Ik betaal je als je die eigenschap op mijn vriendin overbrengt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben toen ik 15 was ooit eens 1 keer met een vriendin wezen winkelen. Daarna nooit meer. Ik heb elke winkel in dordt gezien en uiteindelijk kocht ze de broek die ze als eerste had gepast. Dus eigenlijk gewoon 3 uur voor jan lul door de stad gebanjerd.
Die tijd had ik ook op een terras door kunnen brengen. Sindsdien winkel ik alleen, zoals een man ook winkelt. Ik weet wat ik wil en haal dat en de rest van de tijd lekker borrelen in de kroeg
Maar Dordrecht heeft wel een leuk centrum. Een oude vriendin woont daar en op dat ene plentje kan je prima bier drinken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben toen ik 15 was ooit eens 1 keer met een vriendin wezen winkelen. Daarna nooit meer. Ik heb elke winkel in dordt gezien en uiteindelijk kocht ze de broek die ze als eerste had gepast. Dus eigenlijk gewoon 3 uur voor jan lul door de stad gebanjerd.
Die tijd had ik ook op een terras door kunnen brengen. Sindsdien winkel ik alleen, zoals een man ook winkelt. Ik weet wat ik wil en haal dat en de rest van de tijd lekker borrelen in de kroeg
Dealquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:31 schreef kappahh het volgende:
[..]
Ik betaal je als je die eigenschap op mijn vriendin overbrengt.
Je begint op remlof te lijken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar Dordrecht heeft wel een leuk centrum. Een oude vriendin woont daar en op dat ene plentje kan je prima bier drinken.
True, nu woon ik in Emmen en hier ben ik nog sneller klaar met winkelen, bestel het meeste via internet gewoon om het centrum hier te vermeidenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar Dordrecht heeft wel een leuk centrum. Een oude vriendin woont daar en op dat ene plentje kan je prima bier drinken.
Haha, weer een verkapte je-bent-kaal-opmerking!quote:
Ja ik had zoiets vergelijkbaars, maar dan een met vriendin die schoenen wilde..quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was niet eens zo bedoeld.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haha, weer een verkapte je-bent-kaal-opmerking!
Ik woon in het centrum van Den Haag. Als ik dan even naar de AH wil moet ik altijd door massa's mensen heen, vooral op een zondag. Alsof je niks beters kan doen dan een beetje door de stad slenteren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True, nu woon ik in Emmen en hier ben ik nog sneller klaar met winkelen, bestel het meeste via internet gewoon om het centrum hier te vermeiden
Alleen als ik naar de markt in rotterdam ga kan ik uren zoet zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik had zoiets vergelijkbaars, maar dan een met vriendin die schoenen wilde..
Wat een horror.
Die stroming is juist het ergste! Loop eens een beetje door mensen!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als ik naar de markt in rotterdam ga kan ik uren zoet zijn.
Maar dat is meer omdat je in die drukte wel met de stroming mee moet en het vrij lastig is om er halverwege tussenuit te stappen
Nee joh midden in het pad gaan staan kletsen is toch veel leukerquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die stroming is juist het ergste! Loop eens een beetje door mensen!
Ik heb een pesthekel aan mensen zoals jij.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh midden in het pad gaan staan kletsen is toch veel leuker
Verschrikkelijk. Net als in de AH.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh midden in het pad gaan staan kletsen is toch veel leuker
Dat.quote:
En je hebt niets in huis?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:41 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb gisteren de hele dag niet gegeten omdat ik absoluut geen zin had om naar de ah te gaan.;(
Dat is allemaal opgegaan dit weekend.quote:
Ik zou voor eten graag naar de winkel gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is allemaal opgegaan dit weekend.
Mwha, ik heb niet zoveel behoefte aan eten. Ik hou het wel bij water. Kan ik gelijk afvallen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:45 schreef kappahh het volgende:
[..]
Ik zou voor eten graag naar de winkel gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |