Goodmorning ladies

KaatjeJannie!

Eindelijk weer eens iemand uit het tweede streepje topic, nu maar hopen dat je het goeie voorbeeld geeft en er meer volgen....
Free

Vaag he die dromen, ik ben ook al een keer wakker geworden met een baby tussen m'n benen. Geen weëen, niet wakker geworden, maar wel gewoon bevallen

Happy, 38 weken alweer.... Ik snap wat je bedoeld met werk, ik blijf ook altijd een beetje hangen en vermoed dat ik tijdens mijn verlof m'n mail ook wel regelmatig bij zal houden. Straks na de bevalling zul je het volgens mij allemaal wel beter los kunnen laten...
tessie, kan me voorstellen dat het even schrikken is... Maar misschien loopt Graeme al wel als de kleine er is, mijn oudst broers schelen ook niet zo heel erg veel en tijdens het opgroeien was dat voor hen wel heel erg tof. Altijd een speelkameraadje in de buurt... (en als het een meisje wordt is het helemaal leuk tijdens de pubertijd met broer en zus

)
Leo, ik vemoed dat het financieel allemaal best wel goed zal komen. Kinderen kosten nu eenmaal geld, maar het is ook maar net hoe gek je het zelf maakt natuurlijk. En je bouwt zoiets in in 't algemene budget en krijgt vanzelf wel weer wat balans in de uitgaven gok ik zo... Zelf maak ik me ook drukker om het emotionele deel, kan ik dat wel handelen zo'n kind?
Ach Asy toch, mannen kunnen zo enorm ziek zijn af en toe

Stop 'm lekker onder met een kop soep en ga dan lekker effe wat shoppen ofzo, anders blijf je lopen vermoed ik

Hier nog steeds in onwaarschijnlijk niemandsland. De derde week van het grote niets, gelukkig over anderhalve week de pretecho. Eerst maar eens zien dat er nog wel iets in me zit en ik het niet onderweg verloren ben ofzo...
[ Bericht 4% gewijzigd door flugeltje op 05-02-2010 09:01:41 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?