abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77698054
das wel leuk.
Ik denk dat mijn vader zijn kleinzoons straks ook helemaal geweldig vindt (treintjes, vliegtuigen haha, dat vliegtuigen heeft ie ook op mij overgebracht, maar straks heeft ie 2 kleinzoons die het misschien ook helemaal geweldig vinden haha).
Zijn kleindochter vindt ie ook helemaal leuk hoor Maar hij vindt kleine baby's volgens mij een beetje eng haha.
Hier vinden alle opa's en oma's het leuk al die kleinkinderen die eraan zitten te komen haha.
pi_77698243
Mijn papa vind mijn zwangerschap wel boeiens, maar zowel mijn schoonvader als de man van mijn schoonmoeder niet.
Maar als de baby er eenmaal is zijn het wél toffe opa's!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:20:15 #78
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77698573
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:32 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor.

Asy, vertel eens over die zwaan? ik heb het gemist...
Mijn zieke man...
pi_77698654
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:20 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Mijn zieke man...
ow hahaha..is hij nog steeds niet opgeknapt?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:30:10 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77698812
Verwachten jullie niet een beetje te veel?

Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo vreemd hoor dat de vaders en met name schoonvaders het allemaal maar abstract vinden zo'n groeiende buik. Okay, sommige situaties (zoals die bij Leonieke) zijn wel heel erg, maar dat ze niet continu vragen hoe je je voelt en opmerkingen maken over een groeiende buik doet mij niet zo vreemd aan. Het is voor Martijn allemaal al heel onwerkelijk, laat staan voor de generatie die er nog net iets verder vanaf staat... Mijn moeder is bijvoorbeeld dolblij met mijn zwangerschap maar vraagt ook niet steeds hoe ik me voel en hoe het met m'n buikje is...

Wat Freecel zegt, zolang het straks maar lieve/leuke/toffe opa's zijn. Dat is het belangrijkste.

Overigens is mijn vader 9 jaar geleden overleden en schoonvader vorig jaar, dus ik kan niet helemaal meepraten over het wel/niet meeleven. Van m'n vader durf ik wel met zekerheid te zeggen dat die het allemaal maar abstract zou vinden. De pa van Martijn weet ik niet... Wel ben ik bij beiden overtuigd dat het de meest fantastische opa's van de wereld waren geworden... Toch verdomd jammer dat ik we dat straks niet ook in werkelijkheid mee kunnen gaan maken... Misschien toch maar een surrogaatopa zoeken wat dat betreft..
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77699058
Ik kan me perfect vinden in wat je schrijft, flugeltje. Meer zelfs, ik heb er een hekel aan als mensen alleen maar zouden informeren naar mijn zwangerschap Mijn schoonmoeder heeft een periode gehad dat ze elke keer als ze me zag vroeg of ik "al ergens last van had" (en daarmee bedoelde ze dan voornamelijk misselijkheid ) en op een bepaald moment had ik echt zin om binnen te komen en te zeggen: "neenee, nog nergens last van" (al heb ik het nooit gedaan, hoor ).
De situatie met mijn pa buiten beschouwing gelaten, vind ik het best goed dat mensen niet al te vaak vragen hoe het met de zwangerschap gaat. Ik ben namelijk meer dan "alleen maar zwanger"
pi_77699301
Goed punt. Ik voel me momenteel regelmatig een buik op pootjes
Dat ik er uit zie als een buik op pootjes, wil niet zeggen dat ik er ook één ben
pi_77702058
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef mama_papa het volgende:
Even snel een berichtje vanuit het ziekenhuis
Met ons gaat alles helemaal goed, borstvoeding is bezig op gang te komen, mn moppie doet het helemaal goed en mijn bloeddruk is nog wel aan de hoge kant. We genieten nu enorm van ons kleine spruit, we zijn zo verliefd!!!
Ze ligt nu heerlijk bij me te slapen op mn borst
Later volgt er meer, nu eerst een foto van ons mooie wondertje: Tessa

[ afbeelding ]
Ik kan me voorstellen dat jullie enorm aan het genieten zijn.
Wat een *smelt*.
Nogmaals, heel veel geluk met z'n 3-tjes.
pi_77702565
van harte mama_papa met jullie Tessa wat een plaatje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_77705329
Ik heb net even mijn broertje (14) aangesloten op de Angelsounds, die zat helemaal te glunderen kreeg vervolgens nog even een goede trap van zijn neefje of nichtje wat lekker hard doorklinkt in de oordoppen hij is zó trots, dat is zo leuk om te merken
pi_77709209

Dat is leuk, als je 14 bent een zwangere grote zus hebben

Ik was 8 toen ik voor het eerst tante werd Dat was ook leuk
En nu hebben mijn ouders straks al 22 kleinkinderen

[ Bericht 0% gewijzigd door freecell op 06-02-2010 18:38:43 ]
pi_77709342
free, ga jij voor de 17e? das een mooie dag
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_77709407
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:36 schreef pinquit het volgende:
free, ga jij voor de 17e? das een mooie dag
Jup, wat mij betreft wel
Al vanaf het begin trouwens
pi_77709416
hip. dan is je 2e precies anderhalf jaar jonger dan je 1e
pi_77709436
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:38 schreef pinquit het volgende:
hip. dan is je 2e precies anderhalf jaar jonger dan je 1e
Dat!
En dan is er niemand anders jarig
pi_77709444
pi_77709958
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:39 schreef pinquit het volgende:
Nouja, geen familie van mij althans
pi_77709972
is ook belangrijk
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:02:37 #94
290348 devilishbaby
onbedoeld maar niet ongewenst
pi_77710054
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 18:27 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Done!
Thanks!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:07:35 #95
290348 devilishbaby
pi_77710193
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:19 schreef freecell het volgende:
Ow en Devilish: die 'bitchfights' zijn niet standaard voor hier hoor
Gellukkig maar!

En de foto´s vallen best mee, inderdaad een lekker verfrummeld kindje daar nog. Wat worden ze snel groot!

Heb hier net het verjaardagsfeestje van de oudste gehad en phoeee ben bek af! Was haar eerste feestje maar wel ontzettend leuk!

Verder heeft mijn vriend het vandaag aan zijn ouders verteld, zonder mij erbij hij is er dus wel mee bezig en zegt ook dat het vast straks wel goed zal komen. Maar dat hij nu vooral bezig is met onze aanstaande verhuizing en de verbouwingen die nodig zijn.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:16:33 #96
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77710439
Dat vertellen zonder medeweten heb ik ook zo'n hekel aan, die van mij had zelfs z'n broer al ingeseind of hij peter wilde worden van ons kindje... Damn toen was ik pissed... Had ik helemaal bedacht hoe we het zouden brengen en verkneukelde ik mezelf al over de gezichtsuitdrukkingen die zouden volgen.... Verteld martijn het gewoon effe aan de telefoon

En gewoon in al z'n onschuld niet begrijpen waarom ik praktisch door het lint ging... Het zijn gewoon mannen!

Hij is er idd wel mee bezig devilish, klinkt wel alsof hij alleen heel erg geschrokken is en enorm moet wennen aan het idee. Kan ik mezelf ook wel weer wat bij voorstellen gezien het feit dat er toch eerst plannen waren voor een sterilisatie, dit is dan wel ineens het andere uiterste...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:24:43 #97
290348 devilishbaby
pi_77710668
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef mama_papa het volgende:
Even snel een berichtje vanuit het ziekenhuis
Met ons gaat alles helemaal goed, borstvoeding is bezig op gang te komen, mn moppie doet het helemaal goed en mijn bloeddruk is nog wel aan de hoge kant. We genieten nu enorm van ons kleine spruit, we zijn zo verliefd!!!
Ze ligt nu heerlijk bij me te slapen op mn borst
Later volgt er meer, nu eerst een foto van ons mooie wondertje: Tessa

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd mama_papa en wat een schatje
pi_77711925
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:31 schreef freecell het volgende:

Dat is leuk, als je 14 bent een zwangere grote zus hebben

Ik was 8 toen ik voor het eerst tante werd Dat was ook leuk
En nu hebben mijn ouders straks al 22 kleinkinderen

22 ik zorg voor de eerste aan mijn kant helaas is mijn moeder al overleden en mijn vader uit beeld voor mijn mans kant wordt het het 3e kleinkind
  zaterdag 6 februari 2010 @ 20:16:17 #99
290348 devilishbaby
pi_77712267
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Dat vertellen zonder medeweten heb ik ook zo'n hekel aan, die van mij had zelfs z'n broer al ingeseind of hij peter wilde worden van ons kindje... Damn toen was ik pissed... Had ik helemaal bedacht hoe we het zouden brengen en verkneukelde ik mezelf al over de gezichtsuitdrukkingen die zouden volgen.... Verteld martijn het gewoon effe aan de telefoon

En gewoon in al z'n onschuld niet begrijpen waarom ik praktisch door het lint ging... Het zijn gewoon mannen!

Hij is er idd wel mee bezig devilish, klinkt wel alsof hij alleen heel erg geschrokken is en enorm moet wennen aan het idee. Kan ik mezelf ook wel weer wat bij voorstellen gezien het feit dat er toch eerst plannen waren voor een sterilisatie, dit is dan wel ineens het andere uiterste...
Ik was niet pissed, eerder teleurgesteld. Ik vroeg hem vanmiddag nog voordat hij weg ging of hij er een probleem mee had als ik het mijn moeder zou vertellen en of hij er bij wilde zijn dan. Nee dat doe je zelf maar wil ik niet bij zijn en verder moet je het zelf maar weten. Voor mij meer ook zodat ik met mijn mama er wel over kan babbelen en ook steun aan haar zal hebben mocht het nog mis gaan.
Dus toen mijn moeder informeerde hoe de sterilisatie is gegaan afgelopen donderdag antwoorde ik haar; goed, maar een beetje te laat. Je had d'r gezicht moeten zien hihihi.
Ze moest lachen en vroeg echt?!?! Die vind het wel leuk allemaal.
Maar ik zei ook dat alleen zij het nu wist en dat ik dat nog even zo wilde houden. Nu mijn vriend het zijn ouders heeft verteld heb ik vanavond mijn vader ook gebeld en hem aan de telefoon verteld dat wanneer alles goed gaat hij straks voor de 3e keer opa zal gaan worden. Zijn reactie; Hoe kan dat nou?
Kon alleen maar droog zeggen dat het een stuk gemakkelijker ging dan met de andere 2 dames en het gewoon thuis in bed gebeurd moest zijn (de andere 2 zijn met behulp van IUI verwekt). Hij vind het wel heel bijzonder en feliciteerde me direct.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 20:17:31 #100
290348 devilishbaby
pi_77712312
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:05 schreef Orea het volgende:

[..]

22 ik zorg voor de eerste aan mijn kant helaas is mijn moeder al overleden en mijn vader uit beeld voor mijn mans kant wordt het het 3e kleinkind
Lijkt me best een moeilijke situatie. Als dat het ook is wens ik je sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')