abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77630504
TT is meteen de samenvatting van het vorige topic.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77630565

Interessante samenvatting
pi_77630571
whehe die TT

Yps wat bedoel je?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77630651
.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_77630664
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef huuphuup het volgende:
whehe die TT

Yps wat bedoel je?
Ben jij zwanger?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_77630680
TT

Geniaal hoe jullie die toch verzinnen. Ik kan dat echt nooit!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:02:05 #7
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77630687
moederkoeken, kerstmannen zonder ondertiteling.
1 goedemiddag allemaal !
pi_77630710
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ben jij zwanger?
oh!

nee ik ben ongesteld

en jij?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:02:36 #9
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77630712
Ik heb het niet allemaal gevolgd maar ik spotte het woord opruimwoede en daarvan weet ik alles . T'is altijd wel netjes bij ons, maar soms heb ik echt van die extreme dagen dat alles van onder tot boven perfect moet, zooi uit elkaar halen en schrobben enzo.

Maarrem, even ego-post. Ik doe een HBO-opleiding en ik ben nog maar een broekkie (18j) maar ik word werkelijk gestoord van die hysterische puberklas. Ik heb het gevoel dat ik deze fase ruimschoots gepasseerd ben en zit op school om op een zo'n goed mogelijke manier mijn papiertjes te halen, maar mijn klas denkt daar anders over. Er schallen continue 20 versies van de krijslach van Pia Douwes door het lokaal en ze zijn met alles bezig behalve studeren.

Ben ik nou zo'n oud wijf of zijn zij nou gewoon zo puberaal? Studieloopbaancoach kwam ermee dat ik ook niet hier thuishoor, 'ik ben materiaal voor de universiteit, P halen en wegwezen', maar daar heb ik dus niets aan. Heb gevraagd is of er mogelijkheid is om over te stappen naar de deeltijd (wat rijpere, serieuzere groep), maar het lijkt erop dat dat er niet in zit, want dat is voor 21 jaar en ouder.

BLUGH. Sorry hoor, maar ik moest het éven ergens kwijt en m'n lief zn telefoon is stuk dus die kan ik niet bereiken.

*uitlaatklep weer dichttt
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_77630714
De verdenkingen lopen hoog op vandaag
pi_77630730
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh!

nee ik ben ongesteld

en jij?
Dat zegt niets
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77630752
Waarom klik ik zonder te kijken op deze OP. Ik verwachtte nu een ranzige grap
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_77630806
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat zegt niets
ook weer zo.

Laat ik het anders zeggen dan, ik heb geen kloon en zal er ook geen aanmaken mocht ik wel zwanger zijn.
Ik spam mensen wel direct in hun pmbox
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:05:59 #14
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77630822
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb het niet allemaal gevolgd maar ik spotte het woord opruimwoede en daarvan weet ik alles . T'is altijd wel netjes bij ons, maar soms heb ik echt van die extreme dagen dat alles van onder tot boven perfect moet, zooi uit elkaar halen en schrobben enzo.

Maarrem, even ego-post. Ik doe een HBO-opleiding en ik ben nog maar een broekkie (18j) maar ik word werkelijk gestoord van die hysterische puberklas. Ik heb het gevoel dat ik deze fase ruimschoots gepasseerd ben en zit op school om op een zo'n goed mogelijke manier mijn papiertjes te halen, maar mijn klas denkt daar anders over. Er schallen continue 20 versies van de krijslach van Pia Douwes door het lokaal en ze zijn met alles bezig behalve studeren.

Ben ik nou zo'n oud wijf of zijn zij nou gewoon zo puberaal? Studieloopbaancoach kwam ermee dat ik ook niet hier thuishoor, 'ik ben materiaal voor de universiteit, P halen en wegwezen', maar daar heb ik dus niets aan. Heb gevraagd is of er mogelijkheid is om over te stappen naar de deeltijd (wat rijpere, serieuzere groep), maar het lijkt erop dat dat er niet in zit, want dat is voor 21 jaar en ouder.

BLUGH. Sorry hoor, maar ik moest het éven ergens kwijt en m'n lief zn telefoon is stuk dus die kan ik niet bereiken.

*uitlaatklep weer dichttt
lastig dat je geen aansluiting vindt. Maar hoe groot is die groep ?
pi_77630858
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh!

nee ik ben ongesteld

en jij?
Ik heb vorige maand onbeschermde sex gehad de dag voor mijn eisprong. Maar ik heb niet getest en ben niet ongesteld.
*OUD heilige*
pi_77630877
Jarno, weet je al waarmee je Yppy gaat verrassen vrijdag? Iets italiaans, of wordt het toch een vlaggestok?
pi_77630899
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ik heb vorige maand onbeschermde sex gehad de dag voor mijn eisprong. Maar ik heb niet getest en ben niet ongesteld.
z0mg!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:11:49 #18
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77631021
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

lastig dat je geen aansluiting vindt. Maar hoe groot is die groep ?
26 man. En begrijp me niet verkeerd, het zijn stuk voor stuk aardige mensen, maar als groep is het een grote chaotische, hysterische, kakelende bende. De behoefte om daar in mee te gaan ben ik gewoon een beetje kwijt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 februari 2010 @ 15:13:05 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77631068
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Ticootje het volgende:
Jarno, weet je al waarmee je Yppy gaat verrassen vrijdag? Iets italiaans, of wordt het toch een vlaggestok?
Ik denk eerder dat YPPY Jarno gaat verrassen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_77631074
quote:

[..]

issie geholpen?
pi_77631111
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik geloof dat de verrassing gisteren al aardig was .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_77631136
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

issie geholpen?
Jarno? Volgens mij niet
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:16:19 #23
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77631174
Jarno? Nee, Yppy wordt morgen verrast door de postbode, die mijn cadeau brengt!
gelukkig kan het teruggestuurd worden, mocht ze ''onaangenaam verrast zijn!''
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_77631196
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:16 schreef Oxymoron het volgende:
Jarno? Nee, Yppy wordt morgen verrast door de postbode, die mijn cadeau brengt!
gelukkig kan het teruggestuurd worden, mocht ze ''onaangenaam verrast zijn!''
Een babypakje?
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:17:29 #25
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77631210
Nee nee, verrassing !
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
pi_77631247
'geholpen'wat een woord ook
Dat zou ik nou echt niet gebruiken voor mensen
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:19:02 #27
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77631277
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

26 man. En begrijp me niet verkeerd, het zijn stuk voor stuk aardige mensen, maar als groep is het een grote chaotische, hysterische, kakelende bende. De behoefte om daar in mee te gaan ben ik gewoon een beetje kwijt.
Tis toch ook prima om daar niet in mee te gaan ?
Als je maar wel een aantal mensen hebt waarmee je samen opdrachten enzo kan doen.
pi_77631309
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:18 schreef freecell het volgende:
'geholpen'wat een woord ook
Dat zou ik nou echt niet gebruiken voor mensen
Daarom gebruikte ik het ook
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:23:11 #29
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77631429
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Kan je niet garanderen dat als je in een klas 21+ zit dat dat opeens over is...

*Basboussa was een ontzettende geit, tot wanhoop van de meesters en juffrouws op de uni.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:23:54 #30
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77631456
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:19 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Tis toch ook prima om daar niet in mee te gaan ?
Als je maar wel een aantal mensen hebt waarmee je samen opdrachten enzo kan doen.
Ja, nou ja, als er groepjes gemaakt moeten worden, dan val ik wel eens buiten de boot. Dit is niet omdat ik niet spontaan of gezellig genoeg ben, maar om dat de rest dan net even de voorkeur geniet. Ik ben gelukkig heus geen saaie huismus (no offence), maar voor mij bestaat er wel een duidelijke scheiding tussen 'lekker keten' en even serieus bezig zijn.. Die scheiding is in onze groep nog al vervaagd of zelfs afwezig, en dat is lastig als je je daar niet in mengt.

Dat ook gewoon de wanhoop in docenten hun ogen te lezen is, omdat er praktisch niemand zit te luisteren, er continu andere geluiden door de klas schallen en niemand weet waar het over gaat als er om bevestiging wordt gevraagd. Dat is niet alleen voor die docent frustrerend, maar ook voor mij, omdat het de snelheid en kwaliteit niet echt bevordert...
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:24:17 #31
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77631471
Goedemiddag saam, wij hebben ontbeten, en ik heb weer 0,0 plannen voor vandaag. Kind is snipverkouden, en ik heb last van de rug.
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:25:52 #32
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77631528
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:23 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Kan je niet garanderen dat als je in een klas 21+ zit dat dat opeens over is...

*Basboussa was een ontzettende geit, tot wanhoop van de meesters en juffrouws op de uni.
Nou ja, dat is ook niet wat ik vraag, een beetje lol op zijn tijd is pirma en ook gezellig, maar nu is het tot vervelens toe en zit ik vaak met een enorme spreekwoordelijke druppel langs mijn hoofd.
pi_77631658
Ik ben ook niet zwanger!

En ik heb de boekjes van Oxy besteld! En nog één.
pi_77631731
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:25 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Nou ja, dat is ook niet wat ik vraag, een beetje lol op zijn tijd is pirma en ook gezellig, maar nu is het tot vervelens toe en zit ik vaak met een enorme spreekwoordelijke druppel langs mijn hoofd.
rot is dat ja. Maar het is idd niet de garantie dat het elders beter is helaas. Als deeltijd onderwijs geen optie is, wil je dan zelf naar de uni of blijf je dan liever bij HBO?
Het is rottig en vervelend maar helaas niet zoveel aan te doen.

Moet je veel samenwerken met mensen? (dat vond ik het vervelendst, opdrachten/papers/referaten samen met mensen moeten doen die totaal niet serieus bezig zijn. Vooral als je een gezamenlijk cijfer krijgt )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:32:51 #35
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77631809
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:23 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ja, nou ja, als er groepjes gemaakt moeten worden, dan val ik wel eens buiten de boot. Dit is niet omdat ik niet spontaan of gezellig genoeg ben, maar om dat de rest dan net even de voorkeur geniet. Ik ben gelukkig heus geen saaie huismus (no offence), maar voor mij bestaat er wel een duidelijke scheiding tussen 'lekker keten' en even serieus bezig zijn.. Die scheiding is in onze groep nog al vervaagd of zelfs afwezig, en dat is lastig als je je daar niet in mengt.

Dat ook gewoon de wanhoop in docenten hun ogen te lezen is, omdat er praktisch niemand zit te luisteren, er continu andere geluiden door de klas schallen en niemand weet waar het over gaat als er om bevestiging wordt gevraagd. Dat is niet alleen voor die docent frustrerend, maar ook voor mij, omdat het de snelheid en kwaliteit niet echt bevordert...
mmm, dat moet een vervelend gevoel geven, wat betreft groepjes maken enzo.
Tja, lastig. Misschien toch maar je P halen en wegwezen ?
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:35:43 #36
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77631906
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:30 schreef huuphuup het volgende:

[..]

rot is dat ja. Maar het is idd niet de garantie dat het elders beter is helaas. Als deeltijd onderwijs geen optie is, wil je dan zelf naar de uni of blijf je dan liever bij HBO?
Het is rottig en vervelend maar helaas niet zoveel aan te doen.

Moet je veel samenwerken met mensen? (dat vond ik het vervelendst, opdrachten/papers/referaten samen met mensen moeten doen die totaal niet serieus bezig zijn. Vooral als je een gezamenlijk cijfer krijgt )
Nou ja, voorlopig heb ik een mooi huisje in 't zeeuwse en is het heel lastig om in 1 keer over te stappen naar, in mijn geval, bijvoorbeeld de universiteit van Tilburg. Het liefst zou ik gewoon mijn HBOdiploma halen en gaan masteren. Er zijn alleen helaas geen versnelde trajecten en ook dat overstappen is maar een twijfelachtig verhaal. Ze zijn streng in de leeftijdseis, de rest wordt een beetje buiten beschouwing gelaten. Ze gaan er naar kijken, maar de kans is vrij klein dat er iets van komt.

Wat trouwens ook een frustratie is, dat leeftijdgeneuzel. Doe gewoon normaal joh, wie zegt dat ik minder goed mee kan komen of op kan letten dan die mensen uit de 21+ groep? Ik leid ook geen typisch studenten bestaan, dus daar kunnen ze het niet op gooien (andere levensfase uhu.)

En wat je zegt, ik doe het liever zelf. Dan weet ik zeker dat het goed komt, op tijd is, goed beoordeeld wordt etcetera..Mezelf en ik zijn een prima team. Helaas zit het leven alleen niet altijd zo makkelijk in elkaar.
pi_77631969
huh? is yppy zwanger?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_77632028
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:37 schreef pinquit het volgende:
huh? is yppy zwanger?
Doe jij ff niet zo schijnheilig
  † In Memoriam † donderdag 4 februari 2010 @ 15:42:12 #39
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_77632119
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

[..]

Ik denk eerder dat YPPY Jarno gaat verrassen
En niet alleen Jarno
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_77632193
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Doe jij ff niet zo schijnheilig

wat bedoel je?
pi_77632206
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:44 schreef pinquit het volgende:

[..]

wat bedoel je?
Jij bent gewoon zwanger!
pi_77632263
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij bent gewoon zwanger!
pi_77632303
Ik was het niet!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 februari 2010 @ 15:49:52 #44
13151 crew  Rewimo
pi_77632352
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:48 schreef Jarno het volgende:
Ik was het niet!
Dat is pas echt een verrassing!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:50:17 #45
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_77632362
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:37 schreef pinquit het volgende:
huh? is yppy zwanger?
nee joh, die heeft veren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:50:51 #46
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77632377
Het raadsel van het jaar... wie schuilt er achter Kloondinges
Make love, not war ☮
pi_77632389
BE weet het al
pi_77632449
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:51 schreef pinquit het volgende:
BE weet het al

Hoe weet jij dat?

Nou wil ik het helemaal weten
pi_77632460
ik ben BE natuurlijk
pi_77632566
* Vlindur gaat koffie halen, kan ik voor jullie ook inschenken?
pi_77632620

Lekker.
  † In Memoriam † donderdag 4 februari 2010 @ 16:01:33 #52
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_77632782
Yuk, ouwe koffie
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_77632802
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:01 schreef Macka66 het volgende:
Yuk, ouwe koffie
Past wel...
pi_77632833
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:01 schreef Macka66 het volgende:
Yuk, ouwe koffie

Hm, post net gehaald. De krant lag weer half doormidden en we hebben een proefpakket M&Ms in de bus! (Alleen jammer dat het de gele zijn )
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:03:12 #55
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77632863
Omdat Djorzj niet iedereens smaak is:

Deze man zet tenminste zijn EIGEN koffie...
pi_77632885
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:02 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hm, post net gehaald. De krant lag weer half doormidden en we hebben een proefpakket M&Ms in de bus! (Alleen jammer dat het de gele zijn )
Ik vind de bruine lekkerder.

Oh en ik ben benieuwd naar de mars bolletjes.
pi_77632914
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:03 schreef Basboussa het volgende:
Omdat Djorzj niet iedereens smaak is:

[ afbeelding ]

Deze man zet tenminste zijn EIGEN koffie...
doe mij maar een bakkie dan
pi_77632925
ja en nu wil ik er m&ms bij.
pi_77632955
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik vind de bruine lekkerder.

Oh en ik ben benieuwd naar de mars bolletjes.
De blauwe zijn mijn favoriet

Basboussa, Djorzj?
pi_77632975
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:05 schreef Vlindur het volgende:

[..]

De blauwe zijn mijn favoriet

Basboussa, Djorzj?
Sjors voor insiders
pi_77633126
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sjors voor insiders

Tering, zelfs daar moest ik nog over nadenken

* Vlindur needs more coffee
pi_77633162
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:09 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Tering, zelfs daar moest ik nog over nadenken

* Vlindur needs more coffee
Duidelijk geen insider.
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:10:36 #63
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77633176
More coffee?

pi_77633192
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:10 schreef Basboussa het volgende:
More coffee?

[ afbeelding ]
Lekker!
  † In Memoriam † donderdag 4 februari 2010 @ 16:12:20 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_77633253
Buh ik neem wel alleen de koffie...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77633261
quote:
More coffee?

[ afbeelding ]
Wat heeft hij nou voor raar koekje beet?
pi_77633276

Niet zulke iig
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:13:27 #68
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77633298
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:12 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wat heeft hij nou voor raar koekje beet?
Goede vraag....

Ik heb geen idee!
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:14:47 #69
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77633344
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

Niet zulke iig
Nee, dat is duidelijk niet zo'n koekje! Al vind ik zulke koekjes wel lekker....
pi_77633485
Nou heb ik zin in nog meer koekjes
En ik heb al een pakje sultana op (Die met perensmaak met een vleugje kaneel )
pi_77633550
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:18 schreef Vlindur het volgende:
Nou heb ik zin in nog meer koekjes
En ik heb al een pakje sultana op (Die met perensmaak met een vleugje kaneel )
Bij gebrek aan beter eet ik drop.
pi_77633665
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

Niet zulke iig
Oehhh jum jum!!
Die koekjes zijn lekker!!

Ik ben ook die kloon niet. 2 kinders en gespiraald..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:24:11 #73
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77633691
quote:
More coffee?

[ afbeelding ]
Ik dacht "wat doet die gast met maandverband",maar jullie insiders zien een koekje....
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:24:35 #74
114177 Diaan73
pi_77633706
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:56 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur gaat koffie halen, kan ik voor jullie ook inschenken?
Kopje thee graag...

Mn moeder was hier net en Twan wilde graag bij ze komen spelen... nu is hij meegegaan en blijft ook slapen. Morgenvroeg maar 1 kind weg te brengen
Make love, not war ☮
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:25:22 #75
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77633726
Ik krijg er morgen weer 2 thuis !!!
Kinderen.
pi_77634217
Oe, chocolade. Laatst een consumententest gezien voor chocolate chips cookies: beste waren die van de Lidl, McKenneny ofzoiets!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77634243
chocoladekoekjes Ik heb net een heel pakje zaanse huisjes op
pi_77634261
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef miss_sly het volgende:
Oe, chocolade. Laatst een consumententest gezien voor chocolate chips cookies: beste waren die van de Lidl, McKenneny ofzoiets!
De muffins daar zijn ook killing!
pi_77634270
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef Chan het volgende:

Lekker!
pi_77634317
Ik wilde eigenlijk wat beter doen, dus volkoren ontbijtkoek gekocht en vegetarische kaas en augurkjes, maar nu heb ik echt vreselijke zin in chcolade(koekjes). Ik zal nog maar geen uitspraken doen over hoe goed ik me zal kunnen inhouden
pi_77634346
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef Chan het volgende:
vreetschuur!

Ik eet van die prince dingen, die kleine met zo'n sterretje erin.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77634362
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef huuphuup het volgende:

[..]

vreetschuur!

Oh, maar daar zitten niet zo heel veel calorieen in..
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:43:38 #83
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_77634375
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De muffins daar zijn ook killing!
En die reuzenmergpijpen. Oeoeoeoeoehh die vind ik zo heerlijk!!!
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:43:57 #84
114177 Diaan73
pi_77634387
Ik heb zojuist chocoladepinda's en trekdrop op. Die trekdrop was te aantrekkelijk bij de winkel. Het is natuurlijk ook ontzettend dom om met lekkere trek boodschappen te gaan doen.
Make love, not war ☮
pi_77634397
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef huuphuup het volgende:

[..]

vreetschuur!

Ik heb een excuus, ik moet aankomen

* Chan begint aan het volgende pakje
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:44:30 #86
114177 Diaan73
pi_77634415
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

En die reuzenmergpijpen. Oeoeoeoeoehh die vind ik zo heerlijk!!!
Reuzenmergpijpen, ik koop ze niet eens meer..
Make love, not war ☮
pi_77634486
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Reuzenmergpijpen, ik koop ze niet eens meer..
Ik vind kleintjes lekkerder, ik vind die jam ertussen niet lekker.
pi_77634532
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh, maar daar zitten niet zo heel veel calorieen in..
wel als je t hele doosje leeg eet

en dan 1 zo'n pakje bewaren voor de vorm. Voor vanavond bij widm.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77634544
Over kleine mergpijpjes gesproken, ik had vanmiddag 'ineens' een pak in mijn mandje zitten in de supermarkt

En het erge is, er zitten er nu nog maar 2 in en 'maar' 130 kcal per stuk

pi_77634548
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

pi_77634553
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Chan het volgende:

[..]

Ik heb een excuus, ik moet aankomen

* Chan begint aan het volgende pakje
Tsk!

hoe gaat t daarmee? Lukt t een beetje met dietist enzo? of loop je niet meer bij n dietist?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77634579
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:48 schreef Orea het volgende:
Over kleine mergpijpjes gesproken, ik had vanmiddag 'ineens' een pak in mijn mandje zitten in de supermarkt

En het erge is, er zitten er nu nog maar 2 in en 'maar' 130 kcal per stuk

Ik ga me echt inhouden deze keer hoor... het moet er ook allemaal weer af.
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:49:26 #93
114177 Diaan73
pi_77634585
quote:

[..]

Ik heb een lekkere reep Verkade chocolade gekocht voor bij widm. heerlijk met een kopje thee.

Vanavond dus ook weer generatie 2010.
Make love, not war ☮
pi_77634641
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ga me echt inhouden deze keer hoor... het moet er ook allemaal weer af.
Haha, ik kan me redelijk inhouden.. Heb momenteel sowieso een erge verslaving voor tomaatjes enzo... maar dit is dan zo'n uitschieter.... hmmm misschien toch even nieuwe batterijen voor de weegschaal halen..
pi_77634667
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Tsk!

hoe gaat t daarmee? Lukt t een beetje met dietist enzo? of loop je niet meer bij n dietist?
Thanks for asking, maar het schiet voor geen meter op.. Ik eet aan een stuk door maar ik kom niks aan Nou ja, ik val in elk geval ook niet nog meer af, dat is al heel wat
pi_77634671
quote:

[..]

Whaha
Wij eten tegenwoordig een zak kroepoek op 's avonds
pi_77634718
Wij halen expres bijna geen snoep in huis...
pi_77634736
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:52 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Whaha
Oeh das ook lekker, van die Java van conidinges
pi_77634759
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef Chan het volgende:

[..]

casave
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:55:29 #100
114177 Diaan73
pi_77634796
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef Ticootje het volgende:
Wij halen expres bijna geen snoep in huis...
Wij ook niet... maar af en toe laat ik me toch gaan.
Make love, not war ☮
pi_77634902
ik blijf maar gapen..... bijna weekend.
pi_77634919
oh en M. bood aan om morgen iets later te beginnen, dan kon ik uitslapen.
pi_77634923
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

casave
Is die niet heel pittig?
pi_77634929
Nu maar hopen dat Jen daar hetzelfde oevr denkt
pi_77634938
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:58 schreef Chan het volgende:

[..]

Is die niet heel pittig?
Neuh, lekker juist!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 februari 2010 @ 16:59:34 #106
13151 crew  Rewimo
pi_77634958
Ik "mag" pas WIDM kijken als qltel weer thuis is. Die moet naar les vanavond. Nou ja, ik wil het zelf liever met hem samen kijken, is leuker Dus ik mag het niet van mezelf, zeg maar. Iets lekkers erbij is wel een goed idee natuurlijk
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:00:32 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77634998
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:24 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Ik dacht "wat doet die gast met maandverband",maar jullie insiders zien een koekje....
Ik dacht zo'n ruw niet zo sterielvierkant suikerklontje.
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:02:55 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77635107
Lidl heeft nu trouwens ook kinderkoekjes in het assortiment, per 2 verpakt, soort van nijntje dingen, maar dan van Garfield en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder. Deze zijn knapperig for one thing.
En ze hebben ze ook met stukjes chocola.
En gisteren heb ik dus 3 pakjes achter elkaar op.
Jammer dat Sasha die nijntje dingen niet lekker vindt... Maar ik snap het wel goed!
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:03:26 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77635128
En oh ja, ik weet het!
En ja, het is een bekende in OUD en verder zeg ik helemaal niks. Geen ja, geen nee... niks!
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:07:14 #110
114177 Diaan73
pi_77635251
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
En oh ja, ik weet het!
En ja, het is een bekende in OUD en verder zeg ik helemaal niks. Geen ja, geen nee... niks!
weet jij het 100% zeker dan??

Ik kom nooit bij Lidl zit hier niet echt in de buurt.

Ik ga maar eens aan het eten beginnen, Peaceman komt over 20 minuten thuis en er staat nog helemaal niets op het vuur.
Make love, not war ☮
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:09:41 #111
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_77635323
en nee ik ben het niet
En hou op over koekjes... heb maar n cake gebakken na het lezen hier in dit topic
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_77635491
Ik kom eigenlijk ook nooit bij de Lidl. Zit hier ook niet echt in de buurt

vanavond 'live' de mol kijkken ipv op de recordr. M hoeft niet te bowlen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77635574
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef Chan het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

casave

Java, Bali, Sate en Cassave idd,
Van Conimex
pi_77635742
quote:
En oh ja, ik weet het!
Zo gemeen vind ik dat!
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:34:55 #115
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_77636101
quote:
En oh ja, ik weet het!
Waar gaat dit over? Ik snap het niet!
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:37:11 #116
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77636174
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:34 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Waar gaat dit over? Ik snap het niet!
Wie is de kloon?
BE weet het...
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:41:06 #117
114177 Diaan73
pi_77636261
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:37 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Wie is de kloon?
BE weet het...
Talk of the FokOUD vandaag.
Make love, not war ☮
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:42:04 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77636279
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:07 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

weet jij het 100% zeker dan??
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:42:40 #119
114177 Diaan73
pi_77636302
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wow. Heb jij het haar gevraagd?
Make love, not war ☮
pi_77636323
ohh WIDM dat moet ik even opnemen...
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_77636370
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Is het een:
oudere user of een nieuwere user?
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:47:14 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77636430
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:42 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Wow. Heb jij het haar gevraagd?
De brutalen hebben de halve wereld he!
En omdat ik de eerste was én ik het goed had schoot ik prijs, daarna ging ze op slot.
Zo en nu hou ik er ook echt over op.
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:55:09 #123
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77636679
quote:
En oh ja, ik weet het!
Ssssssht!
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:59:54 #124
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_77636814
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:37 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Wie is de kloon?
BE weet het...
Welke kloon. Linkje?
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:02:21 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77636882
Mijn ouders gingen een paar daagjes weg.
Is mijn vader vanmorgen uitgegleden en gevallen. Bovenarm gebroken!
Laatste keer dat ze weg gingen viel mijn moeder en brak haar onderarm en de kop van een van die pijpen daar.

Mijn zus zei al, de volgende keer maar met de Zonnebloem op vakantie!

Maar wel auw, die bovenarm. Niet gegipst of wat dan ook, pijnstillers, een sling en rechtop slapen.
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:02:56 #126
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77636900
Oh wat erg BE
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:03:37 #127
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_77636918
Ach wat rot BE, dat ie zo gevallen is. Bovenarm is niet goed te gipsen denk ik, Wouter moest ook een sling om, maar die kon wel gewoon liggend slapen?
pi_77637033
Dat is sneu BE!
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:07:15 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77637040
Het had iets te maken met dat die arm dan weg zou zakken ofzo zeiden ze.
Maar ze hebben niet zo'n fancy lattenbodem of iets, dus mijn moeder ging vanavond klungelen met kussens van de bank etc. en dan morgen kijken of ze bij de thuiszorg zo'n rekje ofzo hebben om het omhoog te zetten.
pi_77637043
Jeutje BE, wat klote voor je paps! beterschap voor m.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 4 februari 2010 @ 18:08:30 #131
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77637081
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:02 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn ouders gingen een paar daagjes weg.
Is mijn vader vanmorgen uitgegleden en gevallen. Bovenarm gebroken!
Laatste keer dat ze weg gingen viel mijn moeder en brak haar onderarm en de kop van een van die pijpen daar.

Mijn zus zei al, de volgende keer maar met de Zonnebloem op vakantie!

Maar wel auw, die bovenarm. Niet gegipst of wat dan ook, pijnstillers, een sling en rechtop slapen.
wat ontzettend rot! pijnlijk ook lijkt me.
beterschap voor m
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_77637084
Sjongejonge.

J. rijdt zometeen langs de mac om eten te halen, dus ik kijken op de site wat ik hebben wil, staat er niks!
Hoe moet ik nou weten wat ik eten wil?!

Weet iemand de actuele menu's?
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:12:56 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77637212
Vlindur!
Wel lekker!
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:12:57 #134
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77637214
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:08 schreef Vlindur het volgende:
Sjongejonge.

J. rijdt zometeen langs de mac om eten te halen, dus ik kijken op de site wat ik hebben wil, staat er niks!
Hoe moet ik nou weten wat ik eten wil?!

Weet iemand de actuele menu's?
Happy meal? Als je daar niet gelukkig van wordt!
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:19:51 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77637431
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:02 schreef Vlindur het volgende:

[..]

lekker! Stuur maar deze kant op!

Vlindur, kan J hier ook wat langsbrengen als ie toch naar de mac rijdt?
pi_77637642
Ah, een Franekerburger it is
Met koude chocomelk

Asy, helaas, J. lust ze wel

En ff 2.5 uur x2 omrijden omdat jij mac wil?!
Echt niet Laat jou J maar rijden!
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:26:37 #137
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77637665
He BE, wat ontzettend vervelend. Met name dat het dus niet gegipst kan worden en dan rechtop slapen...

Zonnebloem lijkt me wel een optie dan, al kun je daar dan weer van de loopplank afglijden. Het wordt dan toch wel een rijncruise, he?
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:27:33 #138
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77637687
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:25 schreef Vlindur het volgende:
Ah, een Franekerburger it is
Met koude chocomelk

Asy, helaas, J. lust ze wel
Jullie gunnen een zwangere hulpeloze dame ook niks!
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:39:17 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77638050
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:26 schreef Basboussa het volgende:
He BE, wat ontzettend vervelend. Met name dat het dus niet gegipst kan worden en dan rechtop slapen...

Zonnebloem lijkt me wel een optie dan, al kun je daar dan weer van de loopplank afglijden. Het wordt dan toch wel een rijncruise, he?
Eerstvolgende keer is een familieweekendje. Ik heb mijn zus al gemaild of ze het wel aan durft!
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:49:52 #140
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77638409
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:25 schreef Vlindur het volgende:
En ff 2.5 uur x2 omrijden omdat jij mac wil?!
Echt niet Laat jou J maar rijden!
Mijn J heeft vanavond repetitie en die wil niet rijden voor mij...
Ik ben al dik genoeg zegt ie

Maar ik zie het al: echt vrienden hoor!
  † In Memoriam † donderdag 4 februari 2010 @ 18:50:03 #141
43556 miss_dynastie
pi_77638412
Wat sneu BE, beterschap voor hem!

En for the record, nee, ik ben het niet
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:51:26 #142
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77638462
BE, wat een brokkenpiloten die ouders van je!
Ik zou ook twijfelen of het familieweekend door moet gaan
pi_77638591
BE Tjee zeg het zit ze niet mee. Bovenarm is inderdaad niet te gipsen, komt doordat je de schouder niet kunt fixeren... lastig hoor !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:55:10 #144
114177 Diaan73
pi_77638597
BE, wat balen voor je vader zeg. En wat een pech... kijk maar uit met het familieweekend!!
Make love, not war ☮
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:00:05 #145
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77638791
Wat vinden jullie, van de reclame van Fluimucil? Echt stom, zo nep (dat zie ik zelfs ) en echt heel ''verantwoord', omdat je mooie momenten niet, moet laten verpesten door hoesten... En dan verstoppertje doen achter een boom, ik vind het walgelijk té gelukkig overkomen.

Ongelukkig? Fluimucil!
pi_77638796
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:52 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Whaha
Dit wordt het hem voor vanavond, denk ik
Of van die ringetjes

(en wat ben ik blij dat ik geen koeken in huis heb als ik dat hier allemaal lees... Ik zou al direct een doos opentrekken )
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:02:45 #147
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77638876
Ik vind, die serie van Man Bijt Hond, het item over dat meisje dat op zichzelf gaat wonen, heel leuk!
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:08:40 #148
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77639056
Op jezelf

is niets anders dan
je al was

wassend en strijkend
plat en in de kreukels
groei je nu
omhoog ver weg
van ouders en de oude hond

het is niet anders

op jezelf
dat was je al - lang
voordat je koos voor alleen
geen keuze maar een
mooie kans

wassend en strijkend
aan de kook gebracht
door ouders gewassen
nu op jezelf

aangewezen
eigen kracht

het is dat je het al was

zelf-standig

(c) Oxymoron, naar aanleiding van Man Bijt Hond ''op jezelf' (Mandy)'', 2010.
pi_77639306
Mijn kind van 14 maanden moet elke keer zo lachen bij die reclame van een of andere printkosten bespaarder, met Ruben van der Meer als manager. Niet die cup-a-soup, maar die er wel op lijkt, waarin ie een groene beker soep achter zich leeg gooit. Ik dacht eerst dat het toeval was, maar het is nu voor de derde keer. Geen idee ook wat de lol is, waarschijnlijk de gezichtsuitdrukkingen van Ruben. Wel lollig om te zien, zo'n dubbelliggend jongetje.

@BE: Sterkte voor je pappa!
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:18:43 #150
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77639414
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef bodpa09 het volgende:
Mijn kind van 14 maanden moet elke keer zo lachen bij die reclame van een of andere printkosten bespaarder, met Ruben van der Meer als manager. Niet die cup-a-soup, maar die er wel op lijkt, waarin ie een groene beker soep achter zich leeg gooit. Ik dacht eerst dat het toeval was, maar het is nu voor de derde keer. Geen idee ook wat de lol is, waarschijnlijk de gezichtsuitdrukkingen van Ruben. Wel lollig om te zien, zo'n dubbelliggend jongetje.

Hoe kjoet! Dat is inderdaad erg grappig en lief...
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:29:04 #151
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77639867
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef bodpa09 het volgende:
Mijn kind van 14 maanden moet elke keer zo lachen bij die reclame van een of andere printkosten bespaarder, met Ruben van der Meer als manager.
Ook een vreselijke reclame
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:46:32 #152
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77640666
Mijn lijnprogramma werkt zo goed dat ik niet taal naar wat voor koekjes of chocola ook *
O* ook niet als jullie daarover praten. En ik weet nog zoe goed dat het wel zo was dat ik het bijna niet kan geloven ik heb helaas een vergadering, dus helaas geen widm voor mij... En ik had al zo'n goeie dag
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_77640776
Wat naar voor je vader BE!

oxy, ik vind het ook een vreselijke reclame, maar ik vind vooral de naam fluimicil zo vreselijk slecht. Ik moet dan altijd aan fluim denken in de betekenis van rochel

oe buurvrouw, dat klinkt wel echt erg goed! Ik weet dat als ik er weer eenmaal in zit (vooral het suikers uit mijn eten bannen) dat ik me ook heel goed voel en er niet naar taal, maar ik kan de knop nog niet helemaal omzetten.

Ik was op zoek naar een leuke mat voor in bad, en ik kon alleen maar lelijke, witte dingen vinden, maar bij Ikea hebben ze een hele leuke groene krokodil badmat nu moeten we binnenkort naar Ikea
pi_77640831
hhaha, krijg ik allemaal PM of ik Kloondinges ben. Mensen ik ben het zeker NIET. Mocht het zover zijn zal ik jullie meteen inlichten. Maar voorlopig is zwanger hier echt een no go. Eerst een nieuw huis
ti amo più di ieri ma meno di domani
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 4 februari 2010 @ 19:51:04 #155
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77640862
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:49 schreef miss_sly het volgende:
Wat naar voor je vader BE!

oxy, ik vind het ook een vreselijke reclame, maar ik vind vooral de naam fluimicil zo vreselijk slecht. Ik moet dan altijd aan fluim denken in de betekenis van rochel

oe buurvrouw, dat klinkt wel echt erg goed! Ik weet dat als ik er weer eenmaal in zit (vooral het suikers uit mijn eten bannen) dat ik me ook heel goed voel en er niet naar taal, maar ik kan de knop nog niet helemaal omzetten.

Ik was op zoek naar een leuke mat voor in bad, en ik kon alleen maar lelijke, witte dingen vinden, maar bij Ikea hebben ze een hele leuke groene krokodil badmat nu moeten we binnenkort naar Ikea
Ja maar tis toch een heel logische naam tis toch ook om te zorgen dat het slijm makkelijker is op te hoesten.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_77640866
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn lijnprogramma werkt zo goed dat ik niet taal naar wat voor koekjes of chocola ook *
O* ook niet als jullie daarover praten. En ik weet nog zoe goed dat het wel zo was dat ik het bijna niet kan geloven ik heb helaas een vergadering, dus helaas geen widm voor mij... En ik had al zo'n goeie dag
Doe mij ook zo'n lijnprogramma! Ik krijg altijd honger van de SCtopics
pi_77640916
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:51 schreef Raissa het volgende:

[..]

Doe mij ook zo'n lijnprogramma! Ik krijg altijd honger van de SCtopics
ik ook!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:52:32 #158
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77640929
Oh en BE! Wat rot voor je vader!! Da's wel dikke pech zeg!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 februari 2010 @ 20:05:46 #159
13151 crew  Rewimo
pi_77641499
BE, wat een pech voor je vader. Lijkt me heel vervelend, pijn en dan ook nog eens niet lekker kunnen liggen om te slapen

Ik begrijp dat er weer een mysteriekloon is?

Oxy, wat een mooi gedicht weer
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_77641680
Arme papa van BE, wel toevallig zo twee keer achter elkaar.

Nog maar 20 minuutjes en de Mol komt.
*OUD heilige*
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:11:07 #161
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77641775
JOEHOE

*thee zetten, koekje erbij*
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:11:43 #162
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_77641807
Joehoe .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:13:16 #163
114177 Diaan73
pi_77641873
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:50 schreef Estrys het volgende:
hhaha, krijg ik allemaal PM of ik Kloondinges ben. Mensen ik ben het zeker NIET. Mocht het zover zijn zal ik jullie meteen inlichten. Maar voorlopig is zwanger hier echt een no go. Eerst een nieuw huis
Daar valt er weer eentje af....

Thee, check
Chocolade, check

Ik ben klaar voor WIDM.

Oxy, wat een mooi gedicht!!
Make love, not war ☮
pi_77642552
mogguh
On zeh laptop
pi_77642765
Roy zijn opa (mijn vader) heeft Roy behoorlijk verwend
Een Pip Knuffel, en een Bumbo seat zomaar.

dit maakt m'n rot dag wel een beetje beter , en na 3 zeer beroerde nachten slapen, ben ik niet veel meer waard

Miss_sly hoe gaat het met je broer? al meer duidelijk of nog steeds erg in het ongewisse?

Ai en wat pijnlijk voor je vader Be
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:49:04 #166
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77643468
Ik heb ook allemaal PMmetjes gehad maar ook ik ben NIET Kloondinges!
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:50:05 #167
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77643520
Wat een verwennerij, Bar, en hopen dat je toch nog een beetje rust (geestelijk en lichamelijk) kan pakken vannacht.

Ik ga morgen WIDM kijken. Wanneer komt het eigenlijk op utizendinggemist? Na middernacht of vroege morgen?? Anders kan ik het vanavond misschien wel kijken als de man naar sportschool is. Held.
pi_77643693
Ik denk wel van alles over de kloon, maar ik zou dus geen pmmetjes gaan sturen, dat zou ik te brutaal vinden. Stiekem vind ik het wel heeel spannend

Bar, wat een verwennerij! Fijn hoor. En zo'n bumbo seat is zoo fijn.
ik hoop dat je iig weer wat beter kunt slapen, want zo moe is alles nog zwaarder he

Met mijn broer nog steeds hetzelfde en dat zal nog wel even blijven, tot ergens juni ofzo.
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:53:34 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77643710
Mijn vader is ook nog eens jarig morgen, viert het zaterdag en dat gaat wel door. Zal goed verwend worden lijkt me.
Mijn moeder d'r arm is nog steeds niet helemaal hersteld, dus mijn vader deed onder andere dweilen en stofzuigen. Nu dus ook niet meer.
Ik zal me binnenkort maar eens melden daar.

Maar eerst hier, krijg zondag damesbezoek van de leesclub en dan moet ik mijn imago natuurlijk wel hoog houden.
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:59:54 #170
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_77644034
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
8<knip>8

Maar eerst hier, krijg zondag damesbezoek van de leesclub en dan moet ik mijn imago natuurlijk wel hoog houden.
En je kasten gevuld toch ?
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:01:16 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77644099
Ja, dat ook ja. Chocolaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:06:00 #172
14746 k_i_m
pi_77644337
Geen chocola! .
In my life
Why do I smile
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:09:13 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77644483
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:06 schreef k_i_m het volgende:
Geen chocola! .
Nee, natuurlijk niet. Alleen worteltjes en komkommer enzo.
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:16:04 #174
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77644798
Niemand die een linkje heeft naar wie wat waar over kloondinges? Kunnen we geen raad-kloondinges-topic openen??
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:24:01 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77645165
Bwuh... waarom heb ik nou ineens weer bijna standaard hoofdpijn vlak voor ik ongesteld moet worden.
*paracetamol zoeken gaat...
pi_77645469
Ik kreeg ook al een PM van Huup of ik zwanger was. Ik was een bietje beledigd. Neeh, gewoon dik.
Ben benieuwd wie het dan is...

Ik ben moeoeoeoeh En nou wilde ik vroeg naar bed, maar nou moet ik toch weer van mezelf wachten tot WIDM op uitzendinggemist is.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:30:54 #177
114177 Diaan73
pi_77645472
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:16 schreef mikoxx het volgende:
Niemand die een linkje heeft naar wie wat waar over kloondinges? Kunnen we geen raad-kloondinges-topic openen??
Hier begon het mee... Wachten op het tweede streepje 162

Ik ben blij met wie eruit is

Bar en wat lief van je vader
Make love, not war ☮
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:33:25 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77645588
pi_77645614
Van mijn wie is de kloon opties is alleen nog Kleurdoos over, maar volgens mij is haar schrijfstijl anders dan die van Kloondinges.

Wie is er uit bij widm?
pi_77645728
Bodpa, ben jij het niet?
Ik vond het trouwens heel leuk om je te zien laatst!

Ik vind een radioreclame over haptotherapie momenteel echt verschrikkelijk. En ik wilde net gaan uitzoeken of het iets voor mij was, een vriendin raadde me dat aan. Maar die reclame.
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:36:33 #181
114177 Diaan73
pi_77645734
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:33 schreef bodpa09 het volgende:
Van mijn wie is de kloon opties is alleen nog Kleurdoos over, maar volgens mij is haar schrijfstijl anders dan die van Kloondinges.

Wie is er uit bij widm?
Zij heeft al ergens gepost dat zij het niet was en als zij het zou zijn, zij dat openlijk zou bekend maken en niet onder een kloon.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is eruit
Make love, not war ☮
pi_77645742
Niet zeggen! Wie er uit is bedoel ik!
pi_77645759
Ah, dank je Diaan.
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:37:16 #184
14746 k_i_m
pi_77645772
. Hoe dat kind loopt .
In my life
Why do I smile
pi_77645790
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:36 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Zij heeft al ergens gepost dat zij het niet was en als zij het zou zijn, zij dat openlijk zou bekend maken en niet onder een kloon.
Dat was Huup toch?

Ja, die mocht er van mij ook wel uit.
pi_77645870
pfff Miss_sly juni is nog zover weg....
pi_77645874
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:36 schreef oeke het volgende:
Bodpa, ben jij het niet?
Ik vond het trouwens heel leuk om je te zien laatst!

Ik vind een radioreclame over haptotherapie momenteel echt verschrikkelijk. En ik wilde net gaan uitzoeken of het iets voor mij was, een vriendin raadde me dat aan. Maar die reclame.
Dat genoegen was geheel wederzijds Oeke, ik vind je erg gezellig.

En nee, ik ben het niet. Wat niet wil zeggen dat ik het niet zou willen zijn natuurlijk.
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:40:24 #188
114177 Diaan73
pi_77645937
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Dat was Huup toch?

Ja, die mocht er van mij ook wel uit.
Nee dat was echt Kleurdoos in Z&G Zwangerschap en geboorte deel 621

Oeke, YW!
Make love, not war ☮
pi_77645969
m'n vriend is met vrienden naar Avater toe, ben benieuwd hoe ze het vinden.
pi_77646031
Jemig ook al speculaties in Z&G. Ff teruglezen dan maar. ;-)
Dankjewel Diaan!
pi_77646052
Naast wie is de mol, hebben we vandaag ook wie is de kloon. Ik weet wel wie het niet is: Tessie! Wat fijn dat alles goed is.
pi_77646330
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:42 schreef oeke het volgende:
Naast wie is de mol, hebben we vandaag ook wie is de kloon. Ik weet wel wie het niet is: Tessie! Wat fijn dat alles goed is.
Ah, dat is widm
pi_77646425
Wie is de kloon.... ach heb ik weer wat om van wakker te liggen vannacht
  † In Memoriam † donderdag 4 februari 2010 @ 21:50:27 #194
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_77646473
* just me is ook nieuwsgierig

kom op meiden er moet toch ergens een mol zitten die het gaat vertellen???
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_77646513
BE is de mol maar die vertelt het niet.
  † In Memoriam † donderdag 4 februari 2010 @ 21:53:17 #196
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_77646629
BE is een blinde mol ! oh nee een stomme mol, zo eentje die niet kan praten
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:53:47 #197
114177 Diaan73
pi_77646659
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:51 schreef bodpa09 het volgende:
BE is de mol maar die vertelt het niet.
Het is nu maar gewoon wachten totdat Kloondinges zich gaat onthullen.
Make love, not war ☮
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:54:10 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77646680
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef just me het volgende:
BE is een blinde mol ! oh nee een stomme mol, zo eentje die niet kan praten
Stom nog wel!
Ik had gewoon mijn mond moeten houden en in stilte moeten genieten van jullie lijden.
pi_77646757
Yup, ik stop ook met raden. Maar leuk is in het in elk geval wel !
pi_77646762
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Het is nu maar gewoon wachten totdat Kloondinges zich gaat onthullen.
Ik vrees dat ze niet meer zal durven posten om zich toch maar niet te vergissen van user

Ik heb trouwens echt geen flauw idee wie het zou kunnen zijn, dus raad ik ook maar niet
  † In Memoriam † donderdag 4 februari 2010 @ 21:56:27 #201
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_77646825
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Stom nog wel!
Ik had gewoon mijn mond moeten houden en in stilte moeten genieten van jullie lijden.
precies
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_77647362
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik vrees dat ze niet meer zal durven posten om zich toch maar niet te vergissen van user

Ik heb trouwens echt geen flauw idee wie het zou kunnen zijn, dus raad ik ook maar niet
Dat is een veelvoorkomende fout..
Ook een van de redenen waarom ik geen kloon meer zal gebruiken, ik had me bij mijn zwangerschap van Mila binnen een week ofzo al vergist
pi_77647581
Ik zou het ook niet kunnen, hoor, Raissa. Tel daarbij nog mijn typisch Vlaamse uitspraken en het zou direct om zeep zijn
pi_77647697
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:09 schreef leonieke het volgende:
Ik zou het ook niet kunnen, hoor, Raissa. Tel daarbij nog mijn typisch Vlaamse uitspraken en het zou direct om zeep zijn
Ja, das waar haha
pi_77647782
Ik kan ook niet klonen, althans ik kan mijn aandacht maar bij 1 account houden.
Scheelt dat ik voor mijn zwangerschap niet zoveel postte (nu nog niet, maar wel wat meer dan toen), maar zat toen alleen onder mijn kloon
Heb dan ook bewondering voor mensen die het wel kunnen haha
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:13:28 #206
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77647789
Zo na de Generatie 2010 het vervolg, van hoe het is met tieners... De Herkansing.
Ik vind het wel allebei, geen ''rammelende stokken'' uitlokkende, programma's

Zal hier dan, de anti-kinderen-brigade achter zitten? Eerst een paar bevallingen en stress en ellende, en dan de ellende die je 15 jaar later van je, kind hebt?!
pi_77647857
Ja wie zal het ons vertellen Oxy

je gaat er wel even over nadenken ja als je beide programma's gezien hebt
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:17:14 #208
114177 Diaan73
pi_77648017
Ik zou ook niet kunnen klonen, het is me ook al een keertje mis gegaan bij de SecretSanta... ik hoop wel dat ze nog van zich laat horen!!
Make love, not war ☮
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:18:54 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77648115
quote:
Het dieetboek 'Gezond slank met dr. Frank' staat na twee weken al op de eerste plaats in de officiële boekentop 60.
De nieuwe Sonja Bakker?
Iemand hier ervaring hiermee?
pi_77648238
herkennen jullie dat enorm moe zijn, maar toch niet de rust kunnen vinden om te gaan slapen.

Sorry Be, maar geen ervaring mee.
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:22:47 #211
114177 Diaan73
pi_77648346
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De nieuwe Sonja Bakker?
Mijn "bazin" heeft het boek en doet eraan. Ook mn collega heeft het boek. In zijn dieet mag je geen koolhydraten, dus geen brood, aardappels, rijst, pasta, bami, fruit e.d. en heel veel ei eten. Mijn baas moet 's morgens beginnen met gebakken ei... Volgens dr. Frank val je dan ong. 1 kilo per week af, op verantwoorde manier. Zij had de eerste dag in ieder geval 's avonds wel een verzadigd gevoel.
Make love, not war ☮
pi_77648791
Zou het dan zo verantwoord zijn, geen koolhydraten?
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:32:36 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77648931
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:22 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Mijn "bazin" heeft het boek en doet eraan. Ook mn collega heeft het boek. In zijn dieet mag je geen koolhydraten, dus geen brood, aardappels, rijst, pasta, bami, fruit e.d. en heel veel ei eten. Mijn baas moet 's morgens beginnen met gebakken ei... Volgens dr. Frank val je dan ong. 1 kilo per week af, op verantwoorde manier. Zij had de eerste dag in ieder geval 's avonds wel een verzadigd gevoel.
Koolhydraten is sowieso aardig de trend op het moment vlgs mij.
Heller, wat hier 2 meiden doen zegt 'geen koolhydraten voor ontbijt en lunch, alleen voor het diner' en mijn collega doet juist weer iets andersom, wel bij ontbijt en lunch en niet voor diner...
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:34:34 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77649063
Oh, deze site hoort erbij schijnt: http://www.eenkiloperweek.nl/

Tijd voor fles en afsluiten hier. slapen!
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:34:51 #215
114177 Diaan73
pi_77649078
Leonieke, ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb het idee dat je niet alles binnenkrijgt wat je binnen zou moeten krijgen, het is in ieder geval niet veelzijdig. Ik vraag me dan altijd af hoe het dan gaat op het moment dat je weer normaal gaat eten... je kunt toch je leven lang niet geen brood e.d. eten? Ik tenminste niet... is zoiezo niets voor mij ik ben dol op brood.
Make love, not war ☮
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:36:14 #216
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_77649157
Moederkoekjes, lekker!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:36:42 #217
114177 Diaan73
pi_77649182
Ik lees dit: Maak bijvoorbeeld eens lekker tussendoortjes zoals asperges met ham

Dat eten we best vaak, heeeeerlijk!!
Make love, not war ☮
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:38:39 #218
114177 Diaan73
pi_77649307
Ik ga de finale van Hell's Kitchen kijken en dan naar bed
Make love, not war ☮
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:38:40 #219
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77649310
een kilo per week..da`s toch niet gezond man? Volgens mij hou je je nieuwe gewicht nooit in balans dan.
Ik weet wel dat als ik weer normaal kan eten, ik er vast zo weer een paar kilo bij heb. Dat hoort gewoon bij mij, een maatje meer.
pi_77649366
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
Leonieke, ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb het idee dat je niet alles binnenkrijgt wat je binnen zou moeten krijgen, het is in ieder geval niet veelzijdig. Ik vraag me dan altijd af hoe het dan gaat op het moment dat je weer normaal gaat eten... je kunt toch je leven lang niet geen brood e.d. eten? Ik tenminste niet... is zoiezo niets voor mij ik ben dol op brood.
Dat denk ik dus ook. Is volgens mij ook de reden waarom het vaak misloopt na een dergelijk dieet (waarbij er dus één iets geschrapt wordt). Ik zou het alvast nooit uithouden om die dingen niet meer te eten (komt erbij dat mijn man zwaar zou steigeren als ik nog maar zou opperen dat ik een dergelijk dieet zou volgen )

De diëtisten waar ik vroeger naartoe ben gegaan, waren alleszins nooit echt te spreken over zo'n diëten (niet gezond, niet vol te houden en de gevolgen als je weer gewoon gaat eten).
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:42:19 #221
114177 Diaan73
pi_77649508
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
een kilo per week..da`s toch niet gezond man? Volgens mij hou je je nieuwe gewicht nooit in balans dan.
Ik weet wel dat als ik weer normaal kan eten, ik er vast zo weer een paar kilo bij heb. Dat hoort gewoon bij mij, een maatje meer.
Die collega op mn werk die HCG-dieet doet, is in 2,5 week 7kg afgevallen, dat is echt niet goed. Ze kon ook niet meer sporten...
Make love, not war ☮
pi_77649830
is het viev?
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:49:01 #223
94046 PM-girl
pi_77649873
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:48 schreef pinquit het volgende:
is het viev?
is viev wat?
*
pi_77649969
het.
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:51:38 #225
94046 PM-girl
pi_77650005
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef pinquit het volgende:
het.
Tuurlijk is Vivi UT.
*
pi_77650017
dat kwam ook in mijn hoofd op...
pi_77650081
of PM
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:54:01 #228
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77650119
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
Je kan dan ook onderscheid maken in tussen complexe en eenvoudige koolhydraten..snelle koolhydraten heb je niet zoveel aan en werken koolhydraatverslaving in de hand.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:54:03 #229
94046 PM-girl
pi_77650122
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:53 schreef pinquit het volgende:
of PM
*
pi_77650167
Of P_iglet!?
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:56:37 #231
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77650244
Ik ben het absoluut niet meiden. Eerst baan, ander huis en man emotioneel chanteren, dan zijn jullie de eersten die het horen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_77650266
Kunnen we niet gewoon een topic openen waarin elke OUD-user die al moeder is van 1 kind elke week een buikfoto plaatst? En om de 4 dagen een foto 's ochtends vroeg om te checken of er eventueel kwaaltjes als misselijkheid te bespeuren zijn?
pi_77650314
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:56 schreef leonieke het volgende:
Kunnen we niet gewoon een topic openen waarin elke OUD-user die al moeder is van 1 kind elke week een buikfoto plaatst? En om de 4 dagen een foto 's ochtends vroeg om te checken of er eventueel kwaaltjes als misselijkheid te bespeuren zijn?
als ik nu een buikfoto plaats verdenkt iedereen mij
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:58:54 #234
94046 PM-girl
pi_77650362
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:58 schreef pinquit het volgende:

[..]

*
pi_77650707
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:58 schreef pinquit het volgende:

[..]

Of het is net het ideale afleidingsmanoeuvre
pi_77650874
Hahaha als alle moeders met 1 kindje gaan posten dat zij het echt niet zijn, blijft er vanzelf eentje over

Of er zit er eentje tussen die niet helemaal de waarheid typt
pi_77650936
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:09 schreef Stiemie het volgende:

dat zal toch zeker niet
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:11:36 #238
94046 PM-girl
pi_77650981
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:09 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha als alle moeders met 1 kindje gaan posten dat zij het echt niet zijn, blijft er vanzelf eentje over

Liegen mag niet
*
pi_77650989
ik ben mama van 1'tje!
Maar ik ben het niet. Heb wel een zwaar vermoeden en dat vermoeden ook in de pm naar Kloondinges gezet, maar geen antwoord gehad. Dus of ik was later dan Be of ik had het fout.
Waarschijnlijk dat laatste....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77651045
Of zou het easy zijn
pi_77651052
oja en als we buikfoto's moeten maken dan ben ik ook meteen verdacht...
pi_77651130
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:12 schreef pinquit het volgende:
Of zou het easy zijn
O, even mijn dagelijkse post plaatsen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:14:31 #243
94046 PM-girl
pi_77651147
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:14 schreef easy-going het volgende:

[..]

O, even mijn dagelijkse post plaatsen
Gemiddeld zul je er wel aan komen toch?
*
pi_77651250

*eerlijk gepikt van rocka
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:16:48 #245
14746 k_i_m
pi_77651253
Ik heb weer wat gemist geloof ik .
In my life
Why do I smile
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:18:55 #246
94046 PM-girl
pi_77651350
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:16 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

*eerlijk gepikt van rocka
*
  vrijdag 5 februari 2010 @ 07:16:41 #247
108648 cattie
lieve moeder
pi_77657310
Goedemorgen.
Het was 5 uur vanochtend, het wordt een lange dag.
pi_77657344
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 07:16 schreef cattie het volgende:
Goedemorgen.
Het was 5 uur vanochtend, het wordt een lange dag.
Goedemorgen!!

Hier was het 5.15 maar ik heb Tess gelukkig weer in slaap gekregen. Mijn emmertje geduld is vannacht niet bijgevuld, dat gaat dus ook een lange dag worden hier.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:25:00 #249
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77657760
OMG OMG OMG!
Ik heb een stervende zwaan in huis
Nou ja, hij is wel echt ziek maar moet ie dan mij de hele nacht wakker houden met zijn gesteun en gepiep en zijn zielig gedoe
En hij blijft ook nog de hele dag ziek thuis

Ow, ik viel pas tegen 5 uur in slaap door dat gedoe...
pi_77657827
Hahaha Zieke mannen blijven drama hè?
Vooral vervelend als ze écht ziek zijn, want dan kan je ze ook niet de deur uitschoppen
pi_77657842
*mompelt iets over ongestelde vrouwen elke maand en rent dan hard het topic uit*
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:32:45 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77657857
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:30 schreef freecell het volgende:
Hahaha Zieke mannen blijven drama hè?
Vooral vervelend als ze écht ziek zijn, want dan kan je ze ook niet de deur uitschoppen
Ja nou!
Echt, waar ik dan zo moe van wordt is dat gepiep en gesteun en dan zo hard dat je er wakker van wordt en moet vragen wat er is.
Ga gewoon naar de wc als je moet poepen en kotsen maar ga niet de hele tijd liggen kreunen alsof je aan het overlijden bent man!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:34:20 #253
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77657887
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:31 schreef Jarno het volgende:
*mompelt iets over ongestelde vrouwen elke maand en rent dan hard het topic uit*

Ik ben ook mama van 1 tje
1 tje van 2 in 1, zeg maar....

Om de verdenkingen ook even op de tweelingmoeders te schuiven en mij dan meteen weer van het lijstje te strepen.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:48:19 #254
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77658129
Ik zal het maar zeggen; ik ben het. De zwangerschap van fabian was verzonnen. Maar nu ben ik écht zwanger.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:49:45 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77658161
vicky en cattie en asyniur
pi_77658443
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:31 schreef Jarno het volgende:
De laatste keer dat ik ongesteld was was ergens eind 2007, dus volgens mij heeft TARA daar geen klagen over
pi_77658474
Continue zwanger zijn als workaround telt niet freecell!!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:06:25 #258
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77658490
godmorgon
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:09:14 #259
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77658556
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De nieuwe Sonja Bakker?
ik vond het in de gauwigheid klinken wat k_i_m en ik doen, maar weet er verder niks van.
pi_77658567
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:12 schreef mefke79 het volgende:
oja en als we buikfoto's moeten maken dan ben ik ook meteen verdacht...
X 2

Mogguh
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_77658886
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:09 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik vond het in de gauwigheid klinken wat k_i_m en ik doen, maar weet er verder niks van.
Is die het niet?
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 09:32:50 #262
5428 crew  miss_sly
pi_77659166
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:22 schreef Estrys het volgende:

[..]

Is die het niet?
Ja, dat daar zat ik ook aan te dneken vannacht

Ik had een heel rijtje bedacht, je moet wat tijdens het voeden
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:34:10 #263
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77659201
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:22 schreef Estrys het volgende:

[..]

Is die het niet?
Neh, nee toch? denk je? Gezien het slaappatroon van Terror-bep acht ik die kans klein.

en de kloon voelt ook een beetje als een ander type.
pi_77659217
Goeiemorgen

Ik ben vannacht weer tante geworden
pi_77659228
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:05 schreef Jarno het volgende:
Continue zwanger zijn als workaround telt niet freecell!!
Tssss, der zit straks anderhalf jaar tussen Wat nou continue!
pi_77659231
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Neh, nee toch? denk je? Gezien het slaappatroon van Terror-bep acht ik die kans klein.
Ach, er is maar 1 Bumba filmpje nodig toch? .
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:35:46 #267
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77659247
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:34 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ach, er is maar 1 Bumba filmpje nodig toch? .
True, maar ik dacht meer aan de genezende werking.
pi_77659251
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:34 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen

Gefeli! Ik word dit jaar (hopelijk dan) weer oom! .
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:36:34 #269
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77659261
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:34 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen

Gefeliciteerd!
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 09:36:55 #270
5428 crew  miss_sly
pi_77659275
Gefeliciteerd Chan
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

en de kloon voelt ook een beetje als een ander type.
Ik had ook een ander gevoel door het taalgebruik, en vannacht wist ik wie, maar nu ben ik het vergeten.
pi_77659338
moggeh ik mocht uitslapen
pi_77659397
Is innepin al gecheckt?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:42:10 #273
114177 Diaan73
pi_77659425
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je kan dan ook onderscheid maken in tussen complexe en eenvoudige koolhydraten..snelle koolhydraten heb je niet zoveel aan en werken koolhydraatverslaving in de hand.
Okay... dat wist ik niet.

Zieke mannen doen altijd erg zielig!!

Goedemorgen!!
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 februari 2010 @ 09:46:00 #274
13151 crew  Rewimo
pi_77659531
Mogge

Gefeliciteerd, Chan

Zieke zichzelf zielig vindende mannen De mijne kan er ook wat van (momenteel gelukkig niet, hij heeft nu alleen maar een pijnlijke arm - dat hoor je dan wel een aantal keren per dag uiteraard)
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:48:18 #275
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77659593
Goedemorgen!

Mijn zieke man is gelukkig weer beter maar oh wat was het gezellig toen hij thuis was... (Het was dan ook geen buikgriep).

En zijn jullie nu allemaal aan het raden wie de kloon is? Ik wacht gewoon heel geduldig af
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:48:54 #276
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77659603
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Is innepin al gecheckt?
aan haar zat ik ook te denken inderdaad.
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 09:52:02 #277
5428 crew  miss_sly
pi_77659695
ow ja, innepin! dat is een goede optie ook!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:53:52 #278
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77659751
ik denk dat innepin het wel met ons zou delen
pi_77659790
Kan er geen hint komen hoe oud dat ene kind ongeveer is??
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 09:55:26 #280
5428 crew  miss_sly
pi_77659804
ja, hints
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 09:56:50 #281
5428 crew  miss_sly
pi_77659843
Ow ja, en we hebben GWS nog, en FTA en mrien!

Om er nog maar weer een paar mogelijkheden in te gooien
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 09:57:04 #282
5428 crew  miss_sly
pi_77659847
En ow ja, ik ben het niet
pi_77660007
gefeliciteerd Chan!!

k_i_m is het ook niet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77660008
Nieuwe hype hier
Je zou toch voor de lol een kloon aanmaken
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:03:46 #285
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77660021
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:55 schreef Soneal het volgende:
Kan er geen hint komen hoe oud dat ene kind ongeveer is??
18 zeker
pi_77660153
Ze zijn bij Amber op school heel erg bezig met de Olympische spelen. De kinderen maken tekeningen enzo. Nu hangt er al een tijdje een hele mooie verftekening op het raam, maar de tekst eronder is om je voor te schamen!!

dit heeft een JUF geschreven!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:11:16 #287
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77660240
ernstig, er wordt niet geboxt in vancouver...
pi_77660290
Over de kloon, ik heb maar 2 verdenkingen: Huup en Innepin. Waarbij ik naar Kloondinges zelf heb gemaild dat ik denk dat ze Huup is. Ik ben ook heeeleeeemaal niet schiewnierig.
Boxen is heel hip, net als snowboorden en kunstreiden op de schaats...tjemig, leer spellen als je juf bent!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:14:53 #289
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77660367
Huup is het niet
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:15:28 #290
114177 Diaan73
pi_77660387
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:56 schreef miss_sly het volgende:

GWS is het volgens mij niet, als haar posten in Z&G onder haar eigen naam lees.

Boxen het is wel een fout die snel gemaakt is, vind ik.

Innepin it is?
Make love, not war ☮
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:15:56 #291
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77660401
koel ! kunstreiden en snowboorden. Boxen op eis
zo vroeg een leerling van me een x hoe ze snowboarden in het Nederlands moest schrijven.
Zo lief....meisje was toen 6.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:17:31 #292
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77660459
Boxen is ook echt een winterspel.
Hmmz, deze sport pas in het gister door mijn oudste en mij bedachte Wiskunde rijtje (wis-kunde, dat is als je goed hebt leren borden wissen als je moet nablijven )
pi_77660488
sneeuwboorden ga ik straks weer doen
pi_77660505
ach, dat het niet beoefend wordt oke.. maar het feit dat je boksen met een x schrijft is toch wel om je voor te schamen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77660531
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:56 schreef miss_sly het volgende:

GWS heeft net haar NOD naar maart laten zetten in het streepjes topic
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 10:21:48 #296
5428 crew  miss_sly
pi_77660591
Ow, ik wist niet dat GWS in het streepjes topic post. Daar kom ik nooit.

Maarre, gaan we ook iedereen op haar mooie blauwe ogen geloven als ze zeggen het neit te zijn?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:23:42 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77660653
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef miss_sly het volgende:

Maarre, gaan we ook iedereen op haar mooie blauwe ogen geloven als ze zeggen het neit te zijn?
nee, dus ook jij blijft verdacht
pi_77660767
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef miss_sly het volgende:

Ik heb bruine ogen
pi_77660851
Stel nu dat ik het ben, win ik dan de zwangerschap met een sterretje award?
*OUD heilige*
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:30:13 #300
114177 Diaan73
pi_77660855
Het is dat ik al 2 kinderen heb, anders had ik het misschien kunnen/willen zijn.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')