Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Vastelaovend same!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:08 schreef Klonk het volgende:
geen carnaval svp, ben er nu al klaar mee en de ellende moet nog beginnen
gelukkig woon ik boven de rivierenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:08 schreef Klonk het volgende:
geen carnaval svp, ben er nu al klaar mee en de ellende moet nog beginnen
Ik woon d'r onder en soms erop maar zal dit jaar ook niet veel meekrijgen van Carnaval denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig woon ik boven de rivieren
PWNedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
iemand een idee voor een nieuwe TT?
edit: kut ik niet
quote:
But wait, there is more!!!quote:
ja leuk, maar dan kan ik nog meer stressen voordat ik naar pa gaquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja leuk, maar dan kan ik nog meer stressen voordat ik naar pa ga
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
hoere hoere hoere
stervende kut hoere
met aids en een wrat met haren erop
stinkende hoeren met KAK
![]()
![]()
![]()
Houdoequote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
16:00 geweest
![]()
prettig weekend allemaal
en Llsucces en sterkte
Houdoe wokquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
prettig weekend allemaal
en Llsucces en sterkte
wokquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
prettig weekend allemaal
en Llsucces en sterkte
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja leuk, maar dan kan ik nog meer stressen voordat ik naar pa ga
quote:
Zit je weer met die barcodescanner te klooienquote:
Nee hoor...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Zit je weer met die barcodescanner te klooien?
Tuurlijk beebquote:
MPGquote:
Fhaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:15 schreef Fha het volgende:
helluuh
Iemand een sokolaatje? Ik heb een ontzettende snoepbui vandaag
marcquote:
Viez0rdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
Ik ga straks tosti maken. Met nieuwe boterVraag me af of het echt anders smaakt dan de boter die al dik een jaar over datum was
Want boter (=vet) heeft een houdbaarheidsdatum nodigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Viez0rd
Doe maar met nieuwe boter ja
Er groeide geen rare dingen op die ik niet thuis kon brengen en het smaakte nog precies hetzelfde als een jaar geleden. Niks mis meequote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Viez0rd
Doe maar met nieuwe boter ja
Boter is ook zuivel, pikomhoog.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:35 schreef Pheno het volgende:
Want boter (=vet) heeft een houdbaarheidsdatum nodig
Dat is hetzelfde als een houdbaarheidsdatum op zout, ook al zo belachelijk
Het vet zorgt voor een prima houdbaarheidsdatum. Dat hele gedoe is zo'n gezeik om niets. Weer een lulhannes ergens die heeft bedacht dat op alles een datum moet.quote:
En die doktoren zich maar afvragen waar jij die pijn in je kont toch vandaan hebtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:49 schreef Pheno het volgende:
Het vet zorgt voor een prima houdbaarheidsdatum. Dat hele gedoe is zo'n gezeik om niets. Weer een lulhannes ergens die heeft bedacht dat op alles een datum moet.
Welke pijn in mijn kont?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die doktoren zich maar afvragen waar jij die pijn in je kont toch vandaan hebt
Oh, mijn darmen, die zitten niet in mijn kont hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat opgelost ja?Heb er al een tijdje niks meer over gehoord idd
Als ik het vlees nog niet op heb dan gooi ik dat uiterlijk een dag te laat weg. Veel te bang dat ik er ziek van ga worden, ik spendeer al genoeg tijd met overgeven zonder verkeerde dingen te etenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, mijn darmen, die zitten niet in mijn kont hoor
Dat heeft weinig te maken met "over datum" eten. Ik zeg alleen maar dat de datum van sommige etenswaren echt gewoon maar genoemd zijn omdat het moet
Vleeswaar e.d. ga ik geen jaar bewaren om dan eens te eten
Zegtie nu pas hehquote:
Oh ja wachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wacht
VEEEEL Boerenkool![]()
Met rookworst
Ik kan heel goed vissen met mn vork hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eet smakelijk![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dank jequote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kan heel goed vissen met mn vork hoor![]()
![]()
Eet smakelijk![]()
Hahahhahahahahahaquote:
Klopt het dat ik geen jus ziequote:
True, was ook vrij droog idd. Maar gelukkig genoeg worst en speksels erbijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt het dat ik geen jus zieLijkt me nogal droog zonder namelijk
Moet zeggen dat die spekjes erbij er smakelijk uitzienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
True, was ook vrij droog idd. Maar gelukkig genoeg worst en speksels erbij
Nee. Dat heb je foutquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die spekjes erbij er smakelijk uitzien
Ja lekker hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die spekjes erbij er smakelijk uitzien
whahahahaquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:03 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik maar een biertje gaan halen. Stella
dan was je oude boter iig nog niet slechtquote:
Nee maar dat had ik zelf ook al wel bedacht, anders had ik hem niet opgegeten hehquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan was je oude boter iig nog niet slecht
en je kent wel stellaquote:
hoe vaak drink jij bier Fha ?jquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:57 schreef Fha het volgende:
Wat een onzin gesprek.
Iedereen weet datHertog Jan
de beste is
Zeer regelmatigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe vaak drink ji bier Fha ?j
Stella is hier in elke goede kroeg verkrijgbaar. Dat kan ik van dat andere merk niet zeggenquote:
nope ik vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeer regelmatig
Mag je tegenwoordig alleen maar een mening hebben als je je elk weekend klem zuipt ofzo?
oja jij zit in engeland daar hebben ze geen jupiler als ik het goed hebquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stella is hier in elke goede kroeg verkrijgbaar. Dat kan ik van dat andere merk niet zeggen
Daarmee zeg ik overigens niet dat het niet te zuipen is!
Wellicht in een speciaalzaak wel hoor, maar in de kroeg ben ik het nog niet tegengekomenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oja jij zit in engeland daar hebben ze geen jupiler als ik het goed heb
quote:
Ik zal vertalen: Warsteinerquote:
of ze hebben het alleen op fles onder de toog staanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wellicht in een speciaalzaak wel hoor, maar in de kroeg ben ik het nog niet tegengekomen
Nietus. Boulimiaquote:
Misschien in het Nederlands of Frans maar niet in het Engelsquote:
Warsteinerquote:
Moar we praten hier Nederlandsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien in het Nederlands of Frans maar niet in het Engels
Nederlands. Niet Brabants (moar)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Moar we praten hier Nederlands![]()
Dus daar reageerde ik op
ze kennen daar nog niet eens Jupilerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:24 schreef Stuart het volgende:
Hier (Londen) zijn qua Duitse bieren Becks en Paulaner bekender dan Warsteiner
Een kroeg kan niet alle biermerken voeren natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze kennen daar nog niet eens Jupiler
T was Groningsquote:
Oohquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
T was GroningsEn das nog altijd dichter in de buurt bij Nederlands dan Engels
..Just thinkin' the same thing..quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
..Just thinkin' the same thing..
Gooi een smsje?
Of niet trots genoeg zoals de Schotten en Fransenquote:
ook wat dat betreft dus GMTAquote:
Bij de Fransen is de grens tussen trots en arrogant erg dun geloof ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:45 schreef Stuart het volgende:
Of niet trots genoeg zoals de Schotten en Fransen
Dat is waar. Maar onderschatten de Schotten niet hoor. Fuck me, die beledig je ook wel heel snelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij de Fransen is de grens tussen trots en arrogant erg dun geloof ik
quote:
JFquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
idd ben veuls te bang dat ik stoor of te nieuwsgierig over kom
was tegelijkertijd gestuurdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
JF
kijk maar naar mijn post boven je
Ohw dat zijn wel heeel veel kusjes danquote:
deze plaat viel me net in dus vandaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat zijn wel heeel veel kusjes dan
whehehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was tegelijkertijd gestuurd![]()
Eindelijk klaar met die citroen ZX, wat een Kut auto om te maken
ik hoor het vanzelf welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat is vriendschap, ik vind het wel lief dat je zo bezorgd bent
Wehehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
deze plaat viel me net in dus vandaar
maar deze vind ik beter
aangezien dat LL 50% van jou is, dan ben jij ook 50% indirect van MIJquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe![]()
Toch jammer dat het niet een spontane liefdesverklaring was
Das niet hetzelfde als een spontane liefdesverklaringquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
aangezien dat LL 50% van jou is, dan ben jij ook 50% indirect van MIJ
*proestquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe![]()
Toch jammer dat het niet een spontane liefdesverklaring was
* JF gaat op de knieen en zegt I love you i want you i wanna talk to youquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Das niet hetzelfde als een spontane liefdesverklaring
Hihihi nou snap ik nog meer waarom LL voor je is gevallenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
* JF gaat op de knieen en zegt I love you i want you i wanna talk to you![]()
![]()
![]()
![]()
je moet naar MTV kijken is erg lachenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihihi nou snap ik nog meer waarom LL voor je is gevallen![]()
![]()
Neh, ik kijk een kansloze seriequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je moet naar MTV kijken is erg lachen
Heldquote:
mn moeder liep me net ook al chocola aan te smerenquote:
Nu alquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mn moeder liep me net ook al chocola aan te smeren
Vrouwen
HET IS GODDOMME BEDTIJD JAH
Sokola kan altijd!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mn moeder liep me net ook al chocola aan te smeren
Vrouwen
HET IS GODDOMME BEDTIJD JAH
Mn reis was prima hoor!quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:47 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Mn reis was prima hoor!
S'ochtends om 10 uur stond de taxi voor de deur, de taxichauffeur was n idioot, die wou alleen maar praten over wiet en over hoeveel Nederlanders verdienen, en dat was dat wel weer, toen natuurlijk veel te vroeg op het vliegveld, maar dat gaf niet.
Ik hoefde niet bij te betalen, had in totaal bijna 3kg extra maar dat was geen probleem.
Daarna door de security en dat ging allemaal vet snel.
Toen beetje rondhangen in de lounge, mn laatste britse ponden gespendeerd aan allerlei onzin.
Toen vliegen, dat ging ook voorspoedig, en op schiphol stond mn broer me op te wachten.
Dus alles is prima verlopen!
Alleen moet ik nog wel erg wennen aan het weer thuis zijn,
Beetje van beide, het is wel fijn om thuis te zijn, maar er zijn hier een aantal mensen die zich altijd met ALLES bemoeien. Dus daar moet ik ff aan wennen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
En is het wel positief wennen dan? Of zo van "shit wat doe ik hier"?
Ik kan het me allebei erg goed voorstellen jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:53 schreef --Tweety-- het volgende:
Beetje van beide, het is wel fijn om thuis te zijn, maar er zijn hier een aantal mensen die zich altijd met ALLES bemoeien. Dus daar moet ik ff aan wennen.
En wat ik ook niet fijn vindis dat ze mijn slaapkamer gebruikt hebben als rommelhok, en dat ik de persoon ben die het allemaal ff op moet ruimen en schoon moet maken, maargoed, dat is een probleem voor morgen.
Ach, maandag begint school weer, en heb ik het druk genoeg met andere dingen. Ik leer meestal erg veel omdat ik houd van HOGE cijfers.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kan het me allebei erg goed voorstellen ja
Ik zit nog aan de senseoquote:
Afleidingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:57 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ach, maandag begint school weer, en heb ik het druk genoeg met andere dingen. Ik leer meestal erg veel omdat ik houd van HOGE cijfers.
Iedereen was trouwens wel erg blij met de souvenirs, dat is ook altijd wel fijn.![]()
Hoe is het met jou dan Fha?
Ah dus jij hebt het ook druk zat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Afleiding
Ja wel goed hoorMorgen werken en daarna anti-kerst diner voor mijn nicht en neven
Zondag heulemoal klem zuipen en mensen opbellen
En vanaf dinsdag beginnen op de universiteit, waar ik toch wel een beetje nerveus voor ben hahaha
Ik ga een minor pedagogiek volgenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:06 schreef --Tweety-- het volgende:
Ah dus jij hebt het ook druk zat.
Leuk joh, universiteit, wat ga je studeren? Ik was de eerste dag van HBO ook nerveus, en heb nu wat gemengde gevoelens over terugkeren naar school. Er komt nl 1 persoon bij mij in de klas waar ik een erge hekel aan heb.![]()
Maar aan de andere kant vind ik het wel fijn, ik ben een erg nieuwsgierig persoon en ben altijd opzoek naar nieuwe informatie.
Helaas mogen we de projectgroepen niet zelf kiezen, en als het op alfabetische volgorde samengesteld word ben ik de lul aangezien ik bij haar in kom als er groepen van 3 of 4 komen, Maarjah, ik doe gewoon alsof er niets is, school duurt nog maar anderhalf jaar! Waarvan ik nog 1x een half jaar stage moet lopen, dus in principe zit ik nog maximaal 1 schooljaar bij stom persoon in de klas.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga een minor pedagogiek volgenEn nieuwe dingen leren is leuk
![]()
![]()
Gewoon zorgen dat je niet met stom persoon hoeft samen te werken en dan komt het vast goed
Ohw dat moet wel lukken met overleven johquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Helaas mogen we de projectgroepen niet zelf kiezen, en als het op alfabetische volgorde samengesteld word ben ik de lul aangezien ik bij haar in kom als er groepen van 3 of 4 komen, Maarjah, ik doe gewoon alsof er niets is, school duurt nog maar anderhalf jaar! Waarvan ik nog 1x een half jaar stage moet lopen, dus in principe zit ik nog maximaal 1 schooljaar bij stom persoon in de klas.![]()
Pedagogiek is iets wat mijn zusje ook wil gaan doen. Alleen moet die eerst het voortgezetonderwijs nog even afmaken, maar ze is er heel enthousiast over
Ik zit voor mijn minor eraan te denken om arbeidsrecht te gaan doen, alleen moet je daarvoor een soort van toelatingstoets doen omdat mijn opleiding niet diep genoeg op de stof ingaat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat moet wel lukken met overleven johKomt helemaal goed
![]()
Mjah ik heb geen behoefte om helemaal pedagogiek te gaan doen, maar een half jaar vind ik wel leukBeter dan de minoren die op mijn school worden aangeboden in ieder geval haha
Als dat alles isquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:20 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik zit voor mijn minor eraan te denken om arbeidsrecht te gaan doen, alleen moet je daarvoor een soort van toelatingstoets doen omdat mijn opleiding niet diep genoeg op de stof ingaat.
tweetyquote:
slaap ze flesquote:
Niet geweldig maar dat zal zijn omdat ik mezelf niet geweldig voel. Ik drink deze leeg en dan ga ik maar naar bed. Gelukkig smaakt jouw koffie wel goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:17 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hoe smaakt je biertje? De senseo smaakt erg goed!
Ja, ik vind het vak mega interessant. De rest van recht ietsie minder, maar hopenlijk word het wat met arbeidsrecht, en anders is er vast iets anders leuks om te doen.quote:
goedquote:
Ah, wat jammer, ik hoop dat je je snel beter voelt!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet geweldig maar dat zal zijn omdat ik mezelf niet geweldig voel. Ik drink deze leeg en dan ga ik maar naar bed. Gelukkig smaakt jouw koffie wel goed
Dankjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:29 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ah, wat jammer, ik hoop dat je je snel beter voelt!
Heel even?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed
heel even tijd om te fokken
quote:
oeps.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had ik je toch al een keer eerder verteld in het weekend heb ik niet zo veel tijd
vandaag valt het nog meequote:
Eigenlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag valt het nog mee![]()
als het goed is heb ik zaterdag eigenlijk geen tijd om te posten
Don't get your hopes upquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk
Dus geen 1300 posts van jou dan?
Is bij mij nooit zeker, er kan altijd een klantje tussendoor komen met een storing of defecte PC oid...quote:
Ohja, dus nu maar HOPEN dat je gewoon lekker weekend kan vierenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is bij mij nooit zeker, er kan altijd een klantje tussendoor komen met een storing of defecte PC oid...
Meestal is daar dan haast bij en moet ik gelijk weer in de burries...
Dat gaat veel sneller. En ik heb toen ik heenging gelijk een retour gekocht om op die manier wat geld te besparen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:35 schreef friemelaar het volgende:
Hey Tweetss, waarom ben je trouwens met het vliegtuig gegaan en niet met de boot?
Weet ik welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:40 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat gaat veel sneller. En ik heb toen ik heenging gelijk een retour gekocht om op die manier wat geld te besparen.
Of ze hebben een raar excuus als werkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:48 schreef friemelaar het volgende:
Geen idee, 't zijn nogal slaapkoppen hiero
Jah die domme kut met die slaappil jahquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, het is ook alweer tijd om op te staan, bijna dan. Whehe
Geen idee, ik ga daar niet overquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:16 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom heeft de mobiele layout van die felle kleurtjes trouwens? Doet pijn aan mijn ogen joh.
eigenlijk alweer te laat, maar ach. Ik wil op de weg terug de boemel nemen, moet alleen nog uitvinden van welk station die vertrekt. Haha.quote:
daar kan ik niets aan doen, daar ga ik niet over.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah die domme kut met die slaappil jah
Die ellende ligt gelukkig alweer een maand achter mequote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar kan ik niets aan doen, daar ga ik niet over.
* indahnesia.com staps weer uit de bus om mee te doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ph blijf maar thuis trouwens, ik ga vandaag eens een lekker dagje ouderweets doorposten.
Boemels zijn goed, mits BVO. Over wat voor afstand praten we?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eigenlijk alweer te laat, maar ach. Ik wil op de weg terug de boemel nemen, moet alleen nog uitvinden van welk station die vertrekt. Haha.
als je daar afrhankelijk van bent ias het niet goed nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ellende ligt gelukkig alweer een maand achter me
iets van 30 km maar hoor. Wel tig stations. Hopelijk regent het niet straks want dan pak ik de bus.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boemels zijn goed, mits BVO. Over wat voor afstand praten we?
Want de trein heeft open wagonnetjes of zo? Of moet je er rekning mee houden dat de rails wegspoelen etc?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iets van 30 km maar hoor. Wel tig stations. Hopelijk regent het niet straks want dan pak ik de bus.
Oh juist, ik snap jhetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:26 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is bvo trouwens? De boemeltjes hier zijn kale rijtuigen. Echt kaal, zelfs zonder deuren. Veetransport noemt men het hier.
Nou, bus ze nog dan, en tot laterquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:27 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga even mijn ogen dicht doen, moet nog 3 kwartier bussen.
friemelquote:
die heb ik nog nooit gehaaldquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk
Dus geen 1300 posts van jou dan?
quote:
jij bent niet liefquote:
slaap ze Fhaquote:
stuartquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:28 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar bed. Night night mensen![]()
trustenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:44 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga er ook vandoor!![]()
![]()
![]()
Trusten iedereen!
indahquote:
slaap zequote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:52 schreef friemelaar het volgende:
'K zal het voorbeeld maar eens volgen...
"k ga ook te kooi
Latersss
ik ook nietquote:
je gaat spammenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ph blijf maar thuis trouwens, ik ga vandaag eens een lekker dagje ouderweets doorposten.
verzakerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou okee dan. Als er verder niks meer te doen is dan ga ik maar slapen
quote:Top 100 van vrijdag 5 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
13. 168 Pheno
35. 110 Ladylike
42. 102 goldfinger1963
Alsof jij dat niet weet, digibeet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:02 schreef indahnesia.com het volgende:
nu eens kijken hoe ik een foto geupload krijg
Nah, ik ga sporten, een tajine afhalen, en vast nog wat meer.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Een Tajine? Wat is dat?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik ga sporten, een tajine afhalen, en vast nog wat meer.
Timing. She has itquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik wacht dus nog even op mijn thuishulp die zo voor de deur staat![]()
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-02-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 088 goldfinger1963
02. 053 Ladylike
03. 047 Pheno
04. 040 Fha
05. 035 wel.o.k
06. 028 Dr_Flash
07. 024 Stuart
08. 022 friemelaar
09. 014 --Tweety--
10. 010 john-frusciante
11. 010 marcb1974
12. 009 MPG
13. 008 Symphonic
14. 008 indahnesia.com
15. 006 ScarFace-
16. 004 Marijkezwolle
17. 004 Klonk
18. 002 Sjowhan
19. 001 BrandX
20. 001 DaMart
Reeks-statistieken!
Vandaag kom ik wel wat hogerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:33 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie waren gisteren het meest aan het stressen tijdens het posten?
[..]
Lukt ie, Fles?quote:
Nou niet echt, moet alles alleen doen verdoriequote:
AH je bent weer op de experimenteertoer?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
Een tajine is een Marokkaanse sudderpan, om het maar wat kort door de bocht te benaderen.
Slow cooking en zoAlleen moest ik weer wat speciaals hebben, want een inductievariant die betaalbaar is was er niet, maar ik vond er ergens een die ik kon bestellen. Betaalbaar als in 60 euro
Normaal kosten die krengen voor inductie zo'n 100+. En dat vind ik gekkenwerk
Je kent ze vast wel van zien: http://www.tagines.com/
Zo'n pan met een toeter als deksel
Maar nu sporten dus, daarna was aanzetten en dat ding ophalen
En waarschijnlijk wat marokkaanse kruiden halen om het vanavond uit te proberen
Hihihi, levenquote:
Hai Marc!quote:
Ach boejje, na een flinke bak koffie of twee gaat het vast beter met jequote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hihihi, levenIk ben eerder in een soort zombiestaat
![]()
Ja, 1200 kilometer treinen door Duitsland en België en 90 nieuwe bordjes scoren en bier en bratwurst en zoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?
Ik ben d'r bang voorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach boejje, na een flinke bak koffie of twee gaat het vast beter met je
Whehehehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, 1200 kilometer treinen door Duitsland en België en 90 nieuwe bordjes scoren en bier en bratwurst en zo
Een beetje door het huis strompelen op sokken ja.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik vind er geen lol aan anders hoor
flesquote:
marijkequote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!![]()
Heb een paar drukke dagen gehad, dus heb vast veel gemistHoe is het hier?
GFquote:
Friemelquote:
nee ik ben er ook vrij snel mee gekapt iddquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:10 schreef friemelaar het volgende:
Nou heb ik eens gekeken om via de foon dit forum te lezen..![]()
'K snap niet dat mensen dat prettig kunnen vinden via zo'n klein schermpje![]()
veel te klein en je blijft scrollen...![]()
nie leuk
quote:
Misschien heeft je buurman/vrouw wel een schoonmaak-tikquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdome kan er niet eens een geruisloze stofzuiger uitgevonden worden? Ik word kierewiet van die tyfusherrie hier iedere ochtendSowieso, IEDERE ochtend stofzuigen
![]()
Of mn moederquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Misschien heeft je buurman/vrouw wel een schoonmaak-tik
Ik woon (helaas) niet in zo'n nieuwbouw gedoequote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:26 schreef friemelaar het volgende:
Centraal zuig systeem is (vrijwel) geruisloos
friemelquote:
hier is het goed net maar eens het koffieapparaat aangeslingerdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GF
Ja, er is vast een hoop leuks voorbij gekomen
Hoe is het daar?
gefixtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Fles gaat bouwen![]()
Fha gaat studeren![]()
Sym gaat breien![]()
Tweety gaat haar kamer uitmesten![]()
Pheno loopt voedselvergiftiging op![]()
MPG gaat aan de drank![]()
Wok werd miskent![]()
GF moest toch dweilen![]()
JF houd niet van citroenen![]()
LL heeft de leesmap opgezegd![]()
en ik heb weekend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |