Succes!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:35 schreef Co_OL het volgende:
Had hem dicht gegooid met:
Hier nog steeds een baby in de buik
Dat word op de uitgerekende datum
Als je vanavond even progastedingest wel ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:35 schreef Co_OL het volgende:
Ik zit nu op me werk tot 21:00 uur dus ze wacht maar ff tot ik thuis benquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je vanavond even progastedingest wel ja.
Ik hoop het voor julliequote:Op donderdag 4 februari 2010 14:35 schreef Co_OL het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:39 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik zit nu op me werk tot 21:00 uur dus ze wacht maar ff tot ik thuis ben
Heb geen zin om te haasten naar huis, gewoon klaar met me werk en dan komen
Als je 'm gewoon zachtjes en stil erin schuift hoef je dr niet eens wakker te maken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:39 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik zit nu op me werk tot 21:00 uur dus ze wacht maar ff tot ik thuis ben
Heb geen zin om te haasten naar huis, gewoon klaar met me werk en dan komen
Oh die kleinequote:Op donderdag 4 februari 2010 14:41 schreef Keshet het volgende:
Dan moet je wel even pannenkoeken eten!
Met mijn kleine Teigetje gaat het naar omstandigheden goed. Ze heeft een stabiele nacht gehad maar is vandaag wat onrustig. Ik hoop dat ze snel weer wat rustiger is, dat is beter voor d'r!
Mag ik trouwens uit het lijstje?
Ja nu nog wel, als je ben bevallen is het alsof je een komkommer de gang in flikkert.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:42 schreef DJRandall het volgende:
Ik vermoed dat ze elke activiteit daar beneden wel in de gaten zal hebben.....Alleen verwacht ze er iets uit i.p.v. in....
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja nu nog wel, als je ben bevallen is het alsof je een komkommer de gang in flikkert.
quote:
Niet mee eensquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja nu nog wel, als je ben bevallen is het alsof je een komkommer de gang in flikkert.
ow, gelukkig.....zat me al zorgen te maken....quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, ik durfde pas erg laat weer wat te ondernemen.
Het trekt wel weer bij hoor.
Ja maar Leandertje van klein en TARA zal wel een piemel van 20+ hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet mee eens
TARA en ik hebben nooit enig verschil kunnen voelen
Sterker nog; de eerste keer was nog een beetje gevoelig en daar werd het eerder strakker van
Anders vraag je de verloskundige gewoon of ze een hechtinkje extra zet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:48 schreef DJRandall het volgende:
[..]
ow, gelukkig.....zat me al zorgen te maken....
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar Leandertje van klein en TARA zal wel een piemel van 20+ hebben
Nee joh, jij moet gewoon wachten op de 14e. 14e is een goede dag om jarig te zijn. Trust me I know.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:49 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met het rommelen van afgelopen tijd is het sowieso een no-go area geweest voor liefMaar ja, nu is het rustig en is meneer natuurlijk naar zijn werk
![]()
Zal ik hem gewoon even bellen dat ie naar huis moet komen
IK denk dat ie heel snel is met de telefoon opnemen, maar het zal de eerste keer zijn dat hij het een domper vindt als je zegt: zullen we sexen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:49 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met het rommelen van afgelopen tijd is het sowieso een no-go area geweest voor liefMaar ja, nu is het rustig en is meneer natuurlijk naar zijn werk
![]()
Zal ik hem gewoon even bellen dat ie naar huis moet komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |