abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77684542
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:27 schreef Co_OL het volgende:
Hoi

Nog steeds een baby hier in de buik, vandaag is het erg rustig in de buik :S

Ik wil een baby

M_P Gefeliciteerd
we hebben je al gemist hier!

Octo: , jij ook beterschap!
pi_77684854
Ik heb de meest oncharmante foto!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb nog een echo foto

Het grijze vlekje onderin mn baarmoeder is ons wonderbeebje en onderaan zie je de hartslag
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77685665
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:23 schreef DJRandall het volgende:

[..]

we hebben je al gemist hier!

Octo: , jij ook beterschap!
Jullie(iedereen) hebben mij topic vol geruzied
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:50:40 #29
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77685683
Co-ol: Stilte voor de storm?

Wat betreft die beval-foto's, tijdens het "werken" mag het fototoestel wel even verdwijnen vermoed ik, en dan weer boven tafel als ik en de baby schoon zijn!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:27:48 #30
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77687165
Even snel een berichtje vanuit het ziekenhuis
Met ons gaat alles helemaal goed, borstvoeding is bezig op gang te komen, mn moppie doet het helemaal goed en mijn bloeddruk is nog wel aan de hoge kant. We genieten nu enorm van ons kleine spruit, we zijn zo verliefd!!!
Ze ligt nu heerlijk bij me te slapen op mn borst
Later volgt er meer, nu eerst een foto van ons mooie wondertje: Tessa

05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77687242

Wat een mooi klein meiske m_p! Geniet van elkaar!
Hardloper.
IG @webkim
pi_77687380
Wat is ze mooi en die kleine lieve vingertjes
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 6 februari 2010 @ 07:26:11 #33
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77694972
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:27 schreef mama_papa het volgende:
Met ons gaat alles helemaal goed, borstvoeding is bezig op gang te komen, mn moppie doet het helemaal goed en mijn bloeddruk is nog wel aan de hoge kant. We genieten nu enorm van ons kleine spruit, we zijn zo verliefd!!!

[ afbeelding ]
Oh wauw, meis, wat heb jij een onwíjs mooi, lief meisje gebakken Geweldig ook om te lezen dat het allemaal ok gaat, in elk geval ontzettend gefeliciteerd en heel erg veel geluk!

En alle nieuwe zwangeren (sorry, lekker onpersoonlijk): heel erg gefelicteerd, ik wens jullie allemaal een bijzondere, mooie tijd! Enjoy!
3!
pi_77695079
Oeh Tessa, wat ben je mooi
Welkom op dit bolletje
  zaterdag 6 februari 2010 @ 08:15:47 #35
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77695092
Pessie, ik ben het gisteren trouwens vergeten te zeggen want ik las je berichtje, maar ik heb inderdaad een Tens gebruikt bij mijn bevalling. Ik zal proberen je straks vanachter de pc een PM te sturen, als je niks van me hoort moet je me maar even helpen onthouden, ok?

DJRandall, goed onthouden! Alles ok?

Lieve dames, ik denk aan jullie!
3!
pi_77695245
quote:

[ afbeelding ]
Wat is ze mooi!!
*poef* nu is het weg
pi_77695270
Mijn kind houdt gewoon weekend mam's wakker houden door op haar blaas te liggen, maar als ze dan even lekker wakker wil worden met bewegings geluiden van haar kind op de angelsounds, ligt meneer of mevrouw gewoon nog te slapen keurig hartje, maar voor de rest stil en rustig!

Wat is Tessa een popje!!

Goeiemorgen overigens! Nog verse beebs? *hoopvol is*
pi_77695295
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 18:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha ik wilde het net zeggen
ik lag er ook zo bij en dat had weinig te maken met de duur van mn bevalling

En Raissa ik plak ook de bijzondere foto's in hoor dat staat voorop, maar ik heb ook foto's van datzelfde moment die charmanter zijn of nog liever zelfs. Daarop kijkt Amélie mij ook aan zeg maar. Als ik die foto's nu weer zie, waarop ze mij voor het eerst aankijkt schiet ik weer vol
Ik ook!!

Verder bekijk ik de foto's van de bevalling ook nog bijna dagelijks! Vind het heel bijzonder om ze weer te bekijken!!

Mama_Papa, wat een moppie zeg! Mooi meisje hoor!!
pi_77695355
quote:

[ afbeelding ]
Awww
*smelt
pi_77695388
Goedemorgen allemaal. Is het bij jullie ook zo mistig? Hier net lekker ontbijtje op, zo onder de douche en dan even boodschappen doen en mezelf een bevallingskapsel aanmeten bij de kapper

Tessie, wat bijzonder mooi die echo een klein wondertje groeit in je!

Mama_papa, wat een schattig kleine prinsesje hebben jullie gekregen. Tessie, welkom op de wereld! Nogmaals gefeliciteerd
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:21:58 #41
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77695448
Wat een mooie Tessa!

Blergh, al dat vocht hiero. Inmiddels kost het ook moeite om te scrollen op de netbook omdat mijn handen dan gaan slapen. Zelfde gaat voor boeken lezen
Gisteravond deed ik mijn sokken uit en de afdruk die achterbleef was meer dan 1 cm diep
Nog maximaal 3,5 week...

En mijn stervende zwaan is nog steeds stervende. Misschien moet ik de dierenambulance maar eens bellen of hem uit zijn lijden verlossen
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:52:01 #42
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77695741
M-P Wat een ontzettend mooi kindje is Tessa! Zo fijntjes! Echt prachtig!

Incan, ik wil graag een PM van je. Ik heb wel wat gelezen over het gebruik van een TENS maar weet niet of het zou kunnen helpen en of ik het nodig zou hebben, graag een ervaringsverhaal als je dat kunt.

Vanmiddag moet ik met de auto door Utrecht Vind het allemaal wel erg spannend. En dan zitten zus en schoonzus er ook nog naast terwijl ik het allerbest rij als ik alleen ben. Hopen dat ik zonder ongelukken Utrecht weer uit kom...

Oh ja, hier vannacht echt heel goed geslapen, ik denk dat mn baarmoeder echt uit mn bekken is want ik ben niet eens wakker geworden om naar het toilet te gaan. Ik ben nu wel benieuwd waar dat kind zich nu bevind (+t?). En ik had gisteren de hele dag het idee dat er iets bewoog in mn buik. Alsof er iets heel licht tintelde, maar verder geen vlinders, schilders of plopjes gevoeld...
pi_77695765
Bevindt inderdaad
En je kán de baby al wel voelen (alsof je binnenkant geschilderd wordt met een heel klein kwastje) maar het is nog wel vroeg!

En Utrecht kan je best Daar knarde ik al rond toen ik een week mijn autootje had
Probeer alleen niet in Hilversum te gaan rijden, das een drama!
pi_77695840
Heb ik het al gezegd dat ik helemaal niet wil bevallen? Zeker niet na de superleuke uitspraak van mijn gyn donderdag: "ah een probleemloze zwangerschap betekent meestal een moeilijke bevalling" Heb ik er maar op gereageerd met: "ah, dan heb ik 9 maand niet afgezien en 1 dag wel" maar damn, het klonk heel stoer wat ik zei maar het was met een heel klein hartje gezegd. Toch tof, hoor, zo'n gyn die geen blad voor de mond neemt...

Weet iemand hier trouwens hoe lang je verf kunt bewaren? Er loopt tot dit weekend een actie in de gamma met 20% korting op hun verf, dus dat zou wel handig zijn om nu de verf te kopen, maar we hebben eigenlijk geen idee wanneer we zouden gaan schilderen
pi_77695860
Een dichte pot verf kan je jaren bewaren
Dus dat moet geen probleem zijn!

En je gyn heeft een nonsens-uitspraak gedaan. écht!
pi_77695901
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:03 schreef freecell het volgende:
Een dichte pot verf kan je jaren bewaren
Dus dat moet geen probleem zijn!

En je gyn heeft een nonsens-uitspraak gedaan. écht!
Zo heeft ze er natuurlijk al meer gedaan, hé Mijn baas was ook geshockeerd toen ik het hem vertelde Maar dat lag misschien meer aan het feit dat ik hem net ervoor verteld had dat het maandag dus mijn laatste dag is

Ook al die pot uit de mengmachine van de gamma komt? Want het is enkel op die verf dat er korting is.
pi_77695978
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:06 schreef leonieke het volgende:

[..]

Zo heeft ze er natuurlijk al meer gedaan, hé Mijn baas was ook geshockeerd toen ik het hem vertelde Maar dat lag misschien meer aan het feit dat ik hem net ervoor verteld had dat het maandag dus mijn laatste dag is

Ook al die pot uit de mengmachine van de gamma komt? Want het is enkel op die verf dat er korting is.
Ja hoor
Wij hebben zo'n meng-pot 3 jaar bewaard en die was open geweest en de verf was nog prima
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:11:28 #48
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77695981
Leonieke dat is onzin hoor, wat die gyn zegt.
Ik heb een probleemloze zwangerschap gehad, en een heel makkelijke bevalling, vind ik zelf iig.

Wat een mooi meisje is Tessa. Die foto doet me denken aan een foto van Annicka, toen ze net een paar dagen oud was.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:12:51 #49
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77696005
Mogge allemaal

Ik blijf zo enorm slecht m'n bed uitkunnen 's ochtends... Lijkt wel alsof ik de vermoeidheid die ik in het eerste trimester amper had nu ineens dubbel krijg. Als ik dan uit bed ben krijg ik rond twaalven en dan weer rond vijven zo'n warme deken van slaap over me heen...

En in alle boekjes staat dan dat je tijdens je tweede trimester energieker bent dan ooit
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77696038
Mama_papa: ik snap goed dat jullie verliefd zijn , wat een moppie!

Leonieke: Gewoon doen, ook mengverf kun je jaren bewaren!
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:15 schreef Incantrix het volgende:
Pessie, ik ben het gisteren trouwens vergeten te zeggen want ik las je berichtje, maar ik heb inderdaad een Tens gebruikt bij mijn bevalling. Ik zal proberen je straks vanachter de pc een PM te sturen, als je niks van me hoort moet je me maar even helpen onthouden, ok?

DJRandall, goed onthouden! Alles ok?

Lieve dames, ik denk aan jullie!
Thanks for asking. Ben nog niet opgeknapt na gisteren. Heb er nu ook verhoging bij. Even aankijken dus en anders de verloskundige bellen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')