Ben jij zwanger?quote:
Dat zegt nietsquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!
nee ik ben ongesteld
en jij?
quote:
lastig dat je geen aansluiting vindt. Maar hoe groot is die groep ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb het niet allemaal gevolgd maar ik spotte het woord opruimwoede en daarvan weet ik alles. T'is altijd wel netjes bij ons, maar soms heb ik echt van die extreme dagen dat alles van onder tot boven perfect moet, zooi uit elkaar halen en schrobben enzo.
Maarrem, even ego-post. Ik doe een HBO-opleiding en ik ben nog maar een broekkie (18j) maar ik word werkelijk gestoord van die hysterische puberklas. Ik heb het gevoel dat ik deze fase ruimschoots gepasseerd ben en zit op school om op een zo'n goed mogelijke manier mijn papiertjes te halen, maar mijn klas denkt daar anders over. Er schallen continue 20 versies van de krijslach van Pia Douwes door het lokaal en ze zijn met alles bezig behalve studeren.
Ben ik nou zo'n oud wijf of zijn zij nou gewoon zo puberaal? Studieloopbaancoach kwam ermee dat ik ook niet hier thuishoor, 'ik ben materiaal voor de universiteit, P halen en wegwezen', maar daar heb ik dus niets aan. Heb gevraagd is of er mogelijkheid is om over te stappen naar de deeltijd (wat rijpere, serieuzere groep), maar het lijkt erop dat dat er niet in zit, want dat is voor 21 jaar en ouder.
BLUGH. Sorry hoor, maar ik moest het éven ergens kwijt en m'n lief zn telefoon is stuk dus die kan ik niet bereiken.
*uitlaatklep weer dichttt
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!
nee ik ben ongesteld
en jij?
z0mg!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef YPPY het volgende:
[..]Ik heb vorige maand onbeschermde sex gehad de dag voor mijn eisprong. Maar ik heb niet getest en ben niet ongesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 man. En begrijp me niet verkeerd, het zijn stuk voor stuk aardige mensen, maar als groep is het een grote chaotische, hysterische, kakelende bende. De behoefte om daar in mee te gaan ben ik gewoon een beetje kwijt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
lastig dat je geen aansluiting vindt. Maar hoe groot is die groep ?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef YPPY het volgende:
[..]Ik heb vorige maand onbeschermde sex gehad de dag voor mijn eisprong. Maar ik heb niet getest en ben niet ongesteld.
Ik denk eerder dat YPPY Jarno gaat verrassenquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Ticootje het volgende:
Jarno, weet je al waarmee je Yppy gaat verrassen vrijdag? Iets italiaans, of wordt het toch een vlaggestok?
issie geholpen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef YPPY het volgende:
Ik geloof dat de verrassing gisteren al aardig wasquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Ticootje het volgende:
Jarno, weet je al waarmee je Yppy gaat verrassen vrijdag? Iets italiaans, of wordt het toch een vlaggestok?
Een babypakje?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:16 schreef Oxymoron het volgende:
Jarno? Nee, Yppy wordt morgen verrast door de postbode, die mijn cadeau brengt!![]()
gelukkig kan het teruggestuurd worden, mocht ze ''onaangenaam verrast zijn!''
Tis toch ook prima om daar niet in mee te gaan ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
26 man. En begrijp me niet verkeerd, het zijn stuk voor stuk aardige mensen, maar als groep is het een grote chaotische, hysterische, kakelende bende. De behoefte om daar in mee te gaan ben ik gewoon een beetje kwijt.
Daarom gebruikte ik het ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:18 schreef freecell het volgende:
'geholpen'wat een woord ook
Dat zou ik nou echt niet gebruiken voor mensen
Kan je niet garanderen dat als je in een klas 21+ zit dat dat opeens over is...quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
26 man. En begrijp me niet verkeerd, het zijn stuk voor stuk aardige mensen, maar als groep is het een grote chaotische, hysterische, kakelende bende. De behoefte om daar in mee te gaan ben ik gewoon een beetje kwijt.
Ja, nou ja, als er groepjes gemaakt moeten worden, dan val ik wel eens buiten de boot. Dit is niet omdat ik niet spontaan of gezellig genoeg ben, maar om dat de rest dan net even de voorkeur geniet. Ik ben gelukkig heus geen saaie huismus (no offence), maar voor mij bestaat er wel een duidelijke scheiding tussen 'lekker keten' en even serieus bezig zijn.. Die scheiding is in onze groep nog al vervaagd of zelfs afwezig, en dat is lastig als je je daar niet in mengt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:19 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Tis toch ook prima om daar niet in mee te gaan ?
Als je maar wel een aantal mensen hebt waarmee je samen opdrachten enzo kan doen.
Nou ja, dat is ook niet wat ik vraag, een beetje lol op zijn tijd is pirma en ook gezellig, maar nu is het tot vervelens toe en zit ik vaak met een enorme spreekwoordelijke druppel langs mijn hoofd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:23 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Kan je niet garanderen dat als je in een klas 21+ zit dat dat opeens over is...
*Basboussa was een ontzettende geit, tot wanhoop van de meesters en juffrouws op de uni.
rot is dat ja. Maar het is idd niet de garantie dat het elders beter is helaas. Als deeltijd onderwijs geen optie is, wil je dan zelf naar de uni of blijf je dan liever bij HBO?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:25 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook niet wat ik vraag, een beetje lol op zijn tijd is pirma en ook gezellig, maar nu is het tot vervelens toe en zit ik vaak met een enorme spreekwoordelijke druppel langs mijn hoofd.
mmm, dat moet een vervelend gevoel geven, wat betreft groepjes maken enzo.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:23 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ja, nou ja, als er groepjes gemaakt moeten worden, dan val ik wel eens buiten de boot. Dit is niet omdat ik niet spontaan of gezellig genoeg ben, maar om dat de rest dan net even de voorkeur geniet. Ik ben gelukkig heus geen saaie huismus (no offence), maar voor mij bestaat er wel een duidelijke scheiding tussen 'lekker keten' en even serieus bezig zijn.. Die scheiding is in onze groep nog al vervaagd of zelfs afwezig, en dat is lastig als je je daar niet in mengt.
Dat ook gewoon de wanhoop in docenten hun ogen te lezen is, omdat er praktisch niemand zit te luisteren, er continu andere geluiden door de klas schallen en niemand weet waar het over gaat als er om bevestiging wordt gevraagd. Dat is niet alleen voor die docent frustrerend, maar ook voor mij, omdat het de snelheid en kwaliteit niet echt bevordert...
Nou ja, voorlopig heb ik een mooi huisje in 't zeeuwse en is het heel lastig om in 1 keer over te stappen naar, in mijn geval, bijvoorbeeld de universiteit van Tilburg. Het liefst zou ik gewoon mijn HBOdiploma halen en gaan masteren. Er zijn alleen helaas geen versnelde trajecten en ook dat overstappen is maar een twijfelachtig verhaal. Ze zijn streng in de leeftijdseis, de rest wordt een beetje buiten beschouwing gelaten. Ze gaan er naar kijken, maar de kans is vrij klein dat er iets van komt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
rot is dat ja. Maar het is idd niet de garantie dat het elders beter is helaas. Als deeltijd onderwijs geen optie is, wil je dan zelf naar de uni of blijf je dan liever bij HBO?
Het is rottig en vervelend maar helaas niet zoveel aan te doen.
Moet je veel samenwerken met mensen? (dat vond ik het vervelendst, opdrachten/papers/referaten samen met mensen moeten doen die totaal niet serieus bezig zijn. Vooral als je een gezamenlijk cijfer krijgt)
Doe jij ff niet zo schijnheiligquote:
En niet alleen Jarnoquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Ik denk eerder dat YPPY Jarno gaat verrassen
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doe jij ff niet zo schijnheilig
Jij bent gewoon zwanger!quote:
Dat is pas echt een verrassing!quote:
nee joh, die heeft verenquote:
Past wel...quote:
quote:
Ik vind de bruine lekkerder.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hm, post net gehaald. De krant lag weer half doormidden en we hebben een proefpakket M&Ms in de bus! (Alleen jammer dat het de gele zijn)
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:03 schreef Basboussa het volgende:
Omdat Djorzj niet iedereens smaak is:
[ afbeelding ]
Deze man zet tenminste zijn EIGEN koffie...
De blauwe zijn mijn favorietquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind de bruine lekkerder.![]()
Oh en ik ben benieuwd naar de mars bolletjes.
Sjors voor insidersquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
De blauwe zijn mijn favoriet![]()
Basboussa, Djorzj?
quote:
Duidelijk geen insider.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Tering, zelfs daar moest ik nog over nadenken![]()
![]()
* Vlindur needs more coffee
Lekker!quote:
Goede vraag....quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat heeft hij nou voor raar koekje beet?
Nee, dat is duidelijk niet zo'n koekje! Al vind ik zulke koekjes wel lekker....quote:
Bij gebrek aan beter eet ik drop.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:18 schreef Vlindur het volgende:
Nou heb ik zin in nog meer koekjes![]()
En ik heb al een pakje sultana op (Die met perensmaak met een vleugje kaneel)
Oehhh jum jum!!quote:
Kopje thee graag...quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:56 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur gaat koffie halen, kan ik voor jullie ook inschenken?
De muffins daar zijn ook killing!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef miss_sly het volgende:
Oe, chocolade. Laatst een consumententest gezien voor chocolate chips cookies: beste waren die van de Lidl, McKenneny ofzoiets!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef Chan het volgende:
chocoladekoekjesIk heb net een heel pakje zaanse huisjes op
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef Chan het volgende:
chocoladekoekjesIk heb net een heel pakje zaanse huisjes op
Oh, maar daar zitten niet zo heel veel calorieen in..quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]vreetschuur!
Ik eet van die prince dingen, die kleine met zo'n sterretje erin.
En die reuzenmergpijpen. Oeoeoeoeoehh die vind ik zo heerlijk!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De muffins daar zijn ook killing!
Ik heb een excuus, ik moet aankomenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]vreetschuur!
Ik eet van die prince dingen, die kleine met zo'n sterretje erin.
Reuzenmergpijpen, ik koop ze niet eens meer..quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En die reuzenmergpijpen. Oeoeoeoeoehh die vind ik zo heerlijk!!!
Ik vind kleintjes lekkerder, ik vind die jam ertussen niet lekker.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Reuzenmergpijpen, ik koop ze niet eens meer..
wel als je t hele doosje leeg eetquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, maar daar zitten niet zo heel veel calorieen in..
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wel als je t hele doosje leeg eet
en dan 1 zo'n pakje bewaren voor de vorm. Voor vanavond bij widm.
Tsk!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Chan het volgende:
[..]
Ik heb een excuus, ik moet aankomen![]()
* Chan begint aan het volgende pakje
Ik ga me echt inhouden deze keer hoor... het moet er ook allemaal weer af.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:48 schreef Orea het volgende:
Over kleine mergpijpjes gesproken, ik had vanmiddag 'ineens' een pak in mijn mandje zitten in de supermarkt![]()
![]()
En het erge is, er zitten er nu nog maar 2 inen 'maar' 130 kcal per stuk
![]()
Ik heb een lekkere reep Verkade chocolade gekocht voor bij widm.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Haha, ik kan me redelijk inhouden.. Heb momenteel sowieso een erge verslaving voor tomaatjes enzo... maar dit is dan zo'n uitschieter.... hmmm misschien toch even nieuwe batterijen voor de weegschaal halen..quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ga me echt inhouden deze keer hoor... het moet er ook allemaal weer af.
Thanks for asking, maar het schiet voor geen meter op.. Ik eet aan een stuk door maar ik kom niks aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Tsk!![]()
hoe gaat t daarmee? Lukt t een beetje met dietist enzo? of loop je niet meer bij n dietist?
Whahaquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oeh das ook lekker, van die Java van conidingesquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Whaha![]()
Wij eten tegenwoordig een zak kroepoek op 's avonds
casavequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef Chan het volgende:
[..]
Oeh das ook lekker, van die Java van conidinges
Wij ook niet... maar af en toe laat ik me toch gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef Ticootje het volgende:
Wij halen expres bijna geen snoep in huis...
Neuh, lekker juist!quote:
Ik dacht zo'n ruw niet zo sterielvierkant suikerklontje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:24 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik dacht "wat doet die gast met maandverband",maar jullie insiders zien een koekje....
weet jij het 100% zeker dan??quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
En oh ja, ik weet het!![]()
![]()
En ja, het is een bekende in OUD en verder zeg ik helemaal niks. Geen ja, geen nee... niks!![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef Chan het volgende:
[..]
Oeh das ook lekker, van die Java van conidinges
quote:
Zo gemeen vind ik dat!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
En ja, het is een bekende in OUD en verder zeg ik helemaal niks. Geen ja, geen nee... niks!![]()
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Wie is de kloon?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?Ik snap het niet!
Talk of the FokOUD vandaag.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:37 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wie is de kloon?
BE weet het...
quote:
Ssssssht!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Welke kloon. Linkje?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:37 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wie is de kloon?
BE weet het...
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:02 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn ouders gingen een paar daagjes weg.
Is mijn vader vanmorgen uitgegleden en gevallen. Bovenarm gebroken!![]()
![]()
Laatste keer dat ze weg gingen viel mijn moeder en brak haar onderarm en de kop van een van die pijpen daar.
Mijn zus zei al, de volgende keer maar met de Zonnebloem op vakantie!![]()
![]()
Maar wel auw, die bovenarm. Niet gegipst of wat dan ook, pijnstillers, een sling en rechtop slapen.
Happy meal? Als je daar niet gelukkig van wordt!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:08 schreef Vlindur het volgende:
Sjongejonge.![]()
J. rijdt zometeen langs de mac om eten te halen, dus ik kijken op de site wat ik hebben wil, staat er niks!
Hoe moet ik nou weten wat ik eten wil?!![]()
Weet iemand de actuele menu's?
lekker! Stuur maar deze kant op!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hm, post net gehaald. De krant lag weer half doormidden en we hebben een proefpakket M&Ms in de bus! (Alleen jammer dat het de gele zijn)
Jullie gunnen een zwangere hulpeloze dame ook niks!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:25 schreef Vlindur het volgende:
Ah, een Franekerburger it is![]()
Met koude chocomelk![]()
Asy, helaas, J. lust ze wel
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:26 schreef Basboussa het volgende:
He BE, wat ontzettend vervelend. Met name dat het dus niet gegipst kan worden en dan rechtop slapen...
Zonnebloem lijkt me wel een optie dan, al kun je daar dan weer van de loopplank afglijden. Het wordt dan toch wel een rijncruise, he?
Mijn J heeft vanavond repetitie en die wil niet rijden voor mij...quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:25 schreef Vlindur het volgende:
En ff 2.5 uur x2 omrijden omdat jij mac wil?!![]()
Echt nietLaat jou J maar rijden!
![]()
Dit wordt het hem voor vanavond, denk ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Whaha![]()
Wij eten tegenwoordig een zak kroepoek op 's avonds
Hoe kjoet! Dat is inderdaad erg grappig en lief...quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef bodpa09 het volgende:
Mijn kind van 14 maanden moet elke keer zo lachen bij die reclame van een of andere printkosten bespaarder, met Ruben van der Meer als manager. Niet die cup-a-soup, maar die er wel op lijkt, waarin ie een groene beker soep achter zich leeg gooit. Ik dacht eerst dat het toeval was, maar het is nu voor de derde keer. Geen idee ook wat de lol is, waarschijnlijk de gezichtsuitdrukkingen van Ruben. Wel lollig om te zien, zo'n dubbelliggend jongetje.
Ook een vreselijke reclamequote:Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef bodpa09 het volgende:
Mijn kind van 14 maanden moet elke keer zo lachen bij die reclame van een of andere printkosten bespaarder, met Ruben van der Meer als manager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |