quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Epic fail!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:53 schreef Charged het volgende:
laatste 2...ja en nee,ik sta open voor veel dingen maar een fleshlight...
Jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:06 schreef PeuRac het volgende:
Gaan we nu gewoon voorbij aan het feit dat o_g een vriendin heeft?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als de bank ooit weg moet laat ik van dat leer mijn autostoelen opnieuw bekleden
Hij schreeuwde altijd t hardst om foto's, dus ik vind dat hij nu ook maar een foto moet laten zienquote:
+1quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:17 schreef daNpy het volgende:
Meld!
!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:06 schreef PeuRac het volgende:
Gaan we nu gewoon voorbij aan het feit dat o_g een vriendin heeft?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:42 schreef Dingest het volgende:
M'n boxen achter zijn aangesloten, ze doen het allevier, de radio onthoud de instellingen en ik heb succesvol een derde remlicht erin gepropt en aangesloten . Om met de iconische woorden van de heer Clarkson te spreken: "I've mended something!"![]()
Ik moet het alleen nog netjes afwerken met tape en (vooral) tie-wraps (de enige manier om de boxen achterin vast te zetten; ze waren een cadeautje van huisgenoten destijds maar wel in een te kleine maat). Uiteraard is er wel een ratel uit de blower bijgekomen, maar dat ebt iets weg dus misschien dat er wat rommel inzit.
Nee, is zoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:40 schreef PeuRac het volgende:
Alex, die Lada´s van jou rijden nog minder als dat je Citroën's deden, of lijkt dat maar zo?
Pas maar op, dadelijk heb je meer vriendinnen dan auto's gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
wtf, is markje hetero?![]()
ik ben weer single btwHet was een hele mooie januari
![]()
![]()
maar goed, heb de niva weer, die heeft ff een weekje bij de garage gelogeerd
Ik heb nu 4 autos in bezit, en 3 vriendinnen gehadquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk heb je meer vriendinnen dan auto's gehad.
Minder dan MIJN Citroëns. Als ze minder dan JOU Citroëns zouden rijden, reed ik geen Lada meerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:57 schreef 2cv het volgende:
Lada minder rijden dan Citroëns ?Dat is onmogelijk !
In theorie is het niet zo moeilijk: letterlijk die schroeven door het hout van de hoedenplank heendrukken en het derde remlicht staat (niet muurvast, maar omvallen zal het uit zichzelf ook niet doen). Alleen dat gepriegel met het aansluiten op de bedrading (afgekeken vanuit de oude 121), dat was wel lastig met maar een klein beetje werkruimte in een onmogelijke hoek met draden die net niet lang genoeg waren en daardoor steeds uit de kroonsteentjes schoven. Die smeltomhulsels die de garage gebruikt lijken mij toch handigerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]Derde remlicht... dat moet ik ook nog 'even' repareren op de MX...
Solderen prutsert !!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
In theorie is het niet zo moeilijk: letterlijk die schroeven door het hout van de hoedenplank heendrukken en het derde remlicht staat (niet muurvast, maar omvallen zal het uit zichzelf ook niet doen). Alleen dat gepriegel met het aansluiten op de bedrading (afgekeken vanuit de oude 121), dat was wel lastig met maar een klein beetje werkruimte in een onmogelijke hoek met draden die net niet lang genoeg waren en daardoor steeds uit de kroonsteentjes schoven. Die smeltomhulsels die de garage gebruikt lijken mij toch handiger![]()
De 121 hangt straks met kroonsteentjes en tie-wraps aan elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |