WAT met mijn moeder ?!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:15 schreef BobbyB het volgende:
Jullie moeders.
Ab Normaal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:19 schreef Devvie het volgende:
ER WAS EENS EEN MEISJE IN EPEN
DIE HAD HET VOLTOOID DEELWOORD NIET GOED BEGREPEN
TOEN VROEG ZE OM RAAD
MET DR MOND VOL MET ZAAD
HEB IK NOU GEPIJPT OF GEPEPEN
JAaaaalalalalalaaaaalaaa
Tozzzzquote:
Net als m'n piemel soms.quote:
quote:Mijn naam is kappahh.
Als ik neuk zonder condoom word ik pappahh.
Ik ben nog niet oud.
Dus het laat me nog koud.
Ik ben niet toe aan een kindje.
Of een soa.quote:
Wat doe ik nou weer?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SERIEUS
FLIKKER GODVERDOMME EENS OP MAN
quote:
Ja wat? Ik heb geld nodig!quote:
Werken, zul je.quote:
Ja maar ik wil op mn ds spelen!quote:
Bijna genoeg voor een nieuwe oplader van mn ds.quote:
Ik welquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:50 schreef Devvie het volgende:
Ik heb nog geen chips op vandaag
Heet jij toevallig Sahir?quote:
Welkom JB,quote:
Ja.quote:
Hebben we een kringgesprek?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welkom JB,
Ik wens je een prettig verblijf.
Gegroet,
Namens de directiequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welkom JB,
Ik wens je een prettig verblijf.
Gegroet,
Als jij dat wilt, wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hebben we een kringgesprek?
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil nu zo graag in mijn bedje blijven en slapen tot morgenochtend.
Mannen shoppen niet, die gaan gewoon naar een winkel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:17 schreef kappahh het volgende:
Ik ga vrijdag shoppen bij twee winkels.
Is dit normaal voor een kerel?
Doe danquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil nu zo graag in mijn bedje blijven en slapen tot morgenochtend.
Ik ga naar twee winkels.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen shoppen niet, die gaan gewoon naar een winkel.
Mannen weten gewoon wat ze willen hebben, heerlijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen shoppen niet, die gaan gewoon naar een winkel.
Jeans, een blauwe blouse en iets belachelijks voor carnaval.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen weten gewoon wat ze willen hebben, heerlijk
Ja kan niet, ik moet nog aan mijn sectorwerkstuk werken.quote:
Als je 80 winkels binnen gaat omdat je 1 nieuwe spijkerbroek moet hebben om vervolgens die ene broek die je bij die eerste winkel zag te kopenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:19 schreef kappahh het volgende:
[..]
Ik ga naar twee winkels.
Wanneer mag ik het dan shoppen noemen?
Heerlijk dat je nu al weet dat je dat met 2 winkels redtquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef kappahh het volgende:
[..]
Jeans, een blauwe blouse en iets belachelijks voor carnaval.
In dat geval ga in niet shoppen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je 80 winkels binnen gaat omdat je 1 nieuwe spijkerbroek moet hebben om vervolgens die ene broek die je bij die eerste winkel zag te kopen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk dat je nu al weet dat je dat met 2 winkels redt
Zeg die naam nou nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:24 schreef Mozy het volgende:
Ik heb Lamon gister echt helemaal kapot gemaakt.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen weten gewoon wat ze willen hebben, heerlijk
Ik ben toen ik 15 was ooit eens 1 keer met een vriendin wezen winkelen. Daarna nooit meer. Ik heb elke winkel in dordt gezien en uiteindelijk kocht ze de broek die ze als eerste had gepast. Dus eigenlijk gewoon 3 uur voor jan lul door de stad gebanjerd.quote:
Ik betaal je als je die eigenschap op mijn vriendin overbrengt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben toen ik 15 was ooit eens 1 keer met een vriendin wezen winkelen. Daarna nooit meer. Ik heb elke winkel in dordt gezien en uiteindelijk kocht ze de broek die ze als eerste had gepast. Dus eigenlijk gewoon 3 uur voor jan lul door de stad gebanjerd.
Die tijd had ik ook op een terras door kunnen brengen. Sindsdien winkel ik alleen, zoals een man ook winkelt. Ik weet wat ik wil en haal dat en de rest van de tijd lekker borrelen in de kroeg
Maar Dordrecht heeft wel een leuk centrum. Een oude vriendin woont daar en op dat ene plentje kan je prima bier drinken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben toen ik 15 was ooit eens 1 keer met een vriendin wezen winkelen. Daarna nooit meer. Ik heb elke winkel in dordt gezien en uiteindelijk kocht ze de broek die ze als eerste had gepast. Dus eigenlijk gewoon 3 uur voor jan lul door de stad gebanjerd.
Die tijd had ik ook op een terras door kunnen brengen. Sindsdien winkel ik alleen, zoals een man ook winkelt. Ik weet wat ik wil en haal dat en de rest van de tijd lekker borrelen in de kroeg
Dealquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:31 schreef kappahh het volgende:
[..]
Ik betaal je als je die eigenschap op mijn vriendin overbrengt.
Je begint op remlof te lijken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar Dordrecht heeft wel een leuk centrum. Een oude vriendin woont daar en op dat ene plentje kan je prima bier drinken.
True, nu woon ik in Emmen en hier ben ik nog sneller klaar met winkelen, bestel het meeste via internet gewoon om het centrum hier te vermeidenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar Dordrecht heeft wel een leuk centrum. Een oude vriendin woont daar en op dat ene plentje kan je prima bier drinken.
Haha, weer een verkapte je-bent-kaal-opmerking!quote:
Ja ik had zoiets vergelijkbaars, maar dan een met vriendin die schoenen wilde..quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was niet eens zo bedoeld.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haha, weer een verkapte je-bent-kaal-opmerking!
Ik woon in het centrum van Den Haag. Als ik dan even naar de AH wil moet ik altijd door massa's mensen heen, vooral op een zondag. Alsof je niks beters kan doen dan een beetje door de stad slenteren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True, nu woon ik in Emmen en hier ben ik nog sneller klaar met winkelen, bestel het meeste via internet gewoon om het centrum hier te vermeiden
Alleen als ik naar de markt in rotterdam ga kan ik uren zoet zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik had zoiets vergelijkbaars, maar dan een met vriendin die schoenen wilde..
Wat een horror.
Die stroming is juist het ergste! Loop eens een beetje door mensen!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als ik naar de markt in rotterdam ga kan ik uren zoet zijn.
Maar dat is meer omdat je in die drukte wel met de stroming mee moet en het vrij lastig is om er halverwege tussenuit te stappen
Nee joh midden in het pad gaan staan kletsen is toch veel leukerquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die stroming is juist het ergste! Loop eens een beetje door mensen!
Ik heb een pesthekel aan mensen zoals jij.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh midden in het pad gaan staan kletsen is toch veel leuker
Verschrikkelijk. Net als in de AH.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh midden in het pad gaan staan kletsen is toch veel leuker
Dat.quote:
En je hebt niets in huis?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:41 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb gisteren de hele dag niet gegeten omdat ik absoluut geen zin had om naar de ah te gaan.;(
Dat is allemaal opgegaan dit weekend.quote:
Ik zou voor eten graag naar de winkel gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is allemaal opgegaan dit weekend.
Mwha, ik heb niet zoveel behoefte aan eten. Ik hou het wel bij water. Kan ik gelijk afvallen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:45 schreef kappahh het volgende:
[..]
Ik zou voor eten graag naar de winkel gaan.
Ik doe dat heul niet, mijn zoon schopte ze altijd aan de kant toen hij nog in een buggy zat. En ik had hem dat niet eens aangeleerdquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan mensen zoals jij.
Neh, ik hoef niet per see af te vallen, ik heb gewoon geen behoefte aan eten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:49 schreef kappahh het volgende:
[..]
Je kunt ook slank zijn en willen afvallen zoals de modellen.
Ik zal straks wel even een foto maken. Ik heb niet zo 1,2,3 foto's waarop je m'n buik heel duidelijk kan zien.quote:
Is het zó NSFW dat je het bewaard voor na twaalven?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even een foto maken. Ik heb niet zo 1,2,3 foto's waarop je m'n buik heel duidelijk kan zien.
Helemaal vanaf de pomp de winkel in.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:52 schreef Broekpaling het volgende:
http://www.webregio.nl/za(...)ing-door-update.aspx
Ja, en waar ga ik nu tanken?![]()
Saillant detail: de auto die het tankstation in gereden is, was nog geen half uur oud.
![]()
Je mag op die weg 50 en er staat een flitspaal. Hoe de fuck krijg je het voormekaar, de afrit naar de pomp zelf is ook al lang gezien je er maar 50 mag.
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:53 schreef kappahh het volgende:
[..]
Is het zó NSFW dat je het bewaard voor na twaalven?
Wat spannendquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:53 schreef kappahh het volgende:
[..]
Is het zó NSFW dat je het bewaard voor na twaalven?
Gelukkig dat je eerder weg bent gegaan, nu heb ik mn oplader tenminste morgen nog!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:53 schreef Crack_ het volgende:
Oh, vandaag aanrijding met een bus die ik eigenlijk zou moeten hebben als ik niet eerder naar huis zou zijn gegaan. Ik wist het.
Ik snap wel vaker niet hoe mensen het voor elkaar krijgen een ravage aan te richten. Vandaag wisten ze zelfs in een stilstaande (!) file tegen elkaar aan te rijden. En het was natuurlijk weer eens een....quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:52 schreef Broekpaling het volgende:
http://www.webregio.nl/za(...)ing-door-update.aspx
Ja, en waar ga ik nu tanken?![]()
Saillant detail: de auto die het tankstation in gereden is, was nog geen half uur oud.
![]()
Je mag op die weg 50 en er staat een flitspaal. Hoe de fuck krijg je het voormekaar, de afrit naar de pomp zelf is ook al lang gezien je er maar 50 mag.
Je hebt al foto's gezien?quote:
Vrouwen gewoon geen rijbewijs meer geven. Sterven ze vanzelf uit!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap wel vaker niet hoe mensen het voor elkaar krijgen een ravage aan te richten. Vandaag wisten ze zelfs in een stilstaande (!) file tegen elkaar aan te rijden. En het was natuurlijk weer eens een....
Juist ja, vrouwmensch.
Dat vind ik ook.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vrouwen gewoon geen rijbewijs meer geven. Sterven ze vanzelf uit!
Het was echt een man die tegen mijn geparkeerde auto aanreed toen ik bij de winkel karbonades stond te kopen hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap wel vaker niet hoe mensen het voor elkaar krijgen een ravage aan te richten. Vandaag wisten ze zelfs in een stilstaande (!) file tegen elkaar aan te rijden. En het was natuurlijk weer eens een....
Juist ja, vrouwmensch.
Nee was een gokjequote:
De shaira is heulemaal zo gek nog niet!quote:
Die is toch met een pleurisvaart naar binnen komen zeilen achter hem. De pomp staat redelijk ver van de winkel ook.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Helemaal vanaf de pomp de winkel in.
Fout geparkeerd zeker?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was echt een man die tegen mijn geparkeerde auto aanreed toen ik bij de winkel karbonades stond te kopen hoor![]()
Gokken hoeft niet altijd juist te zijn.quote:[..]
Nee was een gokje
Nopequote:Op woensdag 3 februari 2010 18:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Fout geparkeerd zeker?
[..]
Gokken hoeft niet altijd juist te zijn.
Ik lust die dingen niet eens en had mn auto's net een maand.quote:
Luiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:00 schreef Broekpaling het volgende:
De deurbel zegt mij dat de shoarma gearriveerd is.
doe eens delenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:00 schreef Broekpaling het volgende:
De deurbel zegt mij dat de shoarma gearriveerd is.
Jij hebt niet eens..quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vrouwen gewoon geen rijbewijs meer geven. Sterven ze vanzelf uit!
Het topic was frozen, dus verzin maar iets.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Waar hebben we het over?
Ben jij geestelijk gehandicapt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:24 schreef Mozy het volgende:
Ik heb Lamon gister echt helemaal kapot gemaakt.
Het is jouw dag vandaag, dus jij mag kiezen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Waar hebben we het over?
quote:
Nou ja, man... zal wel een homo of omgebouwde vrouw zijn geweest hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was echt een man die tegen mijn geparkeerde auto aanreed toen ik bij de winkel karbonades stond te kopen hoor![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is jouw dag vandaag, dus jij mag kiezen.
Ben je niet blij?
Trannies.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, man... zal wel een homo of omgebouwde vrouw zijn geweest hoor.
Je lijkt die blauwe vis van Finding Nemo welquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil het wel hebben over ehm.
Waarom zit ik hier ook alweer dan?
Of voor een filmquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:34 schreef Maisnon het volgende:
dat is echt een briljante naam voor een travestietendance act
Dory!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je lijkt die blauwe vis van Finding Nemo wel
Het was een of andere bouwvakkerquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, man... zal wel een homo of omgebouwde vrouw zijn geweest hoor.
Gewoon, we hebben je met de grond gelijk gemaakt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoezo heb je me afgemaakt dan?
En belangrijker misschien zelfs, waarom?
Dory is leukquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dory!
Ik was hier gekomen door mn zusje
Je maakt mij met de grond gelijk zonder dat ik erbij ben? Wow, ben ik ff de lul.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gewoon, we hebben je met de grond gelijk gemaakt.
En omdat je, je gister als een aap gedroeg.
Ja, die is best leukquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dory is leuk![]()
Ik keek laatst nog Finding Nemo, was best leuk
Ben jij er ook weer?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je maakt mij met de grond gelijk zonder dat ik erbij ben? Wow, ben ik ff de lul.
Hoe gedraagt hij zich normaal dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gewoon, we hebben je met de grond gelijk gemaakt.
En omdat je, je gister als een aap gedroeg.
Nooit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gedraagt hij zich normaal dan?
Stel eens niet van die lastige vragen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gedraagt hij zich normaal dan?
Je was er wel bij?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je maakt mij met de grond gelijk zonder dat ik erbij ben? Wow, ben ik ff de lul.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een sollicitatieformulier gehaald bij de AH
Ik kan me niet voorstellen dat ik aangenomen word, jonger=goedkoper. Maar het valt in elk geval te proberenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Welke AH? Dan kan ik naar je tieten komen kijken.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen posts van je gelezen sorry, dus het is aan me voorbij gegaan.
Zet een jetser pic op de voorkant.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik aangenomen word, jonger=goedkoper. Maar het valt in elk geval te proberen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen posts van je gelezen sorry, dus het is aan me voorbij gegaan.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben Lamon. Ik zeur constant over deze slechte wereld waar wij in leven. Mijn ouders twijfelde ernstig aan het ter wereld zetten van mij, omdat zij precies dezelfde gedachte hebben als ik nu; deze wereld is boos. Maar gelukkig schonken zij mij een leven en hier zit ik dan, aan mijn pik te sjorren op mensen die zich aan mij ergeren. Ik stopte even met typen, ik keek namelijk even in de spiegel die tegenover mij staat. Ik realiseerde mij dat ik de enige goede mens ben hier op aarde, samen met mijn ouders en vriendin. SUCK MY DICK, I AM LAMON, SUCK MY DICK.
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan denk ik helemaal dat ze me niet aan zullen nemen
Idd, wie niet probeert, die weet het ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik aangenomen word, jonger=goedkoper. Maar het valt in elk geval te proberen
Ik wil geen fokkertjes die naar mn tieten komen kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Maar welke AH soliciteer je voor?
Voor tijdelijk is kassiere wel ok.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd, wie niet probeert, die weet het ook niet.
Succes!
maar is het in eindhoven?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil geen fokkertjes die naar mn tieten komen kijkenZeker niet in een AH pakje en bovendien ben ik nog helemaal niet aangenomen en ga ik er dus ook nog eens van uit dat dat niet zal gebeuren
Beetje onzin om het je dan te vertellen
[..]
Voor tijdelijk is kassiere wel ok.
Werk in mijn vakgebied () is er gewoon niet voor minder dan 40 uur lijkt wel
Waarom niet?quote:
Wie probeer je zwart te maken dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef Maisnon het volgende:
Wat heb ik nou over negeren gezegd jongens
Sorry schat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef Maisnon het volgende:
Wat heb ik nou over negeren gezegd jongens
Idd, de teleurstelling.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij maar denken dat hij alles kan.![]()
Omdat ik slecht ben in multitasken, mijn focus ligt niet zo bij mensen die anderen als maar blijven afzeiken, dus instinctief vergeet ik dat, denk ik, of zoiets.quote:
Kunnen eenden niet vliegen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ik slecht ben in multitasken, mijn focus ligt niet zo bij mensen die anderen als maar blijven afzeiken, dus instinctief vergeet ik dat, denk ik, of zoiets.
Waarom zijn bananen krom?
Waarom plegen mensen zelfmoord?
Waarom is er oorlog?
Waarom hebben negers vaak een gouden tand?
Waarom kunnen eenden niet echt vliegen, terwijl het wel vogels zijn?
Wie gaat echt op Wilders stemmen over een paar jaar?
Waarom wil iemand 20000 nummers op zijn mp3 speler hebben?
Geen idee...
Een beetje, maar niet echt goed, na een paar meter vallen ze weer in het water.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kunnen eenden niet vliegen?
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kunnen eenden niet vliegen?
- Omdat ze naar het licht toe groeien, naar boven dus.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ik slecht ben in multitasken, mijn focus ligt niet zo bij mensen die anderen als maar blijven afzeiken, dus instinctief vergeet ik dat, denk ik, of zoiets.
Waarom zijn bananen krom?
Waarom plegen mensen zelfmoord?
Waarom is er oorlog?
Waarom hebben negers vaak een gouden tand?
Waarom kunnen eenden niet echt vliegen, terwijl het wel vogels zijn?
Wie gaat echt op Wilders stemmen over een paar jaar?
Waarom wil iemand 20000 nummers op zijn mp3 speler hebben?
Geen idee...
Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De vruchten willen naar boven blijven groeien (negatieve geotropie). Als de trossteel ondersteund wordt zodat de trossteel toch recht overeind blijft, blijven de vruchten gewoon recht. Er zijn diverse kleinere bananensoorten (waarvan de trossteel niet doorbuigt onder het gewicht van de vruchten) die zo van nature recht blijven. Het is dus niet genetisch bepaald en heeft ook niets met het 'groeien naar het licht' (positieve fototropie) te maken.quote:
Woei !quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:07 schreef Devvie het volgende:
1000 mijlen onder zee
zit een man op de WC
♪ SPONGEBOB SQUAREPANTS!! ♪quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:07 schreef Devvie het volgende:
1000 mijlen onder zee
zit een man op de WC
Euhm...quote:
Oh.quote:
fixedquote:
Wtf is deze shit?quote:Hallo, meneer of mevrouw
Je bent een hond?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En wat staat er bij www.ov-chipkaart.nl als ik ben ingelogd?
[..]
Wtf is deze shit?
TR geplaatst. Dit kan niet hoor.quote:
Je bent geen van beide?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En wat staat er bij www.ov-chipkaart.nl als ik ben ingelogd?
[..]
Wtf is deze shit?
Eenden kunnen keigoed vliegenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een beetje, maar niet echt goed, na een paar meter vallen ze weer in het water.
Naast de kale huppelmuts, dat is een ander rijtje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar is een kale poes in dat rijtje?
Als je jouw hond meneer of mevrouw noemt, wel ja.quote:
Een van beiden.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Juffrouw, ze is niet getrouwd, dan heet ze juffrouw.
Juffrouw hond?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Juffrouw, ze is niet getrouwd, dan heet ze juffrouw.
Haha, je wordt oud.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Kinderen van 5 noemen mij ook meneer en ik ben ook niet getrouwd. Volgende keer moet ik ze dus schoppen?
Ik heb geen hond.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je jouw hond meneer of mevrouw noemt, wel ja.
Ik ook niet.quote:
Dat doen ze niet altijd, maar die het wel doen weten dat daar meer te eten isquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
Waarom vliegen vogels eigenlijk altijd naar warme gebieden?
Owja, even vergeten.quote:
Wat zou jij doen als je een vogel was? Antarctica?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
Waarom vliegen vogels eigenlijk altijd naar warme gebieden?
Nou IDD!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld maar wat hebben wij veel gemeen.
Nee, het is te ver om te lopen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doen ze niet altijd, maar die het wel doen weten dat daar meer te eten is
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou IDD!
We hebben iig allebei lang haar
Nee, ik zou gewoon lekker blijven waar ik was en pas gewassen auto's onder schijten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je een vogel was? Antarctica?
Als je een vrouw bent zeker, maar de officeele benaming voor een ongetrouwde vrouw is echt juffrouw.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Kinderen van 5 noemen mij ook meneer en ik ben ook niet getrouwd. Volgende keer moet ik ze dus schoppen?
Kreng doet ook niet onder soms.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent zeker, maar de officeele benaming voor een ongetrouwde vrouw is echt juffrouw.
Verkapt Chai heeft een lekkere kont maar toch net iets te kleine borstpartij?quote:
Kan me niet schelen wat ze zeggen, ik blijf het geniale muziek vinden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
ABBA.![]()
Luister het al een week nonstop.
Ze heeft een lekkere kont, en ook een mooie grote borstpartij.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verkapt Chai heeft een lekkere kont maar toch net iets te kleine borstpartij?
Zullen we het niet doen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laten we ons aan elkaar vlechten en ons voordoen als Siamese tweeling.
Maar meestal is de ass wel nice.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt aan de ass en de tits in kwestie
Pics ter visualisatie?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze heeft een lekkere kont, en ook een mooie grote borstpartij.
Man ik geniet al de hele week van radio2. Maandag was hele dag 60's, dinsdag 70's enz. Tering wat een muziek.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan me niet schelen wat ze zeggen, ik blijf het geniale muziek vinden.
Dus morgen de hele dag baggermuziekquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Man ik geniet al de hele week van radio2. Maandag was hele dag 60's, dinsdag 70's enz. Tering wat een muziek.
Niemand hoeft het te weten.quote:
Wat een teleurstelling.quote:
Overigens maakte men ook geen ophef over een 15 jarige Melody Klaver die met blote jetsers door het beeld liep.quote:
Mijn favo usertje.quote:
Ah, kun je haar dan de vragenlijst van Lamon even voorleggen?quote:
Ja.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alles?
Ik heb zin in koffie, zo maar even pakken
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja.
En, ik ga gewoon geen naaktfoto's van mijn lieve knappe vriendinnetje verspreiden.
Nee. Maar wat je zegt lijkt me nogal logisch. Voor de gein had je gewoon een naaktfoto van een willekeurig model kunnen posten zonder gezicht.quote:
Ik vroeg daar ook helemaal niet omquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja.
En, ik ga gewoon geen naaktfoto's van mijn lieve knappe vriendinnetje verspreiden.
Voor een MILF.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vroeg daar ook helemaal niet om
Waar zie je me voor aan
Omdat ze een ban heeft.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef Maisnon het volgende:
Waarom is Chai er nooit of stiekem toch wel
Die is toch gebandquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef Maisnon het volgende:
Die om naaktfoto's vraagt van een minderjarig meisjequote:
Waar zie je me voor aan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Maar wat je zegt lijkt me nogal logisch. Voor de gein had je gewoon een naaktfoto van een willekeurig model kunnen posten zonder gezicht.
Dat zijn niet mijn woorden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is toch geband
[..]
Die om naaktfoto's vraagt van een minderjarig meisjeNou zeg!
Die is gebanned.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef Maisnon het volgende:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 1 km 5% 2 km 14% 3 km 13% 4 km 16% 5 km 9% 6 km 12% 7 km 8% 8 km 6% 9 km 5% 10 km 3% 11 km 4% 12 km 3% 13 km 2% |
Voor iemand die voor de gein gewoon een naaktfoto van een willekeurig model had kunnen posten zonder gezicht.quote:
Nee dat zei mozy WAAAquote:
Je bent een beetje laatquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:31 schreef Adolecens het volgende:
Dit zijn natuurlijk vast Meerkoetjes of een heel raar soort eenden..![]()
Met behulp van radar is gemeten hoe ver de eenden vliegen naar hun voedselplaatsen.
februari tot en met april
[ code verwijderd ]
Uit: Examen Havo 2003, Tijdvak 1 vrijdag 23 mei
Daar ben ik toch veelte lam voor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor iemand die voor de gein gewoon een naaktfoto van een willekeurig model had kunnen posten zonder gezicht.
quote:
Dat vindt ie neit erg hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:32 schreef BobbyB het volgende:
Kut, Ado is er, kan ik niet meer op JB geilen.
Je vind Chai anders een best wel knap meisje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is toch geband
[..]
Die om naaktfoto's vraagt van een minderjarig meisjeNou zeg!
Ik zag het net pas jaquote:
Ik stuur haar mijn naaktfoto's, ik vraag niet om die van haar, dat zou pervers zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je vind Chai anders een best wel knap meisje.
Waarom mail je haar anders zo vaak. Met naaktfoto's.
quote:
Oh, gelukkig.quote:Dat vindt ie neit erg hoor
Je moet vaker haar fobo bekijken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik stuur haar mijn naaktfoto's, ik vraag niet om die van haar, dat zou pervers zijn
Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet!
Ik wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik stuur haar mijn naaktfoto's, ik vraag niet om die van haar, dat zou pervers zijn
Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet!
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:32 schreef BobbyB het volgende:
Ja JB!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef Maisnon het volgende:
Wie heeft een leuke foto van zich die ik na mag tekenen in photoshop
Je krijgt er iets leuks voor terug!
(die natekening![]()
)
quote:
Gewoon mee doorgaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:32 schreef BobbyB het volgende:
Geen van beide. De foto die je nu hebt is veul leukerder.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
Heuj even he, ik wil mijn hoofdfoto veranderen in m'n fobo.
Deze of deze.
Nee. Die ben ik zat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen van beide. De foto die je nu hebt is veul leukerder.
Oh, dan wat Maisnon zegt.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef Maisnon het volgende:
Wie heeft een leuke foto van zich die ik na mag tekenen in photoshop
Je krijgt er iets leuks voor terug!
(die natekening![]()
)
Als je het net zo doet als die meid uit Harry Potter, dan graag in hoge resolutie zodat ik hem op canvas ofzo kan laten drukken en op kan hangen!quote:
Boh. Ik heb op die foto een veel bollere harses dan normaal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben het ook met Bobby eens trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |