abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:34:55 #1
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77665200
Speciaal voor BeyondTheGreen.





"Lost" is een serie die zes jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

Nu het bekend is dat er personages van het eiland afkomen, zien we nu hoe deze zich ontwikkelen in het leven na het eiland. Dit zien we door het gebruik van flash forwards. Hierdoor is Lost vanaf het vierde seizoen een andere serie geworden; wie komt er van het eiland af, en wie niet?





Seizoen 6

VS
6x01 | LA X: 2 feb.
6x03 | What Kate Does: 9 feb
6x04 | The Substitute: 16 feb
6x05 | Lighthouse: 23 feb
6x06 | Sundown: 2 mar
6x07 | Dr. Linus: 9 mar
6x08 | Recon: 16 mar
6x09 | Ab Aeterno 23 mar

NL
6x01 op Net5: 5 feb.



Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://darkufo.blogspot.com/
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube

Vorige Topics
Seizoen 1||01|02|03|04|05|06|07|
Seizoen 2||08|09|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|
Seizoen 3||35|36|37|38|39|40|41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60|61|62|63|64|65|66|
Seizoen 4||67|68|69|70|71|72|73|74|75|76|77|78|79|80|81|82|83|84|85|86|87|
Seizoen 5||88|89|90|91|92|93|94|95|96|97|97|98|99|100|101|102|103|104|105|106|107|108|109|110|111|112
Seizoen 6||113|114|115


***Deze openingspost is hier te vinden!***

Met dank aan InTre, Miguel, Symer
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77665217
TvP'tje , aflevering was super
 2011 13" i5 ...
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:35:22 #3
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77665218
Nogmaals, want interessant:

Even naar onder scrollen...
quote:
The book the frenchman in the temple tunnel had on him was Soren Kierkegaard's Fear and Trembling (it was a French copy, obviously, so the title was in French). It's yet another existentialist philosophical book to go along with the Sartre and Dostoyevsky we've had on the show already.

from Wiki:

"The title is a reference to a line from Philippians 2:12, "...continue to work out your salvation with fear and trembling."

Fear and Trembling presents a highly original and provocative interpretation of the Binding of Isaac story as told in Genesis Chapter 22, and uses the story as an occasion to discuss fundamental issues in moral philosophy and the philosophy of religion, such as the nature of God and faith, faith's relationship with ethics and morality, and the difficulty of being authentically religious."

"In Fear and Trembling Kierkegaard introduces the "Knight of Faith" and contrasts him with the "knight of infinite resignation". The latter gives up everything in return for the infinite, that which he may receive after this life, and continuously dwells with the pain of his loss. The former, however, not only relinquishes everything, but also trusts that he will receive it all back, his trust based on the "strength of the absurd".

For Kierkegaard, infinite resignation is easy, but faith is founded in the belief in the absurd. The absurd is that which is contradictory to reason itself.

[en.wikipedia.org]

The book Des was reading on the plane was Haroun and the Sea of Stories by Salman Rushdie.

From Wiki:

"Haroun and the Sea of Stories is a 1990 children's book[1] by Salman Rushdie. It was Rushdie's first novel after The Satanic Verses. It is a phantasmagorical story set in a city so old and ruinous that it has forgotten its name.[2]"

The book includes the following things:

- an ancient city so old that people forgot it existed
- a war between the rulers of that ancient city
- a main character who is represented by two sides of himself: an "anthropomorphic shadow" and a "diminished man"
- a "poisoned ocean" caused by above man's splitting of himself into two parts
- a potential mutiny of one of the warring tribes led by a man who isn't the leader
- the anthropomorphic shadow has the ability to "appear identical" to some of the people in the city
- a plan to destroy the ocean using "complicated machines powered by electromagnetic induction"
- the Big Bad is killed at the end after his ice palace melts and his giant statue falls on him
- "a landscape whose weather changes to reflect the emotions of the people currently present in it"
- the two tribes are kept apart "by a force field named Chattergy's Wall"
- "At the South Pole of Kahani is a spring known as the Source of Stories, from which (according to the premise of the plot) originated all stories ever communicated. The prevention of this spring's blockage therefore forms the climax of the novel's own story."


I was particularly struck by the "man divided in two: anthropomorphic shadow and the diminished man" reference from Rushdie's book. That seems to describe the Man In Black/Fake Locke/Smoke Monster to a T.

Also of note, the title of Flannery O'Connor's "Everything That Rises Must Converge" (which Jacob was reading in "The Incident" as Locke fell out the window) seems to take on a new meaning with the revelation of divergent timelines in "LAX".
http://www.nj.com/enterta(...)ing_the_final_s.html
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:35:38 #4
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77665227
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:35 schreef Bragi het volgende:
Nogmaals, want interessant:

Even naar onder scrollen...
[..]

http://www.nj.com/enterta(...)ing_the_final_s.html
- an ancient city so old that people forgot it existed
Het eiland
- a war between the rulers of that ancient city
Oorlog tussen Jacob en MIB
- a main character who is represented by two sides of himself: an "anthropomorphic shadow" and a "diminished man"
Locke? Of alsnog Jacob?
- a "poisoned ocean" caused by above man's splitting of himself into two parts
Het water in de tempel? Want dan is bovenstaande main character dus wel Jacob
- a potential mutiny of one of the warring tribes led by a man who isn't the leader
Sayid (die is overgenomen door wie/wat dan ook) of MiB (niet-leider) vermomd als Locke (leider)
- the anthropomorphic shadow has the ability to "appear identical" to some of the people in the city
MiB als Locke, Christian, etc.
- a plan to destroy the ocean using "complicated machines powered by electromagnetic induction"
Darma Initiative?
- the Big Bad is killed at the end after his ice palace melts and his giant statue falls on him
MiB die het standbeeld van Taweret op z'n knar krijgt?
- "a landscape whose weather changes to reflect the emotions of the people currently present in it"
Hmm...?
- the two tribes are kept apart "by a force field named Chattergy's Wall"
De tempel/muur?
- "At the South Pole of Kahani is a spring known as the Source of Stories, from which (according to the premise of the plot) originated all stories ever communicated. The prevention of this spring's blockage therefore forms the climax of the novel's own story."
Die snap ik niet.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:36:16 #5
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_77665271
He, een orginele TT, zelf bedacht?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:37:38 #7
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77665283
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:37 schreef Pheno het volgende:
He, een orginele TT, zelf bedacht?
Zie eerste regel uit de OP.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77665287
Zepo
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_77665301
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:35 schreef Bragi het volgende:
Nogmaals, want interessant:

Even naar onder scrollen...
[..]

http://www.nj.com/enterta(...)ing_the_final_s.html
Ik ben gisteren al naar de bieb geweest, maar daar hadden ze hem niet
pi_77665333
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:35 schreef Bragi het volgende:

[..]


- "At the South Pole of Kahani is a spring known as the Source of Stories, from which (according to the premise of the plot) originated all stories ever communicated. The prevention of this spring's blockage therefore forms the climax of the novel's own story."
Die snap ik niet.
Misschien wordt dit nog enigzins duidelijk in de loop van dit seizoen...
Want de rest klinkt best aardig allemaal.
Illuminated, Subtle & Aware
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:41:10 #11
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77665386
quote:
- the Big Bad is killed at the end after his ice palace melts and his giant statue falls on him
Ben benieuwd hoe, mocht Lost de gebeurtenissen uit het boek opvolgen, dit uitgewerkt wordt. Blijkbaar heeft MiB dan ook zijn eigen stulpje (al dan niet van ijs).
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77665418
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:39 schreef frank010 het volgende:

[..]

Misschien wordt dit nog enigzins duidelijk in de loop van dit seizoen...
Ik denk niet dat dat zo letterlijk terugkomt in de serie. Boeken die in Lost aangehaald worden hebben louter overeenkomende thema's. De verloop van de rest van het seizoen zul je niet in een boek vinden, zelfs niet in de Dark Tower serie (dat zou immers bijzonder lame zijn imho).
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:42:24 #13
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77665428
On the other hand: lijkt me niet dat Damon en Carlton een heel seizoen (of eigenlijk een hele serie) laten baseren op een kinderboek. En datzelfde kinderboek ook nog eens laten voorbijkomen in de serie. Ik denk dat ze uiteindelijk toch echt met iets op de proppen komen wat ze zelf bedacht hebben. En ja, time loop lijkt me dan nog steeds realiseerbaar.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:42:45 #14
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77665439
Wat Symer zegt dus.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77665446
Net gezien gister.. i'm fucking lost. Het zal wel weer komen, maar op dit moment is het verhaal vrij in de war geschopt.

Is die bom nou wel of niet afgegaan? Ik heb zelf de theorie dat ze weer gingen timeshiften door het ongeluk met die magneet, en dat die bom niet is afgegaan ook al shiftten de Losties op het moment dat Juliet de klap op dat ding gaf, maar dat hoeft 'm niet tot ontploffing gebracht hebben, waardoor er nu dus 2 tijdlijnen zijn ofzo?
pi_77665497
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:42 schreef illusions het volgende:
Net gezien gister.. i'm fucking lost. Het zal wel weer komen, maar op dit moment is het verhaal vrij in de war geschopt.

Is die bom nou wel of niet afgegaan?
Beide, we volgen nu 1 tijdlijn waar de bom wél is afgegaan en 1 tijdlijn waar de bom niet is afgegaan.

Dat is mijn interpretatie tenminste.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:45:39 #17
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_77665529
Of Jack in het vliegtuig is het einde van de serie; en hoe dat gebeurt gaan we allemaal nog zien
opgezegd@fok.nl
pi_77665541
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:41 schreef Bragi het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe, mocht Lost de gebeurtenissen uit het boek opvolgen, dit uitgewerkt wordt. Blijkbaar heeft MiB dan ook zijn eigen stulpje (al dan niet van ijs).
Toch die ijsbeer!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_77665677
En weer aanwezig !

Nu nog ff de posters terug zoeken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_77665690
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:33 schreef frank010 het volgende:
jack die desmond ergens van herkende,
hebben mekaar al s ontmoet. In een voetbalstadion ofzo
pi_77665723


Ik krijg hier zo'n vreselijk afscheid-gevoel van
pi_77665751
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:51 schreef capital_P het volgende:

[..]

hebben mekaar al s ontmoet. In een voetbalstadion ofzo
Klopt met hardlopen
It's not a bug! It's a feature!
Colleagues, relatives or friends making 'funny' jokes? Instantrimshot.nl
pi_77665775
Hoe denken jullie trouwens dat whidmore in dit verhaal gaat passen? Komtie op een of andere manier nog terug? Of laten de schrijvers hem voor wat het is?

Trouwens, in de alternative tijdlijn is Whidmore al dood, aangezien het eiland op de bodem van de oceaan ligt, en Whidmore leider was van the others toen de bom ontplofte...(nu neem ik aan dat het eiland op de bodem ligt door de bom, weet ik veel of dit klopt) Maar goed, dit zou dus ook betekenen dat er geen penny is, en desmond dus niet met der is getrouwd (duh).
Illuminated, Subtle & Aware
pi_77665802
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:44 schreef Symer het volgende:

[..]

Beide, we volgen nu 1 tijdlijn waar de bom wél is afgegaan en 1 tijdlijn waar de bom niet is afgegaan.

Dat is mijn interpretatie tenminste.
Hmm, volgens mij is de bom niet afgegaan omdat ze op het eiland zeggen "it's exactly like we left it". Met andere woorden, het is zoals het was toen hetzelfde incident gebeurde in present time, de ontploffing in jaren 2000 dus. Anders weten ze immers niet hoe het eruit ziet, en ze vragen zich ook af of de bom wel of niet is afgegaan. Als die bom was afgegaan was Juliet ook wel wat eerder dood gegaan, niet?

Verklaart die splitsing in 2 timelines niet, maargoed, zou mij wel logisch lijken als de bom niet is afgegaan.

Vond het trouwens ook wel leuk toen "John" het strand op liep. Iedereen richt z'n geweren op 'm, hij slaat Richard neer, en neemt 'm mee op z'n schouders. Scheiterds. Niet dat het veel zou helpen, maar dat weten zij niet.

Snap ook niet waarom Desmond op dat vliegtuig zit. Waarom nou per se op dat vliegtuig, en dan naast Jack zitten, en paar minuten later weer spoorloos. Kan geen toeval zijn of een eind-goed-al-goed verhaal die 2e timeline.
pi_77665840
Denkt btw niemand dat Jacob ook ergens in kan veranderen? Ga er nog steeds vanuit dat MIB in Smokey veranderd
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_77665872
Wat is MIB? Op Lostpedia noemen ze 'm Esau of Nemesis. In de serie heeft hij officieel nog geen naam gekregen geloof ik.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:57:43 #27
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77665885
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:52 schreef Symer het volgende:


Ik krijg hier zo'n vreselijk afscheid-gevoel van
!!!

Lost wordt wel de enige serie waarvan ik alle seizoenen op dvd ga kopen en het nog vaak zal gaan terugkijken. Ik heb nu S1 t/m S5 al twee keer helemaal gekeken en heb me geen moment verveeld. En ik zie mezelf series als Heroes, Prison Break of Oz ofzo niet nog eens helemaal terugkijken.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77665904
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:51 schreef capital_P het volgende:

[..]

hebben mekaar al s ontmoet. In een voetbalstadion ofzo
Klopt, maar hij deed overal zo over alsof hij het herkende, vond ik. Ook alsof hij verwachtte dat het vliegtuig ging crashen.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:58:53 #29
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_77665928
Die taxichauffeur kwam mij trouwens ook bekend voor.
2000 light years from home
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:59:07 #30
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77665933
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:57 schreef illusions het volgende:
Wat is MIB?
Wat precies, dat weet niemand. Maar MIB staat voor Man in Black (zoals we hem zagen op het eind van seizoen 5, op het strand met Jacob.
quote:
Op Lostpedia noemen ze 'm Esau of Nemesis. In de serie heeft hij officieel nog geen naam gekregen geloof ik.
Klopt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:59:33 #31
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77665949
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:58 schreef Merkie het volgende:
Die taxichauffeur kwam mij trouwens ook bekend voor.
Puppeteer Eric Doyle uit Heroes.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77666147
ik vind het grappig om al jullie theorieen te lezen. Ik ben daar nooit zo goed in, ik kijk het maar gewoon...
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:57 schreef Bragi het volgende:

[..]

!!!

Lost wordt wel de enige serie waarvan ik alle seizoenen op dvd ga kopen en het nog vaak zal gaan terugkijken. Ik heb nu S1 t/m S5 al twee keer helemaal gekeken en heb me geen moment verveeld. En ik zie mezelf series als Heroes, Prison Break of Oz ofzo niet nog eens helemaal terugkijken.
ik denk dat ik dat ook ga doen ja
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_77666382
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:57 schreef Bragi het volgende:

[..]

!!!

Lost wordt wel de enige serie waarvan ik alle seizoenen op dvd ga kopen en het nog vaak zal gaan terugkijken. Ik heb nu S1 t/m S5 al twee keer helemaal gekeken en heb me geen moment verveeld. En ik zie mezelf series als Heroes, Prison Break of Oz ofzo niet nog eens helemaal terugkijken.
Ik heb tot nu toe t/m seizoen 3 gekocht/gekregen. Maar sindsdien haal ik ze niet meer, want ik wil wachten op de Special Edition box met alle seizoenen op Blu-Ray. . (Die gaat er vast wel komen)
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:12:13 #34
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77666395
En ik ga die FOK!-wedstrijd winnen, dus ik ga sowieso de dvd's nog niet kopen.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:13:24 #35
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77666428
Word.
Laffe huichelaar
pi_77666455
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:12 schreef Bragi het volgende:
En ik ga die FOK!-wedstrijd winnen, dus ik ga sowieso de dvd's nog niet kopen.
Ik heb niet meegedaan, want ik ben een theorie-lurker ipv theorie-poster.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:16:04 #37
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_77666521
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:58 schreef Merkie het volgende:
Die taxichauffeur kwam mij trouwens ook bekend voor.
Doyle uit Heroes
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_77666641
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:51 schreef capital_P het volgende:

[..]

hebben mekaar al s ontmoet. In een voetbalstadion ofzo
Misschien niet in die tijdlijn
pi_77666660
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:52 schreef Symer het volgende:


Ik krijg hier zo'n vreselijk afscheid-gevoel van
Ik wil ook niet dat er een einde aan komt
pi_77666716
Misschien komt er stiekem toch nog een 7e seizoen, omdat ze niet alles verteld krijgen in dit seizoen.
pi_77666750
(alleen voor fringe fans)

Wil je weten hoe lost gaat eindigen? Laatste scene van lost: Olivia Dunham moet van Broyls naar Santa Rosa mental hospital, want daar is een dikzak die miljonair is geworden dankzij een loterij, en deze dikzak beweert dat hij op een eiland is geweest wat verdacht veel overkomt met een eiland waar Walter ooit heeft meegeholpen om het te vinden. Dit omdat het leger een nieuwe bom(jughead) wou testen.

Illuminated, Subtle & Aware
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:24:35 #42
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77666800
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:22 schreef CySt het volgende:
Misschien komt er stiekem toch nog een 7e seizoen, omdat ze niet alles verteld krijgen in dit seizoen.
Blijven dromen.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77666865
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:24 schreef Bragi het volgende:

[..]

Blijven dromen.
Het zou trouwens wel baas zijn als Lost eindigt met precies 108 afleveringen, maar volgens Wikipedia zal Lost er 121 hebben. .
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:28:47 #44
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_77666939
Zo typerend, Lost wil ik meteen altijd kijken, terwijl 24 afleveringen nu alweer gaan stapelen. Lost is verreweg de best serie als je het mij vraagt.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:29:03 #45
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77666950
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef CySt het volgende:

[..]

Het zou trouwens wel baas zijn als Lost eindigt met precies 108 afleveringen, maar volgens Wikipedia zal Lost er 103 hebben. .
Huh? Ik dacht dat ze daar overheen komen.

Volgens IMDb is LA X: Part 1 de 99ste aflevering. LA X Part 2 dus aflevering nummer honderd.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:29:34 #46
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77666966
Aflevering S06E18 is volgens hetzelfde IMDb aflevering 116.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77666976
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:28 schreef Haunter het volgende:
Zo typerend, Lost wil ik meteen altijd kijken, terwijl 24 afleveringen nu alweer gaan stapelen. Lost is verreweg de best serie als je het mij vraagt.
Inderdaad, Lost is de enige show waarbij ik niet denk "ik zie wel wanneer ik zin heb". Laatste Heroes ook nog steeds niet gekeken. .
pi_77667001
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:29 schreef Bragi het volgende:

[..]

Huh? Ik dacht dat ze daar overheen komen.

Volgens IMDb is LA X: Part 1 de 99ste aflevering. LA X Part 2 dus aflevering nummer honderd.
Zie edit, was een foutje. 103 afleveringen was t/m seizoen 5. Met de afleveringen van seizoen 6 erbij maakt het 121. Hangt er trouwens vanaf of je 2-parters als 1 of 2 afleveringen rekent, in mijn berekening zijn het 2 afleveringen.
pi_77667014
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:24 schreef Bragi het volgende:

[..]

Blijven dromen.
Er zijn wel sterke geruchten over een vervolg-serie.
pi_77667020
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:23 schreef frank010 het volgende:
(alleen voor fringe fans)

Wil je weten hoe lost gaat eindigen? Laatste scene van lost: Olivia Dunham moet van Broyls naar Santa Rosa mental hospital, want daar is een dikzak die miljonair is geworden dankzij een loterij, en deze dikzak beweert dat hij op een eiland is geweest wat verdacht veel overkomt met een eiland waar Walter ooit heeft meegeholpen om het te vinden. Dit omdat het leger een nieuwe bom(jughead) wou testen.

[ afbeelding ]
Zou het toeval zijn dat we in Lost 2 aparte werelden volgen en dat dit seizoen van Fringe draait om het samenkomen van 2 aparte werelden?
pi_77667064
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Er zijn wel sterke geruchten over een vervolg-serie.
Inderdaad, maar ik vraag me af of dat wat wordt. Sowieso zal de main cast niet hetzelfde zijn, want alle acteurs praten nu al over wat ze na Lost gaan doen.
pi_77667220
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef Symer het volgende:

[..]

Zou het toeval zijn dat we in Lost 2 aparte werelden volgen en dat dit seizoen van Fringe draait om het samenkomen van 2 aparte werelden?



Zou wel vet zijn als er wat referenties van beide series bij elkaar te zien zijn
Illuminated, Subtle & Aware
pi_77667247
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Er zijn wel sterke geruchten over een vervolg-serie.
Disney, I hatez them.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:37:30 #54
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77667259
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Er zijn wel sterke geruchten over een vervolg-serie.
Volgens mij willen Damon en Carlton daar sowieso niks mee te maken hebben. Ze willen het nu gewoon mooi afsluiten en de fans geven wat ze willen (= antwoorden en een mooi, afgerond einde zonder te hinten naar een mogelijk vervolg). Maar ze zeiden tegelijkertijd dat Lost van Disney is en dat Lost een grote fanbase heeft en dat Disney dus altijd zoiets kan hebben van "Ja, dat kunnen we uitmelken, hier kunnen we een vervolg op maken (in wat voor vorm dan ook)".

En ik denk eerlijk gezegd dat de belangrijkste cast members ook niet op een vervolg zitten te wachten.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:38:08 #55
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77667284
Krijg je dadelijk Lost: The Sequel, met Frogurt, Steve en Scott.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77667308
Stel nou dat er bepaalde plotgaatjes overblijven straks, zou dat voor jullie veel afdoen aan de rest van de serie? Ik zou het toch wel erg vinden, vooral omdat de schrijvers steeds bij hoog en laag blijven volhouden dat ze alle belangrijke dingen al lang van te voren bedacht hadden.

Maarja, ook Lost is maar een serie, dus het is best mogelijk, alleen extra teleurstellend omdat er zoveel aandacht wordt besteed aan mysteries enzo.
pi_77667318
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Hmm, volgens mij is de bom niet afgegaan omdat ze op het eiland zeggen "it's exactly like we left it".
Ik ben er ook nog niet van overtuigd, maar het eiland ligt wel op de zeebodem ineens. Dat dat het gevolg is van de bom vind ik momenteel de meest plausibele verklaring.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:42:12 #58
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_77667445
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:39 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik ben er ook nog niet van overtuigd, maar het eiland ligt wel op de zeebodem ineens. Dat dat het gevolg is van de bom vind ik momenteel de meest plausibele verklaring.
Oef, op de bodem van de zee kwamen de CGI effecten van Lost ff naar voren zeg
pi_77667474
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:38 schreef JohnLocke het volgende:
Stel nou dat er bepaalde plotgaatjes overblijven straks, zou dat voor jullie veel afdoen aan de rest van de serie? Ik zou het toch wel erg vinden, vooral omdat de schrijvers steeds bij hoog en laag blijven volhouden dat ze alle belangrijke dingen al lang van te voren bedacht hadden.

Maarja, ook Lost is maar een serie, dus het is best mogelijk, alleen extra teleurstellend omdat er zoveel aandacht wordt besteed aan mysteries enzo.
Ze hebben ook gezegd dat toen Star Wars uit ging leggen wat The Force precies was dat het afbreuk deed aan de serie omdat sommige dingen mysterieus moeten blijven.

Daar ben ik het wel mee eens. Als ze uitleggen waar die zwarte rook precies uit bestaat neemt dat iets van de magie weg. Ik zou het totaal niet erg vinden als er nog wat van die magie overblijft na de finale.
pi_77667496
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:42 schreef Haunter het volgende:

[..]

Oef, op de bodem van de zee kwamen de CGI effecten van Lost ff naar voren zeg
Herinner je de onderzeeer nog
Illuminated, Subtle & Aware
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:44:06 #61
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77667516
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:38 schreef JohnLocke het volgende:
Stel nou dat er bepaalde plotgaatjes overblijven straks, zou dat voor jullie veel afdoen aan de rest van de serie? Ik zou het toch wel erg vinden, vooral omdat de schrijvers steeds bij hoog en laag blijven volhouden dat ze alle belangrijke dingen al lang van te voren bedacht hadden.

Maarja, ook Lost is maar een serie, dus het is best mogelijk, alleen extra teleurstellend omdat er zoveel aandacht wordt besteed aan mysteries enzo.
Wat voor plotgaatjes precies? Of doel je op de mysteries? Tsja, de grote dingen mogen ze wel uitleggen (en gaan ze ook doen, geloof ik), maar d'r moeten wel altijd wat vragen open blijven staan. Zodat je ook ná de serie nog je theorietjes over het een of het ander kan hebben.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77667517
Voor mij hoeft niet alles uitgelegd te worden. Wat er nou met Libby gebeurd is, ach, dat kan me op dit moment eigenlijk totaal niet meer interesseren.

Hoeveel vragen zijn er nou nog echt over? Bijna alle hebben te doen met Jacob en Esau, en daar zullen we vast nog wel wat over horen. De enige vraag waarvan ik bang ben dat die onbeantwoord zal blijven en die me ook echt interesseert is alles met Walt.
pi_77667529
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:38 schreef JohnLocke het volgende:
Stel nou dat er bepaalde plotgaatjes overblijven straks, zou dat voor jullie veel afdoen aan de rest van de serie? Ik zou het toch wel erg vinden, vooral omdat de schrijvers steeds bij hoog en laag blijven volhouden dat ze alle belangrijke dingen al lang van te voren bedacht hadden.

Maarja, ook Lost is maar een serie, dus het is best mogelijk, alleen extra teleurstellend omdat er zoveel aandacht wordt besteed aan mysteries enzo.
Er zal altijd wel wat open blijven, om alle gaten te dichten zou de kwaliteit van de grote mysteries verslechteren. Dus nee, van mij mogen er dingen open blijven. Ik wil bv niet weten welke producent teveel gedronken heeft en "Nikki en Paolo en de grote diamantenroof" bedacht had.
(klinkt als een selchte suske en wiske)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_77667576
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:42 schreef Symer het volgende:

[..]

Ze hebben ook gezegd dat toen Star Wars uit ging leggen wat The Force precies was dat het afbreuk deed aan de serie omdat sommige dingen mysterieus moeten blijven.

Daar ben ik het wel mee eens. Als ze uitleggen waar die zwarte rook precies uit bestaat neemt dat iets van de magie weg. Ik zou het totaal niet erg vinden als er nog wat van die magie overblijft na de finale.
Nou ik dus ff wel, ik wacht al sinds september 2004 op sommige andwoorden!!!! and not knowing them slowly drives me crazeh
Illuminated, Subtle & Aware
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:46:24 #65
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_77667614
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef frank010 het volgende:

[..]

Herinner je de onderzeeer nog
Ja, ik vond de zee er beroerder uitzien. Voelde alsof ik in een Davilex spel beland was.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:47:26 #66
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_77667642
Wow, drie audio podcasts... zometeen in de trein luisteren
pi_77667653
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:11 schreef CySt het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe t/m seizoen 3 gekocht/gekregen. Maar sindsdien haal ik ze niet meer, want ik wil wachten op de Special Edition box met alle seizoenen op Blu-Ray. . (Die gaat er vast wel komen)
Die is al aangekondigd zelfs

24 augustus is de releasedatum van Lost: The Complete Collection [Blu-ray]

De R2 variant zal daarna vast niet lang op zich laten wachten, gezien het feit dat zo'n beetje heel Europa maar een paar dagen achterloopt qua uitzenden van seizoen 6.


  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:48:39 #68
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77667678
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:47 schreef Xurk het volgende:
Wow, drie audio podcasts... zometeen in de trein luisteren
Linkje?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77667702
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:42 schreef Symer het volgende:

[..]

Ze hebben ook gezegd dat toen Star Wars uit ging leggen wat The Force precies was dat het afbreuk deed aan de serie omdat sommige dingen mysterieus moeten blijven.

Daar ben ik het wel mee eens. Als ze uitleggen waar die zwarte rook precies uit bestaat neemt dat iets van de magie weg. Ik zou het totaal niet erg vinden als er nog wat van die magie overblijft na de finale.
Maar ik bedoel niet zozeer de mysterie, maar meer tegenstrijdigheden. Stel bijvoorbeeld dat Michael en Walt de rest van de serie worden doodgezwegen, of dat niet duidelijk wordt waarom Ben Smokey kon oproepen.
pi_77667710
Waarop is de veronderstelling gebaseerd dat Jacob's gesprekspartner op het strand in S5, één en hetzelfde is als Smokey/Not Locke?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:50:46 #71
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77667735
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:49 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Waarop is de veronderstelling gebaseerd dat Jacob's gesprekspartner op het strand in S5, één en hetzelfde is als Smokey/Not Locke?
  • Jacob die tegen Not Locke zegt: "You finally found your loophole", wat weer een verwijzing was naar het eerdere gesprek tussen Jacob en zijn strandgesprekspartner.
  • Not Locke die in het standbeeld even weggaat, waarna Smokey verschijnt, die weer verdwijnt, Not Locke weer terugkomt en tegen Ben zegt: "Sorry you had to see me like this".

  • Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77667750
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 13:49 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
    Waarop is de veronderstelling gebaseerd dat Jacob's gesprekspartner op het strand in S5, één en hetzelfde is als Smokey/Not Locke?
    "You found your loophole"
    pi_77667752
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 13:47 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Die is al aangekondigd zelfs

    24 augustus is de releasedatum van Lost: The Complete Collection [Blu-ray]

    De R2 variant zal daarna vast niet lang op zich laten wachten, gezien het feit dat zo'n beetje heel Europa maar een paar dagen achterloopt qua uitzenden van seizoen 6.


    [ afbeelding ]
    Ik ga em ook so-wie-so halen. Hopelijk zitten er nog meer extra's op dan op de DVD boxen. Sommige bloopers waren echt de bom.
    Illuminated, Subtle & Aware
    pi_77667821
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 13:49 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Maar ik bedoel niet zozeer de mysterie, maar meer tegenstrijdigheden. Stel bijvoorbeeld dat Michael en Walt de rest van de serie worden doodgezwegen, of dat niet duidelijk wordt waarom Ben Smokey kon oproepen.
    Dat zou ik onvergeeflijk vinden. Dat we met z'n allen op het einde van het seizoen zelf WAAAAALLLLLLT, WHERE IS MY SON!! gaan roepen
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      vrijdag 5 februari 2010 @ 13:54:57 #75
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77667890
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 13:49 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Maar ik bedoel niet zozeer de mysterie, maar meer tegenstrijdigheden. Stel bijvoorbeeld dat Michael en Walt de rest van de serie worden doodgezwegen, of dat niet duidelijk wordt waarom Ben Smokey kon oproepen.
    Opzich hebben ze dat niet doodgezwegen. Michael is dood en Walt leidt een normaal leven in Los Angeles (toch?). Ze hebben alleen de super magic power skills van Walt niet verklaard in de serie. Wel in de mobisodes.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77667986
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef frank010 het volgende:

    [..]

    Herinner je de onderzeeer nog
    Of de landing van Ajira? .
    pi_77668001
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 13:54 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Opzich hebben ze dat niet doodgezwegen. Michael is dood en Walt leidt een normaal leven in Los Angeles (toch?). Ze hebben alleen de super magic power skills van Walt niet verklaard in de serie. Wel in de mobisodes.
    Maar in de alternatieve tijdlijn heb ik ze nog niet gezien.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 13:57:45 #78
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77668004
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 13:57 schreef CySt het volgende:

    [..]

    Of de landing van Ajira? .
    Of de buik van Hurley?

    Oh nee, die was echt...
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 5 februari 2010 @ 13:58:29 #79
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77668029
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 13:57 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Maar in de alternatieve tijdlijn heb ik ze nog niet gezien.
    Daar komt vast nog een Shannon-achtige verklaring voor. Dat Michael en z'n vrouw bijvoorbeeld nooit uit elkaar zijn gegaan of dat Michaels ex-vrouw nooit is overleden...
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77668058
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 13:47 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Die is al aangekondigd zelfs

    24 augustus is de releasedatum van Lost: The Complete Collection [Blu-ray]

    De R2 variant zal daarna vast niet lang op zich laten wachten, gezien het feit dat zo'n beetje heel Europa maar een paar dagen achterloopt qua uitzenden van seizoen 6.


    [ afbeelding ]
    Oeh, ik kan niet wachten! .

    Die prijs is trouwens ook helemaal niet verkeerd, op Bol.com kost seizoen 5 Blu-Ray 70 (!!) euro. . Ben benieuwd of die prijs in Euro's ook zo laag zal zijn, dat zou dan 150 euro moeten zijn. Maar dat zal wel niet. .
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:00:04 #81
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_77668109
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 13:49 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Maar ik bedoel niet zozeer de mysterie, maar meer tegenstrijdigheden. Stel bijvoorbeeld dat Michael en Walt de rest van de serie worden doodgezwegen, of dat niet duidelijk wordt waarom Ben Smokey kon oproepen.
    Dat zijn toch mysteries en geen tegenstrijdigheden
    pi_77668120
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 13:57 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Of de buik van Hurley?

    Oh nee, die was echt...
    Ja, maar die zijn ze wel vergeten te laten slinken tijdens de hongernood op het eiland. .
    pi_77668168
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:00 schreef Jovatov het volgende:

    [..]

    Dat zijn toch mysteries en geen tegenstrijdigheden
    Nou nee, dat zou ik echt plotgaten vinden. Mysterie is meer als we nooit de echte werking van de nummers uitgelegd ofzo.
    pi_77668208
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 13:58 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Daar komt vast nog een Shannon-achtige verklaring voor. Dat Michael en z'n vrouw bijvoorbeeld nooit uit elkaar zijn gegaan of dat Michaels ex-vrouw nooit is overleden...
    Dat zou ik een heel zwak excuus vinden. Ik weet niet wanneer je voor het laatst seizoen 1 en 2 hebt gezien. Maar die kun je niet zomaar negeren.
    pi_77668425
    tvp
    pi_77668461
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 13:28 schreef Haunter het volgende:
    Zo typerend, Lost wil ik meteen altijd kijken, terwijl 24 afleveringen nu alweer gaan stapelen. Lost is verreweg de best serie als je het mij vraagt.
    Inderdaad. Lost staat bij mij op dezelfde hoogte als Twin Peaks (s01). Wat een geniale serie was dat zeg! Voor de rest kijk ik wel eens Hustle maar veel series kunnen me niet boeien.
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_77668578
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:02 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Dat zou ik een heel zwak excuus vinden. Ik weet niet wanneer je voor het laatst seizoen 1 en 2 hebt gezien. Maar die kun je niet zomaar negeren.
    Het is wel zo dat Walt voor Shannon verscheen in het woud en hij leek op een verzopen kat. Misschien een hint naar de verschillende tijdlijnen? Dat Walt kan/kon timehoppen? En dus ook in de tijd kwam dat het eiland onder water lag?
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_77668642
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:12 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Het is wel zo dat Walt voor Shannon verscheen in het woud en hij leek op een verzopen kat. Misschien een hint naar de verschillende tijdlijnen? Dat Walt kan/kon timehoppen? En dus ook in de tijd kwam dat het eiland onder water lag?
    Hmm, geen slecht idee, als hij kan timehoppen zouden ze ook om de leeftijd van de acteur heenkunnen
    pi_77668685
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:12 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Het is wel zo dat Walt voor Shannon verscheen in het woud en hij leek op een verzopen kat. Misschien een hint naar de verschillende tijdlijnen? Dat Walt kan/kon timehoppen? En dus ook in de tijd kwam dat het eiland onder water lag?
    Zouden ze die verhaallijn toen al bedacht hebben?
    pi_77668732
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:14 schreef CySt het volgende:

    [..]

    Zouden ze die verhaallijn toen al bedacht hebben?
    Waarschijnlijk niet, ik denk dat veel dingen met terugwerkende kracht bedacht worden, en dit moment evenals tall Walt zou zich daar wel voor lenen.
    pi_77668750
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:14 schreef CySt het volgende:

    [..]

    Zouden ze die verhaallijn toen al bedacht hebben?
    ze wisten ook al wie adam en eve waren
    Illuminated, Subtle & Aware
    pi_77668791
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:16 schreef frank010 het volgende:

    [..]

    ze wisten ook al wie adam en eve waren
    Zeggen ze, lijkt me niet. Ze werken ook gewoon met acteurs, en je kunt er nooit vanuit gaan dat die 6 jaar later nog aan het project werken.
    pi_77668880
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:16 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Waarschijnlijk niet, ik denk dat veel dingen met terugwerkende kracht bedacht worden, en dit moment evenals tall Walt zou zich daar wel voor lenen.
    Ja idd, mijn idee is ook dat ze veel dingen later hebben bedacht en dan voorgaande gebeurtenissen passend maken binnen die uitleg. Ben zou bijvoorbeeld ook maar een paar afleveringen meedoen, maar doordat hij zo'n briljante acteur bleek (en de fans enthousiast waren) hebben ze het verhaal zo geschreven dat hij erin bleef.
    pi_77668939
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:17 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Zeggen ze, lijkt me niet. Ze werken ook gewoon met acteurs, en je kunt er nooit vanuit gaan dat die 6 jaar later nog aan het project werken.
    Precies en met 2 skeletten kun je later nog alle kanten uit, aangezien er niets uit af te leiden valt.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:22:22 #95
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77668993
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:02 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Dat zou ik een heel zwak excuus vinden. Ik weet niet wanneer je voor het laatst seizoen 1 en 2 hebt gezien. Maar die kun je niet zomaar negeren.
    Tsja, zwak excuus, zwak excuus... Uiteindelijk moeten ze toch roeien met de riemen die ze hebben. Shannon-actrice was te druk me andere dingen, dus geen Shannon.
    Walt-acteur is veel te veel gegroeid voor de relatief korte tijd dat we de Losties volgen, dus geen Walt.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77668999
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:19 schreef CySt het volgende:

    [..]

    Ja idd, mijn idee is ook dat ze veel dingen later hebben bedacht en dan voorgaande gebeurtenissen passend maken binnen die uitleg. Ben zou bijvoorbeeld ook maar een paar afleveringen meedoen, maar doordat hij zo'n briljante acteur bleek (en de fans enthousiast waren) hebben ze het verhaal zo geschreven dat hij erin bleef.
    Ben is dan ook echt briljant, echt mijn favoriet. Zonder Ben geen Lost
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 5 februari 2010 @ 14:22:48 #97
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_77669015
    Oh ik moet nog steeds kijken, verdorie geen tijd.
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_77669110
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:22 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Ben is dan ook echt briljant, echt mijn favoriet. Zonder Ben geen Lost
    Same here, zelfs nu we al zoveel over hem weten blijft hij zo onvoorspelbaar. Je weet nooit wat zijn echte motieven zijn. Zijn gezichtsuitdrukkingen zijn ook echt meester. .
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:25:30 #99
    22352 Ascaroth
    sitting out.
    pi_77669132
    Een 10-jaar oude CGI-Walt zou toch een makkie moeten zijn voor de Special Effects-afdeling van LOST.
    Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
    "I call, I call your tits."
    Last.fm
    pi_77669147
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Oh ik moet nog steeds kijken, verdorie geen tijd.
    Je hoeft je niet te haasten, alle losties zijn dood gegaan in de Season Premiere.
    pi_77669162
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:25 schreef Ascaroth het volgende:
    Een 10-jaar oude CGI-Walt zou toch een makkie moeten zijn voor de Special Effects-afdeling van LOST.
    .
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:27:17 #102
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_77669197
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Oh ik moet nog steeds kijken, verdorie geen tijd.
    <insert random timetravel comment>
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_77669237
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:25 schreef Ascaroth het volgende:
    Een 10-jaar oude CGI-Walt zou toch een makkie moeten zijn voor de Special Effects-afdeling van LOST.
    Illuminated, Subtle & Aware
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:29:00 #104
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77669265
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:25 schreef Ascaroth het volgende:
    Een 10-jaar oude CGI-Walt zou toch een makkie moeten zijn voor de Special Effects-afdeling van LOST.
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:25 schreef CySt het volgende:

    [..]

    Je hoeft je niet te haasten, alle losties zijn dood gegaan in de Season Premiere.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 5 februari 2010 @ 14:29:14 #105
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_77669275
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:27 schreef chansadres het volgende:

    [..]

    <insert random timetravel comment>
    Tsja, ik weet het. Was het maar waar.
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_77669360
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:29 schreef Bragi het volgende:

    [..]


    [..]


    Quote jij de PI's elke keer handmatig of is er een knopje wat ik heb gemist? Want zonder de PI gaat de toon van de post vaak verloren. .
    pi_77669372
    Nou ja, Walt kon wel de toekomst van Locke zien. Tenminste, toen Locke hem bezocht zag hij Locke weer op het strand staan met mensen die hem pijn wilde doen. Na de crash met Ajira was dat ook zo. ALleen dan wist Walt niet dat Locke al dood was en hij naar MiB keek.
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_77669402
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:31 schreef CySt het volgende:

    [..]

    Quote jij de PI's elke keer handmatig of is er een knopje wat ik heb gemist? Want zonder de PI gaat de toon van de post vaak verloren. .
    In de baggerlayout gebeurt dat vanzelf. Ik doe het niet omdat ik geen bagger gebruik
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:33:57 #109
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_77669440
    Lost .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:34:13 #110
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77669448
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:31 schreef CySt het volgende:

    [..]

    Quote jij de PI's elke keer handmatig of is er een knopje wat ik heb gemist? Want zonder de PI gaat de toon van de post vaak verloren. .
    Wat Pheno zegt. Bij de quickreply van de baggerlayout neemt 'ie de PI automatisch mee in de quote.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:35:01 #111
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77669467
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:31 schreef Pheno het volgende:
    Nou ja, Walt kon wel de toekomst van Locke zien. Tenminste, toen Locke hem bezocht zag hij Locke weer op het strand staan met mensen die hem pijn wilde doen. Na de crash met Ajira was dat ook zo. ALleen dan wist Walt niet dat Locke al dood was en hij naar MiB keek.
    Ho.

    Zei Walt niet dat hij Locke zag in pák met boze mensen om hem heen?

    Misschien komt de echte Locke (die in pak was!) dan toch weer tot leven...
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77669483
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:34 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Wat Pheno zegt. Bij de quickreply van de baggerlayout neemt 'ie de PI automatisch mee in de quote.
    Laat ik nou net een maand geleden van de baggerlayout zijn afgestapt.
    pi_77669489
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:31 schreef Pheno het volgende:
    Nou ja, Walt kon wel de toekomst van Locke zien. Tenminste, toen Locke hem bezocht zag hij Locke weer op het strand staan met mensen die hem pijn wilde doen. Na de crash met Ajira was dat ook zo. ALleen dan wist Walt niet dat Locke al dood was en hij naar MiB keek.
    verrek, je hebt gelijk.
    Illuminated, Subtle & Aware
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:35:49 #114
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_77669498
    Ben ik de enige die Walt nog wil zien dit seizoen? Op een of andere manier is het mij nog steeds niet duidelijk, wát er nou zo speciaal aan hem was, en dat de others hem daarom wilden.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:36:28 #115
    12221 Tijn
    Powered by MS Paint
    pi_77669525
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Kinga het volgende:
    Ben ik de enige die Walt nog wil zien dit seizoen? Op een of andere manier is het mij nog steeds niet duidelijk, wát er nou zo speciaal aan hem was, en dat de others hem daarom wilden.
    Is het niet gewoon dat ze alle kinderen willen hebben, omdat ze zelf nou eenmaal geen kinderen kunnen krijgen?
    pi_77669550
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:31 schreef Pheno het volgende:
    Nou ja, Walt kon wel de toekomst van Locke zien. Tenminste, toen Locke hem bezocht zag hij Locke weer op het strand staan met mensen die hem pijn wilde doen. Na de crash met Ajira was dat ook zo. ALleen dan wist Walt niet dat Locke al dood was en hij naar MiB keek.
    Daar heb ik ook wel eens over gedacht, hopen dat het geen slordigheid was van de schrijvers.
    pi_77669577
    Ik ben juist benieuwd naar de groep in de Temple. Want die stewardess en de kinderen waren in seizoen 2 nog bij de groep van Ben. Waarom zitten ze nu dan in de temple? Of is dat omdat ze Baracks hadden verlaten?
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:38:11 #118
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77669590
    quote:
    None of the Oceanic Six attempted to contact Walt after their rescue, but John Locke later visited Walt outside Fieldcroft School. Walt informed Locke that he had been having dreams of him back on the Island wearing a suit, surrounded by people who wanted to hurt him. Walt asked Locke if his father was back on the Island, as he had not seen him in three years. Locke avoided the true answer by telling Walt that the last he heard, Michael was on the freighter near the Island.
    quote:
    WALT: I've been having dreams about you. You were on the Island, wearing a suit, and there are people all around you. They wanted to hurt you, John.

    LOCKE: Good thing they're just dreams.
    Dat zeg ik.

    Echte Locke komt terug?
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77669627
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:38 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Dat zeg ik.

    Echte Locke komt terug?
    Er staat niet dat hij levend was, alleen dat hij in pak was.
    pi_77669630
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:37 schreef CySt het volgende:
    Ik ben juist benieuwd naar de groep in de Temple. Want die stewardess en de kinderen waren in seizoen 2 nog bij de groep van Ben. Waarom zitten ze nu dan in de temple? Of is dat omdat ze Baracks hadden verlaten?
    Dat is de groep van Ben (toen hij nog leider was althans), dat zijn allemaal de Others.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:40:04 #121
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77669668
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:39 schreef CySt het volgende:

    [..]

    Er staat niet dat hij levend was, alleen dat hij in pak was.
    Ja, nee, laten we met z'n allen onze frustratie botvieren op een lijk.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77669682
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:39 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Dat is de groep van Ben (toen hij nog leider was althans), dat zijn allemaal de Others.
    Maar waarom is er dan een groep in de Temple en de andere groep zwervend onder leiding van Richard/Locke?
    pi_77669703
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Kinga het volgende:
    Ben ik de enige die Walt nog wil zien dit seizoen? Op een of andere manier is het mij nog steeds niet duidelijk, wát er nou zo speciaal aan hem was, en dat de others hem daarom wilden.
    Hier nog een, ik wil die knul zo graag terug zien komen dit seizoen. Helemaal nu de rapen gaar zijn en jacob dood is. WAAAAAAAALT to the resque.
    Illuminated, Subtle & Aware
    pi_77669724
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Ho.

    Zei Walt niet dat hij Locke zag in pák met boze mensen om hem heen?

    Misschien komt de echte Locke (die in pak was!) dan toch weer tot leven...
    Ja, dat klopt. Maar volgens mij was hij al in pak toen hij tot leven kwam in S5.
    Maar hopelijk komt hij nu ook tot leven en neemt Jacob zijn lichaam over of zo. Locke versus Locke. Lijkt me cool (en nog lastiger te volgen ).
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_77669735
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:40 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Ja, nee, laten we met z'n allen onze frustratie botvieren op een lijk.
    "Locke, we are so angry with you! Because you died, MIB was able to fool us into thinking he was you and now Jacob is dead!"
    pi_77669767
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:40 schreef CySt het volgende:

    [..]

    Maar waarom is er dan een groep in de Temple en de andere groep zwervend onder leiding van Richard/Locke?
    Omdat de Others verspreid over het eiland zitten. De bedoeling was ook dat de anderen vanaf de Barracks teruggingen naar de Tempel, het was Ben die die opdracht gaf. Ik denk niet dat er echt verschillende facties zijn binnen de Others in ieder geval.

    Ik denk dus dat Dogan en Lennon bijvoorbeeld onder de leider van de Others (voorheen Ben) en Richard staan.
    pi_77669848
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Omdat de Others verspreid over het eiland zitten. De bedoeling was ook dat de anderen vanaf de Barracks teruggingen naar de Tempel, het was Ben die die opdracht gaf. Ik denk niet dat er echt verschillende facties zijn binnen de Others in ieder geval.
    Oh verdomd, dat was me inderdaad ontschoten. Dat was aan het einde van seizoen 3 toch? Toen Jack niet voor rede vatbaar was en de freighter perse moest bellen?
    pi_77669864
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:44 schreef CySt het volgende:

    [..]

    Oh verdomd, dat was me inderdaad ontschoten. Dat was aan het einde van seizoen 3 toch? Toen Jack niet voor rede vatbaar was en de freighter perse moest bellen?
    Jup.
    pi_77669900
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:40 schreef CySt het volgende:

    [..]

    Maar waarom is er dan een groep in de Temple en de andere groep zwervend onder leiding van Richard/Locke?
    Richard weet van de tempel, want hij heeft jonge Ben daar ook heengebracht, toen hij neergeschoten was door Sayid. Ben zou er dus ook wat van kunnen herinneren, of misschien kent hij die plaats wel. Hij wist ook donders goed wat het rad deed bij het verplaatsen van het eiland.

    Ga er maar vanuit dat Ben een hoop weet, maar misschien niet van de geschiedenis van Jacob en MiB. ALhoewel, in S5, wanneer Sun hem vraagt wie Richard is, zegt hij geheimzinnig dat Richard een soort van raadsheer is. Van wie dan? Hij weet gewoon veel meer. MiB in de vrom van Smokey kon hij ook oproepen, misschien is hij nu overdondert omdat hij weet wie er in het lichaam van locke zit. Net zoals Richard....
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:49:35 #130
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77670066
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:41 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Ja, dat klopt. Maar volgens mij was hij al in pak toen hij tot leven kwam in S5.
    Heb het even opgezocht:



    De vraag is: wat is de definitie van een 'suit'? Dode Locke heeft z'n pak nog helemaal aan, Nep-Locke niet.
    quote:
    Maar hopelijk komt hij nu ook tot leven en neemt Jacob zijn lichaam over of zo. Locke versus Locke. Lijkt me cool (en nog lastiger te volgen ).
    Dat zou ik serieus tof vinden en daar heb ik al 's eerder aan gedacht. Is ook mooi een verwijzing naar Locke met z'n zwart/witte ogen...
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77670145
    Dus Locke is niet meer dan een pion voor 2 gefrustreerde Egyptische goden?
    pi_77670209
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:51 schreef CySt het volgende:
    Dus Locke is niet meer dan een pion voor 2 gefrustreerde Egyptische goden?
    Zo gaan de geruchten. Maar ja, Locke is tof, dus de acteur hebben ze maar gehouden.
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:53:19 #133
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77670240
    Maar tot nu toe stond er geen boze menigte om een suited up Locke heen.

    En 'nu', onder het standbeeld en op het strand heeft Nep-Locke helemaal geen pak meer aan. Lijkt meer op dat hij de kleren van oude Locke aan heeft. Broek met zakken aan de zijkant en een simpel shirtje.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:53:42 #134
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_77670261
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:51 schreef CySt het volgende:
    Dus Locke is niet meer dan een pion voor 2 gefrustreerde Egyptische goden?
    Dat is John Locke, altijd de pion die eeuwig heen en weer werd geschoven (door Ben, door zijn vader, door Nemesis)
    pi_77670281
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:53 schreef Bragi het volgende:
    Maar tot nu toe stond er geen boze menigte om een suited up Locke heen.

    En 'nu', onder het standbeeld en op het strand heeft Nep-Locke helemaal geen pak meer aan. Lijkt meer op dat hij de kleren van oude Locke aan heeft. Broek met zakken aan de zijkant en een simpel shirtje.
    Oh, die menigte was er wel. Ben heeft hem er nog uitgered.
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:54:28 #136
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77670299
    Sowieso zou Terry O'Quinn een grotere rol krijgen (wat ook weer het bewijs is voor dat de makers bij veel dingen wisten wat ze deden en zouden doen). Eerst was hij niet zo blij met z'n relatief kleine rol, maar de makers beloofden hem dat zijn rol veel en veel groter/belangrijker zou worden.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:55:12 #137
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77670322
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:54 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Oh, die menigte was er wel. Ben heeft hem er nog uitgered.
    Wanneer? Tijdens de afgelopen afleveringen of in seizoen 5? En was 'ie toen suited up?
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77670353
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:54 schreef Bragi het volgende:
    Sowieso zou Terry O'Quinn een grotere rol krijgen (wat ook weer het bewijs is voor dat de makers bij veel dingen wisten wat ze deden en zouden doen). Eerst was hij niet zo blij met z'n relatief kleine rol, maar de makers beloofden hem dat zijn rol veel en veel groter/belangrijker zou worden.
    Ik kan mij niet voorstellen dat hij ontevreden was met zijn rol, hij heeft toch behoorlijk wat screentime gekregen.
    pi_77670379
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:55 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Wanneer? Tijdens de afgelopen afleveringen of in seizoen 5? En was 'ie toen suited up?
    Caesar. Shotgun.
    pi_77670430
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:55 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Wanneer? Tijdens de afgelopen afleveringen of in seizoen 5? En was 'ie toen suited up?
    Jij bent de plaatjeszoeker Maar volgens mij waren de bodyguards van Jacob enigszins pissed off toen ze merkte dat Locke er was en met een van de kanoboten weg wilde. Logisch, gezien ze de dode Locke in een koffer hadden. Ben heeft met een pistool heeft Locke toen nog geholpen en liep als een schaapje mee.

    Of hij suited was? Geen idee? We zullen zien, het kan toch niet al te lang duren dat we weer terug op het strand zijn met het lijk van Locke. Hopelijk al in ep 3. We want some answers!

    Edit, Caesar en co waren het ja.
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_77670460
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:54 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Oh, die menigte was er wel. Ben heeft hem er nog uitgered.
    Maarja, dat was dus Smokey, lekkere gave van Walt als hij het verschil niet weet.
    pi_77670473
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:55 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Wanneer? Tijdens de afgelopen afleveringen of in seizoen 5? En was 'ie toen suited up?
    toen ceaser zn sawn-off shotgun wou trekken, maar ben deze al had gestolen, en ceaser vervolgens ff wegknalde.
    Illuminated, Subtle & Aware
    pi_77670481
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:58 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Maarja, dat was dus Smokey, lekkere gave van Walt als hij het verschil niet weet.
    Hij verdient Vincent gewoon niet! Kutjong!
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_77670499
    En waarom staat op lostpedia niet de theorie dat Jacob ook een rookvorm kan aannemen? Lijkt me haast wel moeten.
    pi_77670519
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:58 schreef frank010 het volgende:

    [..]

    toen ceaser zn sawn-off shotgun wou trekken, maar ben deze al had gestolen, en ceaser vervolgens ff wegknalde.
    edit: jeetje wat zijn jullie snel, of ik langzaam, tis maar hoe je het ziet.
    Illuminated, Subtle & Aware
    pi_77670521
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:58 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Hij verdient Vincent gewoon niet! Kutjong!
    Wacht! Vincent is Smokey! Dat verklaart alles!
    pi_77670581
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:59 schreef JohnLocke het volgende:
    En waarom staat op lostpedia niet de theorie dat Jacob ook een rookvorm kan aannemen? Lijkt me haast wel moeten.
    Lijkt mij sterk. Het is black smoke en black staat meestal voor evil. Dus lijkt me niet dat Jacob zich als Smokey voordoet.
    pi_77670632
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:59 schreef frank010 het volgende:

    [..]

    edit: jeetje wat zijn jullie snel, of ik langzaam, tis maar hoe je het ziet.
    Oefenen met je F5-kunsten doet wonderen.
    pi_77670660
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:58 schreef frank010 het volgende:

    [..]

    toen ceaser zn sawn-off shotgun wou trekken, maar ben deze al had gestolen, en ceaser vervolgens ff wegknalde.

    pi_77670681
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:01 schreef CySt het volgende:

    [..]

    Lijkt mij sterk. Het is black smoke en black staat meestal voor evil. Dus lijkt me niet dat Jacob zich als Smokey voordoet.
    Maar waarom kon Smokey dan zo gemakkelijk onder de tempel komen om Ben te manipuleren vorig seizoen? Waarom zouden daar überhaupt Cerberus vents zitten als dat de vijand is? En waarom wist Ben toen niet dat het monster niet te vertrouwen was, maar weten de others bij de Tempel nu kennelijk wel van de ascirkels?
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:03:59 #151
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77670702
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77670717
    quote:
    Hij mist zijn colbert en stropdas, maar dat zou wel kunnen worden gezien als een suit.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:05:24 #153
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77670767
    Caesar was niet eens een bodyguard van Jacob, toch? Hij was gewoon een passagier die de leiding nam na de crash...
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77670783
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:56 schreef CySt het volgende:

    [..]

    Ik kan mij niet voorstellen dat hij ontevreden was met zijn rol, hij heeft toch behoorlijk wat screentime gekregen.
    Zo heeft hij dat ook niet letterlijk gezegd volgens mij.

    Terry O'Quinn vertelde dat hij niet op auditie hoefde voor de rol van Locke, hij is gevraagd door de schrijvers. Toen ze hem vroegen zeiden ze erbij dat het in de eerste paar afleveringen een klein rolletje zou zijn, maar dat hij daarna belangrijk zou worden.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:07:27 #155
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77670860
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:05 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Zo heeft hij dat ook niet letterlijk gezegd volgens mij.

    Terry O'Quinn vertelde dat hij niet op auditie hoefde voor de rol van Locke, hij is gevraagd door de schrijvers. Toen ze hem vroegen zeiden ze erbij dat het in de eerste paar afleveringen een klein rolletje zou zijn, maar dat hij daarna belangrijk zou worden.
    Ja, zoiets. Hij had niet letterlijk gezegd dat hij ontevreden was, ja. Dat wilde ik zeggen, maar ik kon CySt dus niet quickquoten.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:09:33 #156
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77670950
    En oh!

    Ilana die had Sayid al eerder ontmoet. Ze verleidde en misleidde hem, omdat ze hem moest meenemen naar Guam. Naar eigen zeggen namens de familie van een door Sayid doodgeschoten dude. Sayid wilde, toen hij z'n buddies op het vliegveld zag, nog een andere vlucht nemen, maar Ilana was resoluut.

    Nu we weten wat de rol van Sayid is (Jacob die 'm overneemt?), zou Ilana dat dus al die tijd al hebben geweten (door de loops)? Nam ze Sayid mee naar Guam (NOT! Ze crashen) in opdracht van Jacob?
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77671023
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:09 schreef Bragi het volgende:
    En oh!

    Ilana die had Sayid al eerder ontmoet. Ze verleidde en misleidde hem, omdat ze hem moest meenemen naar Guam. Naar eigen zeggen namens de familie van een door Sayid doodgeschoten dude. Sayid wilde, toen hij z'n buddies op het vliegveld zag, nog een andere vlucht nemen, maar Ilana was resoluut.

    Nu we weten wat de rol van Sayid is (Jacob die 'm overneemt?), zou Ilana dat dus al die tijd al hebben geweten (door de loops)? Nam ze Sayid mee naar Guam (NOT! Ze crashen) in opdracht van Jacob?
    Ja, dat lijkt me vrij logisch. Want rond dezelfde periode kreeg Hurley de gitaarkoffer en daar zat de brief al in dat Sayid gered moest worden.
    pi_77671029
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:03 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Maar waarom kon Smokey dan zo gemakkelijk onder de tempel komen om Ben te manipuleren vorig seizoen? Waarom zouden daar überhaupt Cerberus vents zitten als dat de vijand is? En waarom wist Ben toen niet dat het monster niet te vertrouwen was, maar weten de others bij de Tempel nu kennelijk wel van de ascirkels?
    Je zegt het al, onder de tempel. Blijkbaar kan hij daar wel komen, maar "thuis" nog niet. Wie zegt dat die tempel zijn thuis is btw? Grote kans, maar je weet het niet. Misschien wil hij wel weer terug naar het oude Egypte. Was hij of zelf Jacob en Richard bannelingen vanuit daar. En dat daarom ook gezegd wordt dat hij Richard uit de ketens ziet.

    Hell we don't know.
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_77671076
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:11 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Je zegt het al, onder de tempel. Blijkbaar kan hij daar wel komen, maar "thuis" nog niet. Wie zegt dat die tempel zijn thuis is btw? Grote kans, maar je weet het niet. Misschien wil hij wel weer terug naar het oude Egypte. Was hij of zelf Jacob en Richard bannelingen vanuit daar. En dat daarom ook gezegd wordt dat hij Richard uit de ketens ziet.

    Hell we don't know.
    Oh, ik denk niet dat die tempel het thuis is waar hij het over had hoor. Ik denk nog steeds dat die thuis een andere planeet is.
    pi_77671097
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:11 schreef CySt het volgende:

    [..]

    Ja, dat lijkt me vrij logisch. Want rond dezelfde periode kreeg Hurley de gitaarkoffer en daar zat de brief al in dat Sayid gered moest worden.
    En laat jacob zichzelf vermoorden zodat hij eindelijk een stoere Irakees kan zijn. Geil.
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_77671139
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:09 schreef Bragi het volgende:
    En oh!

    Ilana die had Sayid al eerder ontmoet. Ze verleidde en misleidde hem, omdat ze hem moest meenemen naar Guam. Naar eigen zeggen namens de familie van een door Sayid doodgeschoten dude. Sayid wilde, toen hij z'n buddies op het vliegveld zag, nog een andere vlucht nemen, maar Ilana was resoluut.

    Nu we weten wat de rol van Sayid is (Jacob die 'm overneemt?), zou Ilana dat dus al die tijd al hebben geweten (door de loops)? Nam ze Sayid mee naar Guam (NOT! Ze crashen) in opdracht van Jacob?
    Dat Ilana in opdracht van Jacob werkte is duidelijk, ze werd door hem bezocht toen ze zwaar gewond was.
    pi_77671142
    Ik ben er van tussen, ik zie jullie vanavond wel weer in topic #123.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:13:32 #163
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77671143
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:11 schreef CySt het volgende:

    [..]

    Ja, dat lijkt me vrij logisch. Want rond dezelfde periode kreeg Hurley de gitaarkoffer en daar zat de brief al in dat Sayid gered moest worden.
    Ja, maar dat weten we niet zeker. We weten niet wat létterlijk in de brief stond...

    Maar aan de andere kant: blijkbaar staan de namen van de tempellosties erop, dus blijkbaar wist Jacob dat ze er naartoe zouden gaan...

    LOOPERDIELOOP!
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:14:20 #164
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_77671173
    Als Sayid Jacob is waarom zegt hij dan 'what happened', Jacob zou toch precies weten wat er is gebeurd?
    pi_77671193
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:13 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Ja, maar dat weten we niet zeker. We weten niet wat létterlijk in de brief stond...

    Maar aan de andere kant: blijkbaar staan de namen van de tempellosties erop, dus blijkbaar wist Jacob dat ze er naartoe zouden gaan...

    LOOPERDIELOOP!
    Niets looperdieloop, Jacob is een God, natuurlijk weet hij dat soort dingen.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:14:59 #166
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77671198
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:13 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Dat Ilana in opdracht van Jacob werkte is duidelijk, ze werd door hem bezocht toen ze zwaar gewond was.
    Ja, oké, maar waarom dan per se Sayid...

    Jacob had net zo goed met Sayid kunnen lullen en ´m kunnen overtuigen/aanraken. Of 'm een koffertje hebben meegegeven, waardoor hij opeens wel terug wil.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77671202
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:14 schreef Jovatov het volgende:
    Als Sayid Jacob is waarom zegt hij dan 'what happened', Jacob zou toch precies weten wat er is gebeurd?
    Locke zei toch ook niet meteen dat hij zin had iedereen daar te vermoorden toen ie wakker werd?
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:15:33 #168
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77671222
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:14 schreef Jovatov het volgende:
    Als Sayid Jacob is waarom zegt hij dan 'what happened', Jacob zou toch precies weten wat er is gebeurd?
    Ja, die twee woorden verwarren me ook nog steeds. Maar dat wordt hopelijk gelijk duidelijk in aflevering 3.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:16:00 #169
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77671237
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:15 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Locke zei toch ook niet meteen dat hij zin had iedereen daar te vermoorden toen ie wakker werd?
    Ja, maar da's anders. Locke oogde niet verbaasd, maar juist vastbesloten.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77671245
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:14 schreef Jovatov het volgende:
    Als Sayid Jacob is waarom zegt hij dan 'what happened', Jacob zou toch precies weten wat er is gebeurd?
    Sayid is denk ik gewoon Sayid, mogelijk dat zijn persoonlijkheid gewijzigd is en/of zijn geheugen gewist net als met Ben, maar ik denk niet dat hij iemand anders is.
    pi_77671259
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:15 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Ja, die twee woorden verwarren me ook nog steeds. Maar dat wordt hopelijk gelijk duidelijk in aflevering 3.
    Jacob vond het gewoon wat lang duren denk ik. Dus niet als "he, ik hier?", maar als "damn, had de geestNS vertraging, waarom?".
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_77671265
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:16 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Sayid is denk ik gewoon Sayid, mogelijk dat zijn persoonlijkheid gewijzigd is en/of zijn geheugen gewist net als met Ben, maar ik denk niet dat hij iemand anders is.
    Help me even; wanneer is Bens geheugen gewist?
    Ohh, you touch my tralalala
    Mhh, my ding ding dong...
    Naamtopic.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:17:33 #173
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77671299
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:16 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

    [..]

    Help me even; wanneer is Bens geheugen gewist?
    Toen hij nog een Bennetje was en werd neergeschoten door Sayid. De Losties namen hem toen mee naar Richard / de tempel.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77671300
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:16 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

    [..]

    Help me even; wanneer is Bens geheugen gewist?
    Nadat hij als kind door Kate en Sawyer naar Richard was gebracht om hem te laten genezen in de pool.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:18:34 #175
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77671344
    quote:
    RICHARD: If I take him, he's not ever gonna be the same again.

    KATE: What do you mean by that?

    RICHARD: What I mean is that, he'll forget this ever happened, and that...his innocence will be gone. He will always be one of us. You still want me to take him?
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:19:19 #176
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77671386
    En misschien moest het juist Sayid zijn, omdat hij ook degene was die Ben neerschoot en hem veranderde (wat weer gevolgen had voor de others / het eiland).
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77671418
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:21:05 #178
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77671457
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:20 schreef Geneziz het volgende:
    Als je al de sneakpeak van de volgende aflevering heb gezien
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Spoiler much?
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:21:31 #179
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77671480
    Sneakpeak is een registratie van iets wat nog komen gaat, dus LEER TE SPOILEREN.

    Edit:
    Thanks. Aan je postgeschiedenis te zien, ben je ook vrij nieuw hier. Maar dan weet je het nu...
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77671546
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:51 schreef CySt het volgende:
    Dus Locke is niet meer dan een pion voor 2 gefrustreerde Egyptische goden?
    Test tbv dit topic:
    Huh? Virusmelding bij bepaalde quickquote
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:25:10 #181
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77671632
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:22 schreef vosss het volgende:

    [..]

    Test tbv dit topic:
    Huh? Virusmelding bij bepaalde quickquote
    Thanks!
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77671835
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:19 schreef Bragi het volgende:
    En misschien moest het juist Sayid zijn, omdat hij ook degene was die Ben neerschoot en hem veranderde (wat weer gevolgen had voor de others / het eiland).
    Dan snap ik ook waarom die aziaat zegt dat als Sayid het niet overleeft we allemaal in big trouble zijn. Ben moet "evil" worden. Maar waarom dat dan weer moet? Misschien omdat anders niemand het echte Dharma had uitgemoord en Dharma de geheimen van het tijdreizen ontdekt had?
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:32:06 #183
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77671906
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:30 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Dan snap ik ook waarom die aziaat zegt dat als Sayid het niet overleeft we allemaal in big trouble zijn. Ben moet "evil" worden. Maar waarom dat dan weer moet? Misschien omdat anders niemand het echte Dharma had uitgemoord en Dharma de geheimen van het tijdreizen ontdekt had?
    Ja, maar eigenlijk had Sayid Ben toen toch al neergeschoten?

    Of snap ik nu zelf het loop/tijdreis-gebeuren niet meer?
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77671935
    Inderdaad, dat is allemaal gedaan.
    pi_77672083
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:32 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Ja, maar eigenlijk had Sayid Ben toen toch al neergeschoten?

    Of snap ik nu zelf het loop/tijdreis-gebeuren niet meer?
    Wie zegt dat ze niet nog eens terug gaan in het verleden
    Of misschien moet Sayid nog wat belangrijks doen. Teennagels bij Ben uittrekken of zo?
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:37:13 #186
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77672123
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:53:40 #187
    221644 timmmmm
    sp3c lives matter
    pi_77672790
    Al jullie theorieën draaien om good versus evil, Jacob tegen Smokey, en wie ze daarvoor gaan gebruiken.

    Maar hoe weten jullie allemaal zo zeker dat Jacob een good guy is/was?
    Laffe huichelaar
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:58:18 #188
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77672961
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:53 schreef timmmmm het volgende:
    Al jullie theorieën draaien om good versus evil, Jacob tegen Smokey, en wie ze daarvoor gaan gebruiken.

    Maar hoe weten jullie allemaal zo zeker dat Jacob een good guy is/was?
    Dat weten we nog niet zeker en daar zijn dus ook weer theorieën over.

    Dat Jacob slecht is, omdat hij Sawyer de pen gaf, zodat hij z'n brief kon afmaken en jarenlang gefixeerd kon zijn op de 'moordenaar' van zijn ouders. Dat hij kleine Kate nou niet echt hielp in de lunchbox-affaire, omdat ze op die manier niet zou leren van haar fouten. (Of ze leerde het stelen wel af, maar ging er in de plaats voor steeds op de vlucht voor dingen.) En dat hij schuldig was aan de dood van Nadia en dat Jacob dus niet zo lief was voor Sayid.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 5 februari 2010 @ 15:59:23 #189
    221644 timmmmm
    sp3c lives matter
    pi_77673004
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:58 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Dat weten we nog niet zeker en daar zijn dus ook weer theorieën over.

    Dat Jacob slecht is, omdat hij Sawyer de pen gaf, zodat hij z'n brief kon afmaken en gefixeerd kon zijn op de 'moordenaar' van zijn ouders. Dat hij kleine Kate nou niet echt hielp in de lunchbox-affaire, omdat ze op die manier niet zou leren van haar fouten. (Of ze leerde het stelen wel af, maar ging er in de plaats voor steeds op de vlucht voor dingen.) En dat hij schuldig was aan de dood van Nadia.
    Gelukkig, het ligt niet aan mij! Ik dacht even dat ik wat gemist had.
    Laffe huichelaar
      vrijdag 5 februari 2010 @ 16:03:30 #190
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_77673157
    jezus wat gaat het hier snel.

    Ik denk overigens dat Jacob zich nu genesteld heeft in Said en dat het een truc was om binnen de tempelmuren te komen.
    Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
    pi_77673213
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:58 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Dat weten we nog niet zeker en daar zijn dus ook weer theorieën over.

    Dat Jacob slecht is, omdat hij Sawyer de pen gaf, zodat hij z'n brief kon afmaken en jarenlang gefixeerd kon zijn op de 'moordenaar' van zijn ouders. Dat hij kleine Kate nou niet echt hielp in de lunchbox-affaire, omdat ze op die manier niet zou leren van haar fouten. (Of ze leerde het stelen wel af, maar ging er in de plaats voor steeds op de vlucht voor dingen.) En dat hij schuldig was aan de dood van Nadia en dat Jacob dus niet zo lief was voor Sayid.
    Misschien was dat allemaal om hen uiteindelijk op het eiland te krijgen om de "Good vs. Evil"-strijd te beslissen?
    Ohh, you touch my tralalala
    Mhh, my ding ding dong...
    Naamtopic.
    pi_77673239
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 16:03 schreef MikeyMo het volgende:
    jezus wat gaat het hier snel.

    Ik denk overigens dat Jacob zich nu genesteld heeft in Said en dat het een truc was om binnen de tempelmuren te komen.
    Waarom zou hij dat zo moeten doen? De Others volgen Jacob juist.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 16:07:31 #193
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77673312
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 16:05 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

    [..]

    Misschien was dat allemaal om hen uiteindelijk op het eiland te krijgen om de "Good vs. Evil"-strijd te beslissen?
    Ja, dat denk ik ook, hoor. Ik geloof ook nog steeds dat Jacob goed is. Zou wel een mooie mindfucking plottwist opleveren als MiB de good guy blijkt te zijn.

    Maar ik denk inderdaad dat ze, zoals Locke al zei in seizoen 1, hier gebracht zijn voor een reden.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 5 februari 2010 @ 16:09:37 #194
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77673408
    De vraag is ook nog: waar is Frank 'a candidate' voor?

    Iets wat Sayid nou is?
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77673477
    Eindelijk de podcast gevonden (durfde de ABC-site niet op wegens spoilers )

    http://www.docarzt.com/lo(...)-explain-it-all-not/

    Damon's tirade over 'Darlton'
    pi_77673566
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 16:09 schreef Bragi het volgende:
    De vraag is ook nog: waar is Frank 'a candidate' voor?

    Iets wat Sayid nou is?
    Ik denk om zich bij de Others aan te sluiten.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 16:22:22 #197
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77673921
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 16:13 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Ik denk om zich bij de Others aan te sluiten.
    Hmm, waar baseerden zij dat eigenlijk op? Ze kwamen wel heel snel met die suggestie...
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77674270
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 16:11 schreef Symer het volgende:
    Eindelijk de podcast gevonden (durfde de ABC-site niet op wegens spoilers )

    http://www.docarzt.com/lo(...)-explain-it-all-not/

    Damon's tirade over 'Darlton'
    Over podcasts gesproken, Hurley heeft er ook een.
    Amen.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 16:35:17 #199
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77674412
    On a side note:
    quote:
    The writers originally introduced the numbers solely to engineer a meeting between Hurley and Rousseau, not because they had a plan for them, but due to viewer feedback, they were implemented into a greater part of the story

    [Bron]
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 5 februari 2010 @ 16:39:37 #200
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77674616
    En wie schoot op Juliet en Sawyer en zo in die kano's aan het eind van seizoen 5?
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      vrijdag 5 februari 2010 @ 17:00:26 #201
    152047 Yurithemaster
    Winter is coming
    pi_77676641
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:53 schreef timmmmm het volgende:
    Al jullie theorieën draaien om good versus evil, Jacob tegen Smokey, en wie ze daarvoor gaan gebruiken.

    Maar hoe weten jullie allemaal zo zeker dat Jacob een good guy is/was?
    Of Jacob een good guy is valt op dit moment nog niet helemaal vast te stellen. Jacob benadrukt constant dat mensen keuzes hebben. Hij lijkt wel tamelijk hard te zijn in zijn manieren om Sayid en anderen naar het eiland te halen, maar misschien heiligt in dit geval het doel wel de middelen (ervoor zorgen dat Smokey niet naar 'home' gaat), we weten gewoon niet wat zijn eigenlijke doel is op dit moment.

    Dat Smokey een gigantische lul is, is al wel duidelijk.
    pi_77676773
    Lol, zie nu pas dat die pauper Neil "Frogurt" naast Locke in het vliegtuig zit.
    Beetje tegen Kate zeiken.

    Hoop niet dat hij nog in het verhaal voor komt...
    pi_77676833
    Oh ja dat was Frogurt Ik kon 'em ff niet meer plaatsen
    lekker faxen heel de dag echt genot
      vrijdag 5 februari 2010 @ 17:57:50 #205
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77677042
    Ik herkende 'm wel meteen, maar heb nooit die hele hype rondom hem begrepen. Maar ja, iedere show heeft een cultfiguur nodig.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77677056
    Dr Artz zat er natuurlijk ook

    Ik denk dat dat meer gewoon een knipoog was naar de fans, niet echt iets dat plottechnisch nog van belang gaat zijn.
    pi_77677064
    Die man heeft echt de kleinste terugkerende rol in een serie ooit.
    pi_77677109
    Heb nu alweer zin in woensdag! Was afgelopen woensdag nog vrij, maar as niet !
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      vrijdag 5 februari 2010 @ 18:04:05 #209
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77677205
    Niet gewend dat die topics ineens weer zo snel gaan
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 18:09:55 #210
    221644 timmmmm
    sp3c lives matter
    pi_77677348
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
    Niet gewend dat die topics ineens weer zo snel gaan
    Kan je het wel aan?
    Laffe huichelaar
    pi_77677416
    Pff gaan jullie eens wat rustiger!!!!
      vrijdag 5 februari 2010 @ 18:15:56 #212
    221644 timmmmm
    sp3c lives matter
    pi_77677484
    Met al die posts over hoe hard het wel niet gaat, gaat het inderdaad hard.
    Laffe huichelaar
    pi_77677694
    Hmm ik snap het niet Wat is 'Smokey'? En wat is Jacob dan? Kan Jacob meerdere personen tegelijkertijd zijn? Want hij was zichzelf toen hij bij Hurley was, maar hij was ook John bij Ben? Of zie ik het helemaal verkeerd?
    pi_77677750
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 17:58 schreef Ereinion het volgende:
    Dr Artz zat er natuurlijk ook

    Ik denk dat dat meer gewoon een knipoog was naar de fans, niet echt iets dat plottechnisch nog van belang gaat zijn.
    Het woord dynamite viel ook tijdens het gesprek, ik vond het wel humor. Leuke cameo.
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      vrijdag 5 februari 2010 @ 18:30:59 #215
    221644 timmmmm
    sp3c lives matter
    pi_77677824
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:25 schreef SLP_ het volgende:
    Hmm ik snap het niet Wat is 'Smokey'? En wat is Jacob dan? Kan Jacob meerdere personen tegelijkertijd zijn? Want hij was zichzelf toen hij bij Hurley was, maar hij was ook John bij Ben? Of zie ik het helemaal verkeerd?
    dat zie je helemaal verkeerd. We zagen twee mannen op het eiland, toen dat schip kwam. Jacob en een nog nader te benoemen persoon, die we voor het gemak MiB noemen. Het einde van season 5 kwamen we erachter dat Locke eigenlijk MiB is, die Jacob vermoordde. In de afgelopen afleveringen veranderde John, MiB dus, in Smokey.

    Jacob hoort dood te zijn, maar toonde zich toch aan hurley.

    Twee verschillende personen dus. Capice?
    Laffe huichelaar
    pi_77677887
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:30 schreef timmmmm het volgende:

    [..]

    Jacob hoort dood te zijn, maar toonde zich toch aan hurley.
    Hurley ziet wel meer geesten (in zijn tijd in het gekkenhuis zag je wel meer dode losties langskomen), vandaar dat Hurley hem alleen kan zien. Jin zou hem niet zien, dat zei Jacob ook.
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_77677888
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:30 schreef timmmmm het volgende:

    [..]

    dat zie je helemaal verkeerd. We zagen twee mannen op het eiland, toen dat schip kwam. Jacob en een nog nader te benoemen persoon, die we voor het gemak MiB noemen. Het einde van season 5 kwamen we erachter dat Locke eigenlijk MiB is, die Jacob vermoordde. In de afgelopen afleveringen veranderde John, MiB dus, in Smokey.

    Jacob hoort dood te zijn, maar toonde zich toch aan hurley.

    Twee verschillende personen dus. Capice?
    het is toch nooit bewezen en naar voren gekomen dat Lock ook echt MiB is. Hij is wel Smokey. Maar er is nooit bewijs gegeven dat MiB Smokey is, hoewel dat natuurlijk wel het logiste zou zijn!
    pi_77677913
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:33 schreef larry_flynt het volgende:

    [..]

    het is toch nooit bewezen en naar voren gekomen dat Lock ook echt MiB is. Hij is wel Smokey. Maar er is nooit bewijs gegeven dat MiB Smokey is, hoewel dat natuurlijk wel het logiste zou zijn!
    Het gesprek op het einde van seizoen 5 op het strand en tijdens de moord vind ik eigenlijk bewijs genoeg
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_77677985
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:34 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Het gesprek op het einde van seizoen 5 op het strand en tijdens de moord vind ik eigenlijk bewijs genoeg
    Tsja... Ik denk het ook hoor, maar zolang er geen bewijs voor is geloof ik niets 100%!
    pi_77678307
    Volgens mij een foutje ontdekt.
    Onder de tempel heeft Jack de brancard vast, hij ziet op een gegeven moment Kate niet meer en rent zo weg. (zonder de brancard neer te leggen)
    pi_77678354
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:36 schreef larry_flynt het volgende:

    [..]

    Tsja... Ik denk het ook hoor, maar zolang er geen bewijs voor is geloof ik niets 100%!
    In seizoen 5 toen nep-Locke op dat kleine eilandje zat met Ben zagen we het rookmonster op het grote eiland.

    Nu kan het natuurlijk zo zijn dat het rookmonster zich op kan splitsen, maar waarom verdween nep-Locke dan even in dat standbeeld toen Smokey eraan kwam?
    pi_77678416
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:48 schreef Symer het volgende:

    [..]

    In seizoen 5 toen nep-Locke op dat kleine eilandje zat met Ben zagen we het rookmonster op het grote eiland.

    Nu kan het natuurlijk zo zijn dat het rookmonster zich op kan splitsen, maar waarom verdween nep-Locke dan even in dat standbeeld toen Smokey eraan kwam?
    Tsja... Misschien een foutje? Ik weet het niet. Pas als dat uitgelegd wordt zal ik het voor waar aan nemen.
    pi_77678434
    Darkufo zou verboden moeten worden.
    pi_77678447
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:51 schreef tralalala het volgende:
    Darkufo zou verboden moeten worden.
    Hoezo?
    pi_77678552
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:51 schreef tralalala het volgende:
    Darkufo zou verboden moeten worden.
    Alsof die het antwoord hebben. Alleen maar theorieën. Je hoeft niet te klikken.
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_77678584
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:51 schreef larry_flynt het volgende:

    [..]

    Hoezo?
    Te verleidelijk.
    Heb de 2 sneak peeks van volgende aflevering al gezien en 3 verschillende promo's.
    + dikke spoilers.
    pi_77678656
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:55 schreef Pheno het volgende:

    [..]

    Alsof die het antwoord hebben. Alleen maar theorieën. Je hoeft niet te klikken.
    Niet alleen theorieën hoor:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Niet klikken!
    pi_77678932
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:47 schreef tralalala het volgende:
    Volgens mij een foutje ontdekt.
    Onder de tempel heeft Jack de brancard vast, hij ziet op een gegeven moment Kate niet meer en rent zo weg. (zonder de brancard neer te leggen)
    stond ook gewoon op tv.com hoor
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
    pi_77678941
    Ik heb een immuniteit voor spoilers ontwikkeld sinds Lostfan108.
    pi_77678990
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 19:06 schreef Symer het volgende:
    Ik heb een immuniteit voor spoilers ontwikkeld sinds Lostfan108.
    Ik vind het leuk om theorieen te lezen, maar ik ga geen sneaks kijken. Ik vind het wachten op de daadwerkelijke afleveringen al zo irritant , dat zou alleen maar erger worden En ik laat me graag verrassen, ipv "oh, dat heb ik in de sneak al gezien".
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_77679169
    Ben ik trouwens de enige die de handlanger van die Oosterse dude uit de tempel irritant vond?
    Ik ga de afleveringen zo nog een keer kijken, misschien heb ik de handlanger en de tempel wel gedroomd. Ik zie namelijk niemand daarop reageren
    pi_77679188
    Goed zo, de goede topictitel!
    Unbowed, Unbent, Unbroken.
    pi_77679246
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 19:06 schreef sbientje het volgende:

    [..]

    stond ook gewoon op tv.com hoor
    Ik zag het lekker zelf.
    pi_77679608
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 19:13 schreef Shrien het volgende:
    Ben ik trouwens de enige die de handlanger van die Oosterse dude uit de tempel irritant vond?
    Die tolk?

    Zat net even te IMDBen waar ik hem van ken, maar het is de broer van Kenny Powers
    pi_77679712
    Lennon en Dogen trouwens.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 19:35:22 #236
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_77679881
    Ben benieuwd of dit het seizoen wordt van de meeste topic...
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_77679947
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 19:30 schreef JohnLocke het volgende:
    Lennon en Dogen trouwens.
    Dōgen is weer een naam van een bekende Japanse filosoof.
    pi_77680402
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 19:37 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Dōgen is weer een naam van een bekende Japanse filosoof.
    Dōgen is known for his extensive writing including the Treasury of the Eye of the True Dharma

    hihi
      vrijdag 5 februari 2010 @ 20:15:33 #239
    230345 conobram
    is neit lam
    pi_77681296
    Potverdorie wat gaat het snel!
    pi_77683080
    Ik zit net de bloopers van seizoen 4 te kijken, en daar houdt Kate Claire onder schot ergens in een huis, en Claire roept: Don´t you dare bring him back! Aaron terug naar eiland, denk ik dan. Maar Claire was toch helemaal niet van het eiland af, zover we weten? Of heb ik iets gemist...?
    pi_77685432
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 20:52 schreef Pyttpytt het volgende:
    Ik zit net de bloopers van seizoen 4 te kijken, en daar houdt Kate Claire onder schot ergens in een huis, en Claire roept: Don´t you dare bring him back! Aaron terug naar eiland, denk ik dan. Maar Claire was toch helemaal niet van het eiland af, zover we weten? Of heb ik iets gemist...?
    Was een droom...
    quote:
    Kate wakes in her home to the sound of footsteps, but sees no one. The phone rings. A male voice, speaking in reverse, says, "The Island needs you. You have to go back before it's too late." She hears footsteps again and retrieves a gun from her closet. Checking on Aaron, she confronts the intruder bent over his bed, only to find that it is Claire, who is holding Aaron's hand. She warns Kate not to bring "him" back to the Island. Suddenly Kate wakes, realizes she had been dreaming, and quickly checks on Aaron; there is no intruder and no sign of Claire. She then looks at Aaron and says "I'm sorry. I'm sorry."
    Lostpedia ftw!

    Ben wel benieuwd of we de stem van diegene aan de telefoon kunnen herkennen?
    pi_77686150
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 19:27 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Die tolk?

    Zat net even te IMDBen waar ik hem van ken, maar het is de broer van Kenny Powers
    [ afbeelding ]
    Nee joh, dat is natuurlijk Sol Star



    Blijkbaar zijn de makers van Lost Deadwood fans, want vorig seizoen kwam Silas Adams ook al langs.
    pi_77686661
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 19:27 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Die tolk?

    Zat net even te IMDBen waar ik hem van ken, maar het is de broer van Kenny Powers
    [ afbeelding ]
    Hij deed mij sterk aan John Lennon denken .
    Amen.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 22:15:53 #244
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_77686791
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 22:11 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Hij deed mij sterk aan John Lennon denken .
    Daar dacht ik ook aan ja .
    2000 light years from home
    pi_77688082
    Hoe wist Jacob eigenlijk dat het Franse team bij de tempel was? Moet nog verklaard worden denk ik?
    MIB (Smokey) was er op dat moment namelijk ook en dus waren ze allebei vrij?
    pi_77688291
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 22:56 schreef tralalala het volgende:
    Hoe wist Jacob eigenlijk dat het Franse team bij de tempel was? Moet nog verklaard worden denk ik?
    MIB (Smokey) was er op dat moment namelijk ook en dus waren ze allebei vrij?
    Waarom zouden ze niet allebei vrij zijn? En hoe hij wist dat het Franse team daar was geweest? Dat kan zoveel verklaringen hebben. Het lijkt van die fransman lag daar, hij kan Rousseau afgeluisterd hebben, de Others die in de tempel zaten kunnen het gezien hebben en aan Jacob verteld hebben, MIB kan het hem verteld hebben, en misschien weet hij wel gewoon alles wat er op het eiland gebeurt.
    pi_77688487
    Wat was er ook alweer precies met die Fransen? Wat wilden ze doen met Rousseau?
    pi_77688702
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 23:07 schreef larry_flynt het volgende:
    Wat was er ook alweer precies met die Fransen? Wat wilden ze doen met Rousseau?
    ook hersenspoelen door haar te dwingen om het gat in de muur bij de tempel te betreden. (toch?)
    namaste
    pi_77690303
    "Herhaling" net op Net5 half gekeken, wat blijft het toch een geniale show. .
    pi_77690503
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 00:05 schreef CySt het volgende:
    "Herhaling" net op Net5 half gekeken, wat blijft het toch een geniale show. .
    ik ook, volgens mij was het zelfs in HD (upc)
    namaste
    pi_77690510
    Wat een verschrikkelijke ondertiteling "Hebben de Anderen ons weer te pakken?"
      zaterdag 6 februari 2010 @ 00:15:45 #252
    142400 RedFever007
    Schoenbekooievaar beste ooieva
    pi_77690590
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 23:07 schreef larry_flynt het volgende:
    Wat was er ook alweer precies met die Fransen? Wat wilden ze doen met Rousseau?
    Voor zover ik weet liepen ze een beetje rond in de jungle toen één van fie Fransen door Smookie gepakt werd. Die werd het gat bij de tempel ingesleurd waarna één van zn armen werd afgerukt. Die rest van de crew ging daarna naar binnen. Roussaue en Jin gingen niet. Toen kwam een flash. Even lter zie je Jin op het strand bij 2 dode fransen staan en Roussaue die een andere Frans onder schot houdt, waarna ze die knakker uiteindelijk overhoopt knalt. Maar dat hersenspoel verhaal zols Dulk zegt kan ik mij niet herinneren eigenlijk Ik ben ook zo slecht in die dingen
    pi_77690842
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 00:13 schreef Dulk het volgende:

    [..]

    ik ook, volgens mij was het zelfs in HD (upc)
    Net5 is alleen nog in HD te krijgen in Noord-Holland (weet even niet hoe de kabelboer daar heet).
    pi_77691142
    Een serie die zo ontzettend veel verdient en dan toch zo'n duidelijk computerbeeld geeft wanneer de camera onder water duikt. Het was wel mooi maar qua budget-verhoudingen nog al vreemd.
    pi_77691170
    Ik durf hier niet te lezen want ik heb het nog niet gezien, vandaar mijn vraag:

    Ik kom er net achter dat ik het gemist heb
    Kan ik dat nog ergens zien? Ik kan niet downloaden daar ik in Duitsland woon, heb al een boete
    Screw them.
    We're going home.
    pi_77691749
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 00:23 schreef CySt het volgende:

    [..]

    Net5 is alleen nog in HD te krijgen in Noord-Holland (weet even niet hoe de kabelboer daar heet).
    Hier in Schiedam via Caiway heb ik NET5 in HDTV
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_77692689
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 00:34 schreef CarOnline het volgende:
    Ik durf hier niet te lezen want ik heb het nog niet gezien, vandaar mijn vraag:

    Ik kom er net achter dat ik het gemist heb
    Kan ik dat nog ergens zien? Ik kan niet downloaden daar ik in Duitsland woon, heb al een boete
    blijf dat nog steeds raar vinden die boetes!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_77692725
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 00:34 schreef CarOnline het volgende:
    Ik durf hier niet te lezen want ik heb het nog niet gezien, vandaar mijn vraag:

    Ik kom er net achter dat ik het gemist heb
    Kan ik dat nog ergens zien? Ik kan niet downloaden daar ik in Duitsland woon, heb al een boete
    Voortaan downloaden via een secure lijn (SSL). Krijg je bij de meeste Usenet providers er gratis bij. .
    pi_77692738
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 00:55 schreef wolfrolf het volgende:

    [..]

    Hier in Schiedam via Caiway heb ik NET5 in HDTV
    Caiway bedoel ik inderdaad! Blijkbaar zitten die dus ook in Zuid-Holland. .
    pi_77695100
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 00:13 schreef Dulk het volgende:

    [..]

    ik ook, volgens mij was het zelfs in HD (upc)
    Dat kan, als je een HD decoder hebt. Nu nog die pesky reclames weg en ik zou ook kijken
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_77696160
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 00:33 schreef DeParo het volgende:
    Een serie die zo ontzettend veel verdient en dan toch zo'n duidelijk computerbeeld geeft wanneer de camera onder water duikt. Het was wel mooi maar qua budget-verhoudingen nog al vreemd.
    Snap ik ook niet, beter hadden ze de CGI-gasten van BSG overgenomen ofzo .
    Amen.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 10:41:24 #262
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_77696409
    Blij dat ik al gedownload had, Net 5 logo, domme ondertiteling, en reclame verkloten het helemaal!
    opgezegd@fok.nl
    pi_77697133
    Zoveel geld houdt Lost nou ook niet over voor CGI.

    Lost heeft een budget van een paar miljoen dollar per aflevering. Matthew Fox alleen al krijgt een kwart miljoen per aflevering. Dan heb je de rest van de cast nog, het op locatie filmen in Hawaii, Giacchino en z'n orkest en de crew zal ook wel meer geld zijn gaan vragen sinds ze allerlei prijzen hebben gewonnen voor beste cinematografie en beste montage enzo.

    Vergelijk Lost dan eens met andere series als CSI die meer kijkers trekken, een veel kleinere cast hebben en die het merendeel in een goedkope studio filmen.

    Als je de kosten van de marketing er ook nog bij rekent mogen we dankbaar zijn dat de dvd-verkoop het goed doet, anders had Lost het nooit tot een zesde seizoen gehaald.

    Dat allemaal in het achterhoofd houdende ben ik zelfs wel een beetje onder de indruk dat ze überhaupt nog geld overhouden voor CGI En dat ze dan niet met dit soort dingen aankomen:

      zaterdag 6 februari 2010 @ 11:32:33 #264
    198299 Gratau
    eendracht maakt macht
    pi_77697404
    gisteren weer begonnen met seizoen 6, wat een geweldige serie
    mundus vult decipi
      zaterdag 6 februari 2010 @ 12:10:29 #265
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_77698350
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 11:17 schreef Symer het volgende:
    Matthew Fox alleen al krijgt een kwart miljoen per aflevering.
    Heeft die het vetste contract? Zou wel ironsch zijn dat de zwakste acteur het meeste verdient.
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_77698462
    Fox wordt als dé hoofdrolspeler beschouwd idd.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 12:25:51 #267
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_77698699
    Wat een serie is het toch. Ik begrijp er echt geen fuck meer van, maar wil alleen maar meer meer meer zien En wat boeit de CGI nou. Die kan later altijd vervangen worden (zoals bij Star Trek TOS). Het gaat om het acteren!
    opgezegd@fok.nl
      zaterdag 6 februari 2010 @ 12:28:55 #268
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77698783
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 22:11 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Hij deed mij sterk aan John Lennon denken .
    Ik las ergens iets, volgens mij niet eens 'n theorie, over dat er in de ALT mensen zouden (kunnen) leven die in het echt niet meer leven. De naam Elvis viel toen, maar ook Lennon en de verwijzing naar de tolk die ook zo heet...
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77698857
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 12:15 schreef Symer het volgende:
    Fox wordt als dé hoofdrolspeler beschouwd idd.
    Terwijl Ben, imho, het meest interessante karakter is en ook briljant gespeeld door Emerson! .
      zaterdag 6 februari 2010 @ 12:44:11 #270
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_77699221
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 12:28 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    Ik las ergens iets, volgens mij niet eens 'n theorie, over dat er in de ALT mensen zouden (kunnen) leven die in het echt niet meer leven. De naam Elvis viel toen, maar ook Lennon en de verwijzing naar de tolk die ook zo heet...
    Oh, hij heet ook echt Lennon . Was me niet opgevallen.
    2000 light years from home
    pi_77699424
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 12:44 schreef Merkie het volgende:

    [..]

    Oh, hij heet ook echt Lennon . Was me niet opgevallen.
    Met het brilletje, het lange haar, en de naam zou je bijna denken dat ze willen doen alsof het de echte is. Ik hoop het eigenlijk niet, laat dat maar lekker een mysterie in ieder geval.
    pi_77699529
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 22:56 schreef tralalala het volgende:
    Hoe wist Jacob eigenlijk dat het Franse team bij de tempel was? Moet nog verklaard worden denk ik?
    MIB (Smokey) was er op dat moment namelijk ook en dus waren ze allebei vrij?
    Jacob is een God, die weet dat soort dingen. Net zo als dat hij wist wanneer Locke uit het raam geduwd werd enzo.
    pi_77701066
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 12:54 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Jacob is een God, die weet dat soort dingen. Net zo als dat hij wist wanneer Locke uit het raam geduwd werd enzo.
    Hoho, nu is het ineens een feit dat Jacob een "God" is? Lijkt me nog helemaal niet duidelijk...
    Amen.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 13:46:37 #274
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77701153
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 13:43 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Hoho, nu is het ineens een feit dat Jacob een "God" is? Lijkt me nog helemaal niet duidelijk...
    't Is gewoon een mogelijke verklaring van JL voor het gegeven dat Jacob bepaalde dingen weet.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77701199
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 13:46 schreef Bragi het volgende:

    [..]

    't Is gewoon een mogelijke verklaring van JL voor het gegeven dat Jacob bepaalde dingen weet.
    Ja maar er staat "Jacob is..."

    Anyway, het is niet John Lennon denk ik, die dude. Daar heeft die een te Amerikaans accent voor .
    Amen.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 13:48:27 #276
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_77701213
    God lijkt me niet, geen idee wat wel maar daar komen we nog wel achter
    Please sir. When moon? When Mustang?
      zaterdag 6 februari 2010 @ 13:54:53 #277
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77701433
    Een entiteit.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
    pi_77702288
    Jack en Locke zijn de 2 belangrijkste characters IMO. Maar Locke/O Quinn is een veel betere acteur, en moeten ze derhalve ook veel meer betalen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
    lekker faxen heel de dag echt genot
      zaterdag 6 februari 2010 @ 14:27:10 #279
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_77702322
    Van de hele serie vind ik Desmond en Daniel de tofste twee karakters eigenlijk. En dat terwijl ze niet eens vanaf het begin meedoen
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_77702326
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 13:54 schreef Bragi het volgende:
    Een entiteit.
    Zolang het maar geen fukking aliens zijn ofzo.
    Amen.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 14:39:28 #281
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_77702619
    Zo, ik ben ook weer helemaal bij. What the fuck, twee episodes en we zitten er meteen weer helemaal in
    pi_77702648
    Eej remrofl

    Ja vet hè. WTF zal er met Sayid aan de hand zijn
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_77702783
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 13:43 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Hoho, nu is het ineens een feit dat Jacob een "God" is? Lijkt me nog helemaal niet duidelijk...
    Het is wat ik denk iig.

    Aliens met goddelijke krachten.

    [ Bericht 5% gewijzigd door JohnLocke op 06-02-2010 14:52:24 ]
      zaterdag 6 februari 2010 @ 15:19:17 #284
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_77703668
    ik denk trouwens dat de bom niet is afgegaan omdat je ook zag hoe Dr Chang aan zijn kunsthand was gekomen (wat hij lekker spoilerde in de S5 extra's) en ik aanneem dat zo'n waterstof bom toch een aardige radius heeft

    ik begin trouwens wel steeds meer fan te worden van Miles
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_77703734
    Miles vind ik sowieso leuk, zeker met Hurley, maar ik ben bang dat dit seizoen te intens zal zijn voor veel comic relief.
    pi_77703745
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 14:46 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Het is wat ik denk iig.

    Aliens met goddelijke krachten.
    Aliens zou wel een dooddoener zijn zeg .
    Amen.
    pi_77703843
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 15:21 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Aliens zou wel een dooddoener zijn zeg .
    Wat moeten het anders zijn? Gezien hun aard zijn er niet veel andere opties.
    pi_77703870
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 15:19 schreef Re het volgende:
    ik denk trouwens dat de bom niet is afgegaan omdat je ook zag hoe Dr Chang aan zijn kunsthand was gekomen (wat hij lekker spoilerde in de S5 extra's) en ik aanneem dat zo'n waterstof bom toch een aardige radius heeft

    ik begin trouwens wel steeds meer fan te worden van Miles
    De bom is wel afgegaan, maar het effect daarvan werd opgevangen door de elektromagnetische energie die vrij was gekomen.

    Wat mij betreft hoeven ze de krachten van Jacob niet eens echt te verklaren. Bijna elke verklaring waarmee ze kunnen komen (tijdreizigers, aliens, goden) zijn allemaal tamelijk goedkoop. Dan kan je het beter gewoon onuitgesproken laten.
    pi_77703943
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 15:24 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Wat moeten het anders zijn? Gezien hun aard zijn er niet veel andere opties.
    Dan zou ik Egyptische goden of iets dergelijks een leukere en originelere optie vinden .
    Amen.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 15:31:44 #290
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_77704025
    hoe zou Julliet het trouwens kunnen weten dat hun actie gelukt was?

    En als die energy pocket bedwongen was waarom zou die dan later door de losties toch zijn opgeblazen?

    wat zou kunnen is dat het eiland toch een shift heeft gemaakt waardoor flight 815 niet over het eiland vloog...
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      zaterdag 6 februari 2010 @ 15:34:00 #291
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77704092
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 11:17 schreef Symer het volgende:


    Dat allemaal in het achterhoofd houdende ben ik zelfs wel een beetje onder de indruk dat ze überhaupt nog geld overhouden voor CGI En dat ze dan niet met dit soort dingen aankomen:

    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_77704194
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 15:31 schreef Re het volgende:
    hoe zou Julliet het trouwens kunnen weten dat hun actie gelukt was?

    En als die energy pocket bedwongen was waarom zou die dan later door de losties toch zijn opgeblazen?

    wat zou kunnen is dat het eiland toch een shift heeft gemaakt waardoor flight 815 niet over het eiland vloog...
    Als je dichtbij een grote hoeveelheid elektromagnetische energie bent gaat je hoofd vreemd doen, zoals Desmond na de ontploffing van de hatch. Waarschijnlijk 'teleporteerde' het bewustzijn van Juliet naar dat van de alternatieve werkelijkheid, zoals bij Desmond gebeurde in The Constant.
    pi_77704195
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 15:28 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Dan zou ik Egyptische goden of iets dergelijks een leukere en originelere optie vinden .
    Maar bij Egyptische goden denk ik ook meteen aan Aliens, door Stargate.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 16:39:55 #294
    230110 Itisbanging
    De Eckte Eckte!
    pi_77705921
    Niemand die denkt dat MIB NIET Smokey is?

    Ik heb het gevoel dat Smokey... Jacob en de MIB bewaakte. Als er gevaar dreigde voor hun dat hij dan op komt dagen. Ook de leider van de Others stond onder bescherming van Smokey. Hierdoor kon Ben Smokey oproepen.

    Ook gok ik dat dit alles iets met de loophole te maken heeft waardoor Ben Jacob neer heeft kunnen steken.
    Crookers ruined my life!
    pi_77706009
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 16:39 schreef Itisbanging het volgende:
    Niemand die denkt dat MIB NIET Smokey is?

    Ik heb het gevoel dat Smokey... Jacob en de MIB bewaakte. Als er gevaar dreigde voor hun dat hij dan op komt dagen. Ook de leider van de Others stond onder bescherming van Smokey. Hierdoor kon Ben Smokey oproepen.

    Ook gok ik dat dit alles iets met de loophole te maken heeft waardoor Ben Jacob neer heeft kunnen steken.
    Het is een paar keer geopperd, maar ik geloof er niet in. Over die loophole hadden Jacob en MIB het immers al op het strand, waardoor het vrij duidelijk is dat het MIB is die Smokey is die de vorm van Locke aanneemt.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 16:55:32 #296
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_77706372
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 16:39 schreef Itisbanging het volgende:
    Niemand die denkt dat MIB NIET Smokey is?

    Ik heb het gevoel dat Smokey... Jacob en de MIB bewaakte. Als er gevaar dreigde voor hun dat hij dan op komt dagen. Ook de leider van de Others stond onder bescherming van Smokey. Hierdoor kon Ben Smokey oproepen.

    Ook gok ik dat dit alles iets met de loophole te maken heeft waardoor Ben Jacob neer heeft kunnen steken.
    het huis van jacob was altijd met poeder omcircelt om het monster buiten te houden... toen de circle verbroken was is jacob weer gevlucht uit dat huis

    jacob wil op het eiland blijven MIB wil ervan af... ik denk dat het gewoon dezelfde persoon/entiteit is met een gespleten good vs evil persoonlijkheid
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_77706428
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 16:55 schreef Re het volgende:

    [..]

    het huis van jacob was altijd met poeder omcircelt om het monster buiten te houden... toen de circle verbroken was is jacob weer gevlucht uit dat huis

    jacob wil op het eiland blijven MIB wil ervan af... ik denk dat het gewoon dezelfde persoon/entiteit is met een gespleten good vs evil persoonlijkheid
    Maar Jacob kan al van het eiland af.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 17:40:18 #298
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_77707619
    Omg B, je bent eerste geworden

    Gefeliciteerd Symer en B.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_77707662
    Ik ben inmiddels ook bij,maar moet nog wat topics bekijken zie ik vette intro ,dat eiland onder water...ja beetje goedkope special effects maar wel shocking ! ik had echt zo What the Fuck?! moment
      zaterdag 6 februari 2010 @ 17:56:14 #300
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77708137
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
    Omg B, je bent eerste geworden

    Gefeliciteerd Symer en B.
    Holy fucking god Jacob.
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      zaterdag 6 februari 2010 @ 17:57:13 #301
    162388 Bragi
    GOD-VER-DOMME!
    pi_77708160
    Iemand trouwens al gehoord/gevonden wat de whispers zeiden in de tempel, toen ze één voor één werden ingerekend?

    Nieuw topic: Lost (USA) #117: We can go Dutch
    Because I am so handsome and I am so bored
    So entertain me, tell me a joke
    Make it long, make it last
    Make it cruel just make me laugh
      zaterdag 6 februari 2010 @ 18:00:48 #302
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_77708279
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 16:57 schreef JohnLocke het volgende:

    [..]

    Maar Jacob kan al van het eiland af.
    maar MIB blijkbaar niet...
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')