quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik twijfel wel heel erg over de kraamzorg wat ik zal aanvragen... Je kan namelijk minder doen, aangezien ik niet van vreemden in huis hou. Maar misschie vind ik het deze keer wel fijn en gaat ze fruitsaladesvoor me maken ofzo...
Ik lees nu pas dat je meisje geboren is! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:41 schreef Keshet het volgende:
Dan moet je wel even pannenkoeken eten!
Met mijn kleine Teigetje gaat het naar omstandigheden goed. Ze heeft een stabiele nacht gehad maar is vandaag wat onrustig. Ik hoop dat ze snel weer wat rustiger is, dat is beter voor d'r!
Mag ik trouwens uit het lijstje?
Het idee van een kraamverzorgster is toch dat ze elke dag ontbijt op bed voor je maakt en elke dag je beddegoed wast? Dat verwacht ik van de kraamzorg... Oh ja, en ze moet ons natuurlijk even leren hoe je de navel schoon houd. De rest lukt wel....quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik twijfel wel heel erg over de kraamzorg wat ik zal aanvragen... Je kan namelijk minder doen, aangezien ik niet van vreemden in huis hou. Maar misschie vind ik het deze keer wel fijn en gaat ze fruitsaladesvoor me maken ofzo...
Ik stond expres vroeger op om te stofzuigen omdat ik het niet fijn vond dat zei dat ging doen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:33 schreef pessie het volgende:
[..]
Het idee van een kraamverzorgster is toch dat ze elke dag ontbijt op bed voor je maakt en elke dag je beddegoed wast? Dat verwacht ik van de kraamzorg... Oh ja, en ze moet ons natuurlijk even leren hoe je de navel schoon houd. De rest lukt wel....
Ah kijk, ervaringsverhalen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:34 schreef Ticootje het volgende:
Flugel, 6 uur vind ik een hele dag hoor. Ze komt dan om half 9 en gaat weg als jij gaat rusten.. Als je opstaat is je man weer thuis.
Martijn is wel iets langer van huis op de gemiddelde werkdag...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:34 schreef Ticootje het volgende:
Flugel, 6 uur vind ik een hele dag hoor. Ze komt dan om half 9 en gaat weg als jij gaat rusten.. Als je opstaat is je man weer thuis.
Het is toch wel handig om je bezoek even te laten bellen voordat ze komen... En het is ook wel handig om bepaalde rusttijden aan te houden..quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ah kijk, ervaringsverhalen.![]()
Ik schrok namelijk even van Flugels post, maar een middenweg kan natuurlijk ook prima, dan komt meneer toch een uurtje eerder thuis?
Ligt eraan hoeveel je in de kreukels ligt...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Martijn is wel iets langer van huis op de gemiddelde werkdag...
Maar je hebt gelijk, met 6 uur zou het nog wel te redden zijn. Ik vrees het meest voor de vakantieperikelen. Hoorde vorig jaar van een collega ook al dat ze flink op uren gekort was omdat er gewoon niet voldoende kraamverzorgsters voorhanden waren in de vakantieperiode.
Hoe lang rust je eigenlijk op zo'n dag?
Ah kijk, dat vind ik ook wel herkenbaar. Ik zie mezelf ook wel op tijd opstaan om ervoor te zorgen dat in ieder geval de kattenbakken schoon zijn en de vloeren gedweild...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik stond expres vroeger op om te stofzuigen omdat ik het niet fijn vond dat zei dat ging doen.
Je mag haar toch altijd wegsturen als je het niet meer nodig hebt of vindt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:30 schreef Ticootje het volgende:
Nou... daar deed ze best moeilijk over. Met heel veel moeite heb ik haar de laatste dag eerder weg kunnen sturen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Je mag haar toch altijd wegsturen als je het niet meer nodig hebt of vindt?
Hier moet je er op tijd bijzijn wil je nog recht hebben op het volledig aantal uren. Als je pas na de 16e week opgeeft kun je geloof ik alleen nog het minimale aantal uren krijgen ofzoiets... (ik heb zelf dan ook al rond 8 weken maar aangemeld)quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:00 schreef Ticootje het volgende:
Vanaf wanneer is het normaal om kraamzorg te regelen? (ff kwijt is)
Hier niet hoor. Alleen als blijkt dat drinken niet goed gaat, kan er een herindicatie komen na een aantal dagen en dan krijg je evt. extra uren, maar niet standaard.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je moet ze trouwens bellen dat je borstvoeding wil gaan geven, dan krijg je meer uren.
Ik ben ook heel blij met mijn man hoor!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat hij naar mcdonalds ofzo rijdt omdat jij het niet meer kan...
maar zo'n man heb ik dus niet![]()
Jeutje, dat is snel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:39 schreef tessie het volgende:
Thanx meiden
Amarantha, Graeme is nu 7,5 maand
Nu moet ik denken aan die reclamequote:Op donderdag 4 februari 2010 19:27 schreef tessie het volgende:
Leonieke, volgens mij kwam jjij net 1 topic nadat ik bevallen was
DJRandall(znvrouw:D), de gyn dacht eerst dat het een mola zwangerschap was, had daar eerder over gepost, misschien dat je dat onthouden hebt... Maar het bleek uiteindelijk dus toch gewoon een goede zwangerschap!Wonderbaarlijk, dat wel. Safe sex is blijkbaar niet altijd zo safe als je denkt
(niet dat we niet wilden, maar ik mocht niet zwanger worden ivm post partum thyrioditis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |