abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:41:11 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77658006
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:39 schreef leonieke het volgende:
Welkom kaatjejannie
En freecell en Asyniur, wat doen jullie hier op dit uur? Als ik thuis ben vanaf volgende week dinsdag vraag ik me af wanneer ik hier eens zal binnenstrompelen en jullie zitten hier bijna vroeger dan ik
lees het SC topic maar
en ik ben eigenlijk altijd een vrij vroege vogel
pi_77658026
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:41 schreef Asyniur het volgende:

[..]

lees het SC topic maar
en ik ben eigenlijk altijd een vrij vroege vogel
ja, ik heb het gelezen.. arme jij, maar ik zou terug in mijn bed duiken, denk ik, of op de zetel verder slapen
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:54:51 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77658262
Goodmorning ladies

KaatjeJannie! Eindelijk weer eens iemand uit het tweede streepje topic, nu maar hopen dat je het goeie voorbeeld geeft en er meer volgen....

Free Vaag he die dromen, ik ben ook al een keer wakker geworden met een baby tussen m'n benen. Geen weëen, niet wakker geworden, maar wel gewoon bevallen

Happy, 38 weken alweer.... Ik snap wat je bedoeld met werk, ik blijf ook altijd een beetje hangen en vermoed dat ik tijdens mijn verlof m'n mail ook wel regelmatig bij zal houden. Straks na de bevalling zul je het volgens mij allemaal wel beter los kunnen laten...

tessie, kan me voorstellen dat het even schrikken is... Maar misschien loopt Graeme al wel als de kleine er is, mijn oudst broers schelen ook niet zo heel erg veel en tijdens het opgroeien was dat voor hen wel heel erg tof. Altijd een speelkameraadje in de buurt... (en als het een meisje wordt is het helemaal leuk tijdens de pubertijd met broer en zus )

Leo, ik vemoed dat het financieel allemaal best wel goed zal komen. Kinderen kosten nu eenmaal geld, maar het is ook maar net hoe gek je het zelf maakt natuurlijk. En je bouwt zoiets in in 't algemene budget en krijgt vanzelf wel weer wat balans in de uitgaven gok ik zo... Zelf maak ik me ook drukker om het emotionele deel, kan ik dat wel handelen zo'n kind?

Ach Asy toch, mannen kunnen zo enorm ziek zijn af en toe Stop 'm lekker onder met een kop soep en ga dan lekker effe wat shoppen ofzo, anders blijf je lopen vermoed ik

Hier nog steeds in onwaarschijnlijk niemandsland. De derde week van het grote niets, gelukkig over anderhalve week de pretecho. Eerst maar eens zien dat er nog wel iets in me zit en ik het niet onderweg verloren ben ofzo...

[ Bericht 4% gewijzigd door flugeltje op 05-02-2010 09:01:41 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77658383
Wow Tessie super gefeliciteerd nog! Een broertje of zusje voor Graeme
pi_77658422
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:39 schreef leonieke het volgende:
Welkom kaatjejannie
En freecell en Asyniur, wat doen jullie hier op dit uur? Als ik thuis ben vanaf volgende week dinsdag vraag ik me af wanneer ik hier eens zal binnenstrompelen en jullie zitten hier bijna vroeger dan ik
Nou uhm... Een dreumes die gewoon om 7 uur wakker is bijvoorbeeld?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:41:26 #131
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77659409
Goedemorgen! Poeh! Ik ben weer bijgelezen!

Tessie welkom! En er was nog een nieuweling, sorry ik ben je naam even kwijt maar ook: Welkom

Wat betreft kosten na de geboorte van ons kind, maak ik me echt geen zorgen om... Het is voor mij ook nog te ver weg allemaal denk ik.

Ik dacht gisteren heel serieus dat ik iets voelde in mn buik... En toen keek ik naar beneden en dat bleek op nde plek van mn maag te zijn, kortom, ik had honger, ik voelde helemaal geen baby . Maar aangezien ik nog maar 15 weken 3 dagen ben duurt het ook nog wel even voor ik iets voel.

Wat betreft kraamzorg. Bij het aanmelden werd mij wel verteld dat het iets minder zou kunnen zijn vanwege de vakantieperiode, maar in principe krijg ik gewoon 48 of 49 uur. Ik heb toen meteen aangegeven borstvoeding te willen geven. Ik heb me bij 8 weken aangemeld. Mijn schoonmoeder werkt 4 dagen per week en als ze niet werkt zal ze op vakantie zijn, en mijn moeder woont ver weg, dus 1 van de moeders die komt helpen is niet echt een optie.
Manlief wil dus thuisblijven, ik las dat iemands man leraar is en die natuurlijk geen vrij kan krijgen. Daar dacht ik ook aan toen manlief vertelde dat hij 2 weken thuis wilde zijn. In mijn familie moeten de mannen allemaal doorwerken als er een baby geboren is... Dus vind het idee een beetje gek.

En Leo bijna verlof!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:56:05 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77659825
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:42 schreef leonieke het volgende:

[..]

ja, ik heb het gelezen.. arme jij, maar ik zou terug in mijn bed duiken, denk ik, of op de zetel verder slapen
Ik wou net zeggen: terug in bed is geen optie. Daar is meneer zojuist weer terug in gekropen nadat ik de boodschappen voor het weekend gehaald heb...
Ik ga zo wel op de bank liggen
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:54 schreef flugeltje het volgende:
Ach Asy toch, mannen kunnen zo enorm ziek zijn af en toe Stop 'm lekker onder met een kop soep en ga dan lekker effe wat shoppen ofzo, anders blijf je lopen vermoed ik

Hier nog steeds in onwaarschijnlijk niemandsland. De derde week van het grote niets, gelukkig over anderhalve week de pretecho. Eerst maar eens zien dat er nog wel iets in me zit en ik het niet onderweg verloren ben ofzo...
Ow shoppen dat zou ik graag weer eens doen, maar helaas...
Ik heb de weekendboodschappen zojuist gedaan en ik mag blij zijn als ik straks nog even naar de bieb kan.
En ik blijf echt niet lopen...

Jij bent niks verloren onderweg. En je krijgt een meisje
Geen idee waarom, maar je krijgt een meisje...
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:01:37 #133
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77659963
ik lig hier in t ziekenhuis met t mooiste meisje in mn armen, eindelijk knuffelen! op 5 februari om 0:58 is onze tessa marlinde pascalle (roepnaam tessa) geboren! met het gewicht 2360 en 49cm. ik werd ingeleid omdat ik zw.vergiftiging had. van 2cm ontsluiting om 4 uur smiddags naar 10cm om 12uur! het was echt n droombevalling, wel mett knip, maar geen pijn! we mogen op zn vroegst op maandag weg, maar nu elk uur gecontroleerd worden. we zzijn enorm gelukkig en vormen nu eindelijk n gezin! rest vertel ik later. x van de dolgelukkige mama en papa
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77659985
Asy, jij de weekendboodschappen aan het doen?
Ook geen succes!
Ik heb serieus wel eens de neiging om mannen voor een dag of 2 een zak van 15 KG aardappels voor te binden met iets er in wat beweegt. En dan mogen ze niet piepen dat de banden snijden
pi_77660039
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:01 schreef mama_papa het volgende:
ik lig hier in t ziekenhuis met t mooiste meisje in mn armen, eindelijk knuffelen! op 5 februari om 0:58 is onze tessa marlinde pascalle (roepnaam tessa) geboren! met het gewicht 2360 en 49cm. ik werd ingeleid omdat ik zw.vergiftiging had. van 2cm ontsluiting om 4 uur smiddags naar 10cm om 12uur! het was echt n droombevalling, wel mett knip, maar geen pijn! we mogen op zn vroegst op maandag weg, maar nu elk uur gecontroleerd worden. we zzijn enorm gelukkig en vormen nu eindelijk n gezin! rest vertel ik later. x van de dolgelukkige mama en papa
Jaaaaa!
Gefeliciteerd met Tessa!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:05:18 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77660060
jaaaaah weer een mooi klein meisje geboren!!!
Mama-Papa gefeliciteerd met de geboorte van Tessa! knuffel lekker verder!

*en we zien de foto's vanzelf he? *
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77660287
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:01 schreef mama_papa het volgende:
gefeliciteerd jullie!!!!
dat jullie maar snel op mogen knappen en maandag naar huis mogen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77660374
Ik ga even met felicitaties rondstrooien
Flowerbox nog gefeliciteerd met Hannah!
Keshet wat een schrik, je meisje, nu al! Mijn oma zei altijd dat meisjes het sterke geslacht zijn en was heel blij dat ik toen zwanger was van een meisje, goede vooruitzichten dus voor jouw kleine meid (ik hoop dat ze gelijk had ). Heel erg gefeliciteerd, knap zelf snel op zodat je daarna voor je kleine meid kan zorgen.
Mama_papa ook nog even op de valreep. Een kleine meid wat betreft gewicht maar een reus bij het meisje van Keshet. Fijn dat het een droombevalling was, gefeliciteerd!

En ook alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:15:46 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77660393
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:02 schreef freecell het volgende:
Asy, jij de weekendboodschappen aan het doen?
Ook geen succes!
Ik heb serieus wel eens de neiging om mannen voor een dag of 2 een zak van 15 KG aardappels voor te binden met iets er in wat beweegt. En dan mogen ze niet piepen dat de banden snijden
Ja hoor, maar dat doe ik al weken. Da's niks nieuws.
Ik vind het ook niet erg om te doen. Kom ik tenminste het huis nog eens uit...
Maar dan tref ik liever geen stervende zwaan op mijn bank...

mama_papa, gefeliciteerd met jullie dochter Tessa!!
Fijn dat de bevalling zo goed gegaan is. Ik wacht nog geduldig op de foto's
pi_77660545
Mama_papa van harte gefeliciteerd met jullie meisje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:28:33 #141
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77660800
mama-Papa, van harte met Tessa
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77660910
Mama_Papa van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Tessa. Hopelijk mogen jullie dan maandag lekker naar huis. Nu nog even goed in de gaten worden gehouden en ook lekker genieten van jullie gezin.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:43:17 #143
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77661344
Gefeliciteerd met Tessa!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_77661440
Nog een verse baby!
M_P gefeliciteerd met Tessa!! Lekker uitrusten nu en geniet er maar van!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:05:47 #145
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77662094
Gefeliciteerd mamapapa met Tessa. Wat een kleintje! Geniet ervan
pi_77662125
Mama_Papa, van harte met Tessa!! en zw. vergiftiging kom maar goed bij en geniet maar lekker van je meisje!!

Kaatjejannie, gefeliciteerd

Ik ben fliefd op mijn kind na dagen maar weer even met de Angelsounds aan de gang, kon het hartje niet vinden eerst, beweeglijk kind, maar ineens woesh, pok! woesh.... kon ik gewoon al vet goed de bewegingen horen via het apparaat vervolgens ook het hartje, die weer wegdook beweeglijk ding! Maar zo tof! Ik voel niks (ben nog geen 14 weken) maar hij is de boel daar van binnen wel goed aan het verbouwen
Kan het al horen richting mijn navel niks niet meer bij het schaambeen luisteren, maar al echt heus op de buik!

Net wezen kijken bij de kinderopvang nu hopen dat die 3 mensen voor mij wonderbaarlijk verdwijnen en dan komt mijn kleintje bij mini-sproetje in de groep en vervolgens werk gebeld dat ik de rest van mijn adv ook vandaag opneem, dus ik heb al weekend en zit nu al aan een moorkop, komt niet meer goed ben ik bang

Ik voel me gewoon gelukkig stom hè!
pi_77662566
Gefeliciteerd mama_papa!!
pi_77662833
Gefeliciteerd met de geboorte van Tessa, mama_papa! Mooie naam

En Kaatjejannie ook gefeliciteerd!!

Ik was echt vergeten dat je als je net zwanger bent (nou ja, ik dan, ik weet niet of anderen dat ook hebben) je zoveel boeren laat. En dat in combinatie met die vieze pillen van kruitvat met visolie... bah!
Maar ik ben al lang blij dat dat het enige is waar ik 'last' (ahum) van heb. Voel me eigenlijk prima Net gelijk al even kraamzorg aangevraagd en een afspraak gemaakt voor een termijnecho op 5 maart! Zo spannend dit! En ik sta gewoon in het lijstje!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77662836
mama_papa gefeliciteerd met Tessa!!

Orea, hoe vond je het daar? En ik hoorde dat er een wachtlijst was... balen. Zou wel echt heel leuk zijn als ze bij elkaar komen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_77662922
Ik was meteen verkocht, wat een verschil met de rest en er zijn 3 a 4 mensen voor me, maar ook nog een 2 tal mensen die hun huis te koop hebben staan en dus van de lijst afgaan als dat verkocht wordt.. En ik kan nog flexibel zijn qua wisseling van dagen, tijdelijk. En eventueel nog ouderschapsverlof fulltime opnemen waardoor ik pas rond januari opvang nodig heb dus ik denk dat het wel goed gaat komen!

Zag jouw mini op het namenbord staan blijven die dagen zo? Dat zijn namelijk ook mijn dagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')