Afleidingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:57 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ach, maandag begint school weer, en heb ik het druk genoeg met andere dingen. Ik leer meestal erg veel omdat ik houd van HOGE cijfers.
Iedereen was trouwens wel erg blij met de souvenirs, dat is ook altijd wel fijn.![]()
Hoe is het met jou dan Fha?
Ah dus jij hebt het ook druk zat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Afleiding
Ja wel goed hoorMorgen werken en daarna anti-kerst diner voor mijn nicht en neven
Zondag heulemoal klem zuipen en mensen opbellen
En vanaf dinsdag beginnen op de universiteit, waar ik toch wel een beetje nerveus voor ben hahaha
Ik ga een minor pedagogiek volgenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:06 schreef --Tweety-- het volgende:
Ah dus jij hebt het ook druk zat.
Leuk joh, universiteit, wat ga je studeren? Ik was de eerste dag van HBO ook nerveus, en heb nu wat gemengde gevoelens over terugkeren naar school. Er komt nl 1 persoon bij mij in de klas waar ik een erge hekel aan heb.![]()
Maar aan de andere kant vind ik het wel fijn, ik ben een erg nieuwsgierig persoon en ben altijd opzoek naar nieuwe informatie.
Helaas mogen we de projectgroepen niet zelf kiezen, en als het op alfabetische volgorde samengesteld word ben ik de lul aangezien ik bij haar in kom als er groepen van 3 of 4 komen, Maarjah, ik doe gewoon alsof er niets is, school duurt nog maar anderhalf jaar! Waarvan ik nog 1x een half jaar stage moet lopen, dus in principe zit ik nog maximaal 1 schooljaar bij stom persoon in de klas.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga een minor pedagogiek volgenEn nieuwe dingen leren is leuk
![]()
![]()
Gewoon zorgen dat je niet met stom persoon hoeft samen te werken en dan komt het vast goed
Ohw dat moet wel lukken met overleven johquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Helaas mogen we de projectgroepen niet zelf kiezen, en als het op alfabetische volgorde samengesteld word ben ik de lul aangezien ik bij haar in kom als er groepen van 3 of 4 komen, Maarjah, ik doe gewoon alsof er niets is, school duurt nog maar anderhalf jaar! Waarvan ik nog 1x een half jaar stage moet lopen, dus in principe zit ik nog maximaal 1 schooljaar bij stom persoon in de klas.![]()
Pedagogiek is iets wat mijn zusje ook wil gaan doen. Alleen moet die eerst het voortgezetonderwijs nog even afmaken, maar ze is er heel enthousiast over
Ik zit voor mijn minor eraan te denken om arbeidsrecht te gaan doen, alleen moet je daarvoor een soort van toelatingstoets doen omdat mijn opleiding niet diep genoeg op de stof ingaat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat moet wel lukken met overleven johKomt helemaal goed
![]()
Mjah ik heb geen behoefte om helemaal pedagogiek te gaan doen, maar een half jaar vind ik wel leukBeter dan de minoren die op mijn school worden aangeboden in ieder geval haha
Als dat alles isquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:20 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik zit voor mijn minor eraan te denken om arbeidsrecht te gaan doen, alleen moet je daarvoor een soort van toelatingstoets doen omdat mijn opleiding niet diep genoeg op de stof ingaat.
tweetyquote:
slaap ze flesquote:
Niet geweldig maar dat zal zijn omdat ik mezelf niet geweldig voel. Ik drink deze leeg en dan ga ik maar naar bed. Gelukkig smaakt jouw koffie wel goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:17 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hoe smaakt je biertje? De senseo smaakt erg goed!
Ja, ik vind het vak mega interessant. De rest van recht ietsie minder, maar hopenlijk word het wat met arbeidsrecht, en anders is er vast iets anders leuks om te doen.quote:
goedquote:
Ah, wat jammer, ik hoop dat je je snel beter voelt!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet geweldig maar dat zal zijn omdat ik mezelf niet geweldig voel. Ik drink deze leeg en dan ga ik maar naar bed. Gelukkig smaakt jouw koffie wel goed
Dankjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:29 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ah, wat jammer, ik hoop dat je je snel beter voelt!
Heel even?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed
heel even tijd om te fokken
quote:
oeps.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had ik je toch al een keer eerder verteld in het weekend heb ik niet zo veel tijd
vandaag valt het nog meequote:
Eigenlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag valt het nog mee![]()
als het goed is heb ik zaterdag eigenlijk geen tijd om te posten
Don't get your hopes upquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk
Dus geen 1300 posts van jou dan?
Is bij mij nooit zeker, er kan altijd een klantje tussendoor komen met een storing of defecte PC oid...quote:
Ohja, dus nu maar HOPEN dat je gewoon lekker weekend kan vierenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is bij mij nooit zeker, er kan altijd een klantje tussendoor komen met een storing of defecte PC oid...
Meestal is daar dan haast bij en moet ik gelijk weer in de burries...
Dat gaat veel sneller. En ik heb toen ik heenging gelijk een retour gekocht om op die manier wat geld te besparen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:35 schreef friemelaar het volgende:
Hey Tweetss, waarom ben je trouwens met het vliegtuig gegaan en niet met de boot?
Weet ik welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:40 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat gaat veel sneller. En ik heb toen ik heenging gelijk een retour gekocht om op die manier wat geld te besparen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |