Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Vastelaovend same!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:08 schreef Klonk het volgende:
geen carnaval svp, ben er nu al klaar mee en de ellende moet nog beginnen
gelukkig woon ik boven de rivierenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:08 schreef Klonk het volgende:
geen carnaval svp, ben er nu al klaar mee en de ellende moet nog beginnen
Ik woon d'r onder en soms erop maar zal dit jaar ook niet veel meekrijgen van Carnaval denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig woon ik boven de rivieren
PWNedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
iemand een idee voor een nieuwe TT?
edit: kut ik niet
quote:
But wait, there is more!!!quote:
ja leuk, maar dan kan ik nog meer stressen voordat ik naar pa gaquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja leuk, maar dan kan ik nog meer stressen voordat ik naar pa ga
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
hoere hoere hoere
stervende kut hoere
met aids en een wrat met haren erop
stinkende hoeren met KAK
![]()
![]()
![]()
Houdoequote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
16:00 geweest
![]()
prettig weekend allemaal
en Llsucces en sterkte
Houdoe wokquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
prettig weekend allemaal
en Llsucces en sterkte
wokquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
prettig weekend allemaal
en Llsucces en sterkte
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja leuk, maar dan kan ik nog meer stressen voordat ik naar pa ga
quote:
Zit je weer met die barcodescanner te klooienquote:
Nee hoor...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Zit je weer met die barcodescanner te klooien?
Tuurlijk beebquote:
MPGquote:
Fhaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:15 schreef Fha het volgende:
helluuh
Iemand een sokolaatje? Ik heb een ontzettende snoepbui vandaag
marcquote:
Viez0rdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
Ik ga straks tosti maken. Met nieuwe boterVraag me af of het echt anders smaakt dan de boter die al dik een jaar over datum was
Want boter (=vet) heeft een houdbaarheidsdatum nodigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Viez0rd
Doe maar met nieuwe boter ja
Er groeide geen rare dingen op die ik niet thuis kon brengen en het smaakte nog precies hetzelfde als een jaar geleden. Niks mis meequote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Viez0rd
Doe maar met nieuwe boter ja
Boter is ook zuivel, pikomhoog.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:35 schreef Pheno het volgende:
Want boter (=vet) heeft een houdbaarheidsdatum nodig
Dat is hetzelfde als een houdbaarheidsdatum op zout, ook al zo belachelijk
Het vet zorgt voor een prima houdbaarheidsdatum. Dat hele gedoe is zo'n gezeik om niets. Weer een lulhannes ergens die heeft bedacht dat op alles een datum moet.quote:
En die doktoren zich maar afvragen waar jij die pijn in je kont toch vandaan hebtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:49 schreef Pheno het volgende:
Het vet zorgt voor een prima houdbaarheidsdatum. Dat hele gedoe is zo'n gezeik om niets. Weer een lulhannes ergens die heeft bedacht dat op alles een datum moet.
Welke pijn in mijn kont?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die doktoren zich maar afvragen waar jij die pijn in je kont toch vandaan hebt
Oh, mijn darmen, die zitten niet in mijn kont hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat opgelost ja?Heb er al een tijdje niks meer over gehoord idd
Als ik het vlees nog niet op heb dan gooi ik dat uiterlijk een dag te laat weg. Veel te bang dat ik er ziek van ga worden, ik spendeer al genoeg tijd met overgeven zonder verkeerde dingen te etenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, mijn darmen, die zitten niet in mijn kont hoor
Dat heeft weinig te maken met "over datum" eten. Ik zeg alleen maar dat de datum van sommige etenswaren echt gewoon maar genoemd zijn omdat het moet
Vleeswaar e.d. ga ik geen jaar bewaren om dan eens te eten
Zegtie nu pas hehquote:
Oh ja wachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wacht
VEEEEL Boerenkool![]()
Met rookworst
Ik kan heel goed vissen met mn vork hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eet smakelijk![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dank jequote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kan heel goed vissen met mn vork hoor![]()
![]()
Eet smakelijk![]()
Hahahhahahahahahaquote:
Klopt het dat ik geen jus ziequote:
True, was ook vrij droog idd. Maar gelukkig genoeg worst en speksels erbijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt het dat ik geen jus zieLijkt me nogal droog zonder namelijk
Moet zeggen dat die spekjes erbij er smakelijk uitzienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
True, was ook vrij droog idd. Maar gelukkig genoeg worst en speksels erbij
Nee. Dat heb je foutquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die spekjes erbij er smakelijk uitzien
Ja lekker hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die spekjes erbij er smakelijk uitzien
whahahahaquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:03 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik maar een biertje gaan halen. Stella
dan was je oude boter iig nog niet slechtquote:
Nee maar dat had ik zelf ook al wel bedacht, anders had ik hem niet opgegeten hehquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan was je oude boter iig nog niet slecht
en je kent wel stellaquote:
hoe vaak drink jij bier Fha ?jquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:57 schreef Fha het volgende:
Wat een onzin gesprek.
Iedereen weet datHertog Jan
de beste is
Zeer regelmatigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe vaak drink ji bier Fha ?j
Stella is hier in elke goede kroeg verkrijgbaar. Dat kan ik van dat andere merk niet zeggenquote:
nope ik vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Zeer regelmatig
Mag je tegenwoordig alleen maar een mening hebben als je je elk weekend klem zuipt ofzo?
oja jij zit in engeland daar hebben ze geen jupiler als ik het goed hebquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stella is hier in elke goede kroeg verkrijgbaar. Dat kan ik van dat andere merk niet zeggen
Daarmee zeg ik overigens niet dat het niet te zuipen is!
Wellicht in een speciaalzaak wel hoor, maar in de kroeg ben ik het nog niet tegengekomenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oja jij zit in engeland daar hebben ze geen jupiler als ik het goed heb
quote:
Ik zal vertalen: Warsteinerquote:
of ze hebben het alleen op fles onder de toog staanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wellicht in een speciaalzaak wel hoor, maar in de kroeg ben ik het nog niet tegengekomen
Nietus. Boulimiaquote:
Misschien in het Nederlands of Frans maar niet in het Engelsquote:
Warsteinerquote:
Moar we praten hier Nederlandsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien in het Nederlands of Frans maar niet in het Engels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |