quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:16 schreef flugeltje het volgende:Dat vertellen zonder medeweten heb ik ook zo'n hekel aan, die van mij had zelfs z'n broer al ingeseind of hij peter wilde worden van ons kindje... Damn toen was ik pissed... Had ik helemaal bedacht hoe we het zouden brengen en verkneukelde ik mezelf al over de gezichtsuitdrukkingen die zouden volgen.... Verteld martijn het gewoon effe aan de telefoon

En gewoon in al z'n onschuld niet begrijpen waarom ik praktisch door het lint ging... Het zijn gewoon mannen!

Hij is er idd wel mee bezig devilish, klinkt wel alsof hij alleen heel erg geschrokken is en enorm moet wennen aan het idee. Kan ik mezelf ook wel weer wat bij voorstellen gezien het feit dat er toch eerst plannen waren voor een sterilisatie, dit is dan wel ineens het andere uiterste...
Ik was niet pissed, eerder teleurgesteld. Ik vroeg hem vanmiddag nog voordat hij weg ging of hij er een probleem mee had als ik het mijn moeder zou vertellen en of hij er bij wilde zijn dan. Nee dat doe je zelf maar wil ik niet bij zijn en verder moet je het zelf maar weten. Voor mij meer ook zodat ik met mijn mama er wel over kan babbelen en ook steun aan haar zal hebben mocht het nog mis gaan.
Dus toen mijn moeder informeerde hoe de sterilisatie is gegaan afgelopen donderdag antwoorde ik haar; goed, maar een beetje te laat. Je had d'r gezicht moeten zien hihihi.
Ze moest lachen en vroeg echt?!?! Die vind het wel leuk allemaal.
Maar ik zei ook dat alleen zij het nu wist en dat ik dat nog even zo wilde houden. Nu mijn vriend het zijn ouders heeft verteld heb ik vanavond mijn vader ook gebeld en hem aan de telefoon verteld dat wanneer alles goed gaat hij straks voor de 3e keer opa zal gaan worden. Zijn reactie; Hoe kan dat nou?
Kon alleen maar droog zeggen dat het een stuk gemakkelijker ging dan met de andere 2 dames en het gewoon thuis in bed gebeurd moest zijn

(de andere 2 zijn met behulp van IUI verwekt). Hij vind het wel heel bijzonder en feliciteerde me direct.