abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77630504
TT is meteen de samenvatting van het vorige topic.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77630565

Interessante samenvatting
pi_77630571
whehe die TT

Yps wat bedoel je?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77630651
.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_77630664
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef huuphuup het volgende:
whehe die TT

Yps wat bedoel je?
Ben jij zwanger?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_77630680
TT

Geniaal hoe jullie die toch verzinnen. Ik kan dat echt nooit!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:02:05 #7
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77630687
moederkoeken, kerstmannen zonder ondertiteling.
1 goedemiddag allemaal !
pi_77630710
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ben jij zwanger?
oh!

nee ik ben ongesteld

en jij?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:02:36 #9
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77630712
Ik heb het niet allemaal gevolgd maar ik spotte het woord opruimwoede en daarvan weet ik alles . T'is altijd wel netjes bij ons, maar soms heb ik echt van die extreme dagen dat alles van onder tot boven perfect moet, zooi uit elkaar halen en schrobben enzo.

Maarrem, even ego-post. Ik doe een HBO-opleiding en ik ben nog maar een broekkie (18j) maar ik word werkelijk gestoord van die hysterische puberklas. Ik heb het gevoel dat ik deze fase ruimschoots gepasseerd ben en zit op school om op een zo'n goed mogelijke manier mijn papiertjes te halen, maar mijn klas denkt daar anders over. Er schallen continue 20 versies van de krijslach van Pia Douwes door het lokaal en ze zijn met alles bezig behalve studeren.

Ben ik nou zo'n oud wijf of zijn zij nou gewoon zo puberaal? Studieloopbaancoach kwam ermee dat ik ook niet hier thuishoor, 'ik ben materiaal voor de universiteit, P halen en wegwezen', maar daar heb ik dus niets aan. Heb gevraagd is of er mogelijkheid is om over te stappen naar de deeltijd (wat rijpere, serieuzere groep), maar het lijkt erop dat dat er niet in zit, want dat is voor 21 jaar en ouder.

BLUGH. Sorry hoor, maar ik moest het éven ergens kwijt en m'n lief zn telefoon is stuk dus die kan ik niet bereiken.

*uitlaatklep weer dichttt
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_77630714
De verdenkingen lopen hoog op vandaag
pi_77630730
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh!

nee ik ben ongesteld

en jij?
Dat zegt niets
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77630752
Waarom klik ik zonder te kijken op deze OP. Ik verwachtte nu een ranzige grap
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_77630806
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat zegt niets
ook weer zo.

Laat ik het anders zeggen dan, ik heb geen kloon en zal er ook geen aanmaken mocht ik wel zwanger zijn.
Ik spam mensen wel direct in hun pmbox
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:05:59 #14
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77630822
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb het niet allemaal gevolgd maar ik spotte het woord opruimwoede en daarvan weet ik alles . T'is altijd wel netjes bij ons, maar soms heb ik echt van die extreme dagen dat alles van onder tot boven perfect moet, zooi uit elkaar halen en schrobben enzo.

Maarrem, even ego-post. Ik doe een HBO-opleiding en ik ben nog maar een broekkie (18j) maar ik word werkelijk gestoord van die hysterische puberklas. Ik heb het gevoel dat ik deze fase ruimschoots gepasseerd ben en zit op school om op een zo'n goed mogelijke manier mijn papiertjes te halen, maar mijn klas denkt daar anders over. Er schallen continue 20 versies van de krijslach van Pia Douwes door het lokaal en ze zijn met alles bezig behalve studeren.

Ben ik nou zo'n oud wijf of zijn zij nou gewoon zo puberaal? Studieloopbaancoach kwam ermee dat ik ook niet hier thuishoor, 'ik ben materiaal voor de universiteit, P halen en wegwezen', maar daar heb ik dus niets aan. Heb gevraagd is of er mogelijkheid is om over te stappen naar de deeltijd (wat rijpere, serieuzere groep), maar het lijkt erop dat dat er niet in zit, want dat is voor 21 jaar en ouder.

BLUGH. Sorry hoor, maar ik moest het éven ergens kwijt en m'n lief zn telefoon is stuk dus die kan ik niet bereiken.

*uitlaatklep weer dichttt
lastig dat je geen aansluiting vindt. Maar hoe groot is die groep ?
pi_77630858
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh!

nee ik ben ongesteld

en jij?
Ik heb vorige maand onbeschermde sex gehad de dag voor mijn eisprong. Maar ik heb niet getest en ben niet ongesteld.
*OUD heilige*
pi_77630877
Jarno, weet je al waarmee je Yppy gaat verrassen vrijdag? Iets italiaans, of wordt het toch een vlaggestok?
pi_77630899
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ik heb vorige maand onbeschermde sex gehad de dag voor mijn eisprong. Maar ik heb niet getest en ben niet ongesteld.
z0mg!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:11:49 #18
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77631021
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

lastig dat je geen aansluiting vindt. Maar hoe groot is die groep ?
26 man. En begrijp me niet verkeerd, het zijn stuk voor stuk aardige mensen, maar als groep is het een grote chaotische, hysterische, kakelende bende. De behoefte om daar in mee te gaan ben ik gewoon een beetje kwijt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 februari 2010 @ 15:13:05 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77631068
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Ticootje het volgende:
Jarno, weet je al waarmee je Yppy gaat verrassen vrijdag? Iets italiaans, of wordt het toch een vlaggestok?
Ik denk eerder dat YPPY Jarno gaat verrassen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_77631074
quote:

[..]

issie geholpen?
pi_77631111
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik geloof dat de verrassing gisteren al aardig was .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_77631136
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

issie geholpen?
Jarno? Volgens mij niet
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:16:19 #23
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77631174
Jarno? Nee, Yppy wordt morgen verrast door de postbode, die mijn cadeau brengt!
gelukkig kan het teruggestuurd worden, mocht ze ''onaangenaam verrast zijn!''
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_77631196
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:16 schreef Oxymoron het volgende:
Jarno? Nee, Yppy wordt morgen verrast door de postbode, die mijn cadeau brengt!
gelukkig kan het teruggestuurd worden, mocht ze ''onaangenaam verrast zijn!''
Een babypakje?
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:17:29 #25
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_77631210
Nee nee, verrassing !
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_77631247
'geholpen'wat een woord ook
Dat zou ik nou echt niet gebruiken voor mensen
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:19:02 #27
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77631277
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

26 man. En begrijp me niet verkeerd, het zijn stuk voor stuk aardige mensen, maar als groep is het een grote chaotische, hysterische, kakelende bende. De behoefte om daar in mee te gaan ben ik gewoon een beetje kwijt.
Tis toch ook prima om daar niet in mee te gaan ?
Als je maar wel een aantal mensen hebt waarmee je samen opdrachten enzo kan doen.
pi_77631309
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:18 schreef freecell het volgende:
'geholpen'wat een woord ook
Dat zou ik nou echt niet gebruiken voor mensen
Daarom gebruikte ik het ook
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:23:11 #29
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77631429
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Kan je niet garanderen dat als je in een klas 21+ zit dat dat opeens over is...

*Basboussa was een ontzettende geit, tot wanhoop van de meesters en juffrouws op de uni.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:23:54 #30
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77631456
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:19 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Tis toch ook prima om daar niet in mee te gaan ?
Als je maar wel een aantal mensen hebt waarmee je samen opdrachten enzo kan doen.
Ja, nou ja, als er groepjes gemaakt moeten worden, dan val ik wel eens buiten de boot. Dit is niet omdat ik niet spontaan of gezellig genoeg ben, maar om dat de rest dan net even de voorkeur geniet. Ik ben gelukkig heus geen saaie huismus (no offence), maar voor mij bestaat er wel een duidelijke scheiding tussen 'lekker keten' en even serieus bezig zijn.. Die scheiding is in onze groep nog al vervaagd of zelfs afwezig, en dat is lastig als je je daar niet in mengt.

Dat ook gewoon de wanhoop in docenten hun ogen te lezen is, omdat er praktisch niemand zit te luisteren, er continu andere geluiden door de klas schallen en niemand weet waar het over gaat als er om bevestiging wordt gevraagd. Dat is niet alleen voor die docent frustrerend, maar ook voor mij, omdat het de snelheid en kwaliteit niet echt bevordert...
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:24:17 #31
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77631471
Goedemiddag saam, wij hebben ontbeten, en ik heb weer 0,0 plannen voor vandaag. Kind is snipverkouden, en ik heb last van de rug.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:25:52 #32
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77631528
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:23 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Kan je niet garanderen dat als je in een klas 21+ zit dat dat opeens over is...

*Basboussa was een ontzettende geit, tot wanhoop van de meesters en juffrouws op de uni.
Nou ja, dat is ook niet wat ik vraag, een beetje lol op zijn tijd is pirma en ook gezellig, maar nu is het tot vervelens toe en zit ik vaak met een enorme spreekwoordelijke druppel langs mijn hoofd.
pi_77631658
Ik ben ook niet zwanger!

En ik heb de boekjes van Oxy besteld! En nog één.
pi_77631731
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:25 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Nou ja, dat is ook niet wat ik vraag, een beetje lol op zijn tijd is pirma en ook gezellig, maar nu is het tot vervelens toe en zit ik vaak met een enorme spreekwoordelijke druppel langs mijn hoofd.
rot is dat ja. Maar het is idd niet de garantie dat het elders beter is helaas. Als deeltijd onderwijs geen optie is, wil je dan zelf naar de uni of blijf je dan liever bij HBO?
Het is rottig en vervelend maar helaas niet zoveel aan te doen.

Moet je veel samenwerken met mensen? (dat vond ik het vervelendst, opdrachten/papers/referaten samen met mensen moeten doen die totaal niet serieus bezig zijn. Vooral als je een gezamenlijk cijfer krijgt )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:32:51 #35
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77631809
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:23 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ja, nou ja, als er groepjes gemaakt moeten worden, dan val ik wel eens buiten de boot. Dit is niet omdat ik niet spontaan of gezellig genoeg ben, maar om dat de rest dan net even de voorkeur geniet. Ik ben gelukkig heus geen saaie huismus (no offence), maar voor mij bestaat er wel een duidelijke scheiding tussen 'lekker keten' en even serieus bezig zijn.. Die scheiding is in onze groep nog al vervaagd of zelfs afwezig, en dat is lastig als je je daar niet in mengt.

Dat ook gewoon de wanhoop in docenten hun ogen te lezen is, omdat er praktisch niemand zit te luisteren, er continu andere geluiden door de klas schallen en niemand weet waar het over gaat als er om bevestiging wordt gevraagd. Dat is niet alleen voor die docent frustrerend, maar ook voor mij, omdat het de snelheid en kwaliteit niet echt bevordert...
mmm, dat moet een vervelend gevoel geven, wat betreft groepjes maken enzo.
Tja, lastig. Misschien toch maar je P halen en wegwezen ?
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:35:43 #36
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_77631906
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:30 schreef huuphuup het volgende:

[..]

rot is dat ja. Maar het is idd niet de garantie dat het elders beter is helaas. Als deeltijd onderwijs geen optie is, wil je dan zelf naar de uni of blijf je dan liever bij HBO?
Het is rottig en vervelend maar helaas niet zoveel aan te doen.

Moet je veel samenwerken met mensen? (dat vond ik het vervelendst, opdrachten/papers/referaten samen met mensen moeten doen die totaal niet serieus bezig zijn. Vooral als je een gezamenlijk cijfer krijgt )
Nou ja, voorlopig heb ik een mooi huisje in 't zeeuwse en is het heel lastig om in 1 keer over te stappen naar, in mijn geval, bijvoorbeeld de universiteit van Tilburg. Het liefst zou ik gewoon mijn HBOdiploma halen en gaan masteren. Er zijn alleen helaas geen versnelde trajecten en ook dat overstappen is maar een twijfelachtig verhaal. Ze zijn streng in de leeftijdseis, de rest wordt een beetje buiten beschouwing gelaten. Ze gaan er naar kijken, maar de kans is vrij klein dat er iets van komt.

Wat trouwens ook een frustratie is, dat leeftijdgeneuzel. Doe gewoon normaal joh, wie zegt dat ik minder goed mee kan komen of op kan letten dan die mensen uit de 21+ groep? Ik leid ook geen typisch studenten bestaan, dus daar kunnen ze het niet op gooien (andere levensfase uhu.)

En wat je zegt, ik doe het liever zelf. Dan weet ik zeker dat het goed komt, op tijd is, goed beoordeeld wordt etcetera..Mezelf en ik zijn een prima team. Helaas zit het leven alleen niet altijd zo makkelijk in elkaar.
pi_77631969
huh? is yppy zwanger?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_77632028
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:37 schreef pinquit het volgende:
huh? is yppy zwanger?
Doe jij ff niet zo schijnheilig
  † In Memoriam † donderdag 4 februari 2010 @ 15:42:12 #39
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_77632119
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

[..]

Ik denk eerder dat YPPY Jarno gaat verrassen
En niet alleen Jarno
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_77632193
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Doe jij ff niet zo schijnheilig

wat bedoel je?
pi_77632206
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:44 schreef pinquit het volgende:

[..]

wat bedoel je?
Jij bent gewoon zwanger!
pi_77632263
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij bent gewoon zwanger!
pi_77632303
Ik was het niet!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 februari 2010 @ 15:49:52 #44
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77632352
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:48 schreef Jarno het volgende:
Ik was het niet!
Dat is pas echt een verrassing!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:50:17 #45
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_77632362
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:37 schreef pinquit het volgende:
huh? is yppy zwanger?
nee joh, die heeft veren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:50:51 #46
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77632377
Het raadsel van het jaar... wie schuilt er achter Kloondinges
Make love, not war ☮
pi_77632389
BE weet het al
pi_77632449
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:51 schreef pinquit het volgende:
BE weet het al

Hoe weet jij dat?

Nou wil ik het helemaal weten
pi_77632460
ik ben BE natuurlijk
pi_77632566
* Vlindur gaat koffie halen, kan ik voor jullie ook inschenken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')