quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Epic fail!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:53 schreef Charged het volgende:
laatste 2...ja en nee,ik sta open voor veel dingen maar een fleshlight...
Jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:06 schreef PeuRac het volgende:
Gaan we nu gewoon voorbij aan het feit dat o_g een vriendin heeft?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als de bank ooit weg moet laat ik van dat leer mijn autostoelen opnieuw bekleden
Hij schreeuwde altijd t hardst om foto's, dus ik vind dat hij nu ook maar een foto moet laten zienquote:
+1quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:17 schreef daNpy het volgende:
Meld!
!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:06 schreef PeuRac het volgende:
Gaan we nu gewoon voorbij aan het feit dat o_g een vriendin heeft?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:42 schreef Dingest het volgende:
M'n boxen achter zijn aangesloten, ze doen het allevier, de radio onthoud de instellingen en ik heb succesvol een derde remlicht erin gepropt en aangesloten . Om met de iconische woorden van de heer Clarkson te spreken: "I've mended something!"![]()
Ik moet het alleen nog netjes afwerken met tape en (vooral) tie-wraps (de enige manier om de boxen achterin vast te zetten; ze waren een cadeautje van huisgenoten destijds maar wel in een te kleine maat). Uiteraard is er wel een ratel uit de blower bijgekomen, maar dat ebt iets weg dus misschien dat er wat rommel inzit.
Nee, is zoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:40 schreef PeuRac het volgende:
Alex, die Lada´s van jou rijden nog minder als dat je Citroën's deden, of lijkt dat maar zo?
Pas maar op, dadelijk heb je meer vriendinnen dan auto's gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
wtf, is markje hetero?![]()
ik ben weer single btwHet was een hele mooie januari
![]()
![]()
maar goed, heb de niva weer, die heeft ff een weekje bij de garage gelogeerd
Ik heb nu 4 autos in bezit, en 3 vriendinnen gehadquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk heb je meer vriendinnen dan auto's gehad.
Minder dan MIJN Citroëns. Als ze minder dan JOU Citroëns zouden rijden, reed ik geen Lada meerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:57 schreef 2cv het volgende:
Lada minder rijden dan Citroëns ?Dat is onmogelijk !
In theorie is het niet zo moeilijk: letterlijk die schroeven door het hout van de hoedenplank heendrukken en het derde remlicht staat (niet muurvast, maar omvallen zal het uit zichzelf ook niet doen). Alleen dat gepriegel met het aansluiten op de bedrading (afgekeken vanuit de oude 121), dat was wel lastig met maar een klein beetje werkruimte in een onmogelijke hoek met draden die net niet lang genoeg waren en daardoor steeds uit de kroonsteentjes schoven. Die smeltomhulsels die de garage gebruikt lijken mij toch handigerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]Derde remlicht... dat moet ik ook nog 'even' repareren op de MX...
Solderen prutsert !!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
In theorie is het niet zo moeilijk: letterlijk die schroeven door het hout van de hoedenplank heendrukken en het derde remlicht staat (niet muurvast, maar omvallen zal het uit zichzelf ook niet doen). Alleen dat gepriegel met het aansluiten op de bedrading (afgekeken vanuit de oude 121), dat was wel lastig met maar een klein beetje werkruimte in een onmogelijke hoek met draden die net niet lang genoeg waren en daardoor steeds uit de kroonsteentjes schoven. Die smeltomhulsels die de garage gebruikt lijken mij toch handiger![]()
De 121 hangt straks met kroonsteentjes en tie-wraps aan elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
De fabrikanten die zulke rotzooi meeleveren moeten ze preventief failliet verklarenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
Die blauwe scotchblokkies die ze er vaak bij leveren zouden ze óók moeten verbieden trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb eens een 'halve' kabelboom van Corsa vervangen omdat de buurman haar 59,95 SPY alarm had ingebouwd met die dingen, en all over the place de draadjes voor 80% had doorgesneden met die prutsdingen.. hij was binnen 2 uurtjes klaar met inbouwen, en ik 3 maanden later een hele zaterdag zoet om alles weer netjes te maken en de boel eruit te slopen en wat overleden relais te vervangen![]()
Het cheapass GT alarm wat ik er daarna heb ingebouwdsoldeerd funktioneert nu al 6 jaar probleemloos
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nee klopt, die 2 zijn apart van elkaar veel lekkerderquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, het is natuurlijk ook wel een beetje een hoop paardenstront tussen de koeienmest gooien wat je nu doet he. Dat smaakt samen ook niet lekker!
ja toch? Paardenstront over de champignons, koeienstront over de weide. Andersom zou raar zijn. De ene drol is de andere niet!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee klopt, die 2 zijn apart van elkaar veel lekkerder
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Ik zal morgen eens gaan kokkerellen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja toch? Paardenstront over de champignons, koeienstront over de weide. Andersom zou raar zijn. De ene drol is de andere niet!
Gelukkig niet, al lopen er varkens zat rondquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij komt van Rotterdam toch? In de stad hebben ze van goede mest ook geen verstand.
Jij kan beter voor die make-over/photoshoot gaanquote:Op zondag 7 februari 2010 20:27 schreef Fugie het volgende:
pff voor minder dan en enzo of f40 doe ik het niet.
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij kan beter voor die make-over/photoshoot gaan.
niet zo eh.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij kan beter voor die make-over/photoshoot gaan.
Pic's ?? spec's ??quote:Op zondag 7 februari 2010 20:45 schreef Fugie het volgende:
Ik heb net wel weer een nieuwe subwoofer gewonnen op eeebay!
Had de vorige opgeblazen, die negerrap muziek is niet goedWel zonde, heb een jaar lang naar die subwoofer gezocht en nu heb ik dat ding zelf kapoet gemaakt. :c
Ik had een oude soundstream Exact 12' sub. Ding was echt koning, al 10 jaar oud en heb er ook nog 200 euro ofzo voor betaaldquote:Op zondag 7 februari 2010 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pic's ?? spec's ??![]()
En wat had je gesloopt ??
De wat duurdere subs kun je vaak ook laten reconen, scheelt je vaak een hoop geld
FF gegoogled; die nieuwe ziet er goed uit, komt hij upside down ?? goeie kandidaatquote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik had een oude soundstream Exact 12' sub. Ding was echt koning, al 10 jaar oud en heb er ook nog 200 euro ofzo voor betaaldMaar daar kon echt weinig tegenop qua geluidskwaliteit.
Heb nu een Soundstream VGW 12" gewonnen, ben nogal merkafhankelijkMaar dit is ook een prima allround subwoofer en voor 100 euro echt een koopje
Bovendien past het wattage goed (mijn exact was 500 rms, deze 600). De nieuwe modellen zijn allemaal te licht of te zwaar.
Moet nu alleen nog even een condensator scoren want als het hard gaat begint alle andere verlichting te knipperen.
Ze gaan nu een rodelbaan aanleggen met kombochtenquote:
te weinig Italiaantjesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:35 schreef Alfisti het volgende:
Aardige gevulde garage, iemand van hier?
Ik vind de T3 toch wel wat hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:59 schreef daNpy het volgende:
T3 is toch de saaiste transporter die er is?
Op www.dafclub.nl staan weer wat auto's in de verkoop hoor
nee nee, ik ga juist een kleinere installatie maken. Is alleen wel lastig gezien mijn versterker nogal aan de grote en onhandige kant is:quote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
FF gegoogled; die nieuwe ziet er goed uit, komt hij upside down ?? goeie kandidaat
B-Type: 55 en 66 hebben veel meer comfort, pittiger blok etc.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat kun je trouwens aanraden? Word een dagelijkse auto waarmee ook af en toe lange afstanden gereden worden.
Ik heb m zien staan, maar daar heb ik de tijd, ruimte en handigheid niet voorquote:Op maandag 8 februari 2010 18:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
B-Type: 55 en 66 hebben veel meer comfort, pittiger blok etc.
Zijn de latere modellen dus wat meer voor te krijgen, dan de (ahum saaie) Volvo 66 die nog vrij lang geproduceerd is. Als je er een koopt (ook V66/340) is het aan te raden bij de DAFClub te gaan ivm onderdelen
Ik weet nog een mooie 66 coupe carrosserie met 2 blokken, is gespoten maar moet nog helemaal in elkaar gebouwd worden.
Leuk project dus
Ik zit echt aan max 1000 euroquote:Op maandag 8 februari 2010 20:33 schreef daNpy het volgende:
Vraagprijs is ook aan de hoge kant vind ik, maar dat zal zijn omdat de body geheel gespoten is.
Het hoeft natuurlijk geen perfekte auto te zijn, als hij maar gewoon goed rijd en er genoeg APK opzitquote:Op maandag 8 februari 2010 22:23 schreef daNpy het volgende:
Voor dat geld heb je geen goede (harde) DAF of Volvo 66.
Ik denk wel dat je voor dat geld een Volvo340 kan kopen, maar dan zal hij niet belasting vrij zijn.
Een belastingvrije 340 in goede staat zal ook wel boven de 1000 euro komen.
Als ik zie wat sommigen voor een gare Golf 1 of 2 die toevallig belastingvrij is vragenAlsof ie van goud is
'Katten hebben slimmere baasjes dan honden'quote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef 2cv het volgende:
Waarom kunnen honden niet zichzelf uit laten, zoals katten ?
Ben ik blij dat wij hier een kat hebben rondlopen en dat de hond van de buren isquote:Op maandag 8 februari 2010 23:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
'Katten hebben slimmere baasjes dan honden'
.
Honden zijn coolquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Toch prefereer ik een hond... Vooral dat eigenwijze mormel van ons
Vieze aandachtshoer is die van onsquote:
Like wut?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:06 schreef PeuRac het volgende:
Phil Harris is doodeen van de leukste Kapiteins uit Deadliest Catch
20 liter koffie, 5 pakjes peuken, 3 uur slaap op een dag. Dan gaat het redelijk snel jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:06 schreef PeuRac het volgende:
Phil Harris is doodeen van de leukste Kapiteins uit Deadliest Catch
Whehe, dus ik ben slimmer dan Tim. I knew it!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
'Katten hebben slimmere baasjes dan honden'
.
ga je nu weer poeslief doen in plaats van kattig?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehe, dus ik ben slimmer dan Tim. I knew it!
Prrr.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:46 schreef lipje het volgende:
[..]
ga je nu weer poeslief doen in plaats van kattig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |