent dus antibiotica tijdens de bevalling, maar ik vraag me nu af of iedereen daar eigenlijk standaard op getest wordt of niet... (ik weet dat ze in Brussel namelijk vrij veel onderzoeken doen)
En misschien lees ik er best niet meer te veel over op internet want het zijn nogal angstaanjagende verhalen
Geen idee, mijn baby schijnt met koppie knalvast te liggen, dus dat beweegt niet echt meerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:21 schreef DJRandall het volgende:
[..]
klopt toch, dat het niet altijd even heftig is? Als baby beetje verplaatst, is het ook minder....?
Mijn zieke man...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:32 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Asy, vertel eens over die zwaan? ik heb het gemist...
Ik kan me voorstellen dat jullie enorm aan het genieten zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef mama_papa het volgende:
[ afbeelding ]
Jup, wat mij betreft welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:36 schreef pinquit het volgende:
free, ga jij voor de 17e?das een mooie dag
Dat!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:38 schreef pinquit het volgende:
hip. dan is je 2e precies anderhalf jaar jonger dan je 1e
Gellukkig maar!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:19 schreef freecell het volgende:
Ow en Devilish: die 'bitchfights' zijn niet standaard voor hier hoor
Gefeliciteerd mama_papa en wat een schatjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef mama_papa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:31 schreef freecell het volgende:
Dat is leuk, als je 14 bent een zwangere grote zus hebben
Ik was 8 toen ik voor het eerst tante werdDat was ook leuk
En nu hebben mijn ouders straks al 22 kleinkinderen
Ik was niet pissed, eerder teleurgesteld. Ik vroeg hem vanmiddag nog voordat hij weg ging of hij er een probleem mee had als ik het mijn moeder zou vertellen en of hij er bij wilde zijn dan. Nee dat doe je zelf maar wil ik niet bij zijn en verder moet je het zelf maar weten. Voor mij meer ook zodat ik met mijn mama er wel over kan babbelen en ook steun aan haar zal hebben mocht het nog mis gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Dat vertellen zonder medeweten heb ik ook zo'n hekel aan, die van mij had zelfs z'n broer al ingeseind of hij peter wilde worden van ons kindje... Damn toen was ik pissed... Had ik helemaal bedacht hoe we het zouden brengen en verkneukelde ik mezelf al over de gezichtsuitdrukkingen die zouden volgen.... Verteld martijn het gewoon effe aan de telefoon
En gewoon in al z'n onschuld niet begrijpen waarom ik praktisch door het lint ging... Het zijn gewoon mannen!
Hij is er idd wel mee bezig devilish, klinkt wel alsof hij alleen heel erg geschrokken is en enorm moet wennen aan het idee. Kan ik mezelf ook wel weer wat bij voorstellen gezien het feit dat er toch eerst plannen waren voor een sterilisatie, dit is dan wel ineens het andere uiterste...
Lijkt me best een moeilijke situatie. Als dat het ook is wens ik je sterkte.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:05 schreef Orea het volgende:
[..]
22![]()
ik zorg voor de eerste aan mijn kant
helaas is mijn moeder al overleden en mijn vader uit beeld
voor mijn mans kant wordt het het 3e kleinkind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |