Ben jij zwanger?quote:
Dat zegt nietsquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!
nee ik ben ongesteld
en jij?
quote:
lastig dat je geen aansluiting vindt. Maar hoe groot is die groep ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb het niet allemaal gevolgd maar ik spotte het woord opruimwoede en daarvan weet ik alles. T'is altijd wel netjes bij ons, maar soms heb ik echt van die extreme dagen dat alles van onder tot boven perfect moet, zooi uit elkaar halen en schrobben enzo.
Maarrem, even ego-post. Ik doe een HBO-opleiding en ik ben nog maar een broekkie (18j) maar ik word werkelijk gestoord van die hysterische puberklas. Ik heb het gevoel dat ik deze fase ruimschoots gepasseerd ben en zit op school om op een zo'n goed mogelijke manier mijn papiertjes te halen, maar mijn klas denkt daar anders over. Er schallen continue 20 versies van de krijslach van Pia Douwes door het lokaal en ze zijn met alles bezig behalve studeren.
Ben ik nou zo'n oud wijf of zijn zij nou gewoon zo puberaal? Studieloopbaancoach kwam ermee dat ik ook niet hier thuishoor, 'ik ben materiaal voor de universiteit, P halen en wegwezen', maar daar heb ik dus niets aan. Heb gevraagd is of er mogelijkheid is om over te stappen naar de deeltijd (wat rijpere, serieuzere groep), maar het lijkt erop dat dat er niet in zit, want dat is voor 21 jaar en ouder.
BLUGH. Sorry hoor, maar ik moest het éven ergens kwijt en m'n lief zn telefoon is stuk dus die kan ik niet bereiken.
*uitlaatklep weer dichttt
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!
nee ik ben ongesteld
en jij?
z0mg!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef YPPY het volgende:
[..]Ik heb vorige maand onbeschermde sex gehad de dag voor mijn eisprong. Maar ik heb niet getest en ben niet ongesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 man. En begrijp me niet verkeerd, het zijn stuk voor stuk aardige mensen, maar als groep is het een grote chaotische, hysterische, kakelende bende. De behoefte om daar in mee te gaan ben ik gewoon een beetje kwijt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
lastig dat je geen aansluiting vindt. Maar hoe groot is die groep ?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef YPPY het volgende:
[..]Ik heb vorige maand onbeschermde sex gehad de dag voor mijn eisprong. Maar ik heb niet getest en ben niet ongesteld.
Ik denk eerder dat YPPY Jarno gaat verrassenquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Ticootje het volgende:
Jarno, weet je al waarmee je Yppy gaat verrassen vrijdag? Iets italiaans, of wordt het toch een vlaggestok?
issie geholpen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef YPPY het volgende:
Ik geloof dat de verrassing gisteren al aardig wasquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Ticootje het volgende:
Jarno, weet je al waarmee je Yppy gaat verrassen vrijdag? Iets italiaans, of wordt het toch een vlaggestok?
Een babypakje?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:16 schreef Oxymoron het volgende:
Jarno? Nee, Yppy wordt morgen verrast door de postbode, die mijn cadeau brengt!![]()
gelukkig kan het teruggestuurd worden, mocht ze ''onaangenaam verrast zijn!''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |