Nederlands. Niet Brabants (moar)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Moar we praten hier Nederlands![]()
Dus daar reageerde ik op
ze kennen daar nog niet eens Jupilerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:24 schreef Stuart het volgende:
Hier (Londen) zijn qua Duitse bieren Becks en Paulaner bekender dan Warsteiner
Een kroeg kan niet alle biermerken voeren natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze kennen daar nog niet eens Jupiler
T was Groningsquote:
Oohquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
T was GroningsEn das nog altijd dichter in de buurt bij Nederlands dan Engels
..Just thinkin' the same thing..quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
..Just thinkin' the same thing..
Gooi een smsje?
Of niet trots genoeg zoals de Schotten en Fransenquote:
ook wat dat betreft dus GMTAquote:
Bij de Fransen is de grens tussen trots en arrogant erg dun geloof ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:45 schreef Stuart het volgende:
Of niet trots genoeg zoals de Schotten en Fransen
Dat is waar. Maar onderschatten de Schotten niet hoor. Fuck me, die beledig je ook wel heel snelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij de Fransen is de grens tussen trots en arrogant erg dun geloof ik
quote:
JFquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
idd ben veuls te bang dat ik stoor of te nieuwsgierig over kom
was tegelijkertijd gestuurdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
JF
kijk maar naar mijn post boven je
Ohw dat zijn wel heeel veel kusjes danquote:
deze plaat viel me net in dus vandaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat zijn wel heeel veel kusjes dan
whehehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was tegelijkertijd gestuurd![]()
Eindelijk klaar met die citroen ZX, wat een Kut auto om te maken
ik hoor het vanzelf welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat is vriendschap, ik vind het wel lief dat je zo bezorgd bent
Wehehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
deze plaat viel me net in dus vandaar
maar deze vind ik beter
aangezien dat LL 50% van jou is, dan ben jij ook 50% indirect van MIJquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe![]()
Toch jammer dat het niet een spontane liefdesverklaring was
Das niet hetzelfde als een spontane liefdesverklaringquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
aangezien dat LL 50% van jou is, dan ben jij ook 50% indirect van MIJ
*proestquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe![]()
Toch jammer dat het niet een spontane liefdesverklaring was
* JF gaat op de knieen en zegt I love you i want you i wanna talk to youquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Das niet hetzelfde als een spontane liefdesverklaring
Hihihi nou snap ik nog meer waarom LL voor je is gevallenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
* JF gaat op de knieen en zegt I love you i want you i wanna talk to you![]()
![]()
![]()
![]()
je moet naar MTV kijken is erg lachenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihihi nou snap ik nog meer waarom LL voor je is gevallen![]()
![]()
Neh, ik kijk een kansloze seriequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je moet naar MTV kijken is erg lachen
Heldquote:
mn moeder liep me net ook al chocola aan te smerenquote:
Nu alquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mn moeder liep me net ook al chocola aan te smeren
Vrouwen
HET IS GODDOMME BEDTIJD JAH
Sokola kan altijd!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mn moeder liep me net ook al chocola aan te smeren
Vrouwen
HET IS GODDOMME BEDTIJD JAH
Mn reis was prima hoor!quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:47 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Mn reis was prima hoor!
S'ochtends om 10 uur stond de taxi voor de deur, de taxichauffeur was n idioot, die wou alleen maar praten over wiet en over hoeveel Nederlanders verdienen, en dat was dat wel weer, toen natuurlijk veel te vroeg op het vliegveld, maar dat gaf niet.
Ik hoefde niet bij te betalen, had in totaal bijna 3kg extra maar dat was geen probleem.
Daarna door de security en dat ging allemaal vet snel.
Toen beetje rondhangen in de lounge, mn laatste britse ponden gespendeerd aan allerlei onzin.
Toen vliegen, dat ging ook voorspoedig, en op schiphol stond mn broer me op te wachten.
Dus alles is prima verlopen!
Alleen moet ik nog wel erg wennen aan het weer thuis zijn,
Beetje van beide, het is wel fijn om thuis te zijn, maar er zijn hier een aantal mensen die zich altijd met ALLES bemoeien. Dus daar moet ik ff aan wennen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
En is het wel positief wennen dan? Of zo van "shit wat doe ik hier"?
Ik kan het me allebei erg goed voorstellen jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:53 schreef --Tweety-- het volgende:
Beetje van beide, het is wel fijn om thuis te zijn, maar er zijn hier een aantal mensen die zich altijd met ALLES bemoeien. Dus daar moet ik ff aan wennen.
En wat ik ook niet fijn vindis dat ze mijn slaapkamer gebruikt hebben als rommelhok, en dat ik de persoon ben die het allemaal ff op moet ruimen en schoon moet maken, maargoed, dat is een probleem voor morgen.
Ach, maandag begint school weer, en heb ik het druk genoeg met andere dingen. Ik leer meestal erg veel omdat ik houd van HOGE cijfers.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kan het me allebei erg goed voorstellen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |