Of ze hebben een raar excuus als werkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:48 schreef friemelaar het volgende:
Geen idee, 't zijn nogal slaapkoppen hiero
Jah die domme kut met die slaappil jahquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, het is ook alweer tijd om op te staan, bijna dan. Whehe
Geen idee, ik ga daar niet overquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:16 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom heeft de mobiele layout van die felle kleurtjes trouwens? Doet pijn aan mijn ogen joh.
eigenlijk alweer te laat, maar ach. Ik wil op de weg terug de boemel nemen, moet alleen nog uitvinden van welk station die vertrekt. Haha.quote:
daar kan ik niets aan doen, daar ga ik niet over.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah die domme kut met die slaappil jah
Die ellende ligt gelukkig alweer een maand achter mequote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar kan ik niets aan doen, daar ga ik niet over.
* indahnesia.com staps weer uit de bus om mee te doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ph blijf maar thuis trouwens, ik ga vandaag eens een lekker dagje ouderweets doorposten.
Boemels zijn goed, mits BVO. Over wat voor afstand praten we?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eigenlijk alweer te laat, maar ach. Ik wil op de weg terug de boemel nemen, moet alleen nog uitvinden van welk station die vertrekt. Haha.
als je daar afrhankelijk van bent ias het niet goed nee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ellende ligt gelukkig alweer een maand achter me
iets van 30 km maar hoor. Wel tig stations. Hopelijk regent het niet straks want dan pak ik de bus.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boemels zijn goed, mits BVO. Over wat voor afstand praten we?
Want de trein heeft open wagonnetjes of zo? Of moet je er rekning mee houden dat de rails wegspoelen etc?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iets van 30 km maar hoor. Wel tig stations. Hopelijk regent het niet straks want dan pak ik de bus.
Oh juist, ik snap jhetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:26 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is bvo trouwens? De boemeltjes hier zijn kale rijtuigen. Echt kaal, zelfs zonder deuren. Veetransport noemt men het hier.
Nou, bus ze nog dan, en tot laterquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:27 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga even mijn ogen dicht doen, moet nog 3 kwartier bussen.
friemelquote:
die heb ik nog nooit gehaaldquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk
Dus geen 1300 posts van jou dan?
quote:
jij bent niet liefquote:
slaap ze Fhaquote:
stuartquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:28 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar bed. Night night mensen![]()
trustenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:44 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga er ook vandoor!![]()
![]()
![]()
Trusten iedereen!
indahquote:
slaap zequote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:52 schreef friemelaar het volgende:
'K zal het voorbeeld maar eens volgen...
"k ga ook te kooi
Latersss
ik ook nietquote:
je gaat spammenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ph blijf maar thuis trouwens, ik ga vandaag eens een lekker dagje ouderweets doorposten.
verzakerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou okee dan. Als er verder niks meer te doen is dan ga ik maar slapen
quote:Top 100 van vrijdag 5 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
13. 168 Pheno
35. 110 Ladylike
42. 102 goldfinger1963
Alsof jij dat niet weet, digibeet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:02 schreef indahnesia.com het volgende:
nu eens kijken hoe ik een foto geupload krijg
Nah, ik ga sporten, een tajine afhalen, en vast nog wat meer.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Een Tajine? Wat is dat?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik ga sporten, een tajine afhalen, en vast nog wat meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |