Jij kan beter voor die make-over/photoshoot gaanquote:Op zondag 7 februari 2010 20:27 schreef Fugie het volgende:
pff voor minder dan en enzo of f40 doe ik het niet.
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij kan beter voor die make-over/photoshoot gaan.
niet zo eh.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij kan beter voor die make-over/photoshoot gaan.
Pic's ?? spec's ??quote:Op zondag 7 februari 2010 20:45 schreef Fugie het volgende:
Ik heb net wel weer een nieuwe subwoofer gewonnen op eeebay!
Had de vorige opgeblazen, die negerrap muziek is niet goedWel zonde, heb een jaar lang naar die subwoofer gezocht en nu heb ik dat ding zelf kapoet gemaakt. :c
Ik had een oude soundstream Exact 12' sub. Ding was echt koning, al 10 jaar oud en heb er ook nog 200 euro ofzo voor betaaldquote:Op zondag 7 februari 2010 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pic's ?? spec's ??![]()
En wat had je gesloopt ??
De wat duurdere subs kun je vaak ook laten reconen, scheelt je vaak een hoop geld
FF gegoogled; die nieuwe ziet er goed uit, komt hij upside down ?? goeie kandidaatquote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik had een oude soundstream Exact 12' sub. Ding was echt koning, al 10 jaar oud en heb er ook nog 200 euro ofzo voor betaaldMaar daar kon echt weinig tegenop qua geluidskwaliteit.
Heb nu een Soundstream VGW 12" gewonnen, ben nogal merkafhankelijkMaar dit is ook een prima allround subwoofer en voor 100 euro echt een koopje
Bovendien past het wattage goed (mijn exact was 500 rms, deze 600). De nieuwe modellen zijn allemaal te licht of te zwaar.
Moet nu alleen nog even een condensator scoren want als het hard gaat begint alle andere verlichting te knipperen.
Ze gaan nu een rodelbaan aanleggen met kombochtenquote:
te weinig Italiaantjesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:35 schreef Alfisti het volgende:
Aardige gevulde garage, iemand van hier?
Ik vind de T3 toch wel wat hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:59 schreef daNpy het volgende:
T3 is toch de saaiste transporter die er is?
Op www.dafclub.nl staan weer wat auto's in de verkoop hoor
nee nee, ik ga juist een kleinere installatie maken. Is alleen wel lastig gezien mijn versterker nogal aan de grote en onhandige kant is:quote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
FF gegoogled; die nieuwe ziet er goed uit, komt hij upside down ?? goeie kandidaat
B-Type: 55 en 66 hebben veel meer comfort, pittiger blok etc.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat kun je trouwens aanraden? Word een dagelijkse auto waarmee ook af en toe lange afstanden gereden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |