als je les van me wil weet je me te vinden!quote:
Ik heb inmiddels mijn ASC lampje zoveel aangezien dat ik wel weet dat ook met wnterbanden een ijsplateau erg glad isquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:38 schreef Paladijn het volgende:
Danpy, ik denk dat het probleem is dat jij er vanuit gaat dat je met winterbanden nog kunt rijden op een ijsplateau. wmb. schakel je op dat moment over op spijkerbanden omdat ook winterbanden dan niet meer voldoen.
Ik zal em straks naast mn eigen auto zetten als ik em heb en een foto maken. Ik hoor t wel vaker bij collega zelfstandigen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:08 schreef Paladijn het volgende:
Peu, het is meer dat je op een opmerking van iemand met een overtreffende trap aan soms ongeloofwaardige andere voordelen voor jezelf langskomt - anders noemden we het wel pimpen
Ik vind het overigens erg knap dat een _klant_ jou een lease-auto kadeau doet omdat je veel voor ze gaat rijden. De fiscale voordelen daarvan gelden voor zover ik weet alleen bij gebruik door werknemers. Sterk he, die koffie?
My point exactlyquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:56 schreef rubje het volgende:
En daarop doorgaand valt mij op dat heel weinig mensen de afgelopen weken op straat reden met winterbanden terwijl het weer daar echt om vroeg.
http://www.telegraaf.nl/b(...)gehaald__.html?p=2,1quote:Verkeersagenten hebben woensdagmiddag in Lelystad een totaal bevroren auto van de weg gehaald die tal van gebreken vertoonde. De remmen werkten niet meer, de portieren sloten niet en de bestuurder had nog een linnen rijbewijs dat al jaren ongeldig was. Dat heeft de politie donderdag bekendgemaakt.
De auto met Franse kentekenplaten werd bestuurd door een 79-jarige Nederlander die al jaren in Frankrijk woont. De man, die af en toe in Nederland verblijft, verklaarde dat hij nog prima kon remmen op de motor. De politie heeft het voertuig echter ogenblikkelijk van de weg gehaald. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.
nee dank je slap lullen kan ik van mezelf al heel goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je les van me wil weet je me te vinden!
Wat een briljante gadgetquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:48 schreef willempjewever het volgende:
![]()
het is wat rustig op het werk
Alles is in 1 topic gedouwd omdat iedereen anders teveel posts per dag maaktequote:Op donderdag 4 februari 2010 14:27 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg, waar blijft het nieuwe Turq topic? PTA wordt rustig.
Daar stap je toch na 10 minuuten schreeuwend uit van ellende?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat een briljante gadgetNa 2 keer wordt je er wel flauw van, maar het is zo slecht dat het weer goed is. Alleen die autotester vind ik niet sympathiek, in Fifth Gear Europe vond ik hem ook al niet leuk.
Doet me trouwens aan de Renault 11 Electric denken, dat ding kon ook z'n klep niet houden
Ja maar dat topic zit vol en ik zie geen nieuwe.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Alles is in 1 topic gedouwd omdat iedereen anders teveel posts per dag maakte
Dr zat een soort van km teller in (maar dan per uur meende ik) waarop je kon zien hoe lang de kap al naar beneden is.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daar stap je toch na 10 minuuten schreeuwend uit van ellende?![]()
Wat is die always-open meter trouwens waar hij over praat?
dan wacht je tot die rasjosti een verse heeft gemaakt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja maar dat topic zit vol en ik zie geen nieuwe.
leedvermaak is ook vermaakquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan wacht je tot die rasjosti een verse heeft gemaakt?
sinds ik geen PTA mod ben kom ik niet meer in de turq topics, zo zalig
Nee. Het is meer te vergelijken met vlak na mijn pubertijd. Blij dat ik geen last meer van die lelijke puist heb.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:21 schreef Charged het volgende:
idd..maar goed...ergens een opluchting om dat gebral niet te hoeven lezen maar stiekem mis je het toch wel...net zoals een oude auto met nukken die je al jaren hebt gehad..het groeit aan je..denk dat Turq dat voor een hoop lezers hier hetzelfde is.
De ONZ SC is in ELFquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:22 schreef Charged het volgende:
Anyway,ik ben nieuw op de SC,zijn er regels/wetten waar ik me aan te houden heb of is het een slowchat over alles en nog wat?
De eerste ..oef..hoop dat ie dat niet leest..quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Het is meer te vergelijken met vlak na mijn pubertijd. Blij dat ik geen last meer van die lelijke puist heb.
[..]
De ONZ SC is in ELF
1) ik hoop dat ie t wel leest, en dat ie lekker pissig wordquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:27 schreef Charged het volgende:
[..]
De eerste ..oef..hoop dat ie dat niet leest..
De tweede..volg ik niet helemaal..onz is niet zo mijn ding en elf?
Kan ook aan mij liggen,ben de gehel dag op pad geweest en heb net 2 biertjes op een nuchtere maag op.
Volgens mij doet hij dat niet meer want hij was boos dat IJsmeis alles in 1 topic gegooid hadquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan wacht je tot die rasjosti een verse heeft gemaakt?
Welke auto's komen nog? Er zit toch een limiet aan het aantal karakters per post?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, je moet het volgende vragenlijstje ff invullen:
*echte naam
*welke autos heb je?
*welke auto's heb je niet meer?
*welke auto's komen nog?
*wat vind je het irritantst aan peurac?
*ben je bereid je vriendin mee te nemen naar de bruchte PTA swinger-meets?
*en Tjabbo zijn vraag: heb je het wel eens gedaan met een fleshlight?
vertel..quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:57 schreef Barcaconia het volgende:.
[..]
Welke auto's komen nog? Er zit toch een limiet aan het aantal karakters per post?
Good loss!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij dat niet meer want hij was boos dat IJsmeis alles in 1 topic gegooid hadAnders was er al lang een nieuw topic geweest.
[..]
Welke auto's komen nog? Er zit toch een limiet aan het aantal karakters per post?
Wat was het nu?quote:
in de kroegquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je les van me wil weet je me te vinden!
Waarschijnlijk het alarm, want na twee dagen met de deuren van het slot en een jumpstart deed ie het en daarstraks bij de Walmart startte hij in een keer. De ellende begon ook toen ik een batterijtje in de AB had gestopt (niet dat dat iets deed, in ieder geval niks zichtbaars) en hij begon daarna steeds te toeteren.quote:
Dat is Frank Jacobs van de tuftufclub, zie ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat een briljante gadgetNa 2 keer wordt je er wel flauw van, maar het is zo slecht dat het weer goed is. Alleen die autotester vind ik niet sympathiek, in Fifth Gear Europe vond ik hem ook al niet leuk.
Doet me trouwens aan de Renault 11 Electric denken, dat ding kon ook z'n klep niet houden
Ik zit ook steeds te F5'enquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja maar dat topic zit vol en ik zie geen nieuwe.
Goed, er is een auto lelijker dan de Multibah, kan de foto nu weg? :xquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:28 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.leboncoin.fr/vi/88818996.htm?ca=22_s
Die wil ik.
quote:
Eerder door de strot geduwd, want ik rij voor 12ct/km en kan voor 19ct/km dan declareren. Het is een grote organisatie, ze zullen wel wat auto's over hebben, ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:24 schreef Paladijn het volgende:
Peu: ik blijf het bijzonder vinden dat jij als tijdelijke (!) inhuur (!) een leaseauto kadeau krijgt, of je er nu een foto van maakt om het te 'bewijzen' of niet
Wordt vaker gedaan hoor! De reden erachter snap ik ook niet altijd helemaal, maar het komt regelmatig voorquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:24 schreef Paladijn het volgende:
Peu: ik blijf het bijzonder vinden dat jij als tijdelijke (!) inhuur (!) een leaseauto kadeau krijgt, of je er nu een foto van maakt om het te 'bewijzen' of niet
Ik weet het, toen vond ik hem ook al irritantquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is Frank Jacobs van de tuftufclub, zie ook
Daar snap ik dus niets van, je staat toch niet op de loonlijst bij het bedrijf? Je bent ZZPer die tegen een (uur)tarief ingehuurd wordt waar je zelf alle fiscale kosten uit afdraagt. Indien je onder werktijd meer rijdt betaalt je klant die extra uren, zo niet dan pas je je tarief aan of neem je je verlies (had je het in de eerste plaats maar beter moeten incalculeren). Tegen uurtarief extra rijden moet geen bezwaar zijn, zelfs met een laag tarief kan dat makkelijk uitquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerder door de strot geduwd, want ik rij voor 12ct/km en kan voor 19ct/km dan declareren. Het is een grote organisatie, ze zullen wel wat auto's over hebben, ik weet het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |