De fabrikanten die zulke rotzooi meeleveren moeten ze preventief failliet verklarenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
Die blauwe scotchblokkies die ze er vaak bij leveren zouden ze óók moeten verbieden trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb eens een 'halve' kabelboom van Corsa vervangen omdat de buurman haar 59,95 SPY alarm had ingebouwd met die dingen, en all over the place de draadjes voor 80% had doorgesneden met die prutsdingen.. hij was binnen 2 uurtjes klaar met inbouwen, en ik 3 maanden later een hele zaterdag zoet om alles weer netjes te maken en de boel eruit te slopen en wat overleden relais te vervangen![]()
Het cheapass GT alarm wat ik er daarna heb ingebouwdsoldeerd funktioneert nu al 6 jaar probleemloos
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nee klopt, die 2 zijn apart van elkaar veel lekkerderquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, het is natuurlijk ook wel een beetje een hoop paardenstront tussen de koeienmest gooien wat je nu doet he. Dat smaakt samen ook niet lekker!
ja toch? Paardenstront over de champignons, koeienstront over de weide. Andersom zou raar zijn. De ene drol is de andere niet!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee klopt, die 2 zijn apart van elkaar veel lekkerder
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Ik zal morgen eens gaan kokkerellen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja toch? Paardenstront over de champignons, koeienstront over de weide. Andersom zou raar zijn. De ene drol is de andere niet!
Gelukkig niet, al lopen er varkens zat rondquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij komt van Rotterdam toch? In de stad hebben ze van goede mest ook geen verstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |