Succes!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:35 schreef Co_OL het volgende:
Had hem dicht gegooid met:
Hier nog steeds een baby in de buik
Dat word op de uitgerekende datum
Als je vanavond even progastedingest wel ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:35 schreef Co_OL het volgende:
Ik zit nu op me werk tot 21:00 uur dus ze wacht maar ff tot ik thuis benquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je vanavond even progastedingest wel ja.
Ik hoop het voor julliequote:Op donderdag 4 februari 2010 14:35 schreef Co_OL het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:39 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik zit nu op me werk tot 21:00 uur dus ze wacht maar ff tot ik thuis ben
Heb geen zin om te haasten naar huis, gewoon klaar met me werk en dan komen
Als je 'm gewoon zachtjes en stil erin schuift hoef je dr niet eens wakker te maken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:39 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik zit nu op me werk tot 21:00 uur dus ze wacht maar ff tot ik thuis ben
Heb geen zin om te haasten naar huis, gewoon klaar met me werk en dan komen
Oh die kleinequote:Op donderdag 4 februari 2010 14:41 schreef Keshet het volgende:
Dan moet je wel even pannenkoeken eten!
Met mijn kleine Teigetje gaat het naar omstandigheden goed. Ze heeft een stabiele nacht gehad maar is vandaag wat onrustig. Ik hoop dat ze snel weer wat rustiger is, dat is beter voor d'r!
Mag ik trouwens uit het lijstje?
Ja nu nog wel, als je ben bevallen is het alsof je een komkommer de gang in flikkert.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:42 schreef DJRandall het volgende:
Ik vermoed dat ze elke activiteit daar beneden wel in de gaten zal hebben.....Alleen verwacht ze er iets uit i.p.v. in....
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja nu nog wel, als je ben bevallen is het alsof je een komkommer de gang in flikkert.
quote:
Niet mee eensquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja nu nog wel, als je ben bevallen is het alsof je een komkommer de gang in flikkert.
ow, gelukkig.....zat me al zorgen te maken....quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, ik durfde pas erg laat weer wat te ondernemen.
Het trekt wel weer bij hoor.
Ja maar Leandertje van klein en TARA zal wel een piemel van 20+ hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet mee eens
TARA en ik hebben nooit enig verschil kunnen voelen
Sterker nog; de eerste keer was nog een beetje gevoelig en daar werd het eerder strakker van
Anders vraag je de verloskundige gewoon of ze een hechtinkje extra zet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:48 schreef DJRandall het volgende:
[..]
ow, gelukkig.....zat me al zorgen te maken....
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar Leandertje van klein en TARA zal wel een piemel van 20+ hebben
Nee joh, jij moet gewoon wachten op de 14e. 14e is een goede dag om jarig te zijn. Trust me I know.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:49 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met het rommelen van afgelopen tijd is het sowieso een no-go area geweest voor liefMaar ja, nu is het rustig en is meneer natuurlijk naar zijn werk
![]()
Zal ik hem gewoon even bellen dat ie naar huis moet komen
IK denk dat ie heel snel is met de telefoon opnemen, maar het zal de eerste keer zijn dat hij het een domper vindt als je zegt: zullen we sexen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:49 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met het rommelen van afgelopen tijd is het sowieso een no-go area geweest voor liefMaar ja, nu is het rustig en is meneer natuurlijk naar zijn werk
![]()
Zal ik hem gewoon even bellen dat ie naar huis moet komen
Maar een keertje extra prostaldingessen moet kunnen....Goed voor de bekkenbodem....en de hormonen...en de relatie....Waarom niet eigenlijk???quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee joh, jij moet gewoon wachten op de 14e. 14e is een goede dag om jarig te zijn. Trust me I know.
uiteraard, maakt dat verschil?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar Leandertje van klein en TARA zal wel een piemel van 20+ hebben
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Anders vraag je de verloskundige gewoon of ze een hechtinkje extra zet.
Eigenlijk moeten aanstaande vaders ook gewoon wat zwangerschapsverlof krijgen 'ter ondersteuning'quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:54 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Maar een keertje extra prostaldingessen moet kunnen....Goed voor de bekkenbodem....en de hormonen...en de relatie....Waarom niet eigenlijk???
Eensquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten aanstaande vaders ook gewoon wat zwangerschapsverlof krijgen 'ter ondersteuning'
Oneens... Asjeblieft niet zeg!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten aanstaande vaders ook gewoon wat zwangerschapsverlof krijgen 'ter ondersteuning'
Alleen maar als ze dan ook lekkere dingetjes halen waar je zin in hebt!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja, dat zal het vooral zijn. Dat jij dan ook nog even drinken voor hem pakt..quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Alleen maar als ze dan ook lekkere dingetjes halen waar je zin in hebt!
Anders kan ie net zo goed op zijn werk blijven
Wat fijn, het lijkt me zo spannend, zo'n minimensje. Hopelijk kan ze in alle rust snel groter en zwaarder worden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:41 schreef Keshet het volgende:
Met mijn kleine Teigetje gaat het naar omstandigheden goed. Ze heeft een stabiele nacht gehad maar is vandaag wat onrustig. Ik hoop dat ze snel weer wat rustiger is, dat is beter voor d'r!
Ik bedoel meer dat hij naar mcdonalds ofzo rijdt omdat jij het niet meer kan...quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, dat zal het vooral zijn. Dat jij dan ook nog even drinken voor hem pakt..
Ik ook niet hoor. Ik ben erg blij met een vent die dus niet zo over zich heen laat lopen en zich niet al te veel aantrekt van hysterische hormoonacties of absurde suggesties.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat hij naar mcdonalds ofzo rijdt omdat jij het niet meer kan...
maar zo'n man heb ik dus niet![]()
Ik heb om die reden twee flesjes gaviscon gekocht. Eén keer mijn flesje vergeten op vrijdagavond op het werk. Ik stond de zaterdag vrij vlug in de apotheekquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Jeee maagzuur, en mn rennies die ik gister gevonden had liggen thuis. Ik ben wat dom..
Mag ik hier alvast een joker inzettenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:05 schreef amaranta het volgende:
@ vlinder, je zou niet de 1 e zijn die na 6 weken alweer aantelt
Er zijn echt mannen die eisen dat ze 2/3 dagen na een bevalling er weer op kunnen..quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:08 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog geeneens geslachtgemeenschap gehad. Vandeweek nog een stuk hechting verloren.
Mijn man wil 2 weken vrij na de geboorte. Whaaa 2 weken lang BOEMBOEMSCHIETKNAL aan mn hoofdquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef octopussy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik twijfel wel heel erg over de kraamzorg wat ik zal aanvragen... Je kan namelijk minder doen, aangezien ik niet van vreemden in huis hou. Maar misschie vind ik het deze keer wel fijn en gaat ze fruitsaladesvoor me maken ofzo...
Ik lees nu pas dat je meisje geboren is! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:41 schreef Keshet het volgende:
Dan moet je wel even pannenkoeken eten!
Mag ik trouwens uit het lijstje?
Het idee van een kraamverzorgster is toch dat ze elke dag ontbijt op bed voor je maakt en elke dag je beddegoed wast? Dat verwacht ik van de kraamzorg... Oh ja, en ze moet ons natuurlijk even leren hoe je de navel schoon houd. De rest lukt wel....quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik twijfel wel heel erg over de kraamzorg wat ik zal aanvragen... Je kan namelijk minder doen, aangezien ik niet van vreemden in huis hou. Maar misschie vind ik het deze keer wel fijn en gaat ze fruitsaladesvoor me maken ofzo...
Ik stond expres vroeger op om te stofzuigen omdat ik het niet fijn vond dat zei dat ging doen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:33 schreef pessie het volgende:
[..]
Het idee van een kraamverzorgster is toch dat ze elke dag ontbijt op bed voor je maakt en elke dag je beddegoed wast? Dat verwacht ik van de kraamzorg... Oh ja, en ze moet ons natuurlijk even leren hoe je de navel schoon houd. De rest lukt wel....
Ah kijk, ervaringsverhalen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:34 schreef Ticootje het volgende:
Flugel, 6 uur vind ik een hele dag hoor. Ze komt dan om half 9 en gaat weg als jij gaat rusten.. Als je opstaat is je man weer thuis.
Martijn is wel iets langer van huis op de gemiddelde werkdag...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:34 schreef Ticootje het volgende:
Flugel, 6 uur vind ik een hele dag hoor. Ze komt dan om half 9 en gaat weg als jij gaat rusten.. Als je opstaat is je man weer thuis.
Het is toch wel handig om je bezoek even te laten bellen voordat ze komen... En het is ook wel handig om bepaalde rusttijden aan te houden..quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ah kijk, ervaringsverhalen.![]()
Ik schrok namelijk even van Flugels post, maar een middenweg kan natuurlijk ook prima, dan komt meneer toch een uurtje eerder thuis?
Ligt eraan hoeveel je in de kreukels ligt...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Martijn is wel iets langer van huis op de gemiddelde werkdag...
Maar je hebt gelijk, met 6 uur zou het nog wel te redden zijn. Ik vrees het meest voor de vakantieperikelen. Hoorde vorig jaar van een collega ook al dat ze flink op uren gekort was omdat er gewoon niet voldoende kraamverzorgsters voorhanden waren in de vakantieperiode.
Hoe lang rust je eigenlijk op zo'n dag?
Ah kijk, dat vind ik ook wel herkenbaar. Ik zie mezelf ook wel op tijd opstaan om ervoor te zorgen dat in ieder geval de kattenbakken schoon zijn en de vloeren gedweild...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik stond expres vroeger op om te stofzuigen omdat ik het niet fijn vond dat zei dat ging doen.
Je mag haar toch altijd wegsturen als je het niet meer nodig hebt of vindt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:30 schreef Ticootje het volgende:
Nou... daar deed ze best moeilijk over. Met heel veel moeite heb ik haar de laatste dag eerder weg kunnen sturen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Je mag haar toch altijd wegsturen als je het niet meer nodig hebt of vindt?
Hier moet je er op tijd bijzijn wil je nog recht hebben op het volledig aantal uren. Als je pas na de 16e week opgeeft kun je geloof ik alleen nog het minimale aantal uren krijgen ofzoiets... (ik heb zelf dan ook al rond 8 weken maar aangemeld)quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:00 schreef Ticootje het volgende:
Vanaf wanneer is het normaal om kraamzorg te regelen? (ff kwijt is)
Hier niet hoor. Alleen als blijkt dat drinken niet goed gaat, kan er een herindicatie komen na een aantal dagen en dan krijg je evt. extra uren, maar niet standaard.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je moet ze trouwens bellen dat je borstvoeding wil gaan geven, dan krijg je meer uren.
Ik ben ook heel blij met mijn man hoor!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat hij naar mcdonalds ofzo rijdt omdat jij het niet meer kan...
maar zo'n man heb ik dus niet![]()
Jeutje, dat is snel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:39 schreef tessie het volgende:
Thanx meiden
Amarantha, Graeme is nu 7,5 maand
Nu moet ik denken aan die reclamequote:Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef tessie het volgende:
Leonieke, volgens mij kwam jjij net 1 topic nadat ik bevallen was
DJRandall(znvrouw:D), de gyn dacht eerst dat het een mola zwangerschap was, had daar eerder over gepost, misschien dat je dat onthouden hebt... Maar het bleek uiteindelijk dus toch gewoon een goede zwangerschap!Wonderbaarlijk, dat wel. Safe sex is blijkbaar niet altijd zo safe als je denkt
(niet dat we niet wilden, maar ik mocht niet zwanger worden ivm post partum thyrioditis)
Qua timing zit je inderdaad perfectquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:03 schreef tessie het volgende:
@Leonieke, een uur voor mijn positieve test belde de internist dat mijn schildklier bijna weer normaal werkte, en na de 2e echo ben ik ook gelijk weer bloed gaan prikken en toen werkte mijn schildklier precies weer normaal. Moet nu wel regelmatig bloed gaan prikken om te kijken of het zo blijft, maar nu is het dus geen probleem. Timing he!
ok, bedankt voor je duidelijke uitleg. Ben wel super blij voor je dat het goed is.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef tessie het volgende:
Leonieke, volgens mij kwam jjij net 1 topic nadat ik bevallen was
DJRandall(znvrouw:D), de gyn dacht eerst dat het een mola zwangerschap was, had daar eerder over gepost, misschien dat je dat onthouden hebt... Maar het bleek uiteindelijk dus toch gewoon een goede zwangerschap!Wonderbaarlijk, dat wel. Safe sex is blijkbaar niet altijd zo safe als je denkt
(niet dat we niet wilden, maar ik mocht niet zwanger worden ivm post partum thyrioditis)
Jij bent heul geen stresskonijn. Anders had je al lang een kamertje, en alles in huis.....Jij bent super relaxed!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:46 schreef leonieke het volgende:
Oh, maar ik kan me voorstellen dat je heel erg gelukkig bent (zou ik ook zijn, maar ik zou waarschijnlijk meer tijd nodig hebben), maar ik ben waarschijnlijk gewoon een groter stresskonijn dan de meeste mensen
![]()
Maar als jullie idd al allebei vlug een tweede kindje wilden, zal je wel makkelijker alles op een rijtje kunnen zetten.
Lichtgewichtje!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:15 schreef freecell het volgende:
Gisteren alleen een zak chips leeggegeten
Vanmorgen weegschaal 80,3
Ik schommel al sinds eind december rond de 80 en als je kijkt wat ik eet is dat heel interessant
Niks voorzichtig! Welkom kaatje!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:34 schreef kaatjejannie het volgende:
* kaatjejannie komt hier heel voorzichtig om het hoekje kijken...
ik sta gewoon in het update topic...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niks voorzichtig! Welkom kaatje!![]()
Hoever ben je nu?
lees het SC topic maarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:39 schreef leonieke het volgende:
Welkom kaatjejannie![]()
En freecell en Asyniur, wat doen jullie hier op dit uur?Als ik thuis ben vanaf volgende week dinsdag vraag ik me af wanneer ik hier eens zal binnenstrompelen en jullie zitten hier bijna vroeger dan ik
ja, ik heb het gelezen.. arme jij, maar ik zou terug in mijn bed duiken, denk ik, of op de zetel verder slapenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:41 schreef Asyniur het volgende:
[..]
lees het SC topic maar![]()
en ik ben eigenlijk altijd een vrij vroege vogel
Nou uhm... Een dreumes die gewoon om 7 uur wakker is bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:39 schreef leonieke het volgende:
Welkom kaatjejannie![]()
En freecell en Asyniur, wat doen jullie hier op dit uur?Als ik thuis ben vanaf volgende week dinsdag vraag ik me af wanneer ik hier eens zal binnenstrompelen en jullie zitten hier bijna vroeger dan ik
Ik wou net zeggen: terug in bed is geen optie. Daar is meneer zojuist weer terug in gekropen nadat ik de boodschappen voor het weekend gehaald heb...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
ja, ik heb het gelezen.. arme jij, maar ik zou terug in mijn bed duiken, denk ik, of op de zetel verder slapen
Ow shoppen dat zou ik graag weer eens doen, maar helaas...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:54 schreef flugeltje het volgende:
Ach Asy toch, mannen kunnen zo enorm ziek zijn af en toeStop 'm lekker onder met een kop soep en ga dan lekker effe wat shoppen ofzo, anders blijf je lopen vermoed ik
Hier nog steeds in onwaarschijnlijk niemandsland. De derde week van het grote niets, gelukkig over anderhalve week de pretecho. Eerst maar eens zien dat er nog wel iets in me zit en ik het niet onderweg verloren ben ofzo...
Jaaaaa!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:01 schreef mama_papa het volgende:
ik lig hier in t ziekenhuis met t mooiste meisje in mn armen, eindelijk knuffelen! op 5 februari om 0:58 is onze tessa marlinde pascalle (roepnaam tessa) geboren! met het gewicht 2360 en 49cm. ik werd ingeleid omdat ik zw.vergiftiging had. van 2cm ontsluiting om 4 uur smiddags naar 10cm om 12uur! het was echt n droombevalling, wel mett knip, maar geen pijn! we mogen op zn vroegst op maandag weg, maar nu elk uur gecontroleerd worden. we zzijn enorm gelukkig en vormen nu eindelijk n gezin! rest vertel ik later. x van de dolgelukkige mama en papa
gefeliciteerd jullie!!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:01 schreef mama_papa het volgende:
ik lig hier in t ziekenhuis met t mooiste meisje in mn armen, eindelijk knuffelen! op 5 februari om 0:58 is onze tessa marlinde pascalle (roepnaam tessa) geboren! met het gewicht 2360 en 49cm. ik werd ingeleid omdat ik zw.vergiftiging had. van 2cm ontsluiting om 4 uur smiddags naar 10cm om 12uur! het was echt n droombevalling, wel mett knip, maar geen pijn! we mogen op zn vroegst op maandag weg, maar nu elk uur gecontroleerd worden. we zzijn enorm gelukkig en vormen nu eindelijk n gezin! rest vertel ik later. x van de dolgelukkige mama en papa
Ja hoor, maar dat doe ik al weken. Da's niks nieuws.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:02 schreef freecell het volgende:
Asy, jij de weekendboodschappen aan het doen?
Ook geen succes!
Ik heb serieus wel eens de neiging om mannen voor een dag of 2 een zak van 15 KG aardappels voor te binden met iets er in wat beweegt. En dan mogen ze niet piepen dat de banden snijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |