we hebben je al gemist hier!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:27 schreef Co_OL het volgende:
Hoi
Nog steeds een baby hier in de buik, vandaag is het erg rustig in de buik :S
Ik wil een baby
![]()
M_P Gefeliciteerd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb nog een echo foto
Het grijze vlekje onderin mn baarmoeder is ons wonderbeebjeen onderaan zie je de hartslag
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
Jullie(iedereen) hebben mij topic vol geruziedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:23 schreef DJRandall het volgende:
[..]
we hebben je al gemist hier!
Octo:, jij ook beterschap!
Oh wauw, meis, wat heb jij een onwíjs mooi, lief meisje gebakkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef mama_papa het volgende:
Even snel een berichtje vanuit het ziekenhuis
Met ons gaat alles helemaal goed, borstvoeding is bezig op gang te komen, mn moppie doet het helemaal goed en mijn bloeddruk is nog wel aan de hoge kant. We genieten nu enorm van ons kleine spruit, we zijn zo verliefd!!!
Ze ligt nu heerlijk bij me te slapen op mn borst
Later volgt er meer, nu eerst een foto van ons mooie wondertje: Tessa
[ afbeelding ]
Wat is ze mooi!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef mama_papa het volgende:
Met ons gaat alles helemaal goed, borstvoeding is bezig op gang te komen, mn moppie doet het helemaal goed en mijn bloeddruk is nog wel aan de hoge kant. We genieten nu enorm van ons kleine spruit, we zijn zo verliefd!!!
[ afbeelding ]
Ik ook!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha ik wilde het net zeggen![]()
ik lag er ook zo bij en dat had weinig te maken met de duur van mn bevalling![]()
En Raissa ik plak ook de bijzondere foto's in hoordat staat voorop, maar ik heb ook foto's van datzelfde moment die charmanter zijn
of nog liever zelfs. Daarop kijkt Amélie mij ook aan zeg maar. Als ik die foto's nu weer zie, waarop ze mij voor het eerst aankijkt schiet ik weer vol
Awwwquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef mama_papa het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heeft ze er natuurlijk al meer gedaan, héquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:03 schreef freecell het volgende:
Een dichte pot verf kan je jaren bewaren
Dus dat moet geen probleem zijn!
En je gyn heeft een nonsens-uitspraak gedaan. écht!
Ja hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo heeft ze er natuurlijk al meer gedaan, héMijn baas was ook geshockeerd toen ik het hem vertelde
Maar dat lag misschien meer aan het feit dat ik hem net ervoor verteld had dat het maandag dus mijn laatste dag is
![]()
Ook al die pot uit de mengmachine van de gamma komt? Want het is enkel op die verf dat er korting is.
Thanks for asking. Ben nog niet opgeknapt na gisteren. Heb er nu ook verhoging bij. Even aankijken dus en anders de verloskundige bellen....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:15 schreef Incantrix het volgende:
Pessie, ik ben het gisteren trouwens vergeten te zeggen want ik las je berichtje, maar ik heb inderdaad een Tens gebruikt bij mijn bevalling. Ik zal proberen je straks vanachter de pc een PM te sturen, als je niks van me hoort moet je me maar even helpen onthouden, ok?![]()
DJRandall, goed onthouden!Alles ok?
Lieve dames, ik denk aan jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |